Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det bør understrekes at undertegnede godkjente den skriftlige avtalen etter en rask gjennomlesning. Det betyr videre at jeg ikke kan påberope meg noen juridiske «godiser», men moralske og etiske poenger etter å ha spurt selger minst tre ganger om det var noen bindingstid. Svaret var veldig klart: «nei». For meg personlig er det helt avgjørende at en leverandør ikke har bindingstid. Derfor byttet jeg til Phonect. Etter at avtalen var godkjent, oppdaget jeg at det var en fordekt bindingstid som de kaller «oppsigelsestid». I realiteten er det 2 måneder samt det som gjenstår av oppsigelsesmåneden. Jeg mener det er helt forkastelig, og en bevisst handling av selger, å ikke fortelle meg dette når jeg spurte om bindingstid.
Hei Egil, Bindingstid og oppsigelsestid er to forskjellige ting. Med bindingstid forplikter du deg til å være i en avtale over en gitt periode, mens med oppsigelsestid kan du si opp når du ønsker, men må varsles en gitt tid i forkant. Oppsigelsestid er standard på leveranse av tjenester i bedriftsmarkedet, og forekommer også i privatmarkedet. Oppsigelsestiden varierer fra leverandør til leverandør. Hos oss er den inneværende pluss to måneder, mens for eksempel flere av våre konkurrenter opererer med inneværende + tre måneder.
Veldig fornøyd. Super service regningen er 30% av det jeg hadde før.
Dette selskapet er ikke til å stole på. Feilfaktureringer og dårlig kommunikasjon.
Selgeren opplyste ikke om at ptisen han låkket med var uten mva og ingen opplysninger om binningstid. Nå når jeg forlater dem til fordel for et mere seriøst selskap kommer det en regning fra dem på 3846,75. Oppigelse under avtaletid. Brudgebyr 3000.- faktueringsgebyr 79.- og så legger dem på mva så summen kommer opp i 3846.75 .Unngå dette selskapet, dette er svindel.
Hei Jarle, Takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å se du føler det sånn. De som selger våre tjenester har strenge retningslinjer for hva som skal være med i en samtale og som skal bekreftes av deg som kunde, inkludert avtaletid. Dersom du ikke har gjort det allerede, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] angående dette så vil mine kollegaer ta en titt på hva som har skjedd her.
Gir seg ut for å være Telenor og får deg til å akseptere på direkten uten at du har lest avtalebetingelser. Ingen angrefrist fordi de lager firmaavtaler uten at du forstår det. Phonect framstår som et svindelforetak, der selger er desperat etter å få til salg og bruker alle midler. Selger gir ufullstendige opplysninger om avtalen og presser på for å få deg til å bekrefte avtalen over telefon umiddelbart. Phonect tjener nok penger på å lure mennesker.
Hei Lasse, Takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å se at du opplever oss sånn, da vi ikke har noen intensjon om å lure våre kunder. Jeg ser du har en aktiv sak hos oss, og du vil derfor få videre oppfølging via denne.
De er useriøse og har elendig service. Har ingenting godt å si om dette «selskapet». De har lurt meg for penger og mener vår muntlige avtale ikke gjelder fordi de har slettet den. Hold dere langt unna!! Ha all kontakt skriftlig, ikke ring de. De lover det ene og det andre, etterpå har de ikke snakket med deg. Jeg har blitt skikkelig lurt, aldri mer! Aldri opplevd lignende, noen gang!
Ble oppringt av en selger for 10 min siden som oppga seg å vere fra Telenor, spurte 3 ganger. Ønsker å trekke meg fra avtalen ellers går jeg videre med saken.
Hei Roar, takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du føler deg lurt. Dersom selgeren har utgitt seg for å være fra Telenor så er dette et brudd på våre retningslinjer og rutiner. Jeg ser du har sendt inn en sak til oss, og jeg har fått en kollega til å se på denne snarest.