Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utgir seg som Telenor selger. Takket ja, til tilbudet, men bekreftet det ikke da linken som ble tilsendt ikke var fra telenor. Svindelforsøk.
Hei Sjur, Takk for din tilbakemelding og beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med noen som selger våre produkter. Dersom noen utgir seg for å representere noe annet enn Phonect så er dette et klart brudd på våre retningslinjer og noe vi ønsker å følge opp. Om du har mulighet hadde vi satt pris på om du kunne sendt oss en e-post med bytt i emnefeltet til [email protected] og legge ved hvilket nummer du ble oppringt på og hvor de ringte fra.
En sleip fyr ringer deg opp, og du sier ja til et litt rimeligere abonnement. Han sier ikke ett eneste ord om at dette useriøse selskapet har 2-to- års oppsigelse om du vil bytte. Det er ren svindel. Ligg unna.
Hei Jan, takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Dersom du har inngått en avtale med bindingstid så er denne på to år, om det ikke er bindingtid så er oppsigelsestiden to måneder. Jeg kan gjerne se på denne saken sammen med deg og se om det har skjedd en feil her. Send oss i såfall en mail med ditt firmanavn til [email protected] med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Mottar fremdeles regninger selv om jeg skiftet mobilleverandør for 2 mnd. siden.
Hei Anne, takk for din tilbakemelding. Dersom du har mottatt faktura i etterkant av bytte så kan dette skyldes etterfakturering av for eksempel forbruk utover inkludert pakke. Det kan også skyldes teknisk svikt så jeg tar gjerne en titt på dette sammen med deg om du ønsker. Send oss en e-post med ditt firmanavn og gjerne et fakturanummer til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Jeg får ikke svar på mail. Jeg har sendt gang på gang, og ringt enda flere ganger. Jeg ønsker å avslutte denne avtalen. Veldig misfornøyd. Har gitt dem mange muligheter til å rydde opp nå, men ingenting skjer.
Hei Camilla, Takk for din tilbakemelding og beklager på det sterkeste at det har tatt lang tid å få svar fra oss. Jeg har funnet igjen din sak i systemet og skal sørge for at du får et svar fra oss senest i morgen.
Avtalt en mobilabonnement med Phonect over telefonen med lavt pris. Byttet til nytt leverandør (Dipper) og fikk etter en god stund regning for gjenstående "2 års avtaleperiode" med Phonect, noe som jeg ikke var klar over at jeg hadde forpliktet meg til. Betalt tross mine protester da jeg fikk se "avtalen" som jeg skulle ha forpliktet meg til. Ble oppringt i dag 22. april 2020 av en selger som vil tilby en enda billigere abonnement hos Phonect uten bindingstid. Jeg sa at jeg vil være med på det bare om de tilbakebetalt de kr. 3.000 + (brudd på avtalen) og bekreftet dette med en e-post. Hørte ingenting mer, merkelig nok!! Beholder min abonnement med Dipper.
Hei Mahala, Takk for din tilbakemelding og beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Jeg kan dessverre ikke se at det har kommet inn noe e-post til oss på at du skulle tilbake til oss, men dersom dette enda skulle være aktuelt så send oss gjerne dokumentasjonen du har til [email protected] med bytt i emnefeltet så skal vi selvfølgelig ordne opp i det.
Selskapet farer med usannheter når de forsøker å kapre kunder. Styr unna Phonect! Har fått så mange negative tilbakemeldinger at de har fjernet Facebook siden. :-(
Kundekonsulent lyver deg rett opp i ansiktet. Moms og oppsigelsestid ikke oppgitt. Ved klage må man skrive mail. Dårlig service i ettertid. Må sende dem brev da jeg krevde opptak av samtale ved avtale via telefon!! Få ikke svar. Ble fakturert uten å ha fått sim kort eller at abonnementet i det hele tatt er aktivert! Masse frustrasjoner for å løsrive meg fra dette useriøse firmaet. Hold dere lang unna dette dyret.