Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Phonect leverer det produktet jeg trenger for å fungere i hverdagen. Et umerket sentralbord. Lett å sette over telefoner. Lett å sende sms og gir et oversiktlig bilde av de ansattes tilgjengelighet.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Jeg er veldig fornøyd med både abonnementet, dekningen, kundebehandlingen og spesielt fornøyd med prisen. Nå betaler jeg halve prisen av hva jeg betalte hos Telenor, og har eksakt samme dekning, kvalitet og opplevelse. Savner data-roll over bare og ringepakker utenfor EU :-)
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
10 gigabyte brukt på 7 dager! Svin og lureri. Tullinger som lyver har jeg null respekt for - bytta 4 abonnement! Teknisk umulig å brukt mobildata på lese vg og eposter! Ren svindel!
Hei Kelwo, dersom du bruker opp din mobildata så vil hastigheten settes ned til 64kbit/s for å forhindre store ekstrakostnader for deg. Det vil da lønne seg å kjøpe en ekstra datapakke via sms eller vår app. Dersom du mener at dette er en feil og du ikke har brukt så mye data så ser vi gjerne på dette for deg. Send oss i såfall en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet.
Phonect leverer tjenester som forventet. Ingen spesielle merkander ut over det.
Ble lovet billigere abonnement enn vi hadde. Slik gikk det ikke. Ingen bindingstid var innsalger, men gjett hva som kom i posten denne uka ; Brudd. 3000.- x 2. Vil be om kopi av avtalen hvor dette er skrevet under på. Står i reklamen på nettet nå; ingen binding. Står Phonect på disse kravene blir det forliksrådet. Styr unna
Hei Unni, Jeg ser du har hatt en sak inne hos oss på dette, og at denne nå er løst. Dersom du skulle lure på noe annet er det bare å ta kontakt.
Meget lite tilfreds, fakturerer på forhånd, sender inkasso på regning som ikke er mottat før, bare åpent i arbeidstid, dyrt å kjøpe ekstra data hvis en går tom. Var såpass i tvil om å prøve dette at jeg godtok ingen form for binding hvis jeg skulle bli kunde, likevel påstår de at jeg har 3 måneders oppsigelsestid tid når jeg sier opp. Mitt råd: styr unna
Hei Dag, Dersom du ikke har mottatt faktura kan det være at du ligger inne med feil fakturaadresse, jeg ser at du dessverre har byttet selskap, slik at vi ikke får gjort noe med dette nå. Basert på tilbakemeldinger fra våre kunder har vi nylig gjort endringer i vilkårene slik at oppsigelsestiden er inneværende + 2 måneder, og vi har også redusert prisene på våre ekstra datapakker.
Selger ringte pratet fort,hørtes som han var fra Telenor og skulle selge abonnementene nevnte ikke at det var noen bindingstid på abonnementene(24 mnd), og at det skulle være på firmaet, oppga priser uten mva. Ga beskjed flere ganger til selger at han måtte annullere ordren, men fikk regning på 4700,- som jeg måtte betale... Dette ble en dyr spas for meg. SÅ STYR UNNA DETTE. Ønsker å få tilbake pengan mine....