Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forferdelig skuffet over dette selskapet som lover og lover å fikse ting, ringe tilbake men ikke en dritt skjer
Hei Bjørn, Beklager at du opplever feil på våre tjenester som ikke blir løst. Dette vil jeg gjerne se på sammen med deg. Hvis du kan sende en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Ble oppringt fra selger, og trodde denne var fra Telenor. Ble lovet billigere mobil, og prisen jeg fikk oppgitt var uten moms. Dette gjorde at jeg jeg "hoppet på" dette tilbudet, men fant ut etter dette at de har en oppsigelsestid på 2 år.
Fikk meg til å tro at jeg snakket med Telenor. Blir kvalm av dette. STYR UNNA dette firmaet.
Ekstremt frekke selgere, og dårlig kundeservice. Alle burde holde seg unna!
Selgerne gir inntrykket av at de ringer fra Telenor, lokker med svært gode priser og at du får tildelt en kontaktperson å forholde deg til dersom det skal være noe. Det blir også presisert gjentatte ganger gjennom telefonsamtalen at det «ikke er noen bindingstid og at det bare er å si opp når man vil». Det som derimot ikke blir opplyst om er «oppsigelsestiden» på 3 mnd. Har ingenting å si for meg at dette ikke betegnes som bindingstid, så lenge jeg blir bundet til å betale for en tjeneste etter den ikke lengre verken er ønsket eller blir benyttet. Det føles som binding, samme hva de kaller det! Det er klart at dette skal opplyses om, og åpenbart noe som bevisst blir holdt tilbake av selgeren. Jeg hadde ikke inngått et abonnement hadde jeg vært klar over at det er 3 mnds binding aka «oppsigelsestid». Ser at dette blir klaget på gjentatte ganger, så skjønner ikke hvorfor praksisen ikke endres. Skjønner de ikke at kundene deres føler seg lurt når det blir tilbakeholdt vesentlig informasjon? Skal også nevnes at kontaktinfoen til kontaktpersonen jeg fikk tildelt ikke er gyldig. Og at kundeservice bruker dagevis på å besvare mail. Uærlig praksis og dårlig kundeservice! På tide å skjerpe seg! Styr unna!
Hei Lilli, Jeg ser du har hatt en sak inne hos oss på dette, og at denne skal være løst av mine kollegaer. Dersom du skulle lure på noe annet er det bare å ta kontakt.
Jeg er storfornøyd med selskapet, men jeg fikk plutselig en oppsigelse fra de uten grunn.. Har tatt kontakt med de på både telefon og mail men ingen kan svare på hva grunnen er.
Hei, Dette skal vi gjerne se på sammen med deg. Send meg en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Har ikke så mye erfaring, annet enn at jeg fikk simkortet i posten, alt fungerte fra dag 1, og at jeg har ikke opplevd noen store utfordringer hverken med dekning eller noe annet. 👌
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)