Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

Phonero omtaler og erfaringer

97 verifiserte omtaler
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
18
av 19 innen
mobilselskap
16%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
10
2
5
10
70
Sorter omtaler etter
Viser av 97 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!!!"

Abonnement auto fornyes for ett år a gangen. Må sende brev innen bestemt dato og være bekreftet mottatt av Phonero før du kan si opp. Husk å skriv eksakt dato for oppsigelse for å si opp ditt abonnement. Nå som TELIA kjøper dem, ringte jeg support for å få stoppet abonnementet mitt. Påstår at de har full rett til å tvinge meg over på TELIA nett. Ble forbanna og minte de på at denne gangen er det de som bryter kontrakten. Truet med Forbrukerrådet, ble en annen tone da. Håper jeg kommer meg ut av dette helvete nå...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Løgnere, svindel, styr unna!"

Svindel fra A til Å
Kundebehandlere driver med løgn!
Kom dere ut så fort det er mulig, for de som er der. Bytt ALDRI til Phonero.

Thor-Arne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt hårreisende"

For alle dere som på noe tidspunkt vil komme til å vurdere å tegne et abonnement med dette selskapet: STYR UNNA!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Makan til useriøs aktør"

Hold dere langt unnna dette selskapet, har holdt på i 1 og et halvt år for og få byttet selskap. Dem har oppsigelsestid etter binding er gått ut.

Phonero-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Drittselskap"

Les godt gjennom vilkårene, liten skrift, hvis du ikke sier opp tre mnd før bindingen opphører, så binder du deg for nye 12 mnd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tenk deg god om"

Hei driver noen mindre bedrifter.
Phonero har kostet meg mer enn jeg noen gang var i nærheten av å bruke hos andre "gode dyre leverandører" av telekommunikasjon tjenester.
Før visste jeg ikke hva mobil utfordringer var. Det vet jeg nå etter å ha brukt Phonero.
A-Å skuffelse. Nå skal det likevel nevnes at etter at Telia overtok så kan det se ut som om at kundeservice er blitt bedre. Det at det er rimelig kan fort bli dyrere om du ikke leser kontrakter og vilkår nøye. Tenk deg godt om og forvent en del tid til omorganisering av både telefoner, mobil ID og ellers mobil innstillinger ved bytte av leverandør. For oss kostet det mer enn det smakte.
Hilsen enda en som ikke er en av de 250 000 fornøyde kundene deres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Drittfirma, hold dere langt unna!"

Umulig å ringe ut. Umulig å motta samtaler, i utlandet. SMSer blir liggende i over en uke, før det da kommer haugevis! Useriøst, si opp snarest!

Jostein K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mer grisk selskap skal en lete lenge etter"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde å skifte til annet selskap, men ble forelagt et bruddgebyr på 6000kr. De skulle ha dekket de 3000kr. De selv hadde betalt. Skyhøye priser på utvidet databruk uten varsling på forhånd, dvs fikk varsel men kun med beskjed om at hastighet ville gå ned. De tok 3kr/MB i overforbruk. Nå er bindingstid over, men får opplyst at de har 3mnd. Oppsigelsestid. Har nok ikke lest alt med liten skrift, men hold dere unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Sleipinger"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lurer oss som kunder med lovnad om lave kostnader, samt autofornyer abonnement uten varsel. Tilbakeholder også din kopi av kontrakt.

Lars E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"På grensen til svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero varsler forbruk på 50% og 100%. Ikke på 80% som er det naturlige. Dette er rent spekualtivt for å tjene penger på overforbruk, som koster en formue. Hold dere langt unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sleipinger"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ringer meg og tilbyr abonnement, informerer ikke at det er bedriftsabonnement, heller ikke at prisen er før mums, eller at det er 24 måneders bindingstid. Når jeg ber om informasjon svarer de ikke på alle spørsmålene jeg stiller, spesielt spørsmål om hvordan jeg kan avbryte abonnement. Når jeg ringer å spør om bindingstid 4-5 måneder inn i abonnementet, får jeg for første gang høre at det er 24 mnder binding (fikk ikke kontrakt tilsendt). Derfor ventet jeg i 25 mnder før jeg avbryter abbonementet. Allikevel får jeg avbruddsgebyr. Når jeg da spør om hva som skjer, får jeg da høre at de har fornyet bindingen med 12 måneder og at jeg måtte ha sendt skriftlig avbestilling 3 mnder før utgang av forje binding! Hvor var den informasjonen når jeg spurte om bindingstiden?! Føler meg rett ut LURT! Veldig Misfornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Luringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

De er noen luringer som er lite samarbeidsvillige med kunder. Må si meg forskrekket over at de har fornyet mitt abonnement uten at jeg som kunde ble varslet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hold deg langt unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi er en mellomstor bedrift som byttet til Phonero da de lovet at de var kjempebillige, og vi ville spare mye i måneden.
For det første er det heller dyrere enn sine konkurenter, elendig kundeservice.
Og hvis du ikke sier opp i en liten luke blir du automatisk bundet i en ny periode. MAKAN....

Elisabeth B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde i årevis, billig og bra, aldri noe tull.

Bekymret over at de har blitt kjøpt opp av Telia. Håper at dekningen forblir som før.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Bedriften kan ikke leve lenge på den måten"
4 syns denne omtalen er nyttig

Absolutt alt er dårlig som gjelder hjelp og dekning og service er bunnen men kostnaden og fakturaene er helt på toppen i summen og forskjellige kostnader kommer inni fakturaen til og med E-faktura gebyr + moms!!! Mye mer som man kan ikke skjønne hvordan og hvor de har hentet fra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Angrer"
4 syns denne omtalen er nyttig

For et useriøst selskap. Hadde Telenor og lot meg overtales av de fromme selgerne.
TELENOR ER 1000 GANGER BEDRE.
GLEM DETTE FIRMAET.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"'Følge med i timen'"
1 syns denne omtalen er nyttig

Virker som om de ikke ansatte ikke snakker sammen ifbm utfordringer som oppstår. Ofte "godag mann økseskaft svar". Kompetansenivået virker tilfeldig. Når det kommer til salg er engasjementet upåklagelig.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikkje svar"
3 syns denne omtalen er nyttig

Får ikkje svar om aktuell bindingstid/gebyr. Får heller ikkje skikkeleg hjelp når eg klagar på dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Galopperende ekstrakostnader!"
2 syns denne omtalen er nyttig

De har tilsynelatende rimelige abonnementer, men kostnadene går FULLSTENDIG BANANAS om du bruker noen få megabytes mer data enn du har bestilt. Ekstra datapakker kan bestilles, men MÅ være bestilt på FORHÅND, ellers kan månedsprisen MANGEDOBLES på FÅ minutter!

Kathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Løgnere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri opplevd dårligere service. Rett og slett et firma som lurer kunder. Holder ikke det som blir avtalt! Umulig å komme ut av kontrakt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"FIRMA"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi er blitt kasteball mellom avdelingene i Phonero og vi klarer ikke å følge selgerne der på hvordan de tenker oppsettet vårt (2stk firma på samme plattform).

De ønsket bare å sette igang når alt er fullstendig kaos.

Vi trekte oss derfor ut (hevet avtalen før de satte igang) og da fikk vi frem den aggressive Phonero. Hyggelig selger først, men en fullstendig idiot når alt kommer til penger.

Mvh Forretningsmann.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"STYR UNNA!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg sitter i klistret pga bindingstid.. 3.000,- pr. abb - 12 ansatte. Elendig kundeservice. Salgskonsulent som bare serverte løgner etc etc..

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Aldri phonero!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Disse har gode priser, men det som gjelder faktura? Nei, vet du hva. Dersom du betaler faktuta innen fristen, stenger de telefonen din og krever 400kr for å åpne abo. igjen? + en faktura kommer fra "lindorf"? Og den andre som du også må betale kommer fra selve Phonero? Disse stjeler bare penger og har null system!

Lars S. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Phonero opererer på grensen til svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har du først kommet inn i dette selskapet koster det dyrt å komme seg ut. kr. 3,700,- ink. mva. pr. abonnementsnummer blir fort mye penger for ingenting. De kan ikke spesifisere hva avbrudds-gebyret skal dekke. Signering av omfattende abonnementsavtale pr. sms er på kanten av hva som er seriøst når det dreier seg om en omfattende binding på minimum 24 mnd. Passer du ikke på sitter du i saksa for nye 24 mnd.

Clment Z
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Værste vilkår som finns"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero ser bra ut men hvis du går i vilkårene finner du at de har kr 3000 bruddgebyr + utkjøp av forrige binding. Dette betyr at hvis Phonero kjøper deg ut fra et firma, for å komme ut av Phonero må du betale kr 6000 eks. mva pr. abonnement.

Dårlig dekning i utlandet.

Ingen grense på data og data utover datapakken din er kr 2/MB (dyrere enn i utlandet)

Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap