Meny

Phonero omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 28 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
195
84
26
21
149
Sorter omtaler etter
Viser av 475 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Frodebjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raske, kvalitet og da kunden i fokus"

Phonero er raske både i det å svare innkomne samtaler, god forklaring, rask iverksettelse av det vi ønsker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og rask support og får den supporten man trenger"

Jeg har vært i kontakt med support flere ganger, da jeg jobber med support i kommunen. Jeg får alltid god hjelp av hyggelige ansatte. Kan de ikke svare meg med en gang, sjekker de opp og ringer tilbake. Rask og god hjelp.

Svar fra Phonero
14.02.2019 16.18
Hei Johan,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Ken H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Serviceekspertisen!"

Phonero har heilt fantastisk god service! Dei ringer når det er noko som treng meir enn ei tilbakemelding, gir råd og rettleiing og svarer lynraskt når saker vert meldt inn. Slik service er det me vil ha overalt! :-)

Svar fra Phonero
14.02.2019 16.18
Hei Ken,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-)

Mvh Mads
Phonero
Toblerone
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Nice :)"

Fantastisk flott kundeservice, men dårlig dekning enkelte plasser. Lett å komme i kontakt med og rask service.

Svar fra Phonero
14.02.2019 16.18
Hei,

Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Øivind R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Savner eSim"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stor var gleden i november da Telenor og Telia endelig kom med en løsning for eSim til min Apple watch. Stor ble derfor skuffelsen da jeg fikk beskjed om at bedriften flyttet til Phonero. Vil Phonero snart komme med støtte for eSim eller må jeg igjen begynne å styre med to telefoner?

Svar fra Phonero
13.02.2019 10.30
Hei Øivind,

Takk for din tilbakemelding.

Vi håper eSim til Apple Watch er klart før påske.
Om du sender oss en henvendelse til bytt@phonero med ditt telefonnummer, så tar vi kontakt med deg så snart det er klart.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Vannskelige ved oppsigelse av bedriftsabonement etter 12 år som kunde i Phonero !"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi er et lite selskap som har vært kunde hos Phonero i over 12 år. Av gammel vane har vi ikke skiftet leverandør. Vi var fornøyd frem til vi ble tvunget over til Telia nettet. Da forsøkte vi å si opp avtalen, men de hadde selvfølgelig klart å binde oss opp. Med nesten et år ventetid (bindingstid) med dårlig dekning, sa vi opp. Vi har byttet til leverandør med Telenor dekning. Det er først ved avvikling av et kundeforhold du oppdager dette selskapets virkelige holdninger til kundene sine. Det har vært en skrekkelig kundeservice. Selv 2 måneder etter at vi har flyttet alle våre telefoner, mottar vi fakturaer fra selskapet. Vi opplever at de er grådige og rigide. Det er avslutningen du husker. Kommunikasjonen med kundeservice har vært svært utfordrende. Vi har brukt alt for mye energi og tid på avslutningen her. Vi har ikke til vane å skrive anmeldelser på selskaper, men i denne saken føler vi oss så tråkket på, at det har vært uungåelig. Vi anbefaler INGEN dette selskapet pga denne behandlingen de gir ved avslutning.

Svar fra Phonero
08.02.2019 13.30
Hei Per,

Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss.
Jeg vil derfor gjerne se nærmere på saken, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Audun A. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fantastisk sentralbordløsning, god kundeservice, bra priser - elendig dekning!"

Dere har vel markedets beste sentralbordløsning, en veldig imøtekommende og god kundeservice som alltid løser ting raskt og greit, men dekningen til Telia er dessverre under pari, og de løftene som ble gitt da vi ble portet fra den tidligere telenorbaserte løsningen til Telia er overhode ikke blitt holdt. Flere av stedene vi eksplisitt utfordret dere på og som dere garanterte at utbedringer var på vei til er det ikke blitt noen endring. Det er f.eks. ikke mulig å gjennomføre en telefonsamtale i bil mellom Bergen og Os på E39 uten en rekke avbrudd - det holder ikke i 2019.

Hallvard
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkel å bruke"

Phonero er enkel og i bruk og har en lett tilgjengelig kundeservice som er hjelpsom hvis det oppstår problemer.

Svar fra Phonero
08.02.2019 13.26
Hei Hallvard,

Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Anders J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"

Etter flere måneder som kunde av Phonero har jeg på vegne av Enebakk, Fet og Rælingen kommune vært ukentlig og ofte daglig i kontakt med Phonero support. Jeg blir alltid møtt av hyggelige og hjelpsomme personer hos Phonero, men jeg vil gi en ekstra ros til (anonymisert) som har det lille ekstra. Han er utelukkende hyggelig og serviceinnstilt men har også alltid riktige og godt beskrivende svar i alle typer saker. Han løser også alle utfordringer meget raskt!

Svar fra Phonero
08.02.2019 13.26
Hei Anders,

Takk for meget hyggelig tilbakemelding!
Veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Samera H. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Veldig god kundeservice"

Vi har gått over til Phonero bedrift. Det er mye som må tilrettelegges for oss, slik at vi blir ordentlig fornøyd, og Phonero har klart å imøtekomme alle våre behov. Vi har opplevd veldig god service både på telefon og mail. Vi har også fått ordentlig opplæring på klinikken. Anbefales! :)

Svar fra Phonero
06.02.2019 10.20
Hei Samera,

Takk for fin tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice :)

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jobb + telefon + Phonero = suksess"

Vi byttet fra Telenor bedrift for tre år siden. fikk mye lavere kostnader, MYE bedre sentralbordløsning, og VELDIG MYE bedre kundeservice. Ingen bindinger eller skumle bruddgebyrer. En lang gledeshistorie.

Svar fra Phonero
05.02.2019 18.34
Hei Gorm,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Ha en fin dag!

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God support"

Har hørt mye negativt fra tidligere om Phonero, dog vi gikk for deres løsning da den så best ut for oss. De har endret og tilpasset alt som ønsket, og kan ikke si annet enn at vi er svært fornøyd med oppfølgningen så langt. De har nok lagt bak seg sammenslåinger og de problemer det medførte, for dette ser riktig så bra ut.

Svar fra Phonero
04.02.2019 13.11
Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Så fint å se at du er fornøyd med oss!

Mvh Mads
Phonero
Ole C. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra service"

Billig abonnement og bra kundeservice, går helt greit og prate med, slipper og vente lenge før de tar tlf.

Svar fra Phonero
04.02.2019 13.11
Hei Ole,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Profesjonell kundeservice"

Vi har hatt forskjellige telefonleverandører i årenes løp, men maken til hyggelig, ryddig, rask og resultatfokusert oppfølging har vi aldri tidligere erfart. Jeg gir Phonero terningkast 6!

Svar fra Phonero
01.02.2019 10.30
Hei Togga,

Takk for meget hyggelig tilbakemelding!
Veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke snakket med tjenesteleverandøren på nesten 3år. Det gir meg et bilde på at med Phonero er et stabilt selskap. Det har sjelden vært problemer med dekning eller andre leverandør- relaterte ting.

Svar fra Phonero
01.02.2019 10.29
Hei Arne,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny med mobilsystem og ny med Phonero"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vår overgang fra hustelefoner til mobiltelefoner i bedriften har gått nesten smertefritt med god støtte fra Phonero. Litt uvant å treffe forskjellige mennesker på support hver gang, men alle vi har møtt har vært godt oppdatert på våre siste spørsmål. Loggføringen i Phonero fungerer tydeligvis godt.

Svar fra Phonero
01.02.2019 10.29
Hei Tor,

Takk for hyggelig tilbakemelding, fint å se at du er fornøyd med oss!

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kjempebra service og priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har bra priser og utmerket service, samt gode selvbetjeningsløsninger. Kan absolutt anbefales

Svar fra Phonero
01.02.2019 10.29
Hei Rune,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Frank O. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Erfaring med endring av abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med den personlige kontakten jeg har hatt med dere på telefon, men opplever nok at prosessen med å skifte fra bedrift til privat er noe omstendelig med et omfattende skjema, hvor jeg må fylle ut navn og adresse flere ganger. Jeg tror kanskje det hadde vært enklere å la bedriftsabonnementet falle bort 01.03.2019, og deretter tegne et nytt abonnement hos dere eller andre. Ellers er jeg glad for å ha bidratt til at faksen blir avskaffet hos dere. Opplys gjerne også at det går an å svare med pdf-scan

Svar fra Phonero
01.02.2019 10.29
Hei Frank,

Takk for konstruktiv og god tilbakemelding.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Laszlo D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Eierskrifte"
1 syns denne omtalen er nyttig

I am satisfied, the customer service professional, skilled. They understand my situation. And i feel they want to help, and solve my problem quickly.

Svar fra Phonero
30.01.2019 10.14
Hi Laszlo,

Thanks for the nice feedback!

Best regards, Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service fra salg til support"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kun positive opplevelser fra salg til support. Føler at Phonero ønsker kundens beste både på innhold og pris.

Svar fra Phonero
28.01.2019 10.13
Hei Elin,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk god info og oppfølging av kundebehandler i forbindelse med min henvendelse, og er godt førnøyd med dette.

Svar fra Phonero
28.01.2019 10.13
Hei Matti,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt noe få praktiske problemstillinger ifm bruk og viderekobling av samtaler. I samtale med support har jeg fått rask og god hjelp som løste problemet og hvordan jeg kunne gjøre dette selv i ettertid.

Svar fra Phonero
22.01.2019 15.17
Hei Tom,

Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for fin tilbakemelding.

Mvh Katrine
Phonero
Senior T. V. A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Får alltid hjelp når jeg ringer Phonero"

Vil ikke bytte bedriftsnett fra Phonero. Får alltid rask hjelp på telefon når jeg trenger det. Alle jeg har vært i kontakt med er kunnskapsrike, hyggelige og hjelpsomme.

Svar fra Phonero
22.01.2019 15.17
Heisann!

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din.

Takk for fin omtale.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice slik den skal være."

Når jeg kontakter Phonero kundeservice får jeg hjelp umiddelbart, og de er dessuten både hyggelige og kompetente.

Svar fra Phonero
22.01.2019 15.16
Hei John,

Takk for fin tilbakemelding.

Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Endring fra bedrift til privat"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ingen erfaring enda. Kun endring fra bedrift til privat. Mener at kr 199,- er i dyreste laget for 1 GB. Mener at prisen burde kr 169,- for å konkurrere med andre.

Svar fra Phonero
28.01.2019 10.10
Hei Svein,

Takk for tilbakemelding!
Dette skal jeg ta med videre med vår produktavdeling.

Ha en fin dag

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR