Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 28 innen
mobilselskap
57%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
251
103
31
23
159
Sorter omtaler etter
Viser av 567 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pristilbud uten moms"

Ble kunde gjennom telefonsalg fordi de hadde et godt tilbud: større datapakke, billigere abonnement. Det viser nå at de prisene de nevner over telefon er uten moms, nå blir de dyrere en før. Har kontaktet Phonero kundeservice flere ganger uten å få et godt svar.

Svar fra Phonero
12.04.2019 15.48
Hei Jo,

Takk for tilbakemeldingen.

Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi vil gjerne se nærmere på saken.
Send en e-post til bytt@phonero.no så skal jeg undersøke dette videre.

Mvh Mads
Phonero
Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeerfaring fra Phonero gjennom mange år"

Blitt flinke på tilbakemeldinger og hyggelig kundeservice på chat. Liker ikke systemet med bindingstider og avbruddsfaktura ved overføring av abonnement. Savner kundeprat om forbedring av avtale, systemer / bruk og annet.

Svar fra Phonero
12.04.2019 13.31
Hei Marianne,

Takk for konstruktiv tilbakemelding.

Jeg vil gjerne se nærmere på denne saken, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og dårlig lyd"

Samtaler hakker og samtaler brytes. Å gå fra Telenor til Phonero er så å gå 5-6 år tilbake i tid. Generelt dårligere lyd og ustabilt.

Svar fra Phonero
11.04.2019 16.41
Hei,

Dette hørtes ikke bra ut.
God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero.

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kikkan S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mer enn jeg kunne drømme om"

Fikk 1300,- i merutgift fordi jeg hadde passert grensen på 1000 MB med god margin. Da jeg ringte for å unngå det samme igjen, gjorde damen meg oppmerksom på at jeg ikke hadde fått sms fra Phonero om at jeg var tom for MB - og dermed gikk dette på telefonselskapet. Det var mer enn jeg hadde klart å tenke selv...

Svar fra Phonero
11.04.2019 16.41
Hei Kikkan,

Takk for positiv tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig app og oversikt, og i tillegg dyre"

Du vil aldri vite når og på hva dine data er brukt på. Går du over kvote, straffes du så hardt at du ikke vil eie mobil.

Svar fra Phonero
11.04.2019 14.48
Hei Jan,

Takk for din tilbakemelding.

Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås.
I Bedriftsportalen kan man aktivere datakontroll som sperrer databruken etter 100 % bruk.
Når man går tom, kan man kjøpe ekstra datapakker på 1, 5 eller 15 GB.

Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på bytt@phonero.no

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forbedringsområder"

Det er blitt tungvindt å flytte eksisterende abonnement i ett datterselskap til et annet eller opp til morselskapet. Vi eier og driver alle og opplever nå at enkle endringer blir tungvindt. Før sendte jeg en enkel mail, nå må eierskifteskjema fylles ut hvor jeg sitter som nåværende juridisk eier av nummer og kommende juridisk eier. Krever mye mer tid. Avtalen var at dette skulle gå sømløst, noe det definitivt ikke oppleves som lengre. Når nye abonnement meldes inn, kommer det med priser som ikke er endel av eksisterende avtale og vi må bruke mye tid på å gi tilbakemeldinger og få rettet dette. I tillegg da må vi betale feilaktig faktura før vi evt. får kreditnota. Mye brudd på samtaler, da linjen faller ut. Mye har vært en utfordring fra tidlig av, men nå oppleves det som at ting blir mer tungvindt. Webløsningen i seg selv er bra, men kanskje få åpnet opp at vi som administrerer alle abonnement kan utføre flyttinger selv direkte i løsningen. Dere slipper å bruke tid og vi slipper å kaste bort mer tid.

Svar fra Phonero
11.04.2019 14.45
Hei Sylvi,

Takk for tilbakemeldingen.

Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero og vi vil gjerne se nærmere på dette.
Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero bryr seg"

Phonero support har medarbeidere som bryr seg om å finne gode løsninger for brukerne, og som går en ekstra mil for å få det til.

Svar fra Phonero
10.04.2019 15.39
Hei Erik,

Vi setter pris på tilbakemeldingen.
Veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"

Det er lett å få svar, dere ordner opp. Aldri noe tull. Det fungerer rett og slett. Dette er mine erfaringer.

Svar fra Phonero
10.04.2019 15.37
Hei Knut,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer greit for meg"

Dekningsgraden er nok det største ankepunktet. Tjenestene ellers fungerer greit. Jeg håndterer nærmere 200 mobilabonnementer i vår bedrift og får rask hjelp/tilbakemeldinger når jeg tar kontakt med Phonero.

Svar fra Phonero
10.04.2019 09.12
Hei Leif,

Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stort sett veldig bra"

Raske respons på kundeservice. Ok priser så vidt jeg kan bedømme. Får av og til tilbakemeldinger om dårlig dekning her i distriktet og kan derfor ikke gi full score.

Svar fra Phonero
10.04.2019 09.12
Hei Dag,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi vil gjerne undersøke hvilket området dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Chatten"

Så lenge chatten er bemannet og besvares umiddelbart kan vi leve med at det ikke lenger går an å sende eposter til support@phonero.no med nye saker. Dersom det kun var mulig å ta kontakt via kontaktskjema ville dere scoret lavere for vår del.

Svar fra Phonero
10.04.2019 09.12
Hei Børge,

Så fint å se at du er fornøyd med oss!
Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rask og god kundeservice på telefon og epost."

Phonero besvarer alle henvendelser raskt på telefon og epost. De gir individuell tilrettelegging av abonnement tilpasset bedriftens behov.

Svar fra Phonero
09.04.2019 10.08
Hei Åge,

Takk for fin tilbakemelding.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice"

Kundeservicen er som oftest bra. De fleste vi er i kontakt med er både hjelpsomme og hyggelige. Dekningen er dessverre blitt mye dårligere etter overgangen fra Telenor til Telia. Ville nok anbefalt selskapet til andre om det ikke hadde vært for dette.

Svar fra Phonero
09.04.2019 10.08
Hei Per,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring eller trengs en oppgradering.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fleksibilitet"

Ved å ha en fast kontakt hos Phonero så løser det seg fint. Det å kunne sende korte meldinger, ordre over en fast epost som support@phonero.no er veldig viktig at ikke blir avskaffet. Ved problemer så har det som regel løst seg igjennom dialog. Phonero kan bli enda flinkere til å legge til rette for at bedriftskunder kan føle seg unike, spesielt fulgt opp. Det er muligheter for bedre dekning og raskere nett via mobil.

Svar fra Phonero
09.04.2019 10.08
Hei Marius,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi jobber alltid med å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Katrine
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Har ved et par anledninger kontaktet kundeservice, og det har vært en positiv erfaring. Kort ventetid, hyggelig og hjelpsom person i andre enden, og problemene ble løst. Akkurat slik kundeservice skal være.

Svar fra Phonero
09.04.2019 09.58
Hei Erik,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektive og profesjonelle"

Får alltid rask respons fra Phonero. Og de yter en service langt over gjennomsnittet. Som bedriftskunde føler man seg virkelig ivaretatt av en proff tjenesteleverandør.

Svar fra Phonero
10.04.2019 15.35
Hei Digi,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din.
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gått fra middelmådig til meget bra teleleverandør"

Var ikke veldig fornøyd med phonero og kundeservice i starten når eg hadde det, 3-4 år siden. Nå, helt suverent, veldig kjapt svar når en ringer kundeservice, og får den hjelpen en trenger. Blitt en veldig proff leverandør👌

Svar fra Phonero
09.04.2019 09.53
Hei Erik,

Takk for fin tilbakemelding!

Vi jobber alltid med å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"

Jeg har forsøkt å nå fram på Chat, men det var ingen reaksjon i det forventede tidsrommet. Jeg benyttet telefonen i stedet og fikk raskt hjelp.

Svar fra Phonero
09.04.2019 09.52
Hei Anne,

Tidligere har vi hatt litt problemer med Chat, men dette skal være rettet nå. Så bra du fikk rask hjelp på telefon.

Mvh Katrine,
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Noe manglende rekkevidde trekker ned et ellers meget bra produkt"

Meget god kundeservice. Brukervennlig og god app. Har ikke telefonforbindelse på enkelte strekninger (har en mobil jobb). Var ute for en ulykke med bilen på riksvei 41, og fikk ikke samband. En person med Telenor abonnement stoppet, og hun hadde heldigvis forbindelse. Har fått opplyst at det skal komme en sender nær stedet, men så langt har det ikke skjedd noen bedring. Vi skal nå få mulighet til å rapportere til virksomheten når vi er på stedet vi inspiserer, men det fordrer at vi må kunne koble oss opp.

Svar fra Phonero
29.03.2019 16.05
Hei Jan,

Vi setter pris på tilbakemeldingen!

Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse.
Jeg vil gjerne undersøke planene dette område, så ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rett person på rett plass"

Hadde spørsmål vedr bruk at sentralbordfunksjonen. Fikk en meget god og fyldig innføring av denne noe som gjør at kunder som ringer inn til oss får en bedre opplevelse. Takk for hjelpen

Svar fra Phonero
28.03.2019 12.15
Hei Trond,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Per C. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og enkelt"

Billig og enkelt, God kundeservice. Alltid hyggelige og serviceinnstilte på support. Kan bli bedre på dekning

Svar fra Phonero
26.03.2019 16.09
Hei Per,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever problemer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.

Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Bjørnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Leverer abonnement til god pris med bra dekning"

Leverer abonnement som dekker mine behov i forhold til dekning. Effektiv kundeservice og med fornuftig pris.

Svar fra Phonero
25.03.2019 14.47
Hei Bjørnar,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Så fint å se at du er fornøyd med oss!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt å få kontakt, samt hva jeg trenger å gjøre for å komme videre"

Rask tilbakemelding, oppfølging av oppgaver jeg ikke har gjort, hjelp, til å få oversikt på hva jeg trenger å gjøre...

Svar fra Phonero
22.03.2019 12.56
Hei Dennis,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice.

Mvh Mads
Phonero
Marius A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Byttet bedriften over til phonero i dag. Kom nettopp ut på hytta og oppdaget at det ikke er dekning der. Telenor har full pupp på 4G her!!!

Svar fra Phonero
19.03.2019 11.45
Hei Marius,

Det er viktig for oss at våre kunder har dekning.

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så tar vi kontakt.

Mvh Katrine
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God servise"

Var imøtekommende med en gang, og det var greit å slippe for mange valg, før du kom til rett operatør.

Svar fra Phonero
21.03.2019 15.43
Hei Solveig,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Så fint å se at du er fornøyd med oss!

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR