Meny
Phonect er nå Unifon
Phonect sin virksomhet og kunder er overtatt av Unifon. Klikk her for å lese omtaler om Unifon.

Phonect omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
25
av 37 innen
mobilselskap
20%
anbefaler
Phonect

"Frekke selger"

Omtale om Phonect skrevet av Petterpotet for 06.12.2019 14.50

Phonect har totalt 153 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonect?
Petterpotet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Frekke selger"

Ekstremt frekke selgere, og dårlig kundeservice. Alle burde holde seg unna!

Bytt.no
"Frekke selger" skrev Petterpotet om Phonect

Har du en tilsvarende erfaring med Phonect?
Gjør som Petterpotet og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonect du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selgerne gir inntrykket av at de ringer fra Telenor, lokker med svært gode priser og at du får tildelt en kontaktperson å forholde deg til dersom det skal være noe. Det blir også presisert gjentatte ganger gjennom telefonsamtalen at det «ikke er noen bindingstid og at det bare er å si opp når man vil». Det som derimot ikke blir opplyst om er «oppsigelsestiden» på 3 mnd. Har ingenting å si for meg at dette ikke betegnes som bindingstid, så lenge jeg blir bundet til å betale for en tjeneste etter den ikke lengre verken er ønsket eller blir benyttet. Det føles som binding, samme hva de kaller det! Det er klart at dette skal opplyses om, og åpenbart noe som bevisst blir holdt tilbake av selgeren. Jeg hadde ikke inngått et abonnement hadde jeg vært klar over at det er 3 mnds binding aka «oppsigelsestid». Ser at dette blir klaget på gjentatte ganger, så skjønner ikke hvorfor praksisen ikke endres. Skjønner de ikke at kundene deres føler seg lurt når det blir tilbakeholdt vesentlig informasjon? Skal også nevnes at kontaktinfoen til kontaktpersonen jeg fikk tildelt ikke er gyldig. Og at kundeservice bruker dagevis på å besvare mail. Uærlig praksis og dårlig kundeservice! På tide å skjerpe seg! Styr unna!

Svar fra Phonect
12.12.2019 15.44
Hei Lilli,
Jeg ser du har hatt en sak inne hos oss på dette, og at denne skal være løst av mine kollegaer. Dersom du skulle lure på noe annet er det bare å ta kontakt.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Et merkelig opplegg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er storfornøyd med selskapet, men jeg fikk plutselig en oppsigelse fra de uten grunn.. Har tatt kontakt med de på både telefon og mail men ingen kan svare på hva grunnen er.

Svar fra Phonect
10.12.2019 13.02
Hei, Dette skal vi gjerne se på sammen med deg. Send meg en e-post til mobil@phonect.no og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg trengte en større datapakke, og fikk dette gjennom et bedriftsabonnement"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke så mye erfaring, annet enn at jeg fikk simkortet i posten, alt fungerte fra dag 1, og at jeg har ikke opplevd noen store utfordringer hverken med dekning eller noe annet. 👌

Svar fra Phonect
10.12.2019 13.02
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har bare positive erfaringer med Phonect, har vært kunde i 2 år.

Phonect har totalt 153 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR