Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
75%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
990
261
66
36
226
Sorter omtaler etter
Viser av 1579 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selger opplyser ikke om alle kostnader"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min kone driver en liten enmannsbedrift og fikk tilbud om et bedriftsabonnement fra Phonero, kr. 259 pr. mnd + mva for 12 GB. Nå viser det seg at Phonero fakturerer kr. 230 ekstra pr. mnd for 12 GB + et påslag for hver gang man bruker Bank-ID for mobil. Dette ble det ikke opplyst om i samtale med selger. Først etter at man trykker bekreft på ordrebekreftelsen kommer det en oversikt hvor det står at det er 2 års bindingstid. De øvrige kostnadene kommer først til syne når fakturaen kommer. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må være brudd på markedsføringsloven.

Karl J. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Jeg var usikker vedr.faktura,og fikk en vennlig og effektiv klargjøring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var usikker vedr. 2 faktura. Problemstillingen ble oppklart profesjonelt og vennlig av Phoneros kundeservice by

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna dette"
4 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna dette svindel fra ende til annen. Det desidert værste mobil og mobilt bredbåndsabonnementet med 24 MND bindingstid og et bruddgebyr på kr 3000 på begge så totalt kr 6000!! Når man skal ha hjelp er det folk som ikke vet hva de snakker om. Styr unna. Jeg har aldri opplevet maken i hele mitt liv

Svar fra Phonero
18.01.2021 08:17
Hei Jan, Takk for tilbakemeldingen. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelige greier"
2 syns denne omtalen er nyttig

Pågående tlf.selger fikk meg til å gå fra Ice til Phonero,12 gb til 239,-pr.mnd.(med 24!!! mnd.bindingstid.Bryter du avtalen må du ut med flere tusen i gebyr!!) Det han ikke opplyste om var at i tillegg kommer moms,MMS er ikke inkl. Og på toppen av det hele tar de 59 kr.i fakturagebyr selv om den blir sendt på E post🙈 Fikk første regning fra de nå, over dobbelt så dyrt som når jeg var hos Ice.. Kommer til å kontakte Forbrukerrådet🤮 Dette er svindel,styr unna!!

Svar fra Phonero
14.01.2021 11:33
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din og på hva som har skjedd, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindlet av Phonero selger"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble kontaktet av en selger som kunne levere billigere og bedre abb med bedre dekning og fri samtale til EU land. Ingen binding. Fikk første regning og det var langt dyrere enn lovet. Fikk beskjed jeg måtte betale ekstra for utenlands tjenester. Byttet tilbake til Ice og fikk nå brudd gebyr på 3000 kr! Det viser seg at Phonero har 2 års binding. Noe selgeren ikke sa noen ting om og som de har begravet i en vilkår tekst langt inne i kjøpsavtalen. Jeg forsøker nå å heve kjøpet, men ble sendt videre til en annen saks behandler. Phonero kan vente seg en politi anmeldelse om dette ikke blir løst snarest!

Svar fra Phonero
11.01.2021 15:01
Hei Robert, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Arild B. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god løsning på et problem jeg har slitt med"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket service, god kompetanse gjorde at de forstod mitt problem, og hadde løsning klar veldig kjapt. Andre selskap har ikke hatt forslag til løsning,

Svar fra Phonero
11.01.2021 15:01
Hei Arild, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Mathisen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt og klart svar ved henvendelse."

Raske og klare svar ved henvendelse via mail. Dette gjaldt også ved videre henvendelse angående samme sak.

Svar fra Phonero
11.01.2021 15:01
Hei Mathisen, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kort og greit, helt OK"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke den minste ting å klage på. Noe av det beste, de ringte å spurte om jeg kunne være så snill og være med på undersøkelsen

Svar fra Phonero
11.01.2021 15:02
Hei Stein, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God dekning med Phonero"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med teknisk oppsett av mottakerenhet og kabel inn til ruter og har god dekning for inntil 8 enheter med film samtidig.

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:34
Hei Jan, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har fungert veldig bra for meg."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt Phonero i mange år, har fungert veldig bra for meg bedriftsabonnement. Så jeg fortsetter og bruke dette privatperson. Support og kundestøtte kar vært veldig bra.

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:34
Hei Roar, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd med Phonero"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt Phonero noen år allerede. Flere andre leverandører har forsøkt å få oss til å bytte, men ingen andre klarer å matche pris, data og service. Vi er veldig fornøyd😊

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:32
Hei Ronny, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese :-) Mvh Mads Phonero
Torleif S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"De tre personene som har abonnement er ikke søkbar på 1881."
1 syns denne omtalen er nyttig

Pris og refusjon av bruddgebyr som avtalt. Hvordan de tre mobiltelefonbumrene er oppført i «telefonkatalogen» er ikke som forventet. Jeg har ikke funnet en enkel måte å gjøre dette på Min Phonero.

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:32
Hei Torleif, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Send oss gjerne en mail på bytt@phonero.no med din kontaktinformasjon, så tar vi kontakt med deg angående nummeropplysning. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Phonero, har ikke hatt noe problemer siden jeg byttet over til dem for et år siden.

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:29
Hei Vibeke, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Vi bruker Phoneros bedriftsnett og administrerer sentralbordet selv. Rimelig og greit! Her kan vi endre åpningstider, opprette køording og lese inn beskjeder på telefonsvareren. Det er også enkelt å sette over til andre ansatte via sentralbordet på PC eller app på mobilen. Hvis jeg trenger hjelp til noe er de kjappe og dyktige på kundeservice.

Svar fra Phonero
05.01.2021 14:26
Hei Elisabeth, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Bjørn B. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"

Jeg er fornøyd med Phonero, de leverer god service og god oppfølging om en har spørsmål. I tillegg har de gode priser på abonnement. Selv om jeg bor i utkantstrøk har jeg heller ikke merket endring i dekning, selv om det historisk sett har vert forskjell på dette (Telia vs Telenor). Alt i alt meget fornøyd

Svar fra Phonero
05.01.2021 14:26
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Dennis O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt"

Generelt bra og stabilt. Ingen store problemer. Ting som ikke er i orden blir rask fikser. Stor fornøyd

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:29
Hei Dennis, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Tommy A. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfect leverandører og bedre en telenor"

Jeg anbefaler Phonero på sterkeste og de tar ansvar og er hjelpsomme. samt deres løsninger gir oss et bra og enkelt system og administrere og veldig oversiktlig

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:27
Hei Tommy, Tusen takk for hyggelig omtale! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Cathrine S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig gode på kundeservice"

Som en landsdekkende organisasjon med kontorer fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord er vi avhengige av god dekning over hele landet, og det har Phonero. Phonero er også veldig gode på kundeservice, rask på ballen og løsningsorienterte. Kan absolutt anbefale Phonero.

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:27
Hei Cathrine, Tusen takk for hyggelig omtale og anbefaling! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd med alt"

Godt fornøyd med priser, spesielt med tanke på diversifisering av abonnementer. Viktig for oss som er en sesongbedrift. Vi er også godt fornøyd med kundeservicen.

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:27
Hei Geir, Tusen takk for hyggelig omtale! Så fint å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero gir oss det vi trenger, og det funker"

Telefonløsningen funker utmerket, og sms-løsningen via sentralbordet - kombinert med at vi mottar sms’er fra kunder som e-post i innboksen - passer oss perfekt.

Svar fra Phonero
08.01.2021 08:40
Hei Geir, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og gode priser"

Har vært hos Phonero siden starten og har bedriftsløsninger samt sentralbord. Utrolig gode løsninger, god kundeservice når står fast og konkurransedyktige priser.

Svar fra Phonero
08.01.2021 08:40
Hei Stian, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig, kvalitet og topp dekning"

Drifter mobiltelefon, mobilt bredbånd og flere M2M i viltkamera i områder kjent for dårlig dekningsgrad, men Phonero fungere perfekt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"En god leverandør av telefonitjenester"

Utmerket Support tjeneste, gode priser, meget godt bedriftsnett med sentralbord tjeneste som må betegnes som ledende i forhold til konkurrentene.

Kjetil G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode løysingar"

Gode løysingar. Brukervennlig app og sentralbord. Oppsett for sms til hovednummer videresendt til e-post.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice"

Forventer at telefonen ringer og at det er dekning. Men kundeservice er ulikt hos mange. Kan anbefale Phonero, der blir man godt tatt vare på.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR