Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 30 innen
mobilselskap
63%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
411
172
51
28
182
Sorter omtaler etter
Viser av 844 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er ekstremt fornøyd med Phonero, de har overrasket meg helt når det kommer til sentralbord løsning. Prisene er også veldig billig, dekningen er god og jeg er en fornøyd kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Slett hjelp ved henvendelse på tlf"

Ble bedt om å gå til phonero sin side for å bestille et ekstra data sim kort. Ikke mulig å bestille på deres sider. Elendig hjelp!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Er 100% fornøyd med Phonero"

Jeg jobber i en bedrift som har ca 200 abonnement hos Phonero. Disse abonnementene er i hovedsak en deloppgave for to IKT-ansatte; inklusive meg selv. Phonero viser fleksibilitet, kompetanse og har hyggelige ansatte på support gjør hverdagen min lett ifbm å håndtere abonnementene. Noen kommentarer har det vært etter overgangen fra Telenor til Phonero. Dette er ifbm dekningsgrad. Jeg gjør alle (også de som leser dette) oppmerksom på at så godt som ingen andre telefonselskaper kan konkurrere med Telenor på dekning. Generelt hyggelig å se i samfunnet at det er mulig for andre bedrifter å konkurere med giganter. Phonero gjør det som sagt bra her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra mobiloperatør!"

Liker kundeservice veldig godt og hvor raske de er med å svare også. Abonnementet funker veldig bra og med en god pris. Fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service - kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vår erfaring med vårt kundeforhold til Phonero: Rask og korrekt tilbakemelding på alle henvendelser. Hyggelige ansatte som er flinke i sitt fag. Helt utmerket samarbeid :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask og grei tilbakemelding. Enkle instrukser om hva jeg måtte gjøre for å løse problemet. Oppfølgingspørsmål om jeg trang hjelp til andre ting også!

Svar fra Phonero
16.10.2019 12.49
Hei Anita,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pass på hva du skriver under på!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har svært kjipe kontrakter med enorme utkjøpsgebyrer om du ikke passer godt på hva du skriver under på ved signering. Skriv ikke under før du er 100% sikker på hva du signerer på! De står beinhardt på de urimelige vilkårene - som hadde vært umulig å beholde i privatmarkedet, de hadde blitt felt av Forbrukerrådet umiddelbart. Når det er sagt, Phonero har en effektiv kundeservice og kan faktisk anbefales som leverandør av telefoni, bare man altså er nøye med kontraktene!

Svar fra Phonero
15.10.2019 10.11
Hei Espen,

Takk for din tilbakemelding, fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice!

Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler og fakturerer gebyr for oppsigelse innenfor avtaleperioden.

Om du ønsker å bestille abonnement uten binding i fremtiden er dette nå mulig.

Du kan lese mer om abonnement uten binding her: https://www.phonero.no/produkter-og-tjenester/mobilabonnement-uten-binding.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Manglende dekning"

Har akkurat byttet til Phonero og har egentlig ikke så mye erfaring med abonnementet ennå. Men ble svært overrasket da jeg gikk inn i Østmarka fra Hellerudtoppen mot Nøklevann og oppdaget jeg hadde null dekning. Fikk ikke ringt, ikke nett, nada 😳 Håper ikke dette er gjentakende med dårlig/ingen dekning utenfor Oslos kjerne??

Svar fra Phonero
09.10.2019 11.27
Hei Wanja,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Der viktig for oss at våre kunder har forbindelse, 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dette skal jeg ta videre til vårt dekningsteam.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet utkjøp og super dekning. Ble nødt til å bytte tilbake til Telenordekning pga dårlig dekning, særlig inne i butikker/ bygninger. Phonero ble sur og nekter nå å betale utkjøp som de lovet. De krever selvfølgelig eget bruddgebyr. Styr unna.

Svar fra Phonero
08.10.2019 14.27
Hei Vidar,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.

Her må vi undersøke.
Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og rask kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid rask og god oppfølging på våre spørsmål, setter pris på online tilgangen vi har for å hjelpe oss selv, med abonnement og tjenester.

Svar fra Phonero
11.10.2019 10.13
Hei Jørgen,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best på kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har gode løsninger for alle typer bedrifter. Meget konkurransedyktige priser. Vi har hatt en rekke operatører gjennom årene, men har vært lengst hos Phonero, mest på grunn av det høye nivået på kundeservice, og at de har så ekstremt høy fokus på kunden og deres behov.

Svar fra Phonero
08.10.2019 14.14
Hei Arash,

Takk for hyggelig omtale!

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Bjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bedre service skal en lete lenge etter"

Vi har brukt service funksjon mange ganger, og de som sitter der er løsningsorientert og raske. Dette skjer hver gang.

Svar fra Phonero
08.10.2019 09.42
Hei Bjørn,

Så fint å se at du er fornøyd.
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!

Mvh Mads
Phonero
Ole M. L. F. S. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"

Kjempegod service. 👍 Min henvendelse ble tatt på alvor, å vi prøvde sammen å løse mitt problem. Hun sjekka med teknisk å både sendte meg mail å i tillegg ble jeg å oppringt tilbake. Feilen ligger forhåpentlig i vår telefon. Ny telefon blir kjøpt nå, å da tror jeg problemet blir løst 👍

Svar fra Phonero
07.10.2019 17.11
Hei Ole,

Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice :)
Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget hyggelig og flinke personale, helt topp"

Helt supert, meget god hjelp ved min forespørsel om assistanse, fikk absolutt den hjelpen jeg trengt

Svar fra Phonero
07.10.2019 17.11
Hei Kjell,

Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endelig fikk jeg orden på telefonen min"

Etter lang tid med irritasjon fikk jeg, etter en hyggelig telefonsamtale med Phonero, orden på telefonen min. Jeg skulle manuelt bruke Orange når jeg er på GCanaria. Uff at jeg ikke hadde blitt orientert om dette før så hadde mange stygge ord vært unngått og jeg kunne spart meg for kjøp av ny telefon. Phonero: Dere bør legge denne informasjonen inn automatisk når en kommer til f.eks. Spania. Igjen tusen takk for informativ og svært hyggelig tlf samtale. Helge

Svar fra Phonero
07.10.2019 13.12
Hei Helge,

Godt å se at ting nå har løst seg!
Vi setter pris på tilbakemeldingen og takker for innspill.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Mine synspunkter"

Er veldig fornøyd med phonero. Kjapp respons i chaten. Fikk svar på det jeg lurte på. Meget fornøyd. Ellers er appene oversiktlige og gode

Svar fra Phonero
07.10.2019 13.11
Hei Jan,

Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært god kundeservice"

Har nettopp byttet til Phonero og opplever svært god kundeservice ved alle typer henvendelser. Overgang fra tidligere operatør har gått helt smertefritt og jeg er svært fornøyd med løsning og grensesnitt for administrasjon og sentralbord.

Svar fra Phonero
04.10.2019 11.33
Hei Geird,

Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Vi setter pris på tilbakemeldingen!

Mvh Mads
Phonero
Eli Z. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice"

Utrolig god kundeservice: lett tilgjengelig på chat, og fikset forespørselen på et halvt minutt! Anbefales!

Svar fra Phonero
04.10.2019 11.33
Hei Eli,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service!"

Har bare gode erfaringer med Phonero, og takker Phonero for superservice siste dagene! Betyr mye for oss å få så god hjelp! Vi er svært fornøyd.

Svar fra Phonero
04.10.2019 11.33
Hei Mimmi,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd!"

Fått hjelp av tre forskjellige konsulenter i dag, alle like hjelpsomme og imøtekommende. God hjelp fikk jeg også!

Svar fra Phonero
03.10.2019 10.32
Hei Lisa,

Veldig gøy å lese, vi setter pris på tilbakemeldingen!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke god nok dekning i Sogn og Fjordane"

Ytelse og tjenester fine der det er dekning, men opplever alt for ofte manglende dekning i litt mer perifere områder utenfor de store hovedveiene.

Svar fra Phonero
03.10.2019 10.32
Hei,

Takk for din tilbakemelding.

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.

Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Genialt"

PHONERO er MYE bedre enn Telenor, Bare det att kunne sende en chat å løsa problemer med Pin eller Puk kode smertefritt. Vi har tyverr bare mulighet att kunna bruka telenor ennå når vi skal prøva att se Netflix. HBO det går ikke, det er så vidt vi kan se på Netflix

Svar fra Phonero
03.10.2019 10.32
Hei Tommy,

Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg med å forbedre nettkvaliteten.

Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Motoraction A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rett og slett flinke"

Har prøvd de fleste telefonselskaper men disse er i en klasse for seg selv. De er flinke, imøtekommende og du får hjelp raskt. De finner de rimeligste løsninger for deg som driver bedrift.

Svar fra Phonero
03.10.2019 08.47
Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helhetsvurdering"

Jeg opplever kun bra henvendelser fra Phonero. Har vært i kontakt med kundebehandlere flere ganger og det lyder bra hver gang. Rask behandling og hyggelig respons. En bra avtale for vår bedrift har vi også fått med Phonero. Og opplever at det er raskt å endre noe om vi ønsker det. Har hatt Phonero i mange år og håper det fortsetter.

Svar fra Phonero
02.10.2019 13.13
Hei Monica,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeservice!"

Brukte deres chat. raske svar og var fornøyd. Fikk i ettertid oppfølging på e-post på spørsmålene mine som jeg ikke forventet å få.

Svar fra Phonero
02.10.2019 09.24
Hei Roy,

Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR