Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en selger og lurt til å inngå et abonnement - jeg mente han sa at Phonect var et underselskap av Telenor. Så har jeg altså låst meg til et drittselskap i to år, som krever 15 000 kr i avbruddsgebyr. Som krever gebyr på alle fakturaer, som svarer tregt på alle henvendelser, som fakturerer tre måneder i forkant... Svindel og f#%nskap fra ende til annen. STYR UNNA!
Hei, Beklager at du opplever informasjonen vår som feil. Vi er et selvstendig selskap med lang fartstid og eneste koblingen vi har til Telenor er at vi leier plass i deres nettverk og dermed har samme, gode dekning. Vi jobber i disse dager med å forenkle og forbedre vår kommunikasjon og informasjon. Jeg tar derfor med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.
Jeg ble kontaktet fra Phonect sin selger. Jeg var fornøyd med min daværende leverandør, men ble tilbudt det samme til lavere pris. Blant annet ble Jeg lovet INGEN BINDINGSTID, FRI TALE TIL EUROPA (IKKE EU, MEN HELE EUROPA) dette spurte jeg spesifikt om flere ganger, samt 3 første mnd gratis for alle abonnement. INGENTING av dette ble levert, fikk regning på 10000kr og blir gjort til idiot og kalt løgner når jeg tar kontakt med Phonect. Opptaket av salget der selger lover ting gang på gang har alle mystisk blitt slettet. Phonect driver svindel. Ikke bit på. Krev alt skriftelig på e-post for de sletter opptak. Selv så er jeg i gang med forbrukerrådet, tv2 hjelper deg og fått juridisk bistand. All mulig media som kan kontaktes kommer jeg til å ringe for å advare folk mot svindelen
Hei Marko, jeg ser du har en aktiv klagesak hos oss. Vi kjenner oss ikke helt igjen i din beskrivelse av saken over og viser til svar du allerede har mottatt fra oss.
Super service, gir det alt du har behov for, raskt nett, god dekning.
Vi har en hytte som ligger så ugunstig til at det er bare telenordekningen som fungerer. Vi har bestandig vært i tvil når telefonselgere ringer. Men en hyggelig ansatt hos phonect fikk oss til å prøve deres tjenester. Han sørget for at vi fikk akkurat det vi trengte av mobildata og sørget for at jeg og mannen min sparte over 500kr på 2 telefoner!! Det synes jeg er fantastisk godt gjort når dekningen er akkurat like god som før. Aldri før har jeg vært så fornøyd med en mobiloperatør! PS: i ettertid trengte vi et datakort til en iPad. Dette fikset vår personlige kundekontakt på strak arm. Vi hadde nettbrettet oppe å gå på under 5 dager!
Hei, jeg er veldig fornøyd med at selger kom og hjalp meg med viltkamera, som lovet!👍👍
Benytter bedriftsnett, og er fornøyd med løsningen. Har alle de funksjoner som vi har behov for til en rimelig pris. Anbefales!
Jeg blev ringet op af en person, som gav mig det indtryk at mit abonnement skulle overføres inden for kort tid. Det ville gå helt smertefrit for mig, jeg skulle bare svare JA på en SMS han ville sende mig. Det er sket en gang før at jeg måtte bytte simkortet ud, men da var det helt reelt, så jeg tænkte ikke at der var noget skummelt i det. Jeg svarede ja, og så klappede fælden. Jeg har skrevet og ringet til Phonect, men de insisterer på, at jeg skal betale udtrædelses gebyr for mine to telefon numre. Min egen dumhed at jeg ikke undersøgte sagen nærmere. Jeg vender tilbage til mit gamle selskab (Proximo), som altid har behandlet mig fint. Jeg vil absolut ikke anbefale nogen at have noget som helst at gøre med Phonect. Det var dyre lærepenge. Jeg håber at andre ikke falder i samme fælde, men kan jo se af kommentarerne her inde at jeg ikke er den første, desværre.
Hei Kirsti, her høres det dessverre ut som vår selger ikke har vært tydelig nok i kommunikasjonen. Jeg ser du allerede har en aktiv sak hos oss. Du vil motta et svar fra oss der i løpet av kort tid med en løsning jeg håper du vil bli fornøyd med.