Mobiltelefoni

Phonero omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 26 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
99
32
16
18
142
Sorter omtaler etter
Viser av 307 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Min mening om Phonero"

Dårlig dekning mange steder i landet. Hyggelige og behjelpelige på support/kundeservice, men overgangen fra Telenor til Phonero føles som litt kaotisk og tidkrevende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og positiv service"

Rask respons på alle henvendelser. Lydhør på våre forslag til endringer i telefoni og bredbåndsløsninger. Trenger bedre kunnskap on S4B løsninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask service"

Fordel at vi alltid får raskt svar på henvendelser og saker blir løst raskt. Det er noen utfordringer med mobildekning. Har bare gode erfaringer.

Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og god service"

Vår kommune har hatt samarbeid med Phonero i flere år og er meget godt fornøyd. Vi får god informasjon, har tett samarbeid med kundebehandlere og rask levering av våre bestillinger. Vi føler oss veldig godt ivaretatt av Phonero.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og presist"

Phonero sitt kundesenter svarer alltid raskt og er min tidligere kontaktperson ledig, styres min samtale automatisk til denne personen. Den som svarer finner alltid raskt frem til tidligere dialoger som er ført i kundebildet og gir enten selv presis veiledning i dagens utfordring eller søker kunnskap raskt fra en kollega. Jeg blir ofte ringt fra konkurrenter som ønsker at jeg bytter teleoperatør, men pga den gode service jeg har fått siden første dag i Phonero (ca 5 år fra den gang det var Ventelo) sier jeg nei takk til bytte. Takk til alle på kundeservice; dere gjør en kjempe god jobb!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stabil og rimelig leverandør av mobiltjenester"

Gikk over fra Telia til Phonero som bedriftsløsning for flere år siden og vi har vært veldig fornøyd med det. Sentralbordløsningen er meget stabil og fleksibel, den har vært så godt som problemfri i motsetning til tidligere løsninger vi har brukt. De har selvbetjeningsløsninger med god oversikt og rapportering. Rask og effektiv respons på support, både på epost og telefon.

Erlend B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig godt fornøyd bedriftskunde"

Vi har brukt Phonero i 4-5 år, og har i hele perioden vært veldig fornøyd. Vi byttet fra Telenor, og har både spart penger samt opplevd en mye bedre kundeservice. Servicen er rask og vennlig, og de har løst alt av utfordringer på en bra måte. De har også veldig gode webportaler som gjør at man kan gjøre litt administrasjon selv om ønskelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flinke folk!"

Phonero har et kundesenter som svarer raskt, er hyggelige og ikke minst har peiling på det de driver med.

Svar fra Phonero
18.10.2018 10.08
Hei Britt,

Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask respons og løsningorienterte"

Har vært bedriftskunde i over 1 år og har så langt ikke noe å klage på. Får alltid god hjelp og raske svar fra kundekontakt. Teknisk support har så langt funnet løsninger for oss. Flott portal for rapporter, selv om noen grunnleggende rapporter mangler ifølge meg.

Svar fra Phonero
18.10.2018 10.04
Hei Martin,

Så fint å se at du er fornøyd med oss!

Vi tar gjerne imot innspill på nye rapporter, så send oss en henvendelse på bytt@phonero.no så tar jeg det videre med vår produktavdeling.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk service!
Veldig hyggelig og imøtekommende da jeg snakket med dem i telefonen.
Behjelpelig på alle punkt.

Svar fra Phonero
18.10.2018 10.02
Hei Tommy,

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice.

Ha en fin dag!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Fornøyd kunde"

Jeg har vært bedriftskunde tidligere og har vært veldig fornøyd. Fra og med i dag er jeg privat kunde og håper å bli like fornøyd

Svar fra Phonero
18.10.2018 10.00
Hei Inger,

Så gøy å høre at du er fornøyd med oss.

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Erlend R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundehandling"

Veldig bra kundebehandling!

Har sendt inn noen ønsker ight statistikk:
• Mulighet til å definere hvilke ansatte vi ønsker å inkludere i måling
• Mulighet til å definere tidsintervall (uinteressant å vite antall samtaler som blir tatt etter arbeidstid)

Svar fra Phonero
18.10.2018 09.39
Hei Erlend,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er dine ønsker viktig for oss.

Ha en fin dag!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"

Grunnen til at jeg skiftet til Phonero for noen år siden, var at dere hadde den beste prisen.
Nå har jeg ikke hatt fast-telefon på noen år, så det er hovedsakelig faktureringsbiten jeg
har hatt noe med å gjøre --- det har fungert greit.

Svar fra Phonero
17.10.2018 09.35
Hei Arne,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Ha en fin dag.

Mvh Mads
Phonero
Steinar W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Eksellent service av kompetente medarbeidere."

Jeg har vært kunde siden 2001 og har alltid blitt møtt med vennlighet og svært god kompetanse av deres medarbeidere, uansett hva grunnen til mine henvendelser har vært.
Det er nesten aldri ventetid på telefonen!
Hilsen en meget godt fornøyd kunde.

Svar fra Phonero
17.10.2018 09.26
Hei Steinar,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Ha en fin dag.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen løsning på noe som ikke burde være så teknisk vanskelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skulle tro at det å forlenge tiden fra telefonen begynner å ringe til telefonsvareren slår inn, skulle være en enkel sak. Men det viser seg at det ikke kan gjøres.

Har arbeidsgiverfinansiert telefon, og vi byttet til Phonero for en tid tilbake. Er ikke helt fornøyd med de nye avtalevilkårene. For eksempel at det å ringe til Canal Digital regnes som en privat tjeneste når jeg bruker nr. 06090, men ikke når jeg ringer med 915 foran, er for meg totalt ubegripelig. Ja, begge deler er privat. og det betaler jeg ganske mye i fordelsbeskatning for. Men å plutselig trekkes i lønn for noe som er særdeles vanlig, kan umulig være intensjonene. Bruken av telefonen for øvrig er jo ganske "fri". Relativt god dataavtale og man kan jo ringe for en god del før arbeidsgiver kommer på banen. Da skulle slike bagatellmessige ting også havnet i samme "potten" som den øvrige bruken.

Hassan A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og god service."
2 syns denne omtalen er nyttig

Det tok meget kort tid å komme i kontakt med kundeservicen. Madamen som hjalp meg var rask, forklarte godt og meget hjelpsom.

Svar fra Phonero
12.10.2018 13.15
Hei Hassan,

Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice!

Ha en fin dag!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Villedende"

Selger Prøver å selge meg ett abonnement uten MVA inkludert. Han sa ikke noe om at den oppgitte summen var uten MVA før siste del av bekreftelsesdelen da han la til "dette er uten mva" på opptaket. DETTE..... Er pi#s dårlig gjort. Flaks jeg fanget det opp. Han var rask med å legge på når jeg kommenterte dette.

Svar fra Phonero
11.10.2018 13.26
Hei Varg,

Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være.

Send meg gjerne en e-post på bytt@phonero.no med firmanavn og telefonnummer, så skal jeg undersøke saken med den aktuelle selgeren.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero, utmerket fra A til Å"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gikk veldig smertefritt med portering over til Phonero, samt raskt svar på saker vi ikke hadde tenkt på, rettet opp slik vi ønsker det i løpet meget kort tid. Raske til å svare å hjelpe på kundeservice og teknisk support.

Svar fra Phonero
12.10.2018 13.13
Hei Erik,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Ha en fin dag!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alle gangene det har vært behov for å ta kontakt med Phonero, har jeg blitt møtt med perfekt serviceinnstilling og god problemløsning. 10/10!

Svar fra Phonero
12.10.2018 13.13
Hei Jamal,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Dette skal jeg ta med videre til vår kundeservice.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg fikk kjapt svar og en løsning på min forespørsel av en hyggelig kundekonsulent."
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette var en positiv erfaring. Jeg fikk ordnet med endring av abonnement på en rask og effektiv måte, og fikk informasjonen jeg trengte. Alt ble forklart enkelt og forståelig.

Svar fra Phonero
12.10.2018 09.57
Hei Inga,

Så gøy å lese tilbakemeldingen din!

Takk for fin omtale, dette skal jeg ta videre til riktig avdeling.

Mvh Katrine
Phonero
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Phonero"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra bedriftsløsning men dessverre alt for dårlig dekning etter at de gikk over til å bruke Telia sitt nett

Svar fra Phonero
12.10.2018 09.55
Hei Christian,

Takk for din tilbakemelding!

Telia jobber med å oppgradere nettet hele tiden. Det er viktig for oss at våre kunder har dekning.

Send meg gjerne en mail på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden.
Da kan vi sjekke hvilke områder det dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra, enkelt og god service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ryddig og bra overgang til Phonero der vi ble følgt godt opp under hele prosessen (bedrift). Enkelt og styre bedriftsnett og abonnement via app.

Svar fra Phonero
12.10.2018 09.54
Hei Ove,

Takk for fin tilbakemelding.

Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre produkter.

Mvh Katrine
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Litt humpete åpning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er ny kunde som for første gang skulle ha tjenestetelefon hos arbeidsgiver Skatteetaten.

Hadde problemer med at SIM-kortet ble sendt til feil adresse (mulig dette skyldes feil i adresseoverføring fra Skatteetaten som er ny kunde hos dere).
Fikk veldig god service via kundesenteret deres (lettvint og greit med e-post) da portering måtte utsettes flere ganger.

Vanskelig å svare på spørsmålene under da jeg er helt ny kunde.

Svar fra Phonero
12.10.2018 09.52
Hei Gro,

Takk for tilbakemelding, godt å se at problemene løste seg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Syns Phonero er hjelpsomme og prøver å finne gode løsninger, ved endringer eller oppsigelser av abonnementer.

Svar fra Phonero
12.10.2018 09.51
Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og utmerket kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rask respons er svært viktig for meg i forbindelse med mobiloperatørs kundeservice, og jeg ble med det første litt skuffet over at chatten ikke var i drift da jeg trengte hjelp. Jeg fikk derimot svar på mail på under 15 minutter, og det får stort tommel opp!

Er ellers svært fornøyd både med pris og dekning:)

Svar fra Phonero
11.10.2018 12.38
Hei Emilie,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice.

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no