Vi opplever svært sjelden problemer med våre abonnementer. Kundeservice er lett tilgjengelig og raske til å hjelpe oss når vi har behov for dette. I tillegg er prisene på et hyggelig nivå.
Jeg er virkelig ikke blandt dem som tenker mest på mitt mobilabonnement - det viktigste er at det bare fungerer i hverdagen slik som det skal. Har ved flere anledninger opplevd positive samtaler med kundebehandler hvor jeg syntes kommunikasjonen var uventet god.

Som ansatt i ett firma som bruker Phonero, er jeg overraskende fornøyd. Er periodevis storforbruker av data både i jobb og privat. Da fungerer det utmerket med 3 SIM kort, ett vanlig… ett tvilling og ett datasim. Disse deler på datamengden som jeg da enkelt kan øke ved bruk av app. God dekning og raskt nett hvis det ikke er altfor langt mellom husene.

Fungerer greit for min del. God dekning, også i fjellet.

Supert abonnement. Lett å få tak i kundeserviceleder behov. Enkel betjening med lettforståelig app.

Fornøyd med Phonero. God support, fleksible løsninger og god på pris. Beste leverandøren på tlf tjenester som vår bedrift har brukt.

God sevice med løsning og muligheter i fokus. Føler meg respektert og viktig som kunde

Telefonabonnementet fungerer veldig bra for mitt behov. Jeg har bare opplevd en gang å miste dekningen. Oppfølgingen fra ansatte er også god

Ikke spesielt billig + at de krever bruddgebyr på 3000!!!! på et vanlig abonnement (flyttet fra Chili for ett år siden, og ønsker oss tilbake men er stuck med Phonero til nesten dobbel pris for samme tilbud!!)

God kundeservice, billig priser, god dekning. Lett å bruke app.

Godt fornøyd med dekning, app og generell valuta for penga! ✅

God service og kort ventetid på henvendelse. Hyggelig og greit

Ikke noe spesielt å klage på, samme pris som de aller fleste selskap.

Phonero er billig, imøtekommende, fleksible og løsningsorienterte. Og kanskje viktigst; de er lette å komme i prat med. Phonero gjemmer seg ikke bak en jungel av chat- roboter og tastevalg for å komme fram til en kundekonsulent. Fortsett slik! Hvis Phonero i tillegg hadde hatt Telenor, og ikke Telia, sin dekningsgrad, ville det blitt 10 av 10 mulige poeng.👍

Rask tilgang til support. Hyggelig kundeveileder med tydelige svar og informasjon.

Uproblematisk mobilabonnement.God kundeservice , enkel app som gjør det enkelt å ha oversikt over eget abonnement

Bra dekning, alt fungerer som det skal. Mer enn nok data til mitt behov.

Fornøyd, kjapp respons, bra kundeservice, over gjennomsnittet.

Fungerer meget bra til vårt behov. Minimalt med feil, rask og dyktig kundesupport.

God oppfølging av kundar, og gode tenester til fornuftig pris.

Det meste er bra. Kundeservicen er bra, men synes dekningen i sentrale deler av landet er tildeles for .dårlig

Billig, enkelt, og god kundeservice. Ikke noe lureri.

Rask kundeservice uten mange unødige tastevalg. Føler kundeservice lytter til mine behov og ønsker. Kan bli enda bedre på pris. Men alt i alt et bra alternativ i markedet.

Det er rask responstid, evne til å se og løse problemstillinger på en god måte.

God dekning, rask respons på suport ved problem/ spørsmål er noe vi setter pris på.
