Meny

Phonero omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 28 innen
mobilselskap
51%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
154
60
20
20
147
Sorter omtaler etter
Viser av 401 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stort sett fornøyd"

Vi har opplevd mye surr knyttet til opplysningstjenestene, der jeg hadde ønsket med en kundekontakt som var på saken til den ble ordnet. Det vi opplevde var å stadig gi beskjed, få tilbakemelding om at "nå blir det ordnet", men så sjekke igjen senere for å finne ut at det fortsatt var feil. Dette kunne ha vært løst med én hovedkontakt for oss, som dermed ville kontrollert om det faktisk var ordnet før saken ble lukket fra kundesupport. Jeg opplevde også surr på ferie i USA, mtp. datapakke. Fikk misvisende info om pris underveis, så jeg trodde datapakken var tom og bestilte en ekstra. Jeg er fornøyd ellers.

Jens G. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales på det sterkeste"

TOLK-EN har begynt å bruke Phonero for ca en mnd siden. Bedriftsløsningen med sentralbord er veldig oversiktlig og lett å bruke. Vi har fått meget bra oppfølging og veldig kort responstid på alle våre henvendelser. Når selgeren sa at de har gjennomsnitlig responstid på ca 36 sekunder så tenkte jeg mitt, men det stemte. Prisene er meget konkurransedyktige, kanskje til og med billigst med gode løsninger for bedrifter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Et mareritt"

Vi meldte overgang til Phonero da deres selgere sa at de kunne løse våre dekningsproblemer (med noe ala wifi-tale) og levere til svært lave priser. Da vi var etablert klarte de ikke å fikse dekningsproblemene; de sendte ett par konsulenter for å ordne det, men fikk det ikke til og nektet i etterkant for at de hadde sendt konsulenter.. Når første faktura kom var det ingenting som stemte.. Det var mye høyere kostnader enn avtalt og et uoversiktlig oppsett.. De kunne ikke kreditere (systemet deres tillot det ikke), men ville gi avslag på senere fakturaer. Det aksepterte vi ikke og det ble et mareritt med purringer og innkreving. Vi klarte å komme oss ut etter noen måneder, men de nektet å slippe numrene våre før teletilsynet grep inn.

Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Foreløbig bra opplevelse av Phonero"

Foreløbig bra opplevelse av Phonero (kun noen ukes erfaring), spesielt kundeservicen som har levert over forventningen :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Intuitiv sentralbordløsning"

Og bra kundeservice. God oppfølging fra bestilling til implementering. Nå gjenstår det bare å se om fakturaene er i henhold til forventning

Svar fra Phonero
17.12.2018 17.54
Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd med oss!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Passer vår bedrift"

Gir oss det vi forventer av et godt telefonsystem. Vi har alltid fått raskt svar fra support og alltid fått relevante og gode svar.

Svar fra Phonero
17.12.2018 09.01
Hei Magne,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Alt er vanskelig"

Sleip og dårlig kundebehandling. Mangler løsninger andre har. Styr unna selv om du får abonnomenetet kastet etter deg.

Svar fra Phonero
13.12.2018 15.15
Hei Ariel,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.

Send gjerne en e-post til bytt@phonero.no så skal jeg undersøke dette videre. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Aktivering av datakort"

Ventet ca 1 minutt i chat før hjelp med aktivering, fra der gikk det ca. 1 minutt før oppgave utført. Enkelt og greit!

Svar fra Phonero
13.12.2018 15.15
Hei Morten

Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rask kundeservice"

Rask kundeservice og høy oppetid. Anbefales! Vi bruker M2M/IoT og dette fungerer meget bra med disse simkortene.

Svar fra Phonero
12.12.2018 17.45
Hei Bernt,

Takk for din tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig bra portal og hjemmeside"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplever hele Phonero som imøtekommende og glade folk som har lyst å hjelpe deg. God service! God kvalitet på bedriftsportalen også! Alt i alt helt topp!

Svar fra Phonero
10.12.2018 11.31
Hei, Jim

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempegod veiledning fram til løsning av problemet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt å finne fram til schatten, god hjelp ved samtale, ingen vanskelige ordvendinger som kan føre til misforståelser. Veldig god opplevelse å få hjelp fra dere.

Svar fra Phonero
10.12.2018 11.14
Hei, Gurli

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Sten H. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Selv om personalet er hyggelig, fremviser Phonero en total mangel på kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

1. Det er veldig rigide løsninger. Fleksibilitet er tilnærmet fraværende. 2. Vi prøvde å forhandle frem en løsning for å fortsette kundeforholdet men da uten binding. Dette ble kommunisert fra Phonero som en fullt ut mulig løsning. Når endelig tilbud kom på mail, var kriteriet binding i 24 mnd eller noe slikt. Det eneste vi kunne gjøre da, var å fortsette med prosessen med oppsigelse.

Svar fra Phonero
07.12.2018 17.34
Hei Sten,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero.
Jeg vil gjerne se nærmere på saken, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Synd at dere byttet over til Telia nettet."
2 syns denne omtalen er nyttig

Var veldig fornøyd med Phonero så lenge vi hadde Telenor sitt mobilnett. Dessverre ble det byttet til Telia (naturlig når Telia kjøpte det...), men har vært svært missfornøyd med dekning etter byttet. Burde vært lov å bryte kontrakten, spesielt med tanke på at vi byttet bort fra Telia for å få bedre dekning...

Svar fra Phonero
07.12.2018 16.29
Hei Jan,

Takk for din tilbakemelding.

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, gode priser overlegent system men teliadekningen er litt dårlig."

Sentralbordsystemet til Phonero er det beste jeg har vært borti. Lett og gjøre alt selv og de er veldig behjelpelig. Kundeservice en rask og effektiv, spesielt på chat funksjonen på siden er det superraskt og få tak i noen som kan hjelpe. Dessverre er ikke Teliadekningen helt like god som Telenor sin.

Svar fra Phonero
03.12.2018 11.32
Hei Lars,

Så gøy å lese tilbakemeldingen din.
Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Send oss en mail til bytt@phonero.no, husk å legge ved nummeret ditt så ringer jeg deg. Jeg kan da sjekke om det er planlagt utbedring i ditt området eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.

Mvh Katrine
Phonero
Ken P. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Pris, system og vennlighet"

Svært konkuransedyktige priser. Systemet for bedrifts sentralbord fungere strålende. Og personalet er alltid vennlig, rask og effektiv ved ved våre henvendelser.

Svar fra Phonero
03.12.2018 11.32
Hei Ken,

Takk for fin tilbakemelding!

Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre produkter.

Mvh Katrine
Phonero
Steinar I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fin kontakt"

Vi har ikke hatt noen som helst problemer etter at vi etablerte samarbeidet med Phonero som ikke har latt seg løse.

Svar fra Phonero
03.12.2018 11.32
Hei Steinar,

Så gøy å høre.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Catharina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Håndtering/Oppfølging"

Faglig sterk kompetanse hos kundeservicemedarbeider, god forståelse av problem og tilsvarende rask håndtering av løsning.

Svar fra Phonero
28.11.2018 17.04
Hei, Catharina

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Henriette J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig bra kundeservice og veldig bra sentralbord"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi porterte 500 abonnement til Phonero på nyåret, og vi er ekstremt fornøyd. Sentralbordet er bra, mobilen er bra, dekningen er bra de aller fleste steder og kundeservicen er helt rå. Vi hadde Telenor før, angrer ikke et sekund på at vi bytta. Vi sparer også godt over 1 million i året på telefoni nå.

Svar fra Phonero
27.11.2018 10.19
Hei, Henriette

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, godt å se at dere er fornøyd!

Ha en fin dag!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God gjeng i ett latterlig marked"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er ingenting å klage på når det kommer til phonero som kundebehandler eller å få tilgang til egen informasjon igjennom deres systemer. men Jeg synes det er utrolig skuffende at alle leverandører har gått bort fra fri trafikk. Det er helt latterlig at jeg må betale en måneds-leie for å utvide abonnementet med 5GB ekstra data. Og dette gjør de etter norges radio går over til DAB? Og disse selskapene som har alternativet "fri data! (men betal hvor hver gb), enda værre.. Ende opp med å betale skjorten fordi du ikke har mulighet til å knytte deg til fast bredbånd.. for noe tull! Vi lever i en tidsalder hvor internett er en av våre største informasjonskilder, vi burde være på vei inn i en tidsalder med gratis internett! Spør du meg, er disse selskapene på lik linje med de som pumper opp vannkildene og selger det for profitt til de fattige. Vi kan ikke leve med de, men vi klarer oss ikke uten de.. iallefall enn så lenge..

Svar fra Phonero
26.11.2018 13.36
Hei, Per

Takk for din tilbakemelding.

Vi tilbyr datapakker opp til 60 GB per måned, og en oppgradering av månedspakka kan være mer lønnsomt enn å kjøpe ekstra data måned for måned.
Send meg gjerne nummeret ditt via en mail til bytt@phonero.no så slår vi på tråden og hjelper til med å velge riktig månedspakke for ditt bruk.

Ha en fin dag!

Mvh Mads
Phonero
Ditt-Kjøkkenhjørnet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"veldig fornøyd,bra oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig og bra, dekning nesten over alt. I alle de årene kjøkkenhjørnet AS har brukt phonero så kan jeg nesten ikke huske at den har vært nede.

Svar fra Phonero
22.11.2018 14.49
Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektiv, 1ste klasse kundebehandling!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ringte inn vedrørende en faktura spørsmål. Effektivt svar med konkret spesifikasjon. Ringte inn og fikk svar etter 3 sekund, det er imponerende!

Svar fra Phonero
20.11.2018 11.00
Hei Ida,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Får hva man betaler for"
1 syns denne omtalen er nyttig

De er ikke de største, de er ikke de beste og de er ikke de dyreste. Det har en veldig bra sentralbordløsning. Man får hva man betaler for.

Svar fra Phonero
20.11.2018 10.58
Hei Paul,

Takk for din tilbakemelding.

Godt å se at du er fornøyd med vår sentralbordløsning.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.
Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no om du har innspill til forbedringer.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Odd-Erling N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God bedriftsløsning - Forferdelig dekning"

Godt fornøyd med bedriftsløsningen, men forferdelig dårlig dekning i Nord-Norge på Telia-nettet. Kjører ukentlig distansen mellom Tromsø og Finnsnes. En tur på ca. 16 mil hver vei. Det er helt umulig for meg å føre en telefonsamtale iløpet av denne turen, og store deler av turen foregår uten dekning. Savner tiden med Telenor-nett.

Svar fra Phonero
20.11.2018 10.43
Hei Odd-Erling,

Takk for din tilbakemelding.

Godt å se at du er fornøyd med vår bedriftsnettløsning.

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder på denne strekningen du opplever problemer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.
Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra deknining"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero Familiepakke er betydelig billigere enn sine konkurrenter, til tross for dette så kommer de ikke opp når du søker på beste abonnement. Et minus er at de ikke har større datapakker enn 5 GB, og at de ikke har datasim kort bare tvilling sim.

Svar fra Phonero
15.11.2018 16.31
Hei Magnus,

Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding.

Jeg har nå sendt dine ønsker videre til vår produktavdeling.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser og god kundeservice"

Rask kundeservice og gode priser. De er også fleksible hvis du krever kortere bindingstid eller ber om at antall abo som skal inngå i binding reduseres.

Svar fra Phonero
15.11.2018 16.30
Heisann,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR