Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,5/5
Utmerket
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 26 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
1843
430
82
52
329
Sorter omtaler etter
Viser av 2736 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært flinke til å følge opp på en behagelig måte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har bestilt tre forskjellige abonnementer med forskjellig antall telefoner og løsninger, hvor av to var utfordrende, bla pga av rot på min side. Phonero fikset våre avvik.

Fredheim
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trofast"

Har vært trofaste kunder hos Phonero i over 12 år. De første årene het de Ventelo, men fikk senere navnet Phonero. Det er lett å være trofast, når man har et selskap, som hjelper kundene sine hele veien, og som lett matcher andre konkurrenter sine tilbud.💗

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Velg Phonero Privatabonnement"

Jeg har meget god erfaring med Kundesenteret hos dere- alltid helt topp service og svært hyggelige kundebehandlere!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask respons"

Rask respons og god service:) Hyggelige medarbeidere som gjør at opplevelsen blir positiv. Konkurransedyktige priser.

Ellen M. A. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Så langt er jeg og min bedrift veldig fornøyd . Overgang fra Telenor gikk knirkefritt 👍😊

Svar fra Phonero
06.10.2022 08:52
Hei Ellen. Veldig gøy å se at vi har innfridd dine forventninger. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :-) Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Veldig fornøyd med Phonero"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg valgte å bruke chatt funksjonen. Jeg startet chatten og var nummer 7 i kø. Det gikk veldig fort mot nummer 1 og jeg fikk et raskt og forklarende svar på mitt spørsmål. Det ble flere spørsmål etter hvert og alle ble svart på tydelig og raskt.

Svar fra Phonero
06.10.2022 08:52
Hei Kristin, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Ha en flott dag videre :) Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Knirkefri oergang og god oppfølging!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Overraskende god oppfølging selv om vi ikke er en stor bedrift. Lovende start!

Svar fra Phonero
06.10.2022 08:51
Hei Diff. Utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tilfredsstillende abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, bra pris samt topp dekning i alle mine områder.

Svar fra Phonero
06.10.2022 08:49
Hei Fred. Tusen takk for hyggelig omtale :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Sveinung H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny avtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero leverer veldig god service og høy tilgjengelighet ved behov.

Svar fra Phonero
06.10.2022 08:48
Hei Sveinung. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever av og til å være uten dekning . Håper dette blir utbedret.

Svar fra Phonero
06.10.2022 08:48
Hei Leif. Vi takker for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"God hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk god hjelp til alt jeg trengte. Snakket med en veldig hyggelig og hjelpsom mann.

Svar fra Phonero
06.10.2022 08:46
Hei Camilla. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig roll-over"
2 syns denne omtalen er nyttig

Arbeidsgiver kjøpte 50 GB ekstra i sommer, brukte lite, for å ha lenge, ved et månedsskifte var alt borte!🤷🏼‍♀️

Svar fra Phonero
06.10.2022 08:45
Hei Ella. Takk for din tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God oppfølging og raske svar"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fått god oppfølging på mine henvendelser og raske svar. Jeg opplevde også at Phonero strekte seg langt for å beholde meg som kunde da jeg fikk et innledningsvis bedre tilbud et annet sted.

Svar fra Phonero
06.10.2022 08:40
Hei Grete, Veldig gøy å se at du er fornøyd :) Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter pris på din tilbakemelding Hilsen Mads, Phonero
Kirsti K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero redda dagen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt en håpløs dag med å prøve å få kontakt med rette vedkommende i Norwegian, Dekkproff var ikke der de sa de skulle være i dag, og da telefonen låste seg til slutt, holdt jeg på å gi opp. Kjære phonero Dere redda dagen! Heia Phonero!

Svar fra Phonero
29.09.2022 09:33
Hei Kirsti. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding :-) Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer perfekt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sentralbordet er enkelt å fungerer perfekt og de har en rask å møterommene kundeservice

Svar fra Phonero
29.09.2022 09:31
Hei Morten. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig, kjapp og hjelpsom"
1 syns denne omtalen er nyttig

Han jeg pratet med var vennlig og ukomplisert, og satte raskt i gang den nødvendige operasjonen slik at jeg fikk elektronisk tilgang til min mobiltlf. igjen.

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:33
Hei Jonas. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice, dette skal jeg ta med videre til avdelingen :-) Takker så mye for din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ok dekning til nå."
1 syns denne omtalen er nyttig

God respons på forespørsel etter stengetid, ok dekning til nå og imøtekommende løsning på problem. Bør legges inn fleksibilitet ved overskridelse av mobildata ved manglende påfylling.

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:33
Hei Per. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss! Mvh Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei: kundebehandler ga meg en kjempe service...!! Jeg var i går ute på en byggeplass midt oppe i en tunnel og hun løste mitt problem veldig hurtg. Dvs., å oppgradere mitt abonnement til 10 MB. Sånne serviceinnstilte jenter, vokser ikke på trær---- Phonero: Ta godt vare på henne...!!! Med vennlig hilsen Luis A. C.

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:32
Hei Luis. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :-) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Thomas L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero gjør arbeidshverdagen enkel for KBK."
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi i KBK kunne ikke vært mer fornøyd med vår bedriftsløsning gjennom Phonero. Her kan vi ha full kontroll på alle som ringer inn og styre de effektivt til riktig person. Vi gir Phonero topp score! Mvh Thomas

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:31
Hei Thomas. Varmer veldig å lese din tilbakemelding, tusen takk! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fin service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fin gjennomgang for å ordne det jeg lurte på. Hadde teknisk spørsmål.

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:30
Hei Carl. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bra support på telefonen. Hadde glemt sikkert kode

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:29
Hei Olav. Så godt å se at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Vi setter pris på tilbakemeldingen :) Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempegod Kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kort ventetid på telefon, hyggelige, veldig hjelpsomme og flinke! Svarer raskt på mail også.

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:29
Hei Guro. Så gøy å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hurtig og korrekt :)"
3 syns denne omtalen er nyttig

Meget rask respons mht. f.eks. reaktivering av (feil)slettede tlf. nummer.

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:28
Hei Tom. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :-) Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Super service - får greit svar på alle mine «rare « spørsmål .

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:26
Hei Marit. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Hilsen Mads, Phonero
Andr S. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Imøtekommende, god service og forståelsesfull. Hyggelig medarbeidere

Svar fra Phonero
22.09.2022 08:22
Hei Andr. Godt å se at du er fornøyd :-) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR