Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 38 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
1256
333
73
45
277
Sorter omtaler etter
Viser av 1984 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Er kjempe fornøyd"

Har ikke hatt problemer av noen slags, er en veldig fornøyd kunde av Phonero

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"

Det er god service og bra dekning. Det er enkel å endre abonnement som passer med prisen. Det er enkel å kjøpe ny mobil Telephon for bedrift . Vi ønsker at dere må sjekke prisen for bedrift så often for å gi bedre tilbud og beholde kunde så lenge som mulig. Ønsker rabatt for bedrift kunden ubytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Savner bedre personlig oppfølging"

Kunne ønske at jeg fikk vite dersom mitt abonnement kunne forenkles i forhold til pris. Alle operatører forteller jo hvor billige de er - blir jeg akterutseilt?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"

Ting fungerer som det skal. Svare på kunde service høflig og hjelpsom når det er spørsmål. Selger ikke inn mer en det jeg trenger

Anders H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det beste sentralbordet, kundeservicen, dekninga og mye for penga"

Phonero var det eneste selskapet som hadde en så god sentralbordløsning med MASSE mulighet for egne tilpasninger uten at det kosta skjorta. - helt suverent på kundeservice både på chat og telefon - Gode priser og du får MYE for penga - Mange muligheter på konfigurasjon av sentralbord og det er i tillegg så enkelt at hvem som helst kan få det til. - phonero er for min del forbundet med noen som ikke ser begrensninger, bare utfordringer som de løser usannsynlig fort.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ok veldig bra"

Veldig bra trenger ikke tenke på og forandre noe når alt funker

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Alt en trenger"

Det en trenger av data og ringetid, til en god pris

Benjamin H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service!"

Utelukkende fornøyd med Phonero! Fornøyd med alle tjenester, spesielt kundeservice og nettbutikk! Kan virkelig anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra."

Billig og bra. Enkelt og bytte over fra Telenor. Rollover er også godt og ha. Benyttes på reiser. God dekning i Spania.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd kunde"

Phonero har effektive og enkle løsninger, meget trivelig og løsningsorientert kundeservice. Jeg anbefaler Phonero til alle bedrifter og privatpersoner!

Kundetilfredshet
"Lurt trill rund av frekk selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger ringte ofte og midt i en samtale ble jeg bedt om å trykke på en tast på min mobil,å da hadde jeg plutselig godkjent abonnement for oss 3 i familien.Sendte tvert en avbestilling ,og fikkfaktura som skulle koste meg 11500kr.Prøvde å ring de flere ganger men til ingen nytte,de ble bare ufin på siste runde.Gikk til forbrukerrådet med saken,men de kunne ikke gjøre noe pga jeg driver firma.Syns de kunne vært mindre arrogant og ivertfall møtt oss på halvveien.Men gir ikke opp,må være noe måte å prøve.Fakturaen er betalt,11500 kr for ingenting.

Svar fra Phonero
20.10.2021 15:30
Hei, Nina. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Supert hver gang jeg har suport help fra Dere. Takk Phonero

Svar fra Phonero
20.10.2021 15:30
Hei, Mariusz. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Damnjan K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Phonero Veldig dårlig nettverk."
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig nettverk. Dette er forførernes bedragere. De har mange skjulte kostnader. du inngår en kontrakt på 225kr og du får 750-800kr. og ved brudd på å si opp kontrakten betaler du 3000kr. Phonero NAI TAKK! Veldig dårlig nettverk. Dette er forførernes bedragere.

Svar fra Phonero
15.10.2021 15:20
Hei, Damnjan. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Tenker vi må se hva som er tilfellet her og undersøke hvor lang periode det er fakturert for. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Håper vi kan forbedre tillitten Hilsen Christer, Phonero
Richard A. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Opererer med skjulte gebyrer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter 11 mnd med abbonoment hos Phonero skulle jeg endre til en annen aktør som hadde betydelig bedre vilkår. Da fikk jeg faktura på 3000,- kr x 2 abonnent for brudd i bindingstid. Jeg har aldri fått beskjed om det var bindingstid på abonnementet, men de nekter å slette gebyret. Synd at phonero driver på en så useriøs måte, for ellers var jeg fornøyd med avtalen frem til jeg skiftet.

Svar fra Phonero
12.10.2021 13:40
Hei, Richard. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Uten å kjenne saken eller avtalen din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservive"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte for å høre om det er samme SIM-kort for iPhone 13 pro som iPhone XS. Litt usikkert svar men meget raskt å få nytt SIM-kort om det skulle være behov for.

Svar fra Phonero
12.10.2021 13:30
Hei, Allan. Takk for din tilbakemelding. Det er samme SIM i de enhetene og begge enhetene støtter også eSIM fra Phonero, dersom du ønsker det. Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Topp kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ypperlig kundeservice. Behjelpelige og løsningsorientert

Svar fra Phonero
12.10.2021 13:23
Hei, Tommy. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid behjelpelig utfører topp service og rask tilbake melding til vår bedrift.

Svar fra Phonero
07.10.2021 08:24
Hei, Arild. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Agresiv selger og dyr avtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Endte opp med dyr avtale som er vanskelig oog komme ut av. Selger mente hav var billigere en det jeg hadde ble vesentlig dyrere!! Styr unna!

Svar fra Phonero
07.10.2021 08:24
Hei, Amund. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
"Plagsomme selgere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har blitt kontaktet jevnlig over det siste året av selgere fra dette firmaet og i det siste nesten ukentlig. Hver gang har de fått beskjed om at jeg ikke er interessert i å bytte samt å fjerne nummeret mitt fra ringelisten, uten at de gjør det. Så får jeg se om de takler nord-norsk språkbruk om de ringer igjen. Er vel rimelig åpenbart at jeg aldri kommer til å bli kunde hos dette selskapet.

Svar fra Phonero
07.10.2021 08:24
Hei, Gunnar. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt fungerer som lovet så langt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Valgte Phonero ut fra datamengde og pris. Så langt er nin erfaring utelukkende positiv. Eneste jeg ikke er fornøyd med, er at selger lovte meg de datakort jeg hadde bruk for inkludert i prisen. Slik er det ikke.

Svar fra Phonero
05.10.2021 14:12
Hei, Bjørn. Fantastisk å se at du er fornøyd med datamengde og pris, men vi vil gjerne se nærmere på saken din. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Mathilde C
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen roaming i utlandet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dataroaming fungerer ikke i det hele tatt når man reiser ut av Norge. Nå har jeg bare vært i Østerrike og på Island, men begge plassene har jeg ikke kommet meg på nett. Ellers fungerer selskapet fint på lik linje med andre telefonselskap.

Svar fra Phonero
05.10.2021 12:47
Hei, Mathilde. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send en e-post til [email protected], med navn og nummer, så kan vi sammen undersøke om det er noen innstillinger på telefonen som kanskje må slås på igjen. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"God kundebehandling, men dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Servicevennlige og raske kundebehandlere. Har abonnement gjennom arbeidsplassen. Opplever dårlig dekning.

Svar fra Phonero
05.10.2021 12:46
Heisann! Så gøy at du er fornøyd med kundeservicen. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er ny kunde hos Phonero, og har foreløpig bare gode erfaringer. De tre ulike personene jeg har vært i kontakt med hittil, har vært utrolig serviceinnnstilte. De tar seg tid, strekker gjerne hjelpen litt lenger enn de strengt tatt må, er grundige og hyggelige.

Svar fra Phonero
01.10.2021 09:53
Hei, Jartrud Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Set finnes alltid en løsning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Retter fort opp i feil, ok priser på abonnement, bra nett. siden jeg endte opp med en kred.nota på 3000,- etter å kjøpt en tlf og gått fra Ice, med lovnad om å bet meg mellomlegget. Det ble til at tlf fakturaene mine har blitt trukket fra kredittnota.. Fornøyd med det. Fortsatt ca 400 kr igjen.

Svar fra Phonero
01.10.2021 09:53
Hei, Wenche Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"To års bindingstid og rollover som ikke er rollover"
3 syns denne omtalen er nyttig

Angrer virkelig på at jeg byttet til Phonero fra Ice. Med Ice ble data både rullet over til neste måned, og jeg kunne gi bort data uten noen ekstrakostnad til min datter. Det kan jeg ikke med Phonero, selv om begge abonnementene står på meg. Nå må ekstra data kjøpes, og 1 GB koster 123,- kr. For å kjøpe seg ut av avtalen skal de ha 3000,- pr abonnement. Jeg føler meg lurt. Det ble sammenlignet med abonnementet jeg hadde fra før, men her er det ingenting som kan sammenlignes. Dyrt og dårlig, og helt urimelige vilkår. Styr unna.

Svar fra Phonero
29.09.2021 13:42
Hei, Nina. Her må vi undersøke. Vi har Data Rollover som gjør at data ruller over til neste måned dersom den ikke brukes opp, og du kan styre datamengden til abonnementene i vår selvbetjeningsportal Din Bedrift samt kjøpe ubegrenset data for korte og lengre perioder. Det stemmer at vi har har gebyr ved oppsigelse av våre Bedriftsavtaler dersom de sies opp innenfor avtaletiden. Men uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så kan vi undersøke. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR