Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hold dere langt unna phonect! Opererer uten bindingstid men kjører oppsigelsestid noe de ikke informerer om å ingen annen operatør gjør! Ringer inn å veldig spydig å dårlig service
Hei E, Beklager at du har opplevd dårlig service hos oss. Jeg har videreformidlet din kommentar angående dette internt. Når det gjelder oppsigelsestid så er dette standard på avtaler i bedriftsmarkedet. Vår oppsigelsestid er på inneværende + 2 måneder.
Jeg sier aldri ja til mobiloperatører med bindingstid, og ble derfor veldig overrasket da jeg ville bytte operatør, fordi jeg syntes Phonect var for dyre, og fikk en regning på 6000 kr i bruddgebyr for min sønn og meg. Dessverre hadde jeg ikke sjekket kontrakten, siden jeg trodde på selgeren da han sa at det ikke var bindingstid. Bruddgebyret blir heller ikke minsket, selv om halvparten av bindingstiden nå er gått. De sender månedsgebyr flere måneder i forveien og forbruk i etterkant, slik at det er veldig vanskelig å få oversikt over forbruket. En måned fikk vi en regning på over 23.000, som selvsagt var feil, som de siden sendte kreditnota på. Mye rot, dyrt, og ikke en smart måte å tvinge kundene til å bli på!
Hei, Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Slik skal det ikke være. Å fakturere faste avgifter på forskudd og forbruk på etterskudd er standard hos de fleste leverandører av telefonitjenester og gjøres for at deres kundeforhold skal være ajour regnskapsmessig
Jeg spør om det er bindingstid til telefonselgeren hvor da han svarer at det ikke er noe bindingstid. Sannheten er at det er 6 mnd bindingstid/oppsigelsestid som betyr akkurat det samme for oss som betaler. Selgeren sier heller ingen ting om forehåndsbetaling på 3 mnd og etterpå får du en ny faktura som gjelder 2 neste mnd altså 5 mnd på forskudd. Per idag bruker jeg ikke phonect men må allikevel betale fordi de klarte å lure meg.
Hei Benjamin, det er kjedelig å høre at du føler deg lurt. Det stemmer at vi tidligere hadde en oppsigelsestid på inneværende + 6 måneder på avtaler uten bindingstid. Etter tilbakemeldinger fra våre kunder er denne nå endret til inneværende + 2 måneder.
Kanskje jeg kunne ha vært fornøyd om jeg hadde fått nok informasjon om hele pakka på forhånd. Det er ingenting egentlig galt med prisen om man er bevisst på det. Men det er utrolig skummelt å oppdage at man har godtatt noe man overhodet ikke ville gjort bevisst. Kundeservice gjennom det hele har føltes truende istedenfor hjelpsom. Jeg ble ringt 31.05.19 og var skeptisk og spurte selgeren grundig om hva et bedriftsabonnement betydde. Jeg er student og har enkeltpersonforetak som musikker. Jeg erklærte til selgeren at jeg kan ingenting om bedriftsabonnement og spurte om hvordan det sammenlignet med privatabonnement. Han sa det var helt likt privatabonnement men med bedre service. Vi ble enig om et tilbud på 159 NOK i måneden for 1 GB, han sendte meg epost og insisterte at jeg takket ja til tilbudet mens han var fortsatt på telefonen. Det som ikke ble nevnt var at prisen ikke inkluderte 25 % mva, de første 3 månedene er forhåndsfakurert, det er administrasjons gebyr hver faktura på 29 NOK, og 2 års bindingstid med 3000 (+25% mva) bruddgebyr. 1,5 måneder service på verdi av 300 NOK har blitt til krav som overgår 6000 NOK og en sak som snart går mot Forliksrådet. Ikke på grunn av prisene, men på grunn av den ekle måten de driver anbefaler jeg sterkt at alle styrer unna Phonect.
Jeg ønsket å enkelt kunne se fakturahistorikken min fordi jeg stusset over høyere fakturaer enn jeg skulle ha fått, og det ble vanskeligere enn jeg hadde sett for meg. Jeg forventer å kunne enkelt gå inn og sjekke, og kontaktet derfor kundeservice uten å få tilfredsstillende svar. Tre uker senere får jeg en mail om at jo da jeg kan få fakturahistorikk til kr 49 per faktura!!! Hva er dette for noe?
Hei Lisa, her høres det ut som det kanskje kan ha vært en misforståelse. Det stemmer at dersom vi skal sende ut fakturakopier manuelt fra kundeservice så har dette en kostnad, Administrator for bedriften skal kunne hente ut fakturakopier på min phonect konstnadsfritt. Dersom du ikke har tilgang til dette, send oss gjerne en mail med bytt.no i emnefeltet så skal vi sørge for at dere får de korrekte tilgangene.
Bad customer service. Bills are way too big, you have to pay in advance. Avoid this company or you will be tricked.
Etter å ha sagt opp avtalen skriftlig så har jeg ikke fått en bekreftelse fra Phonect på avsluttet kundeforhold etter 2 mnd oppsigelsestid. Når Phonect tillater seg å sende faktura for videre bruk etter oppsigelsestiden så forstår man at man sitter i et klister. Beregning av databruk er også tvilsomt ! STYR UNNA !
Hei, Dersom du har mottatt faktura på faste avgifter utover oppsigelsestiden din så høres det ut som det har skjedd noe feil. Send oss en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet, så skal jeg sjekke opp for deg.