Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Desidert værste selskapet jeg noen gang har vært bort i. Jeg sa ja til en selger som ringte meg. Så jeg fikk vist 10 GB data som fungerer av og til. Prøvde å ta kontakt med Phonect (ringte daglig i to uker) sendte da mail, de brukte to uker på å svare, på denne tiden gikk jeg lei av at jeg noen ganger hadde telefon. Så jeg byttet til Telenor, igjen. Men da kommer det store, de har 3 måneder oppsigelse. Så jeg må nå betale over dobbelt så mye som forespeilet fordi de hverken hjelper kundene sine ved trøbbel (ingen dekning, ingen data) og når jeg da sa i fra at jeg ikke gadd mer av å ikke få brukt data. Og hadde byttet kom det fram at de har 3 måneder oppsigelse. Så nå har jeg inkasso på 1500 på ene regningen og må betale 410 hver måned ellers. Jeg kommer til å anmelde dette selskapet til forbrukerrådet. Å ikke levere avtalt tjeneste, for så ikke svare og etter det kreve 3 måneder betaling for tjeneste ikke levert, dette gjør meg kvalm. Vennligst ikke gå i fellen jeg gjorde.
Hei Ole, Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i oppstarten av ditt kundeforhold hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så skal vi se på saken din på nytt.