Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,5/5
Utmerket
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 26 innen
mobilselskap
79%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
1694
405
78
49
313
Sorter omtaler etter
Viser av 2539 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget velfungerende og rimelig"

Vi opplever svært sjelden problemer med våre abonnementer. Kundeservice er lett tilgjengelig og raske til å hjelpe oss når vi har behov for dette. I tillegg er prisene på et hyggelig nivå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tilgjengelighet"

Jeg er virkelig ikke blandt dem som tenker mest på mitt mobilabonnement - det viktigste er at det bare fungerer i hverdagen slik som det skal. Har ved flere anledninger opplevd positive samtaler med kundebehandler hvor jeg syntes kommunikasjonen var uventet god.

Svar fra Phonero
25.05.2022 11:42
Hei Anne. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er stolte av å være beste kundesenter for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Vi gir oss ikke der og vil fortsette å jobbe for bedre forståelse av deres behov og ønsker. Ha en fin dag. Hilsen Mads, Phonero
Petter B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt produkt og riktig pris"

Som ansatt i ett firma som bruker Phonero, er jeg overraskende fornøyd. Er periodevis storforbruker av data både i jobb og privat. Da fungerer det utmerket med 3 SIM kort, ett vanlig… ett tvilling og ett datasim. Disse deler på datamengden som jeg da enkelt kan øke ved bruk av app. God dekning og raskt nett hvis det ikke er altfor langt mellom husene.

Svar fra Phonero
25.05.2022 11:40
Hei Petter. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Oddmund B
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Brå opratør"

Fungerer greit for min del. God dekning, også i fjellet.

Svar fra Phonero
25.05.2022 10:56
Hei Oddmund. Så gøy å se at dere er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Hans O. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilabonnement"

Supert abonnement. Lett å få tak i kundeserviceleder behov. Enkel betjening med lettforståelig app.

Svar fra Phonero
25.05.2022 11:35
Hei Hans. Godt å se at du er fornøyd med våre tjenester :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero er bra"

Fornøyd med Phonero. God support, fleksible løsninger og god på pris. Beste leverandøren på tlf tjenester som vår bedrift har brukt.

Svar fra Phonero
25.05.2022 10:52
Hei Vidar. Varmer veldig å lese din tilbakemelding, tusen takk! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og fremoverlente"

God sevice med løsning og muligheter i fokus. Føler meg respektert og viktig som kunde

Svar fra Phonero
25.05.2022 10:40
Hei Terje. Veldig gøy å se at vi har innfridd dine forventninger. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer veldig fint for mitt behov"

Telefonabonnementet fungerer veldig bra for mitt behov. Jeg har bare opplevd en gang å miste dekningen. Oppfølgingen fra ansatte er også god

Svar fra Phonero
25.05.2022 10:37
Hei Tone. Veldig gøy å se at du er fornøyd. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ikke for deg med kostnadsfokus!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ikke spesielt billig + at de krever bruddgebyr på 3000!!!! på et vanlig abonnement (flyttet fra Chili for ett år siden, og ønsker oss tilbake men er stuck med Phonero til nesten dobbel pris for samme tilbud!!)

Svar fra Phonero
25.05.2022 10:33
Hei Merete. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det er synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero Nå kjenner ikke jeg saken din i detalj så håper du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så kan jeg få undersøkt dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og prisverdig"

God kundeservice, billig priser, god dekning. Lett å bruke app.

Svar fra Phonero
25.05.2022 10:25
Hei Ilias. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God valuta for penga! 😎"

Godt fornøyd med dekning, app og generell valuta for penga! ✅

Svar fra Phonero
25.05.2022 10:20
Hei Terje. Godt å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, kort ventetid ved henvendelse"

God service og kort ventetid på henvendelse. Hyggelig og greit

Svar fra Phonero
25.05.2022 10:10
Hei Oskar. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit nok"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke noe spesielt å klage på, samme pris som de aller fleste selskap.

Svar fra Phonero
25.05.2022 10:06
Hei Roger. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss! Mvh Mads, Phonero
Torstein J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt, greit og tilgjengelig"

Phonero er billig, imøtekommende, fleksible og løsningsorienterte. Og kanskje viktigst; de er lette å komme i prat med. Phonero gjemmer seg ikke bak en jungel av chat- roboter og tastevalg for å komme fram til en kundekonsulent. Fortsett slik! Hvis Phonero i tillegg hadde hatt Telenor, og ikke Telia, sin dekningsgrad, ville det blitt 10 av 10 mulige poeng.👍

Svar fra Phonero
25.05.2022 10:02
Hei Torstein. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Om du har innspill til hvor dekningen burde utbedres kan du sende dette til [email protected] Håper å høre fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super support"

Rask tilgang til support. Hyggelig kundeveileder med tydelige svar og informasjon.

Svar fra Phonero
25.05.2022 09:55
Hei Wanda. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice, dette skal jeg ta med videre til avdelingen :-) Takker så mye for din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt mobilabbonement"

Uproblematisk mobilabonnement.God kundeservice , enkel app som gjør det enkelt å ha oversikt over eget abonnement

Svar fra Phonero
25.05.2022 09:52
Hei Hans. Så fint å se at du er fornøyd med oss. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt ok"

Bra dekning, alt fungerer som det skal. Mer enn nok data til mitt behov.

Svar fra Phonero
25.05.2022 09:49
Hei Inger. Så gøy å se at du er fornød med oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Hans J. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero"

Fornøyd, kjapp respons, bra kundeservice, over gjennomsnittet.

Svar fra Phonero
25.05.2022 09:46
Heisann Hans. Takk for din tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Svein M. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"

Fungerer meget bra til vårt behov. Minimalt med feil, rask og dyktig kundesupport.

Svar fra Phonero
23.05.2022 15:17
Hei Svein. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeserviceinnstilt og konkurransedyktig"

God oppfølging av kundar, og gode tenester til fornuftig pris.

Svar fra Phonero
23.05.2022 15:14
Hei Karl. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"

Det meste er bra. Kundeservicen er bra, men synes dekningen i sentrale deler av landet er tildeles for .dårlig

Svar fra Phonero
23.05.2022 15:22
Hei Kjell Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se du er fornøyd med vår kundeservice! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever problemer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Holder det de lover"

Billig, enkelt, og god kundeservice. Ikke noe lureri.

Svar fra Phonero
23.05.2022 15:11
Hei Joakim. Så gøy å se at du er fornød med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Raske tilbakemeldinger"

Rask kundeservice uten mange unødige tastevalg. Føler kundeservice lytter til mine behov og ønsker. Kan bli enda bedre på pris. Men alt i alt et bra alternativ i markedet.

Svar fra Phonero
23.05.2022 15:08
Hei Roar. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service på alle områder."

Det er rask responstid, evne til å se og løse problemstillinger på en god måte.

Svar fra Phonero
23.05.2022 14:59
Hei Per. Veldig gøy å lese din erfaring med vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning"

God dekning, rask respons på suport ved problem/ spørsmål er noe vi setter pris på.

Svar fra Phonero
23.05.2022 14:55
Hei Kristian. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR