Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
1080
282
67
39
247
Sorter omtaler etter
Viser av 1715 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Bjørnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Er imponert over kundeservice! Rask, imøtekommende og løsningsorientert, selv om jeg som enkeltpersonforetakk er enn liten kunde. Har akkurat byttet over, så jeg har ikke så lang fartstid, men fortsetter det på denne måten så lover det bra. Så håper jeg bare at jeg ikke opplever overraskelser på fakturaen, som noen endre beskriver her.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg fikk det jeg var ute etter. Men kort samtale"

Det var ikke godt nok opplyst, jeg måtte ordne opp med tidligere selskap da ikke alt ble slettet. Det er blit bedre nå

Svar fra Phonero
21.04.2021 14:38
Hei, Kristian. Vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og oversiktlig, men ikke bruk "roll-over""
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd, men siste måned fakturert vel 1200 kroner for overforbruk mobildata, tross rollover" og bare brukt 69 Mb måneden før. Ser ut som står 3 GIGABAIT totalbruk mars, enda telefonen viste ca 1,5 Gb totalt mars. Har nu fjerna "rollover" for sikkerhets skyld.

Svar fra Phonero
12.04.2021 14:39
Hei Jan. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. Vi varsler om databruk på 50, 90 og 100 % bruk av pakken. I mobilappen kan man både følge med på bruken og kjøpe ekstra data til fastpris. Jeg hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected] Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemløser"

Noe småproblemer oppstår av og til, men de ansatte hos Phonero, er flinke til å løse og rette opp dette.

Svar fra Phonero
12.04.2021 14:33
Hei Håkon. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Pågående selgere, aggressivt kundesenter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en telefon i januar21 fra en selger som var sa at phonero var billigere enn ice. Jeg følger ikke med på alle detaljer må jeg innrømme, men han slo opp priser når vi pratet. Fremsto som så overbevisende. Etterpå viste det seg at det var to GB mindre enn det abonnementet jeg hadde samt at han unnlot å opplyse om at prisen var uten moms. Selgeren var på tråden og fulgte med at jeg godkjente avtalen, ved å sende "ok" på sms, skapte et press som gjorde at jeg ikke fikk satt meg inn i avtalen. Etter noen dager tok ice kontakt og jeg byttet tilbake til dem, jeg hadde unlatt å bekrefte meldinger fra phonero der jeg juridisk skulle overførte nr til dem. Jeg tenkte derfor ikke mer på det. Må legge til at jeg er privat person og ikke firma, har et enkeltmannsforetak som ikke er i drift. Etter tre mnd kommer det en regning på brudd på avtale, med fire dagers betalingsfrist, jeg skriver mail om at jeg ikke synes det er rimelig at jeg betaler den, da jeg aldri byttet nummeret mitt over. Fikk en mail tilbake om at de forventet betaling innen en uke, ellers gikk den til forliksrådet. Jeg forstår i etterkant at det "ok" jeg sendte anses som bindende, men det er så dårlig foretningsetikk og drive med salg på denne måten.

Svar fra Phonero
09.04.2021 14:41
Hei Anne. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott erfaring så langt"

Alt er bra. Gode svar på spørsmål jeg måttet ha, hyggelig kundeservice og betaler ikke mer enn jeg bruker.

Svar fra Phonero
08.04.2021 09:34
Hei, Una. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Føler meg i vare tatt."

Når jeg har ringt har jeg fått greie og enkle svar. Jeg har blitt fortått og hjelp har blitt raskt og greit forklart. Fakturaen er greit og oversiktlig satt opp. I det hele en hjelpsom service avdeling.

Svar fra Phonero
08.04.2021 09:34
Hei, Eva. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundesevice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har vennlig og løsningsorientert kundeservice. Dessverre er Phonero basert på Telias utilfredsstille de dekning men og tekniske løsninger kundeservice er meget god.

Svar fra Phonero
08.04.2021 09:34
Hei, Mats. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected]nero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gikk tom for data i kritisk øyeblikk. En kjapp telefon til kundeservice og datatrafikken var oppe igjen innen 10 min.

Svar fra Phonero
04.04.2021 15:32
Hei. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket service. Flinke og hjelpsomme. Jeg fikk hjelp til mitt problem over telefon og de fikset mitt problem uten at jeg behøvde å gjøre noe. Anbefales!

Svar fra Phonero
04.04.2021 15:30
Hei, Rune Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt, rimelig og utrolig god kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig fornøyd med Phonero, så enkelt og greit pluss gode priser! Garantisvar på kundeservice også slik at vi fort får hjelp om vi ønsker å sette opp noe mer på sentralbordet. Anbefaler Phonero på det sterkeste!

Svar fra Phonero
28.03.2021 16:37
Hei Anne. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero Hilsen Christer, Phonero
Einar I. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Akseptabelt så langt..prøver å løse de utfordringer som kommer som ny kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Brudd gebyr. Manglende info om faktura og hvordan det trekkes fra kundens innbetalte brudd gebyr til gml operatør.. Og dette led roll over på innkjøpt ekstra pakke. Endre dagens regel før å være konk.dyktig..

Svar fra Phonero
28.03.2021 16:32
Heisann Einar. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til avdelingen for salg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Pass på"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sørg for å få alt som tilbys skriftlig. De prøvde å fakturere mms, bank id sms, og hadde ikke inkludert rollover. Hadde heldigvis bedt om alt i tilbudet skriftlig. Vedr data rollover så er vel Phonero de eneste som kun overfører ubrukt data fra månedspakken, som det også brukes av først. Det vil si at om du har 12Gb inkludert og bruker opp 6Gb har du 18Gb neste måned, men om du bruker 12Gb den neste måneden flyttes ikke noe data til påfølgende måned da du har brukt opp månedspakken og det er kun data derfra du får med videre.

Svar fra Phonero
28.03.2021 16:32
Hei, Torgeir. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero reiser kjerringa"

Ble kontaktet av en Phoneroselger, som kunne tilby meg en bedriftsavtale vesentlig mer gunstig en det jeg hadde fra før av. Mer data til samme pris rett og slett. Skulle være så rå dekning og greier også. Hyggelig og med et godt tilbud. Prosessen ble jeg effektivt loset gjennom. Positivt! Men, når regningen kommer i posten ligger det ugifter der som ikke ble nevnt av selger. MMS og BankID ble nå ekstra løpende kostnader i tillegg til månedsavgiften, og epost fakturagebyret var på 59kr pluss moms! En sur overaskelse og noe ganske annet enn det intrykket jeg fikk av selger. Negativt! Jeg ringer Phonero og forteller om opplevelsen min og hvordan jeg føler meg lurt inn i en avtale på falske primisser. Måten Phonero håndterer dette på en grunnen til at jeg skriver her i dag. De tar øyeblikkelig tak i saken. Fjerner alle ekstra utgifter på min første regning, og på alle fremtidige regninger. Altså i tråd med det selger tilbød muntlig. Ikke det som står skriftelig med liten skrift (i en avtale jeg ble loset gjennom av selger til å bare svare ja på). Positivt! Så forfriskende med et selskap som reagerer på en fornuftig måte. Ikke klandrer selger eller støtter seg kun på hva som står skriftelig. Som forstår at et langsiktig godt kundeforhold er god business. Jeg mener fortsatt at de Phonero's selger kan bli bedre til å opplyse om alle aspekter av avtalen. Men måten firmaet har håndtert min sak helhetlig, står fortsatt til full score. Jeg kan anbefale.

Svar fra Phonero
28.03.2021 16:32
Hei, Markus. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"kjeltringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

skrev tidligere om min erfaringbetterdet hadde jeg en hyggelig tlf samtalemed en fra phonero som under samtalen bekreftat athan der og da slettet meg som ny kunde dagen etter får jeg en mail fra phonero som sier det motsatte og at de ikke vil sltte meg hva i all verden er det de prøver på tror de virkelig at de kan tvingemeg til å bli kunde hos dem nb fortalte representanten fra phonero under samtalen at jeg hadde svart på en textmeld under samtalen med selger han bekreftet likevel at destrøk meg som kunde og aaken skulle hvere ute av verden noe den tydlgvis ikke er siden den mailen jeg fikk fra dem idag kjeltringer

Svar fra Phonero
28.03.2021 16:31
Hei, Tommy. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre Hører fra deg. Hilsen Christer Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sleip selger, uforutsette ekstrautgifter, les alltid alt med liten skrift!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg snakket lenge med en superhyggelig mann. Jeg er egentlig ikke interessert i å kjøpe noe over telefon, men en sympatisk, hyggelig mann tok seg god tid og vi snakket lenge. Jeg lyttet og gikk rett på. Fikk en del mailer med ulik info og leste dem ikke nøye ettersom jeg trodde jeg hadde fått all info fra selger. Jeg innser at jeg skulle lest ALT, og innser jo at det er min feil at jeg var så lettlurt. Med Phonero gjelder regelen: Les ALT - også det med liten skrift! Da regningene kom var de høyere enn jeg trodde...ekstra for å ringe innen europa og ekstra per MMS, ekstra for ditt og datt... Jeg er sikker på at det står skrevet i noe av det jeg godtok, men jeg finner det ikke. Etter to slike regninger og en manglende kundeservice fra selgeren (som forsikret meg om at han ville være min direkte kundeservice på tlf og mail) har jeg byttet tilbake til ICE. Jeg innså at jeg har bundet meg opp i 24 mnd og at det kommer med et bruddgebyr. Jeg vil ikke ha noe mer med Phonero å gjøre. Dersom jeg hadde blitt med videre har jeg forstått at jeg ville bundet meg opp til NYE 12 mnd hvis jeg ikke hadde sagt opp innen tre mnd før de første 24 mnd var over. Det hadde jeg ikke visst, og jeg ville nok da fått bruddgebyret uansett. Utrivelig opplevelse.

Svar fra Phonero
28.03.2021 16:31
Hei, Ida. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer Phonero
Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Snikgebyrer legges på faktura"
7 syns denne omtalen er nyttig

Her legges det på gebyrer mellom kr120 og 135 pr mnd! Det er det frekkeste jeg har opplevd! Og når jeg sier opp så krever de bindingstid før jeg gjør oppmerksom på at jeg overhodet ikke har binding på mine abonnement. Styr langt unna.

Svar fra Phonero
19.03.2021 14:33
Hei, Cathrine. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Hører fra deg. Mvh Christer Phonero
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Smartphonen funker bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Smartphone funker bra. Er kunde fordi arbeidsgiver har valgt det. Oppdaga etter 1 år at mitt namn ikkje er søkbart i opplysningstenestene. Det burde vi fått beskjed om. Bilen min ble taua vekk 1 veke sidan, fordi kommunen ikkje fant mitt tlf-nr. Det kosta meg 5300kr. :-(

Svar fra Phonero
19.03.2021 14:33
Hei, Arild. Så gøy at du er fornøyd med telefonen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Mvh Christer Phonero
Inger S. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selger utelot info om kostnader"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selger hadde kun fokus på pris pr mnd, ikke de variable kostnader, som for bruk av innlogging til Min ID, MMS og sånt. Veldig fokus på at du betalte even bruddgebyr, hvilket jeg ikke hadde behov for men glemte å opplyse om deres bruddgebyr og bindingstid.

Svar fra Phonero
19.03.2021 14:33
Hei, Inger. Her må vi undersøke. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Christer Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kunderservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rask hjelp! God oversikt på sidene hvor vi kan overvåke samtalene og hvor lang snitt tid det er før vi tar telefonen.

Svar fra Phonero
19.03.2021 14:31
Hei, Monica. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Mvh Christer Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Oppsummering"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei. Dette er ikke noe som anbefales til noen, en stor gjeng med luringer. dem forteller ikke alt, du vil få en mye høyere faktura enn forventet. Kundeservicen er heller ikke noe å skryte av. Alt i alt skalla fra 1-10 vil jeg gi denne 3 Ikke la deg bli lurt hold dere langt unna. Takk for meg

Svar fra Phonero
17.03.2021 09:43
Hei Andreas. Takk for tilbakemelding. Vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Christer Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Preying on people canceling their abonament!!!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Number 1- they don't inform you on the phone about the "bindingstid" and then Number 2- when you cancel they don't say anything about extra costs involving that. Numer 3- You just get an email telling you you've gotta pay. Ohh yeah angrerett doesn't work if you register the deal on your company. This is a disgrace! Shame on you for stealing money from people like that!!! You gous are absolutely DISGUSTING!!!!

Svar fra Phonero
11.03.2021 09:51
Hi Meko, Thank you for your comments. Alle feedback is greatly appreciated. This helps us to continually improve our services. Would you be so kind to send us your email at [email protected] ? Please leave us your phone number so we can get in touch with you. Regards Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektiv og god service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg får alltid raskt svar når jeg tar kontakt med support. Hjelpen jeg får er spot on og medarbeiderne der er utrolig hyggelige og behjelpelige. Jeg anbefaler Phonero til andre bedrifter

Svar fra Phonero
17.03.2021 09:41
Hei, Silje. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår Support-avdeling. Ha en fin dag Mvh Christer Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Service og priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

God service, men noe høye priser som privatkunde. Bakgrunn for at jeg er kunde er bedriftsabonemanget jeg hadde tidligere.

Svar fra Phonero
17.03.2021 09:33
Hei, Stig. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Christer Phonero
Thor H. I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Så langt veldig bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Oversiktlig app, ser umiddelbart hvor mye data som er brukt. Enkelt å få kontakt med telefon uten utallige valg som må gjøres for å få kontakt med tette vedkommende, dessuten kort ventetid.

Svar fra Phonero
17.03.2021 09:33
Hei, Thor. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Så fint å se at du er fornøyd! Mvh Christer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR