Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 34 innen
mobilselskap
66%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
500
179
55
30
192
Sorter omtaler etter
Viser av 956 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Charlotte P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"

Super kundeservice der man alltid møter på hyggelig ansatte når man ringer inn. Får alltid den hjelpen man forventer. Ellers konkurransedyktige priser og god dekning.

Walter H
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd med phonero"
2 syns denne omtalen er nyttig

Phonero leverer ett godt abonnement med rikelig data og rollover. Flott og oversiktlig "ditt Phonero" app med god oversikt over forbruk og mulighet for å skru av dyr roaming på feks. skip. Aldri hatt noen problemer med Phonero, det bare fungerer :-)

Thomas S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med mitt abonnent hos Phonero. Super service, god dekning og en veldig bra app som gir deg god oversikt igjennom måneden. Anbefales.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Veronica
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hele vår bedrift byttet til Phonero og vi er så fornøyde! Kundeservice er vanvittig raske. Vi har også fått hjelp til løsninger som gjør det mer effektivt for oss å ha kommunikasjon med våre kunder. Alt dette til en veldig god pris!

Morten H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kan anbefales!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi på Xpressprint har vært kunde hos Phonero i flere år og er veldig fornøyde! Sentralbordløsning og app er enkel og bra i bruk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Phonero pga dårlig dekning med daværende operatør. Nå har jeg dekning overalt 😁 Effektive og hyggelige på kundeservice, kjempefornøyd med Phonero!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Seriøs leverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det beste med Phonero er at de alltid svarer på telefon. Man møter ingen svarer og en haug med tastevalg. Liker også godt appen som enkelt viser forbruk, pris og hvor man enkelt kan gjøre endringer på abonnement. Enkelt å øke datapakke (selvom det sjelden trengs da jeg har en stor datapakke til god pris). Tommel opp for god kundeservice, seriøs aktør og gode priser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig service"

Overfakturert meg med 500kr pr abonnement uten å informere om at det kom når jeg ringte inn. De Sendte Mail til feil Mail og når jeg ringte inn var det dårlig kundeservice, fikk ikke besvart noen spørsmål og fant ut Jeg måtte betale for å avslutte abonnement UTEN binding.

Svar fra Phonero
24.02.2020 15.14
Hei,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken.

Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Proff leveranse og kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Effektive og profesjonelle ansatte. Fikk til og med innspill på funksjonaliteter som gjorde løsningen bedre enn hva vi hadde tenkt ut selv. Inkludert løsning for kostnadskontroll og automatisk innrapportering til lønnssystemet.

Svar fra Phonero
24.02.2020 15.13
Hei Claes,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Løgn fra start til slutt og ingen oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var fornøyd med mitt gamle abb, men en ganske pågående selger lovet bedre dekning og inkludert data rollover. Når regningen kommer så legger de på 50kr ekstra i måneden i epostfaktura gebyr??? Data rollover var heller ikke inkludert.. Når jeg sa klart fra om dette skjedde ingen endring.. Når jeg sa fra andre gang, så ble jeg lovet oppfølging, men ingenting skjedde.. Virker som ingenting av prosessene for salg, oppfølging og kundeservice fungerer. Styr unna, for ellers går du inn i en prosess du rett og slett ikke trenger i livet. Ønsker dere ellers en fin dag, med unntak av dere i Phonero... dere bør rydde opp i selskapet og gå en runde med dere selv...

Svar fra Phonero
14.02.2020 08.59
Hei Kim,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplever mange steder det er dårlig eller ingen dekning, det er veldig skuffende. Så dette må bedres skal dere beholde store kunder.

Svar fra Phonero
14.02.2020 08.55
Hei Olav,

Takk for tilbakemelding.

Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning.
Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Gisle E. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Får hjelp med telefonspørsmål omgående"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har byttet fra Telenor, til Phonero. Har fått meget god og omgående hjelp fra support både til WiFi og mobil. Mange takk

Svar fra Phonero
12.02.2020 12.54
Hei Gisle,

Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese !

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bare helt suveren hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde fått noen problemer med personsvar, gikk derfor inn på siden til Phonero for å se etter hjelp. Gikk videre inn på chatten og la inn feilmelding og telefonnr, gikk vel 10 sekunder før (anonymisert) svarte. Og etter ytterligere 10 sekunder var problemet løst. Aldri opplevd maken til effektivitet på en support chat tidligere.

Svar fra Phonero
12.02.2020 12.54
Hei Stein,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Vi er her også hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden.

Mvh Mads
Phonero
Gunnar H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Løgnaktige selgere"
4 syns denne omtalen er nyttig

Pr telefon lover de billigere abonnement, men når kontrakt oversendes pr mail og må signeres med en sms, så er avtalen dyrere enn den man hadde. Useriøse svenske selgere som snakker dårlig norsk. Har knapt vært borti dårligere kundeservice i mi levetid. Useriøst firma som gjør alt for å få kunder.

Svar fra Phonero
10.02.2020 13.22
Hei Gunnar,

Takk for tilbakemeldingen.

Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være.

Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og rimelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har brukt Phonero på jobben i ca 6 år og er svært godt fornøyd. Gode tekniske løsninger, hyggelig kundeservice og gode priser.

Svar fra Phonero
10.02.2020 13.16
Hei Eric,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Foreløpig erfaring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter noen måneders bruk, er min erfaring ved overgang til Phonero hittil utelukkende positiv. De holder hva de lover, utmerket kundeoppfølging, hyggelig og imøtekommende support og ikke minst en glimrende og oversiktlig app "Mitt Phonero" som gir deg fullt forbrukskontroll.

Svar fra Phonero
07.02.2020 12.26
Hei Arne,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Per S. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, lett å nå td ift å få lest inn svar på tlf når kontoret må vere stengt. Vi har spart mykje pengar på å gå over til phonero, og vi har fått mykje bedre sevice på kjøpet!

Svar fra Phonero
11.02.2020 11.45
Hei Per,

Takk for hyggelig omtale!
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Mvh Mads
Phonero
Per J. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God pris, god dekning, god support"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har ikke noe å trekke for vårt kundeforhold hos Phonero. Stabil tjeneste med fine priser - og god kundeservice!

Svar fra Phonero
11.02.2020 11.45
Hei Per,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig rask og god hjelp for å få puk kode"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket kundeservice. Rask hjelp og kom fort i gang etter forespørsel til support. Ventet knapt i noen sekunder før jeg ble satt til en kundekonsulent.

Svar fra Phonero
05.02.2020 15.31
Hei Terje,

Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Direkte kontakt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med at en raskt kommer til kundebehandler og at denne ordner opp.. Om nødvendig sjekker denne med kollega uten at en blir satt over og satt over og må forklare problemstilling på nytt flere ganger..

Svar fra Phonero
03.02.2020 15.29
Hei Gunn,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Tustna K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helhetlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig ryddig og gode på å ta ansvar og ordne opp da det ble litt trøblete i overgangen fra annen leverandør. Kunden er i fokus og vi er veldig fornøyd med byttet på alle i bedriften. Raskt ute til å ta kontakt ved henvendelsen på tilbud og svarer alltid innen kort til både på mail og telefon.

Svar fra Phonero
31.01.2020 13.12
Hei Tustna,

Takk for hyggelig omtale!

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårlig dekning"

Vi opplever tildels dårlig dekning i vårt område. Vær obs på bindinger som raskt kan koste tusenvis av kroner dersom ansatte slutter. Dyre tilleggstjenester. Over 3 ganger dyrere enn Telenor på nytt SIM kort, hele 312,50 m/mva skal de ha for ett nytt SIM. De har rask respons på kundeservice. Men de er kranglete og gir sjelden noe for å beholde et godt kundeforhold. App og web fungerer bra. Abonnement priser kan vi få lavere andre steder. Sum summarum så vurderer vi sterkt å bytte leverandør.

Svar fra Phonero
29.01.2020 14.39
Hei Åge,

Takk for din tilbakemelding.

Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, så tar vi kontakt med deg.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Bedriftskunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelige, hjelpsomme. Både kundekonsulent ved inngåelse av avtale og kundeservice ved behov for hjelp/endring av abonnement. Mye rimeligere enn avtale hos tidligere leverandør.

Svar fra Phonero
29.01.2020 14.38
Hei,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd med service og priser.

Mvh Mads
Phonero
Bjørn L
Kundetilfredshet
"Hyggelig og profesjonell"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er rett og slett positivt overasket over hvor flinkere dere som jobber i Phonero er, har bare gode ting å fortelle til alle som spør.

Svar fra Phonero
27.01.2020 15.06
Hei Bjørn,

Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Lureri og lovlig svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble overtalt av en telefon selger til å velge Phonero sitt abonnement, og jeg tenkte greit nok jeg prøver. Han sendte meg en sms som han ba meg om å lese i gjennom, noe jeg gjorde men gikk glipp av at det var 24 mnd bindingstid. Så dette er også min feil siden jeg ikke sjekket meldingen godt nok. Jeg så det var pris eksklusiv moms, men selgeren ville aldri informere meg om dette og hele tiden viser det seg at han har tilbakeholdt opplysninger, men dette er faktisk lovlig siden du får det tilsendt sort på hvit bakgrunn via SMS. Men som leverandør av et produkt er de pliktet til å levere det de lover, og gjør de ikke det kan selvfølgelig denne avtalen brytes.... Avslutning: Jeg har ikke påbegynt mitt abonnement enda og er allerede misfornøyd...

Svar fra Phonero
22.01.2020 14.04
Hei Arild,

Takk for din tilbakemelding.

Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Jeg håper vi kan beholde deg som en fornøyd kunde.

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR