Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 30 innen
mobilselskap
61%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
363
152
47
27
174
Sorter omtaler etter
Viser av 763 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig bra kundeservice!"

Kjapp respons på mail og hyggelig og forklarende kundebehandler(e) som responderte på min henvendelse umiddelbart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundebehandler og priser"

Syns at ein får mykje for pengane og dere har ein meget bra kundebehandler. Hadde dårlig dekning på internett på Tjøm/Vigeland og i Kalamyli Hellas.

Bjørn A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektive og løsningsorienterte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Effektive og løsningsorienterte. Nok ikke de rimeligste på markedet men har god dekning der ikke Telenor har.

Michael W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilnett var innstilt på 3G"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telefonen iphone 7 brukte ikkje 4g. På eit eller anna vis var det skrudd av 4g på telefonen. Ikkje blitt gjort av bruker - rart - men det var på kundesiden feilen låg. Hadde ingen ting med phonero å gjere.

Svar fra Phonero
21.08.2019 14.22
Hei Michael,

Takk for din tilbakemelding.

Godt å se at du er fornøyd og problemet løste seg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god og kjapp service ved eierbytte av abonnement"

Jeg har så langt veldig god erfaring ifm eierskifte av mobilnummer. Kjapp respons på telefon og hyggelig og forklarende kundebehandler(e) som responderte på min henvendelse umiddelbart.

Svar fra Phonero
19.08.2019 12.37
Hei Hans,

Så fint å se at du er fornøyd med oss!
Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dårlig service å ting tar år og dag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alle bør holde seg borte fra kundebehandlere fra østlandet. De lover og lyver. Vi skulle ha 5 abonnement samtidig og det taklet ikke østlending å holde styr på.

Svar fra Phonero
19.08.2019 12.37
Hei Leif,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Owe B. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bytt hele bedriften din over til Phonero"

Det høres kanskje komplisert ut og dyrt, men nei, du får total oversikt og billigere mobil abonnement en del fleste på markedet, alt utafra hvor mange ansatte dere er. Vi har god erfaring med Phonero som vår mobil operatør med 30 ansatte selv med kun Telia dekning, savner kun Telenor dekning som vi hadde før. Oversikten i bedriftsportalen og sentralbord er helt fantastisk og mulighet selv til å kunne endre abonnement vha. "Mitt Phonero appen" (Sender godkjenning til lokal administrator) - Ansatte kan også kjøpe datapakker med egen VIPPS. Støtter også å ringe fra Chrome med headset uten noen installasjon på lokal PC. SIP støtte også om du vil bruke noen Cisco telefoner og ringe over internett.

Svar fra Phonero
19.08.2019 12.37
Hei Owe,

Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding.
Godt å se at du er fornøyd!

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dere opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Ingunn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"

God service med rask responstid på eventuelle problemer. Litt skuffet over at "rollover" på data ikke er automatisk.

Svar fra Phonero
15.08.2019 13.15
Hei Ingunn,

Godt å se at du er fornøyd og vi takker for innspill.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer"

Bra service, er det behov for hjelp så svarer dem innen kort tid. Har hatt noe dekningsutfordring, men dette jobbes det med så dette håper jeg at er på plass innen kort tid.

Svar fra Phonero
10.08.2019 13.27
Hei Helge,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Bjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjapt og enkelt"

Phonero er veldig rask og ryddig mht endringer og nye bestillinger. Jeg har vært hos Phonero siden de startet, og her bare positive erfaringer. Her møter du alltid noen som hjelper deg med alle spørsmål.

Svar fra Phonero
10.08.2019 13.27
Hei Bjørn,

Vi setter pris på tilbakemeldingen.
Veldig gøy å lese !

Mvh Mads
Phonero
Anneliese
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Grei kundebehandling"

Reagerer høflig og ordner opp når for eksempel (forfalt) faktura er blitt oversett av kunden. Slike ting har en lei tendens til å bli hengende i datasystemer selv om en kundebehandler gjerne har gjort sitt beste for å få det ut av systemet.

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.24
Hei Anneliese,

Så fint å se at du er fornøyd med oss, takk for fin tilbakemelding.

Mvh Katrine
Phonero
Lars T. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super Service"

Wendy løste problemet med en gang. På den måten fikk jeg kommet raskt i gang med mitt arbeid. Veldig takknemlig!

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.24
Hei Lars,

Så fint å se at du er fornøyd med oss.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Takk NEI"

Lureri fra ende til annen. Utenlandspriser stemmer overhodet ikke med det selger oppgav. MMS og tekst fungerer ikke i USA, de skylder bare på min telefon mm. Går ungene over datagrensa flår de deg. Du må aktivt bestill datavarsling.

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.22
Hei Peter,

Takk for din tilbakemelding.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss.
Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås.
Vi varsler om databruk på 50, 90 og 100 % bruk av pakken.
I Bedriftsportalen kan man aktivere datakontroll som sperrer databruken etter 100% bruk.
Vi hjelper deg gjerne for å få kontroll på databruken.

Mvh Katrine
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problemfri tjeneste"

Hatt mobil gjennom arbeidsgiver, så ikke vært i kontakt med phonero før jeg skulle overta abonnementet privat. Rask og god kundeservice. Ingen problem.

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.21
Hei Kathrine,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Får svar fra kundeservice omgående. De er behjelpelig med mine problemer og hjelper til med de endringer som er ønskelig.

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.21
Hei Stein,

Takk for fin tilbakemelding!

Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket service"

Jeg er regnskapsfører og fikk god hjelp til å avklare en utbetaling til Phonero som gjaldt en kunde.

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.19
Hei Svein,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantasisk serviceinnstilling!"

Veldig fornøyd med alt Phonero tilbyr og utretter, men fremdeles er overgangen til Telia-dekning ikke like god som Telenor-dekning der jeg oppholder meg store deler av året.

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.19
Hei Ruth,

Så fint å se at du er fornøyd oss, takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi vil gjerne undersøke om det er planer for utbedring i området eller om det er andre løsninger som kan hjelpe deg.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Klarer aldri å estimere tiden til leveranse"

Ved innføring av Esim i markedet har mange leverandører klart å levere dette for apple Watch. Ved etterspørsel til Phonero kan de ikke / vil de ikke oppgi når de har tenkt å lansere denne tjenesten. De personer da som har behov for dette kan da ikke vite om det kommer neste uke eller neste år. For min del har jeg opplevd dette svaret på flere tjenester som skulle lanseres. En av disse kom bare kort tid etter og den andre kom nesten 10 måneder etter. Hvis de ikke kan estimere når de har tenkt at det kommer vil det si at vi som kunder får bare muligheten til å smøre oss med tålmodighet eller skifte til annen leverandør. Trist at det ikke kan estimeres leveranse slik at man bedre kan vurdere oppsigelse og flytting eller å bli hvis dette er viktig.

Svar fra Phonero
01.08.2019 14.29
Hei Ståle,

Vi har stor forståelse for at denne tjenesten er høyt ønsket og beklager at klargjøringen har tatt lenger tid en forventet.
Alt tyder nå på at eSIM til Apple Watch vil være tilgjengelig høsten 2019, nærmere bestemt oktober.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd med kundeservice via chat"

Fikk veldig god hjelp da jeg kontaktet kundeservice via chat i dag da jeg hadde problemer med pålogging. De måtte resette brukeren min og da ble problemet løst.

Svar fra Phonero
02.08.2019 20.55
Hei Anita,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundebehandling"

Er godt fornøyd med kundeservicen vi får som bedriftskunder. Jeg ordner med nye ansatte som skal over på abonnement hos dere osv og får god hjelp når jeg ringer.

Svar fra Phonero
02.08.2019 20.54
Hei,

Godt å se at du er fornøyd.
Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Abonnement pris"

Veldig flink og hyggelig konsulent. Han hjalp meg med alt jeg trengte. Og forklarte meg alt om min forbruk av abonnement.

Svar fra Phonero
02.08.2019 20.54
Hei Bruno,

Takk for din tilbakemelding!
Så fint å se at du er fornøyd med oss og våre kundebehandlere!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fra bedrifts- til privatabonnement"

Da jeg skal pensjonere meg tok jeg kontakt med Phonero for å høre om det var mulig å bli privatabonnent. Eksisterende bedriftsabonnement i Phonero har fungert problemfritt både teknisk og administrativt, og jeg har hatt god dekning både i Norge og Europa. Prisen på et privatabonnement med mitt behov er marginalt høyere enn de billigste billigabonnementene. Den gode måten jeg ble tatt imot og behandlet på av kunderådgiver ble avgjørende for at Phonero forblir mitt valg også som pensjonist.

Svar fra Phonero
01.08.2019 14.29
Hei Geir,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet !

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektivt og enkelt å bruke"

Tidssparende programvare som gjør det enkelt å ta kontakt med mennesker mens man utfører andre parallelle arbeidsoppgaver.

Svar fra Phonero
01.08.2019 14.28
Hei Ola,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lover mer enn de kan holde, elendig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selgere som lover at du får de samme fordelene som du har hos din tlf operatør som du ikke får. Lover hjelp med portering som de ikke klarer å holde og dårlig lide service som skylder på alle andre når ting ikke virker. Når du ønsker å bryte avtalen for du føler deg lurt så kommer trussel om bruddgebyr til dem + at de vil at du skal betale bruddgebyret som de har betalt for at du skulle komme over til dem 2* bruddgebyr styr unna ikke la dere lure av billige priser når dere må betale xtra for ting som er inkludert hos andre teleselskap.

Svar fra Phonero
24.07.2019 22.25
Hei Kjartan,

Takk for din tilbakemelding.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss.
Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Enkelt og greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Setter veldig god pris på deres service når jeg hadde en forespørsel, interessert i å ordne det til det beste for kunden.

Svar fra Phonero
31.07.2019 20.32
Hei Per,

Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR