Phonero omtaler og erfaringer

110 verifiserte omtaler
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
21
av 22 innen
mobilselskap
15%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
10
2
5
10
83
Sorter omtaler etter
Viser av 110 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Største skrapet på markedet!"

Fungerer 20% av tiden! Får beskjed om at datapakke er brukt opp før halve måneden har gått, noe jeg ikke kan forstå hvordan er mulig da jeg hadde 5gb før og ikke fikk et sånt varsel. Billigere å ha et kontantkort istedet for dette skvipet! Skulle ta ibruk tvillingkortet mitt siden telefonen min ble borte, men det fungerte ikke som forventet! Selvfølgelig var dette en Lørdag, og dem har ikke åpent kundeservice i helgene..

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Rein svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Feil gjentatte ganger på faktura. Ikke varsling om dataforbruk i utlandet.
Wifi telefoni virker ikke overhodet. Dette er noe av det dårligste produkt du kan kjøpe. For alt i verden styr unna. Dette selskapet driter i kunden, er kun ute etter å vri deg for mest mulig penger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel, svindel og atter svindel"

Dette selskapet er noen ekte kjeltringer. De ringer deg, lover deg masse forskjellig, og sender deg en faktura som er 10x høyere enn din nåværende leverandør. Sendte inn klage, fikk kreditnota på fakturaen min fordi de skjønte at jeg ikke tullet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tvinger igjennom bruddgebyr selv om vi skal tvangsoverføres til Telia"

Phonero har trenert tiden vår med å ikke komme tilbake til oss med informasjon vedr bytte til Telia. Våre selgere er ikke hjulpet av å bruke Phonero når de nå går over til Telia, men blir uansett tvunget ved at vi belastes enormt bruddgebyr, selv om avtalen går ut om kort tid. Fryktelig dårlig behandling av kundene - er det virkelig lov å tvinge oss til å bytte til Telia selv om vi ikke ønsker dette?
Skygg unna dette firmaet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kjeltringer og løgnere"

Selgerne dere lyver. Lover ting som de ikke holder og Phonero frasier seg ansvaret. Kjøpt av Telia, men lar deg fortsatt ikke avbryte abonnementet. Sa opp abonnementet for ett år siden og det utløper pr. 1/10-17. Får fortsatt faktura siden jeg ikke har meldt om videreføring eller hvilken operatør jeg vil bruke. STYR UNNA.

Anders H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Appen deres er elendig og evt svindler de brukerne ved å si at de har brukt mer data enn de har"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har de siste dagen fulgt nøye med på appen som hele tiden har sagt jeg har litt over 6GB data igjen. Jeg har så og si kun brukt wifi de siste 5 dagene, plutselig får jeg melding at jeg har brukt opp datapakken min..

Har skjedd en gang før også, bare at da fikk jeg aldri noe beskjed om at datapakken var brukt opp, det eneste jeg fikk var en svær regning. Selvfølgelig nyttet det ikke å klage på den.

Dekning og lignende har vært bra for min del, men det er svindel med det data pakke opplegget deres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tjenesten er så upålitelig at jeg til slutt ble nødt til å si opp abonnementet. Da oppdaget jeg at de fanger kundene sine med 24 mnd binding og 3750,- for å bryte avtalen. Det skal tydeligvis koste å unnslippe Norges sannsynligvis dårligste mobilleverandør.

Tor H. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr Unna!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er det ingen andre alternativer, så er ikke phonero et alternativ engang.
Total mangel på kundebehandling.
Sene svar.
Gebyrer i alle retninger, det er bruddgebyrer, oppsigelsesgebyrer, oppsigelsestid som går om hverandre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri fra dag 1, vær forsiktig!!! SVINDEL / LURERI"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bli ringt opp fra en telefonselger som lovde det blå fra himmelen og jeg var så dum og sa ja, første sjokk kom med første faktura på over 4000 kr... Jeg fikk skriftlig av selgeren at internett bruk er det samme i utlandet som i Norge d.v.s. innen de 25 GB jeg hadde oppstår det ingen kostnader ekstra men etter det kommer kostnader, etter denne fakturaen kontaktet jeg Phonero og det frekkeste jeg noen gang har opplevd var uttalelsen "... Vi for holder oss til våre retningslinjer, en telefonselger kan love hva han vil..... "
ingen mulighet til å lytte til telefonsvareren, ingen mulighet til å sende eller motta MMS, SMS kom inn som MMS og de kunne jeg ikke åpne, hadde 2 telefon nr fra Phonero og det var i 90 % av alle tilfeller ikke mulig og ringe til nr 2 selv om den var ved siden av meg med full dekning og mobilen på, det kom bare at abonnenten har slått av eller befinner seg ute av område......
Jeg trakk 300 kr fra alle fakturaene etter avtale med service telefon, jeg sa opp avtalen 3 måneder før og bare en uke etter det kom oppsigelsen fra Phonero og en faktura på bruddgebyr på 9000 pluss moms.... Nå er det forliksrådet og om de er nøytrale og se på saken nøyaktig må jeg bare få en god dom....
Phonero har ingen peiling på service men god peiling å lure penger ut av folk som gikk på lim.... 64 % av omsetting av Phonero er bruddgebyr har jeg lest på nettet en gang og det sier jo veldig mye!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har, fått prakket på meg Phonero fra bedriften. Lite fornøyd, problemer med oppsett og noen drøye utenlanstakster. Internett funker av og til men stort sett ikke utenlands. Anbefales IKKE!!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Abonnement auto fornyes for ett år a gangen. Må sende brev innen bestemt dato og være bekreftet mottatt av Phonero før du kan si opp. Husk å skriv eksakt dato for oppsigelse for å si opp ditt abonnement. Nå som TELIA kjøper dem, ringte jeg support for å få stoppet abonnementet mitt. Påstår at de har full rett til å tvinge meg over på TELIA nett. Ble forbanna og minte de på at denne gangen er det de som bryter kontrakten. Truet med Forbrukerrådet, ble en annen tone da. Håper jeg kommer meg ut av dette helvete nå...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Løgnere, svindel, styr unna!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Svindel fra A til Å
Kundebehandlere driver med løgn!
Kom dere ut så fort det er mulig, for de som er der. Bytt ALDRI til Phonero.

Thor-Arne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt hårreisende"
5 syns denne omtalen er nyttig

For alle dere som på noe tidspunkt vil komme til å vurdere å tegne et abonnement med dette selskapet: STYR UNNA!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Makan til useriøs aktør"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere langt unnna dette selskapet, har holdt på i 1 og et halvt år for og få byttet selskap. Dem har oppsigelsestid etter binding er gått ut.

Phonero-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Drittselskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Les godt gjennom vilkårene, liten skrift, hvis du ikke sier opp tre mnd før bindingen opphører, så binder du deg for nye 12 mnd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tenk deg god om"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei driver noen mindre bedrifter.
Phonero har kostet meg mer enn jeg noen gang var i nærheten av å bruke hos andre "gode dyre leverandører" av telekommunikasjon tjenester.
Før visste jeg ikke hva mobil utfordringer var. Det vet jeg nå etter å ha brukt Phonero.
A-Å skuffelse. Nå skal det likevel nevnes at etter at Telia overtok så kan det se ut som om at kundeservice er blitt bedre. Det at det er rimelig kan fort bli dyrere om du ikke leser kontrakter og vilkår nøye. Tenk deg godt om og forvent en del tid til omorganisering av både telefoner, mobil ID og ellers mobil innstillinger ved bytte av leverandør. For oss kostet det mer enn det smakte.
Hilsen enda en som ikke er en av de 250 000 fornøyde kundene deres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Drittfirma, hold dere langt unna!"

Umulig å ringe ut. Umulig å motta samtaler, i utlandet. SMSer blir liggende i over en uke, før det da kommer haugevis! Useriøst, si opp snarest!

Jostein K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mer grisk selskap skal en lete lenge etter"
4 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde å skifte til annet selskap, men ble forelagt et bruddgebyr på 6000kr. De skulle ha dekket de 3000kr. De selv hadde betalt. Skyhøye priser på utvidet databruk uten varsling på forhånd, dvs fikk varsel men kun med beskjed om at hastighet ville gå ned. De tok 3kr/MB i overforbruk. Nå er bindingstid over, men får opplyst at de har 3mnd. Oppsigelsestid. Har nok ikke lest alt med liten skrift, men hold dere unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Sleipinger"
4 syns denne omtalen er nyttig

Lurer oss som kunder med lovnad om lave kostnader, samt autofornyer abonnement uten varsel. Tilbakeholder også din kopi av kontrakt.

Lars E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"På grensen til svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Phonero varsler forbruk på 50% og 100%. Ikke på 80% som er det naturlige. Dette er rent spekualtivt for å tjene penger på overforbruk, som koster en formue. Hold dere langt unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sleipinger"
9 syns denne omtalen er nyttig

Ringer meg og tilbyr abonnement, informerer ikke at det er bedriftsabonnement, heller ikke at prisen er før mums, eller at det er 24 måneders bindingstid. Når jeg ber om informasjon svarer de ikke på alle spørsmålene jeg stiller, spesielt spørsmål om hvordan jeg kan avbryte abonnement. Når jeg ringer å spør om bindingstid 4-5 måneder inn i abonnementet, får jeg for første gang høre at det er 24 mnder binding (fikk ikke kontrakt tilsendt). Derfor ventet jeg i 25 mnder før jeg avbryter abbonementet. Allikevel får jeg avbruddsgebyr. Når jeg da spør om hva som skjer, får jeg da høre at de har fornyet bindingen med 12 måneder og at jeg måtte ha sendt skriftlig avbestilling 3 mnder før utgang av forje binding! Hvor var den informasjonen når jeg spurte om bindingstiden?! Føler meg rett ut LURT! Veldig Misfornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Luringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

De er noen luringer som er lite samarbeidsvillige med kunder. Må si meg forskrekket over at de har fornyet mitt abonnement uten at jeg som kunde ble varslet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hold deg langt unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi er en mellomstor bedrift som byttet til Phonero da de lovet at de var kjempebillige, og vi ville spare mye i måneden.
For det første er det heller dyrere enn sine konkurenter, elendig kundeservice.
Og hvis du ikke sier opp i en liten luke blir du automatisk bundet i en ny periode. MAKAN....

Elisabeth B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde i årevis, billig og bra, aldri noe tull.

Bekymret over at de har blitt kjøpt opp av Telia. Håper at dekningen forblir som før.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Bedriften kan ikke leve lenge på den måten"
4 syns denne omtalen er nyttig

Absolutt alt er dårlig som gjelder hjelp og dekning og service er bunnen men kostnaden og fakturaene er helt på toppen i summen og forskjellige kostnader kommer inni fakturaen til og med E-faktura gebyr + moms!!! Mye mer som man kan ikke skjønne hvordan og hvor de har hentet fra.

Si hei til @Anna
Søk Bytt.no