Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 30 innen
mobilselskap
65%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
467
178
52
30
189
Sorter omtaler etter
Viser av 916 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Lureri og lovlig svindel"

Ble overtalt av en telefon selger til å velge Phonero sitt abonnement, og jeg tenkte greit nok jeg prøver. Han sendte meg en sms som han ba meg om å lese i gjennom, noe jeg gjorde men gikk glipp av at det var 24 mnd bindingstid. Så dette er også min feil siden jeg ikke sjekket meldingen godt nok. Jeg så det var pris eksklusiv moms, men selgeren ville aldri informere meg om dette og hele tiden viser det seg at han har tilbakeholdt opplysninger, men dette er faktisk lovlig siden du får det tilsendt sort på hvit bakgrunn via SMS. Men som leverandør av et produkt er de pliktet til å levere det de lover, og gjør de ikke det kan selvfølgelig denne avtalen brytes.... Avslutning: Jeg har ikke påbegynt mitt abonnement enda og er allerede misfornøyd...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ble lurt!"

Ble fortalt at jeg kunne ringe til Polen og snakke med familien min GRATIS, noe som gjorte at jeg hadde byttet til Phonero. Det ble 'glemt' å nevne at mine familiemedlemmer måtte ha norske tlf nummere for å gjennomføre samtaler gratis. Det ble heller ikke nevnt 24mnd bindingstid og heller ikke at man måtte betale 3000kr!! for å resignere før 24mnd har gått. Anbefales ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bredbånd og faktura"

Hei jeg hadde med bredbånd abonnement og så det var en del faktura så har fått hjelp, jeg er topp fornøyd og så jeg kan anbefale til andre at de kan bare flytte abonnement til Phonero veldig fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero på jobben"

Jobben min skiftet fra Telenor til Phonero i 2019. Erfaringen på dekning og priser er veldig bra. Har vært trofast Telenor kunde i mange år, men synes de er blitt for dyre og lite oversiktlig Min side på Internett. Har nå bestemt meg for og skifte mobilabonnement for alle i husstanden min. Prisene er rimeligere hos Phonero og håper jeg blir like fornøyd privat som jeg er på jobben:-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Manglende kundebehandling"

Etter å ha mottatt inkassovarsel som IKKE var begrunnet, forventer jeg faktisk en beklagelse! Ikke en slags forklaring om at det er blitt oppdaget flere slike hendelser.

Svar fra Phonero
14.01.2020 10.23
Hei Marit,

Takk for din tilbakemelding.

Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero, slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på saken.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer.

Mvh Mads
Phonero
Helene H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Verdens beste kundeservice"

Eksemplarisk kundebehandling. Phonero er så å si sine flotte ansatte som faktisk gjør alt for at kunden skal få den beste mulig opplevelse!

Svar fra Phonero
14.01.2020 10.23
Hei Helene ,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt en haug med ganger av en sykt pågående selger. Gikk etter hvert med på å bytte til Phonero, men hadde en avtale om at min 10 år gamle sønn skulle ha ett abonnement som han kunne bruke, men som ikke skulle faktureres under firma. Dette skulle vist være bra for barn og billig. Det viser seg å være 3 ganger så dyrt som de fleste andre abonnement for barn og det ble fakturerer til firma. Prisene han oppga på dette var selvfølgelig uten mva, da dette er bedriftsrettet, selv om jeg ettertrykkelig hadde oppgitt at jeg skulle ha det privat. Det var svindyre papirfakturagebyrer som påløpte da hvis jeg skulle ha fakturaen utenom firma (selv om jeg i utgangspunktet hater papirfakturaer og aldri velger dette). Snakket med de på tlf flere ganger og makan til frekke og lite behjelpelige selger har jeg aldri opplevd. Og når vi snakker om selve produktet så har jeg aldri hatt så dårlig dekning eller lydkvalitet noen gang. Klaget på dette og fikk beskjed at jeg burde ringe via wifi der jeg var for det var bedre... det sier jo litt når man leverer ett telefonabonnement og ikke akkurat bredbånd... STYR UNNA!

Svar fra Phonero
07.01.2020 16.36
Hei Silje,

Takk for din tilbakemelding.

Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss.
Her må vi undersøke.

Send gjerne en e-post til bytt@phonero.no med din kontaktinformasjon så undersøker vi saken din.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Absolutt anbefalt operatør"

Utrolig god kundeservice. Rask respons og viser det å sette kunden i fokus og være mest mulig behjelpelig. Ingen negative bemerkninger.

Svar fra Phonero
19.12.2019 14.47
Hei Lukman,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"

Ny kunde hos Phonero og første kontakten med kundeservice var positiv. Fikk raskt svar og hjelp. Og hun jeg snakket med var veldig hyggelig!

Svar fra Phonero
12.12.2019 15.46
Hei Yngve,

Takk for hyggelig omtale!

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig saksbehandling ved avslutning av ansatte i bedriftsportal"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved ansatte som slutter har Phonero ingen ansvar, alt info og kontakt ligger på kunden og den tidligere ansatte. Det må flere telefoner og mailkorrespondanse med opptil 4 saksbehandlere for å få gjennomført en overførsel.

Svar fra Phonero
12.12.2019 15.46
Hei Annki,

Takk for tilbakemeldingen.

Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi vil gjerne se nærmere på denne saken.
Send en e-post til bytt@phonero.no så skal jeg undersøke dette videre.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt å bruke, fungerer veldig bra i arbeidsdagen."

Fungerer veldig bra i arbeid. Liker at man kan se hvem / hvor det ringer fra i Appen. Skulle vært lettere og koble av å på, med eget nr / visiningsnummer. Ellers fungerer alt veldig bra. Mye bedre enn de vi brukte tidligere.

Svar fra Phonero
12.12.2019 15.45
Hei Ida,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bare positiv erfaring, og veldig hjelpsom i kundeservice!"

Som nevnt ovenfor. Utmerket service. Hjelpsom og særdeles hyggelig og forståelsesfull for problemet jeg hadde.

Svar fra Phonero
12.12.2019 15.44
Hei Jon,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales hvis pris, dekning og god kundeservice er viktig for deg"

Raskt nett, BRA dekning, kundeservice svarer alltid før det har gått 1 minutt. Oversiktlig faktura, kan betale for mer data via vipps så firma telefonen kan taes med til utlandet på ferie etc etc. Kommer til å bli værende her i mange år, vi har 15 telefoner i firmaet. Kan bli bedre på "ringepakker" i utlandet, det kan være litt tungvindt å ringe via appen fra afrika, asia osv. Men det er ikke noe stort problem og heller ikke avgjørende for oss.

Svar fra Phonero
12.12.2019 15.44
Hei Tommy,

Veldig gøy å lese omtalen din!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Dessverre er det dyrt i mange land utenfor EU, dette henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder.

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!

Mvh Mads
Phonero
Morten L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kjempedårlig. Laget mange løfter, holdt de ikke."

De lovet at de skulle bli billigere, de ga billigere pris - så viste det seg fort at 1) Det kommer gebyrer oppå hver faktura og 2) prisen som de ga inkluderte ikke telefoni til resten av Europa - likt som den forrige leverandøren.

Svar fra Phonero
09.12.2019 12.06
Hei Morten,

Takk for din tilbakemelding.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss.
Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selgerne lurer deg! Fikk ingen info om 24 mnd bindingstid. De promoterte det som at det bare var å bytte abonnement om jeg trengte det innen kort tid uten å informere om bruddgebyr på 3000kr.

Svar fra Phonero
09.12.2019 11.59
Hei Kathrin,

Takk for din tilbakemelding.

Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være.

Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Lovende førsteinntrykk"

Svært godt førsteinntrykk, kunde og bruker i fokus. Support og kundeservice virker profesjonell og imøtekommende. Håper dette vedvarer.

Svar fra Phonero
09.12.2019 11.58
Hei Arne,

Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig faktura kundeservice"

Lite kontroll på faktura og dårlig kundeservice. Har vært i kontakt men får ikke grundig svar. Ser ut som de som jobber med faktura ikke forstår regnskap.

Svar fra Phonero
04.12.2019 09.58
Hei Anna,

Takk for tilbakemeldingen.

Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være.

Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positiv og løsningorientert kundeservice!"

Alltid fornøyd med support og løsninger. Phonero gjør virkelig en god jobb for å tilrettelegge bedriftsløsningene slik at de passer for oss. Tommel opp og anbefales.

Svar fra Phonero
04.12.2019 09.57
Hei Kine,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask respons"

Man får rask respons, de er behjelpelige og detaljerte i forklaringer. På den måten skjer det ingen misforståelser. De er dyktige! Anbefaler dem!!!

Svar fra Phonero
04.12.2019 09.57
Hei Sham,

Takk for hyggelig omtale!
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Takk for god hjelp!"

Når en mister en mor blir det lett litt kaos i livet. Masse papirer, regninger og alt mulig annet som følger med. I et forsøk på å rydde opp etter den avdøde var Phonero utrolig imøtekommende! De strøk regninger, var vennlige og løsningsorienterte. Takk for god hjelp og makan til god service!

Svar fra Phonero
02.12.2019 10.46
Hei Stein,

Vi setter pris på tilbakemeldingen og kondolerer så mye!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Løsningsorienterte"

Folkene hos Phonero svarer raskt, løser de fleste spørsmål og utfordringer på strak arm, og er hyggelige å snakke med. Hvis vi skal sette fingeren på noe, må det være at det ikke er Data roll over i bedriftsabonnementene. Dette er tilgjengelig hos de fleste konkurrenter, så dette bør komme også hos Phonero.

Svar fra Phonero
27.11.2019 10.35
Hei Thor,

Takk for fin tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd med oss!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Vi tilbyr nå rollover på våre abonnement, ta gjerne kontakt på bytt@phonero.no så hjelper vi deg i gang med dette.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice med rask respons"

Veldig fornøyd med Phonero sin kundeservice de gangene vi har hatt behov for hjelp, spesielt på chat. Rask responstid og god oppfølging på epost eller telefon når det har vært nødvendig.

Svar fra Phonero
27.11.2019 10.35
Hei Alex,

Vi setter pris på tilbakemeldingen!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjapp og presis tilbakemelding"

Jeg hadde noen små problemer med deler av faktura, noe som irriterte meg. Jeg tok det opp med selskapet, som stilte seg positiv, og de ordnet opp på dagen. Har bare positive erfaringer.

Svar fra Phonero
27.11.2019 10.35
Hei Magnus,

Takk for fin tilbakemelding.

Godt å se at du er fornøyd og at ting løste seg raskt!

Mvh Mads
Phonero
Magnus K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Har helt supre erfaringer i fra kundeservice gjennom phonero sine nettsider, ingen kø, og rask respons. Pålogging på minPhonero har forbedringspotensiale, da det er problematisk til tider.

Svar fra Phonero
27.11.2019 10.35
Hei Magnus,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, fint å se at du er fornøyd.

Om du opplever problemer med påloggingen til ditt Phonero, send oss gjerne en mail på bytt@phonero.no så vil vi se nærmere på dette.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service og priser"

Rask service og meget god priser. Var ikke så godt fornøyd da de gikk over til Telia for hos meg var Telenor best, men dette har forandret seg, så nå er det også helt topp. Utenlands priser kunne vært bedre.

Svar fra Phonero
27.11.2019 09.32
Hei Allan,

Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd!

Høye priser i enkelte land henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder.

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR