Meny
Phonect er nå Unifon
Phonect sin virksomhet og kunder er overtatt av Unifon. Klikk her for å lese omtaler om Unifon.

Phonect omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
25
av 37 innen
mobilselskap
20%
anbefaler
Phonect

"Grei operatør"

Omtale om Phonect skrevet av Gunnar E for 11.11.2019 12.18

Phonect har totalt 153 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonect?
Gunnar E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Grei operatør"
4 syns denne omtalen er nyttig

Phonect leverer tjenester som forventet. Ingen spesielle merkander ut over det.

Bytt.no
"Grei operatør" skrev Gunnar E om Phonect

Har du en tilsvarende erfaring med Phonect?
Gjør som Gunnar E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonect du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri med binding"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet billigere abonnement enn vi hadde. Slik gikk det ikke. Ingen bindingstid var innsalger, men gjett hva som kom i posten denne uka ; Brudd. 3000.- x 2. Vil be om kopi av avtalen hvor dette er skrevet under på. Står i reklamen på nettet nå; ingen binding. Står Phonect på disse kravene blir det forliksrådet. Styr unna

Svar fra Phonect
12.12.2019 15.42
Hei Unni, Jeg ser du har hatt en sak inne hos oss på dette, og at denne nå er løst. Dersom du skulle lure på noe annet er det bare å ta kontakt.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
8 syns denne omtalen er nyttig

Meget lite tilfreds, fakturerer på forhånd, sender inkasso på regning som ikke er mottat før, bare åpent i arbeidstid, dyrt å kjøpe ekstra data hvis en går tom. Var såpass i tvil om å prøve dette at jeg godtok ingen form for binding hvis jeg skulle bli kunde, likevel påstår de at jeg har 3 måneders oppsigelsestid tid når jeg sier opp. Mitt råd: styr unna

Svar fra Phonect
12.12.2019 16.04
Hei Dag, Dersom du ikke har mottatt faktura kan det være at du ligger inne med feil fakturaadresse, jeg ser at du dessverre har byttet selskap, slik at vi ikke får gjort noe med dette nå.
Basert på tilbakemeldinger fra våre kunder har vi nylig gjort endringer i vilkårene slik at oppsigelsestiden er inneværende + 2 måneder, og vi har også redusert prisene på våre ekstra datapakker.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna, useriøst"
11 syns denne omtalen er nyttig

Selger ringte pratet fort,hørtes som han var fra Telenor og skulle selge abonnementene nevnte ikke at det var noen bindingstid på abonnementene(24 mnd), og at det skulle være på firmaet, oppga priser uten mva. Ga beskjed flere ganger til selger at han måtte annullere ordren, men fikk regning på 4700,- som jeg måtte betale... Dette ble en dyr spas for meg. SÅ STYR UNNA DETTE. Ønsker å få tilbake pengan mine....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"
10 syns denne omtalen er nyttig

Føler meg lurt inn i et selskap som sender inkassovarsel på et beløp som ikke er spesifisert uten at jeg har mottatt noen faktura tidligere.

Svar fra Phonect
07.11.2019 12.27
Hei Jan,
Et inkassovarsel er en purring, slik at her høres det ut som du dessverre ikke har mottatt den originale fakturaen. Du vil alltid kunne finne en kopi av denne på min phonect, men send meg en mail til mobil@phonect.no og sett bytt.no i emnefeltet så skal vi få løst opp i dette ganske raskt, og samtidig få utsatt fakturaen hvis det skulle være nødvendig.
Phonect har totalt 153 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR