Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lovet muntlig at de skulle betale bruddgebyret. Men da jeg ringte etter en stund ble jeg fortalt at jeg ikke stod oppført med en avtale om å dekke gebyret. STYR LANGT UNNA
Et useriøst firma som lurer og truer med skyhøye bruddgebyr og all mulig straff for å si opp abonnement. De gjør opptak uten å gi beskjed og bruker det mot deg etterpå. Nei, skrekk og gru. Håper de aldri klarer å få en kunde til!
Hei Mona, Vi tar opptak mot slutten av samtalen for å verifisere avtalen gjort mellom deg og selger. Dette gjøres ikke uten ditt samtykke. Dersom du mener du ikke har godtatt dette så send oss gjerne en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så skal vi få undersøkt dette da det er et brudd på våre retningslinjer.
Fikk telefon i fra en hyggelig selger som kunne gi meg en bedre pris enn leverandøren jeg benyttet meg av. Aksepterte tilbudet om 100gb Fribruk. Tirsdag ble abonnementet aktivert og søndag fikk jeg melding om at datamengden var brukt opp og hastigheten strupet ned til 40kbps. -En hastighet som gjør det umulig å gå i nettbank og sende ut faktura. Gikk inn på telefonen og leste av databruk i perioden og fant da et forbruk var på 53gb Sendte mail til Phonect på søndagskveld og ringte de på mandag ettermiddag. -Fikk beskjed om at de skulle ringe meg opp igjen og har fortsatt ikke hørt noe i fra de. Har regninger som skal både sendes ut og betales. Dårlig kundeservice og support. Varen er ikke i henhold til lovnader og det som ble forespeilt av selger. Og mener derfor at abonnementet skal kanselleres -uten utkjøpsordning og omkostninger.
Hei Glenn, Beklager det du har opplevd. Dette skyldes dessverre en kombinasjon av sykdom og systemfeil. Jeg har rettet opp i dette, og sendt deg et svar på din henvendelse til oss.
Tenker bare økonomi. Skyhøye tillegg og dårlig dekning. Opplyser ved salg at det ikke er bindingstid, men ved oppsigelse er det løpende måned + en ekstra måned. De fakturere 3 måneder + tillegg ++ frem i tid, det opplyser de heller ikke om ved salg. Kommer aldri tilbake til dette selskap, og skal fraråde alle å bruke de.
Hei Jakob, Takk for din tilbakemelding. Vi har samme gode dekning som Telenor da vi leier plass i deres nettverk. Det vil dessverre alltid være steder hvor dekningen ikke er like god som hos andre nettverk. Oppsigelsestid og forhåndsfakturering skal komme godt frem i dokumentasjonen du leser gjennom før du godkjenner bestillingen, men vi jobber hele tiden med å gjøre den enda tydeligere og tar med tilbakemeldingene videre i dette arbeidet.
Dekningen er Ok, men der stopper det dessverre. Har ikke vært annet enn rot fra disse folkene fra dag 1. Dårlig service, svarer ikke på Mail, satt prisen plutselig opp... mm.
Hei Helge, Takk for tilbakemeldingen.Beklager hvis du ikke har fått svar på dine henvendelser. Vi har i skrivende stund kort behandlingstid på e-poster, men glipper kan dessverre forekomme hos alle. Når det gjelder prisøkninger så er dette noe som skal varsles i god tid i forkant. Dersom dette ikke har vært gjort så ser vi gjerne på dette for deg.
De lurer folk på ALLE områder, pris, binding, app. ALT er løgn!! Hold dere unna!! Her jobber norges definitivt mest skruppelløse mennesker!
Hei Simon, Takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du føler deg lurt da vi ikke har til intensjon å lure noen. Om du ønsker kan jeg gjerne se på denne saken sammen med deg for å se om det er noe vi kan gjøre. Send oss i såfall en mail til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet.
Selgere ringer opp småselskap, utgir seg for å være fra Telenor, og selger det som du bytter abonnement. Jeg kommer aldri til å kjøpe noe fra dette selskapet og minner de på det hver gang de ringer. På toppen kommer en bindingstid som de kjører knallhardt på å inndrive.
Hei John, Takk for din tilbakemelding. Dersom våre selgere utgir seg for å ringe fra noen andre så er dette et grovt brudd på våre retningslinjer, og er noe vi ønsker å følge opp. Dersom du skulle bli oppringt igjen, send oss gjerne en e-post til [email protected] med nummeret du ble oppringt på og fra, samt ditt firmanavn, og sett bytt.no i emnefeltet.