Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger fortalte om gode priser, men aldri at det var et bedrifts abonnement jeg var iferd med å kjøpe - dermed sammenlignet selger Phonects priser (uten mva) med mine eksisterende priser (med mva). Da blir jo differansen ("fortjenesten") stor - men det stemte jo ikke med virkeligheten. Jeg spurte selger konkret om to ting; har abonnementet rollover, og har det deling? Selger bekreftet at de hadde rollover, men at deling ville komme senere. Jeg sa at jeg kunne leve med det. Etter første måned oppdager min datter (som er litt opptatt av dette (noe jeg visste, og det var grunnen til at jeg etterspurte rollover)) at hun ikke hadde fått sin oppspart data overført. Jeg kontaktet Phonect som henviser til avtalen jeg har godkjent. Jeg prøvde å si at det var et avvik ift selgers informasjon, og ba om opptaket i samtalen. Jeg ble bedt om å sende en skriftlig henvendelse, og at opptaket bare var lagret i tre måneder. Jeg får en mail om at "verifiseringen" ikke er på opptaket. Jeg spør om hva som menes med "verifiseringen", men får så til svar at hele opptaket er slettet. Phonect tjener nok penger på lettlurte mennesker som stoler på det selger sier - uten å skeptisk finlese innholdet i en link sendt på en sms en blir bedt om å besvare "ja" på. At informasjonen jeg har fått har gått fra 1) opptaket lagres i tre måneder til 2) verifiseringen er ikke med på opptaket til 3) opptaket er slettet, gir meget liten troverdighet. Det hjelper ikke at alt ansvaret legges over på kunden. Det er opp til meg å bevise at selger sa det jeg nå påstår. Jeg ligger nok juridisk dårlig an er jeg redd, men Phonect bør (jfr bytt.no) ligge ekstremt dårlig an.
Hei Børre, Beklager at du føler informasjonen fra oss har vært mangelfull. Det skal komme godt frem at det vi tilbyr er et bedriftsabonnement, men vi jobber i disse dager med å forbedre vår kommunikasjon slik at jeg tar med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet. Jeg ser du har en sak inne hos oss som fremdeles er til behandling, og du vil få oppfølging i denne.
Service, dekning. Oppfølging ifm skifte fra annen leverandør.
Bytta til Phonect i dag og overgangen gikk som smurt! Fikk en samtale fra kundeservicen i forkant av porteringen som gikk gjennom alle detaljer i avtalen. Dette har jeg aldri opplevd før ved bytte. Samme dekningen som jeg hadde i Telenor. Anbefales på det sterkeste!!
Rimelige priser og dedikert kundekontakt. Følger opp 100%. Nesten halvert regning mot tidligere operatør.
Flere ganger forsøkt lurt i "fella" av selgere som ikke gjør noe annet an å lyge.
Hei Jan, Beklager hvis du føler deg lurt av våre selgere. Vi har ingen intensjoner om å lure noen. Kontakt oss gjerne på e-post [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet dersom det er noe du ønsker vi skal se på.
Styr unna. Dårlig service, dårlige betingelser, masse med liten skrift. Jeg orker ikke bruke tid på detaljer, men det er ikke et selskap å anbefale på noen måte.
Hei Jo, Beklager at du opplever informasjonen vår som mangelfull. Vi jobber i disse dager med å forenkle og forbedre vår informasjon angående blant annet oppsigelsestid, samt prisinformasjon. Jeg tar derfor med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.
Ble oppringt av en selger og lurt til å inngå et abonnement - jeg mente han sa at Phonect var et underselskap av Telenor. Så har jeg altså låst meg til et drittselskap i to år, som krever 15 000 kr i avbruddsgebyr. Som krever gebyr på alle fakturaer, som svarer tregt på alle henvendelser, som fakturerer tre måneder i forkant... Svindel og f#%nskap fra ende til annen. STYR UNNA!
Hei, Beklager at du opplever informasjonen vår som feil. Vi er et selvstendig selskap med lang fartstid og eneste koblingen vi har til Telenor er at vi leier plass i deres nettverk og dermed har samme, gode dekning. Vi jobber i disse dager med å forenkle og forbedre vår kommunikasjon og informasjon. Jeg tar derfor med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.