Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 35 innen
mobilselskap
72%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
770
231
64
32
206
Sorter omtaler etter
Viser av 1303 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har pga jobb byttet fra Telenor til phonero og merker at det er mye dårligere dekning. Dårlig dekning er det verste en kan få og kjedelig og veldig irriterende når jeg sitter og ikke har dekning mens de rundt meg med andre abonnement har

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask håndtering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ryddig bedrift. Nervøs ved skifte av leverandør, men Phonero har levert helt etter avtale. Ingen ubehagelige overraskelser. Fått rask hjelp ved behov.

Arselan B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice og lang bindingstid"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere unna, de har mye skjulte kostnader og småskrifter. Lang bindingstid og dårlig oppfølgning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sleip og glatt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero er sleipe de tilbyr tilsynelatende gode vilkår, men forteller ikke alt. De lover at buddgebyr ikke vil bli belastet kunde fordi det er telefonselskapene som ordner dette seg imellom og derfor er bruddgebyr på 3000 kr +mva pr telefonnummer ikke relevant for kunden. Når man så ønsker å avslutte abonnement krever de bruddgebyret betalt av kunde. De presenterer også prisene uten mva. Itillegg da jeg innså dette dagen etter bestilling og sa tydelig ifra om at overføring ikke var ønsket i to eposter og på telefon, gjennomførte de likevel portering når vi var på ferie slik at hele familien plutselig stod uten telefon og ingen mulighet til å rette dette opp. Er meget missfornøyd selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott leverandør"

Bra kundeoppfølging, fleksibilitet og rask tilbakemelding fra hyggelige konsulenter samt rimellig pris på nytt abonnement gjør at jeg er svært fornøyd med kjøpet hos Phonero allerede på dag en.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Generelt bra, men dekningen kunne vært bedre."

Generelt bra funksjon og service. Hjelpsomme ansatte. Får raskt svar på henvendelser. Dekningen kunne vært bedre. Jeg hadde Telenor tidligere, erfaringen er at jeg da hadde dekning på områder jeg med Phonero ikke har det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, lave priser, og rask kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet bedriftens abonnementer til Phonero fra Telen.... Kostnad ned mot halvparten av hva vi hadde før, mer data inkludert, og slipper å stå på vent om jeg trenger hjelp fra kundeservice. Hadde før ikke dekning på hytta i Telemark og måtte ha Ice abonnement i tillegg til Telen... for databruk, nå har jeg god dekning og så rask datatrafikk at jeg lett kan jobbe fra hytta og se film fra netflix eller HBO.

Tom O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bestillinger og service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkel og greit å bestille varer samt bra kundeservice. oversiktlig bestillingsside og bra utvalg av varer :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Kjempefornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask respons på kontakt, minimal venting på tlf, ingen irriterende tastevalg, kjempehyggelig svar, rask service og enkelt å få ordnet det jeg ønsket. Billigere tjeneste, ingen betenkeligheter med å anbefale Phonero, har vært mangeårig lojal til annet tlfselskap, så var i tvil om å bytte, men angrer ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Phonero krever bruddgebyr etter utløp av bindingstid - frarådes"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vår bedrift har hatt Phonero som leverandør av telefontjenester i mange år. Bindingstiden på 24 måneder hadde utløpt for flere år siden da vi bestemte oss for å bytte ettersom Phonero ikke kunne tilby de tjenestene vi ønsket. Overraskelsen var derfor stor når Phonero likevel krevde 3000,- + mva i bruddgebyr per abonnement. For vår del utgjorde det 24.000,- for en liten bedrift, tilsvarende et halvt års forbruk av telefoni. Begrunnelsen fra Phonero sin side er at oppsigelsen skulle vært varslet 3 måneder på forhånd, noe som er godt skjult i avtaleteksten. At det er godt skjult i avtaleteksten bekreftes ved at selgeren i Phonero ikke kjente til dette vilkåret. Phonero sin forretningsetikk er på et lavmål, de spekulerer i at kundene ikke skal oppdage dette før det er for sent. Anbefaler ikke Phonero.

Ingunn T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selv om de gir deg lav pris så er det ikke verdt det. De lovte å betale meg bruddgebyr hvis jeg gikk over til dem. Det gjør de ikke, dvs de har bare betalt meg for to stykker, etter mange mailer og telefoner. Nå ser det ut til at jeg må betale for to stk selv også. Dette koster meg 6000. Angrer veldig på at jeg byttet til Phonero. HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice"

Fikk raskt svar uten kø, fikk svar på spørsmålet mitt med det samme og fikk tilsendt e-sim omtrent på minutter. Kjempe fornøyd!

Svar fra Phonero
03.08.2020 22.03
Hei Anita,

Tusen takk for fin omtale!
Fint å se at du er fornøyd.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Operatørbytte"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet til Phonero i vår, og er strålende fornøyd hittil. (Anonymisert) er dyktig på innsalg, og stiller opp og fikser alt, i tillegg er chatten til Phonero suveren. Phoneros folk står på for sine kunder. Anbefales

Svar fra Phonero
03.08.2020 22.03
Hei Jørn,

Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.
Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Tusen takk for fin omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei! Suveren service både på tlf. og chat, fikk rask hjelp og vi fikk alle svarene vi hadde behov for. Hyggelige folk i andre enden av tlf./chat.

Svar fra Phonero
31.07.2020 21.12
Hei Arnt,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Følte meg lurt"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av Phonero med tilbud om billigere abbonemang enn mitt Onecall. (Er enmannsbedrift AS) Etterhvert viste det seg at de var mye dyrere enn Onecall. Etter et år sa jeg opp avtalen og gikk tilbake til Onecall. Da fikk jeg et avbestillingsgebyr på 3000 kr. Konklusjon for småbedrifter: Skygg unna

Svar fra Phonero
26.07.2020 20.20
Hei Helge,

Takk for din tilbakemelding.

Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Flåing av kunder som vil bytte selskap."
2 syns denne omtalen er nyttig

Synes det er helt horribelt at man må betale 3750kr for å avslutte et abonnement. Har ikke ord. Aldri mer Phonero for min del!!

Svar fra Phonero
20.07.2020 22.09
Hei Anita,

Takk for din tilbakemelding.

Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler og at avbestillingsgebyr faktureres dersom man sier opp innenfor avtaletiden.

Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok. Lykke til med ny leverandør.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Den beste servicen å få på mobilmarkedet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kontakter Phonero i 22.00 tiden for å få hjelp til min datters pin el PUK kode, noe jeg fikk hjelp til pr telefon i løpet av fem minutter! Fantastisk. Tusen takk😊. Gjett om ungdommen ble glad.

Svar fra Phonero
20.07.2020 22.08
Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med oss :)

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God kundeservice, Dårlige vilkår"
1 syns denne omtalen er nyttig

3 års bindingstid og 3000 kr i bruddgebyr er urimelig for de som skal være pionerer på bedrifts telefoni. Sniker inn at man må betale 0,49 pr bank-id verifisering og signering, dette er ingenting annet enn en måte å få enda mer penger ut av oss som forbrukere. Kundeservicen er det eneste som kan dras frem som positivt her da svartiden generelt er meget rask. Forøvrig leverer mange andre operatører samme løsninger bare at helheten føles mer profesjonelt (hos de større selskapene så klart) og man må ikke betale for bank-id signering.

Svar fra Phonero
16.07.2020 11.18
Hei Per,

Vi takker for din tilbakemelding.

Vi har 24 måneders avtaletid som standard på våre bedriftsavtaler, men tilbyr nå også avtaler uten bindingstid.
På grunn av kostnader knyttet til drift av Bank-ID på mobil har vi innført en kost på dette, men tilbyr også abonnement som har det inkludert.

Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no for å få alternative løsninger til dette.
Jeg håper vi kan beholde deg som fornøyd kunde.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Hyggelig og imøtekommende"

Imøtekommende og løsningsorientert ved telefonhenvendelse. Forsto mitt (kundens) behov og løste sak effektivt og til min tilfredsstillelse.

Svar fra Phonero
16.07.2020 11.17
Hei Bård,

Så godt å se at du er fornøyd med oss.
Tusen takk for hyggelig omtale!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bruddgebyr som forretningsmodell"
4 syns denne omtalen er nyttig

Som stolt Kristiansander er det trist å melde at selskapet Phonero må du aldri inngå en bedriftsavtale med. Avtaler med 3 års bindingstid og 3000kr i bruddgebyr er urimelig, elementer deres pågående selgere ikke nevner. Bruk heller pengene på et annet selskap.

Svar fra Phonero
01.07.2020 11.04
Hei Geir,

Takk for din tilbakemelding.

Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bortfall"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke summetonen. Kommer bare en beskjed om at; du har ringt et nummer som ikke er i bruk. Noe som ikke stemmer da jeg vet numrene er riktig. De som forsøker å ringe meg kommer bare til telefonsvarer, enda jeg ikke har dette aktivert. Får jeg svar til den jeg ringer så forsvinner plutselig den jeg ringer til. Jeg hører alt som blir sagt men de som er i andre enden hører ikke meg... Aldri vært borti maken til telefontrøbbel😖😖 Skjer det ikke en umiddelbar bedring på problemene så flyttes abonnement tilbake til en tjenestedyktig leverandør.

Svar fra Phonero
01.07.2020 11.04
Hei Leif,

Dette høres ikke bra ut, slik skal det jo ikke være.
Jeg vet ikke helt hva som kan være problemet, her må vi undersøke litt nærmere.

Send meg en mail på bytt@phonero.no med navn og nummer, så ringer vi deg.

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Løsningsorienterte og høy kompetanse"
4 syns denne omtalen er nyttig

Rask tilbakemelding på henvendelse, hjelpsomme og hyggelige. Alltid tilgjengelig og løsningsorienterte!

Svar fra Phonero
01.07.2020 10.55
Hei Elisabeth,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bytter aldri telefonleverandør igjen, hos Phonero er det super service til gode priser. Veldig bra sentralbordløsning for bedrift😊

Svar fra Phonero
01.07.2020 10.55
Hei Lise,

Godt å se at du er fornøyd med oss :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ekstremt rask og god service og gode priser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er sjeldent man har behov for å ringe kundeservice men de få gangene jeg har ringt så har jeg fått svar etter 2-3 ring og veldig god hjelp. Har byttet til Phonero nettopp pga dårlig service hos forrige leverandør. Har vært kunde hos Phonero nå i 2 år og har enda ikke opplevd nedetid eller andre problemer. Har hatt behov for å justere åpningstid nå nylig og som nevnt var alt løst i løpet av 2 minutter. PHONERO ANBEFALLES PÅ DET STERKESTE, gode priser og rask og god service.

Svar fra Phonero
01.07.2020 10.54
Hei Jens,

Så gøy å lese tilbakemeldingen din, fornøyde kunder er viktig for oss.
Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Tusen takk for hyggelig omtale.

God sommer!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superrask service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Herlig med en kundeservice hvor man slipper kø. Alltid rask responstid og god hjelp når jeg trenger det. Billige abonnement med mye data har de også. Tommelen opp fra meg👍

Svar fra Phonero
01.07.2020 10.54
Hei Patrick,

Gøy å lese at du er fornøyd, tusen takk for fint omtale.

God sommer!

Mvh Katrine
Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR