Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 30 innen
mobilselskap
60%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
324
138
45
25
167
Sorter omtaler etter
Viser av 699 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God pris, god kundeservice"

God pris. God kundeservice, hyggelige og hjelpsomme, og de ordner det vi trenger med en gang. Supert!

Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bare positiv opplevelse med phonero"

Har bare positive opplevelser med phonero. Bra dekning. Grei pris. Fungerer utmerket både hjemme å på reise.

Torbjørn K. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service"

Raske tilbakemeldinger og god service. Dekning fungerer bra i vårt distrikt og prisnivået er svært fordelaktig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice"

Vedkommende jeg snakket med var svært imøtekommende, fulgte opp mine ønsker og hjalp meg fra A-Å. Supert!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og suveren service!"

Det er alltid lett å få kontakt med dem. God kommunikasjon. Svært behjelpelige og informative, samt blide og hyggelige!

Bjørn G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott kundeservice"

Vi har vært noen få ganger i kontakt med kundeservice og de spørsmål vi stilte ble svart på en fremragende måte av den hyggelige betjeningen. Vi er kjempefornøyd med Phonero og deres løsning og service.

Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og effektiv på kundeservice"

Phonero er rask til å svare på telefonen, man trenger ikke trykke seg gjennom mange valg og vente i lang tid. De prøver å hjelpe så godt som mulig og vi har alltid fått den hjelpen vi trenger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkel og grei med enkle løsninger"

Meget konkurransedyktig selskap med gode priser og enkle gode løsninger. Fantastisk flinke og hyggelig kundeservice . Terningkast 6️⃣

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid god service."

Vi opplever som kunde svært konkurransedyktige priser, rask og god service og høy kvalitet på tjenestene.

Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svak dekning"

Tjenesten er teknisk svært bra og enkel i bruk. Prisen er det ingenting å si på. Dessverre opplever flere av våre medarbeidere at dekningen er dårlig og at samtaler til stadighet blir brutt og hakker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Proff i bedriftsmarked."

Phonero svarer alltid raskt, man slipper å høre på ventemusikk. Saker blir alltid raskt løst, og de som svarer er «på». Min erfaring etter 4 år som kunde av Phonero.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg er ikke helt fornøyd"

Jeg er ikke helt fornøyd med prisen på 800xxxxx fordi det er et gratis nummer å ringe. Phonero er grådig skal mye betaling for dette.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vennlig, serviceminded og kompetente"

Flinke og hyggelige, tålmodige med oss som ikke kan så mye datateknikk. Vi fikk ordnet det vi skulle etter en fin gjennomgang av alle innstillinger på de to mobilene våre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Savner støtte for e-sim for Apple Watch"

Var i kontakt med kundeservice i desember 2018 og fikk beskjed om att dette skulle vare på plass rett over nyttår, men fortsatt ikke supportert i juni 2019. På tide å skifte leverandør

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God på pris"

God dekning, kundeservice er hjelpsomme og raske. Best av alt prisen er lav. De er god på å finne riktig abonnement til deg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp service og gode priser."

Henvendelser blir kjapt ekspedert. Phonero er fleksible med hensyn til endringer i antall abonnenter. De er raske til å sette opp nye abonnement og tjenester. Savner en bedre mulighet til å sette opp felles Mail til alle i selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode løsninger"

Phonero's løsninger for mobil- og IP telefoni fungerer veldig bra for oss. Rask og god service de få gangene vi trenger hjelp.

Svar fra Phonero
21.06.2019 10.55
Hei Cato,

Takk for fin tilbakemelding.

Så gøy å høre!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri fra ende til annen"

Du får 24 måneder bindingstid ved å flytte over abonnementet uten noen form for opplysning eller signering for dette. Du blir først gjort oppmerksom på dette når en ønsker å si opp abonnementet.

Svar fra Phonero
20.06.2019 09.38
Hei Alise,

Takk for din tilbakemelding.

Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler.

Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Jeg håper vi kan beholde deg som kunde.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kristian N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"OK, men mangler e-sim"

Vi er stort sett fornøyd med pris og tjeneste. Vårt firma skulle gjerne sett at E-sim blir implementert som en tjeneste, da denne er aktuelle for oss. Vi ønsker og fast IP adresse på mobilt bredbånd som en tjeneste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning i indre strøk og superdyrt hvis du vil ut før bindingstiden er slutt."

Generelt har Phonero fungert bra i forhold til sentralbordløsning etc, men når vi opplevde dårlig dekning i indre bygder er svaret bare at de er best i test på 4G, og det er det... Det hjelper ikke våre montører når dekningen er lik null flere steder. Når vi så ønska å bytte selskap opplever vi at bindingene er opp i 24 måneder og det er rådyrt å avslutte abonnementet selv om vi opplever at dekningen ikke er god nok for oss og at det er derfor vi ønsker å bytte. Unngå Phonero og finn ett selskap uten binding som det går an å snakke med hvis dekningen er dårlig.

Svar fra Phonero
19.06.2019 10.14
Hei Jon,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på saken din.

Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og priser, men savner kundeservice i helgene"

Phonero har lave priser. Kundeservice er rask og veldig bra! Men savner tilsvarende service i helgene og helligdager.

Svar fra Phonero
19.06.2019 09.25
Hei Kai,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Om du trenger hjelp til f.eks PIN/PUK-koder, trenger å sperre et abonnement eller har andre driftskritiske problemer kan du kontakte oss 24 timer i døgnet på vår vakttjeneste.

Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundeservice"

Foretok en iOS-oppdatering og måtte låse opp igjen Sim-kortet, men hadde ikke koden tilgjengelig, mao glemt koden😊 Fikk raskt hjelp fra kundeservice, og problemet var løst på ca 1 minutt.

Svar fra Phonero
18.06.2019 09.06
Hei Anne,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se ting løste seg kjapt :)

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hyggelig og hjelpsom kundeservice"

Har opplevd å bli godt mottatt og fått kyndig veiledning når jeg har hatt spørsmål. Jeg har bedriftsabonnement/tjenestetelefon og det er alt for tungvint og tar for lang tid å få tilgang til egen telefonregning om man ønsker det. Ellers veldig fornøyd

Svar fra Phonero
17.06.2019 12.23
Hei Grete,

Takk for fin tilbakemelding!

Fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.
I vår mobilapp kan du sjekke forbruk for inneværende måned og forrige måned.

Mvh Katrine
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Erfaring med Phonero"

Vi har vært kunde hos Phonero siden 2016 og har generelt bare positiv erfaring med de som leverandør på mobiltelefoni og sentralbord løsning.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11.58
Hei Roald,

Så fint å se at du er fornøyd med oss.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Svein B. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Jeg har god erfaring med Phonero som bedriftskunde"

Jeg har god erfaring med Phonero som bedriftskunde. Nå skal jeg begynne samarbeidet som privatkunde, og derfor kan jeg ikke påberope meg noen erfaringer privat ennå.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11.58
Hei Svein,

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR