Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 30 innen
mobilselskap
65%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
457
178
51
30
185
Sorter omtaler etter
Viser av 901 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bare positiv erfaring, og veldig hjelpsom i kundeservice!"

Som nevnt ovenfor. Utmerket service. Hjelpsom og særdeles hyggelig og forståelsesfull for problemet jeg hadde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales hvis pris, dekning og god kundeservice er viktig for deg"

Raskt nett, BRA dekning, kundeservice svarer alltid før det har gått 1 minutt. Oversiktlig faktura, kan betale for mer data via vipps så firma telefonen kan taes med til utlandet på ferie etc etc. Kommer til å bli værende her i mange år, vi har 15 telefoner i firmaet. Kan bli bedre på "ringepakker" i utlandet, det kan være litt tungvindt å ringe via appen fra afrika, asia osv. Men det er ikke noe stort problem og heller ikke avgjørende for oss.

Morten L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kjempedårlig. Laget mange løfter, holdt de ikke."

De lovet at de skulle bli billigere, de ga billigere pris - så viste det seg fort at 1) Det kommer gebyrer oppå hver faktura og 2) prisen som de ga inkluderte ikke telefoni til resten av Europa - likt som den forrige leverandøren.

Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selgerne lurer deg! Fikk ingen info om 24 mnd bindingstid. De promoterte det som at det bare var å bytte abonnement om jeg trengte det innen kort tid uten å informere om bruddgebyr på 3000kr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Lovende førsteinntrykk"

Svært godt førsteinntrykk, kunde og bruker i fokus. Support og kundeservice virker profesjonell og imøtekommende. Håper dette vedvarer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig faktura kundeservice"

Lite kontroll på faktura og dårlig kundeservice. Har vært i kontakt men får ikke grundig svar. Ser ut som de som jobber med faktura ikke forstår regnskap.

Svar fra Phonero
04.12.2019 09.58
Hei Anna,

Takk for tilbakemeldingen.

Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være.

Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positiv og løsningorientert kundeservice!"

Alltid fornøyd med support og løsninger. Phonero gjør virkelig en god jobb for å tilrettelegge bedriftsløsningene slik at de passer for oss. Tommel opp og anbefales.

Svar fra Phonero
04.12.2019 09.57
Hei Kine,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask respons"

Man får rask respons, de er behjelpelige og detaljerte i forklaringer. På den måten skjer det ingen misforståelser. De er dyktige! Anbefaler dem!!!

Svar fra Phonero
04.12.2019 09.57
Hei Sham,

Takk for hyggelig omtale!
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Takk for god hjelp!"

Når en mister en mor blir det lett litt kaos i livet. Masse papirer, regninger og alt mulig annet som følger med. I et forsøk på å rydde opp etter den avdøde var Phonero utrolig imøtekommende! De strøk regninger, var vennlige og løsningsorienterte. Takk for god hjelp og makan til god service!

Svar fra Phonero
02.12.2019 10.46
Hei Stein,

Vi setter pris på tilbakemeldingen og kondolerer så mye!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Løsningsorienterte"

Folkene hos Phonero svarer raskt, løser de fleste spørsmål og utfordringer på strak arm, og er hyggelige å snakke med. Hvis vi skal sette fingeren på noe, må det være at det ikke er Data roll over i bedriftsabonnementene. Dette er tilgjengelig hos de fleste konkurrenter, så dette bør komme også hos Phonero.

Svar fra Phonero
27.11.2019 10.35
Hei Thor,

Takk for fin tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd med oss!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Vi tilbyr nå rollover på våre abonnement, ta gjerne kontakt på bytt@phonero.no så hjelper vi deg i gang med dette.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice med rask respons"

Veldig fornøyd med Phonero sin kundeservice de gangene vi har hatt behov for hjelp, spesielt på chat. Rask responstid og god oppfølging på epost eller telefon når det har vært nødvendig.

Svar fra Phonero
27.11.2019 10.35
Hei Alex,

Vi setter pris på tilbakemeldingen!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjapp og presis tilbakemelding"

Jeg hadde noen små problemer med deler av faktura, noe som irriterte meg. Jeg tok det opp med selskapet, som stilte seg positiv, og de ordnet opp på dagen. Har bare positive erfaringer.

Svar fra Phonero
27.11.2019 10.35
Hei Magnus,

Takk for fin tilbakemelding.

Godt å se at du er fornøyd og at ting løste seg raskt!

Mvh Mads
Phonero
Magnus K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Har helt supre erfaringer i fra kundeservice gjennom phonero sine nettsider, ingen kø, og rask respons. Pålogging på minPhonero har forbedringspotensiale, da det er problematisk til tider.

Svar fra Phonero
27.11.2019 10.35
Hei Magnus,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, fint å se at du er fornøyd.

Om du opplever problemer med påloggingen til ditt Phonero, send oss gjerne en mail på bytt@phonero.no så vil vi se nærmere på dette.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service og priser"

Rask service og meget god priser. Var ikke så godt fornøyd da de gikk over til Telia for hos meg var Telenor best, men dette har forandret seg, så nå er det også helt topp. Utenlands priser kunne vært bedre.

Svar fra Phonero
27.11.2019 09.32
Hei Allan,

Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd!

Høye priser i enkelte land henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder.

Mvh Mads
Phonero
Petter V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God Service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid hyggelige og hjelpsomme veileder og selgere! Selv når man ikke har betalt til tiden og telefonen blir stengt er åpning av abonnementet raskt på plass! Topp Service:-)

Svar fra Phonero
20.11.2019 15.16
Hei Petter,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :)

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Imøtekommende saksbehandler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde problemer med endring av mobilabonnementet mitt. Fikk god hjelp pr telefon av en hyggelig og tålmodig kar som loset meg gjennom prosedyren.

Svar fra Phonero
20.11.2019 15.16
Hei Bjørn,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Mvh Mads
Phonero
Carlos S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig hvor effektive Phonero er"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er kvalitet utmerket god effektivitet, service i sin helger vise at dere kan jobben veldig bra.

Svar fra Phonero
20.11.2019 15.16
Hei Carlos,

Så fint å se at du er fornøyd med oss!
Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oversiktlig og pålitelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt Phonero som telefonoperatør siden mai 2019, og jeg har aldri vært mer fornøyd. Det har vært en befrielse at det de sier "på mandag" også gjelder på fredag, neste måned og når regningen kommer. Med appen deres har jeg full kontroll på mitt abonnement og på mitt forbruk. Phonero gir god og vennlig service, og har kort ventetid ved henvendelser. Jeg er superfornøyd med selskapet. Nov 2019.

Svar fra Phonero
13.11.2019 13.27
Hei Kristin,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Ståle G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god service"

Blir alltid hurtig besvart på telefon. Spørsmål blir hurtig oppfattet og god veiledning og hjelp blir alltid gitt. Har hatt mange tilbud om å skifte selskap. Er foreløpig ikke aktuelt pga meget god servise hos Phonero. Lykke til i fortsettelsen.

Svar fra Phonero
13.11.2019 13.27
Hei Ståle,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Sven E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask respons, god informasjon"

Fikk raskt svar på mine spørsmål av en hyggelig og imøtekommende kundebehandler. Litt dyrt med data i den sonen jeg skulle til, men ellers bra!

Svar fra Phonero
13.11.2019 13.26
Hei Svein,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd og fikk raskt svar fra vår kundeservice.

Høye datapriser i enkelte land henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundevennlig"

Rask og kyndig oppfølging. Alltid hyggelig tone, vennlig og tålmodig i samtaler og korrespondanse. To sitroner: 1. I ett av ti tilfeller er jeg nødt til å purre på svar og oppfølging. 2. Tidligere i høst ble vi oppringt av dere som del av kundetilfredsundersøkelse. Blant annet ga vi uttrykk for behov for utvidede administratortilganger og redigeringsmuligheter i Link og Bedrift. Det skulle undersøkes og vurderes, ikke minst fordi andre virksomheter i Oslo kommune hadde gitt uttrykk for de eller lignende forbedringsønsker. Vi kan ikke se at disse ble fulgt opp, og det liker vi ikke. Derfor får Phonero ikke full pott, dvs. kun 4 stjerner.

Svar fra Phonero
14.11.2019 14.59
Hei Uwe,

Godt å se at du er fornøyd og vi takker for innspill.

Vi jobber i disse dager med en ny og bedre selvbetjeningsløsning og vil komme med mer informasjon på nyåret.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrere enn forespeilet"

Byttet til Phonero og ble forespeilet et billigere og bedre abonnement på arbeidsplassen. Fungerer forsåvidt ganske likt som tidligere abonnent men det har blitt betraktelig mye dyrere.

Svar fra Phonero
07.11.2019 14.33
Hei Marthe,

Takk for din tilbakemelding.

Jeg vil gjerne se nærmere på saken din og se til at du har fått riktige priser.
Send gjerne en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Funker bra og god service"

Telefonen virker godt overalt og jeg fikk meget god informasjon da jeg kontaktet dem om tvillingkort og datakort.

Svar fra Phonero
07.11.2019 14.33
Hei Jan,

Godt å se at du er fornøyd.
Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tålmodige og hjelpsomme folk i kundeservice"

Jeg stod fast med et problem og brukte mye tid i chat, slet kanskje ut flere ansatte, men opplevde hjelpsomhet og tålmodighet hele veien. Jeg gir toppkarakter.

Svar fra Phonero
07.11.2019 14.33
Hei Monica,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Godt å se ting løste seg!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskere og enklere kundeservice skal du lete lenge etter"

Kontaktet Phonero i dag med noe jeg trengte hjelp til ifm å melde telefoner inn i våre mobile bedriftsløsning. Av erfaring vet jeg at chatten er en effektiv måte å kontakte dem på. Etter 3 minutter, inklusiv den tiden jeg brukte på å skrive min melding, var problemet løst av en hyggelig og dyktig servicemedarbeider. Ikke en eller annen evneveik chat-robot som kun svarer på ting jeg ikke lurer på. Takk Phonero.... Slik skaper dere fornøyde kunder...

Svar fra Phonero
06.11.2019 14.15
Hei Erik,

Godt å se at du er fornøyd.
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR