Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid fått god service, de har vært villige til å strekke seg litt lengre en andre selskaper jeg har snakket med.
Hei, Vegard Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Jeg ble kontaktet av Phonero og ble tilbudt å prøve de ut siden de bruker Telia sitt nett og jeg har brukt Telenor sitt nett i en årrekke. Takket ja til dette selv om det ble en hel del dyrere enn løsningen jeg har i dag. Fikk tross alt en del mere data så det var litt fristende for våres del som bruker en del data. Ble underveis helt tilfeldig oppmerksom på at de setter 2 års binding på bedrifter. Jeg fikk aldri testet de, jeg ble fanget straks jeg sa ja til å prøve de. Nå sitter jeg med bruddgebyr for 5 telefoner, 15 000 eks mva! Og ingen som helst velvilje til å å fjerne bindingstiden. Jeg har ikke brukt ett eneste tellerskritt hos de og kommer ALDRI til å gjøre det heller! Jeg har aldri møtt på en mer igjenskrudd og tverr håndtering av meg som kunde. Jeg kan på ingen måte anbefale Phonero til noen! STYR UNNA!
Hei, Morgan. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Kontakt oss på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Fikk god forklaring og hjelp på mitt spørsmål 👌👍🤗
Hei, Carol. Takk for hyggelig tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Enkel vennlig og tydelig veiledning og hjelp. Fikk flere muligheter til å veøge det som funket best for meg.
Heisann Thomas. Takk for din tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Det er mange muligheter i vår sentralbordløsning, Bedriftsnett og i Din Bedrift for administrering av abonnement. Vi er her om du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Fornøyd og bra pris med bra data og rollover fra mnd til mnd.
Hei, Olav. Så fint å se at du har fått en tilpasset god datamengde til god pris! I appen Ditt Phonero kan du se hvor mye data du har igjen og eventuell rollover som gjenstår fra forrige måned. Appen er tilgjengelig både til IOS og Android. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Kundebehandling i verdensklasse. Fantastisk service som tilbyr gode løsninger til bedrifter. Veldig fornøyd kunde som takker for godt og langt samarbeid
Heisann Lilit Takk for hyggelig tilbakemelding! Er gøy å se at du har vært hos oss i lengre periode og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero
Phonero virker å være et ryddig og oversiktelige selskap, som vi håper fortsetter i tiden fremover
Hei, Marie Louise. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Dette fungerer helt greit for normalt bruk av mobil.
Heisann Carsten Så fint å se at du er fornøyd. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Veldig god service. Snakket med en hyggelig dame som ga god hjelp og var rask
Hei, William. Så fint å se at du er fornøyd md vår kundeservice! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Kjapp og hyggeleg, fekk orna problemet på direkten - veldig bra!! Kun eit minus - vi har desverre dårleg dekning i vårt område... MEN - supporten er topp :-)
Hei, Inge. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Kundeservice jobber raskt og er serviceminded. Fikk hjelp med en gang.
Hei, "Bedriftskunde" Godt å se at du er fornøyd. Vi er veldig stolte av å ha prisvinnende kundeservice, både Bytt-favoritt 2021 og EPSI vinner som bedre kundesenter for bedrifter i 2021. Men vi gir oss ikke der og fortsetter i år, som i fjor, arbeidet for å bli enda bedre. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
5 stjerner, Veldig bra, Bra app, Veldig Bra service
Heisann, Anna. Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi er stolte av appen Bedriftsnett som også gir deg mulighet for nummeroppslag slik at du ser hvem som ringer Om du ikke har aktivert nummeroppslag enda, kontakt oss gjerne på [email protected] så slår jeg på tråden og veileder deg. Vi setter pris på tilbakemeldingen din! Hilsen Christer, Phonero
Jeg opplevde den ansatte som veldig hyggelig. Han var hjelpsom, støttende og forståelsesfull. Jeg opplevde å bli hørt, og jeg fikk den hjelpen jeg behøvde. Dagen ble langt bedre etter at jeg tok kontakt. Tusen takk for kjempegod hjelp 😊
Heisann Reidun. Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Tusen takk for fin tilbakemelding, var veldig gøy å lese :) Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Vi hadde en utfordring med vår vakt telefon som denne gang ble tatt tak i veldig raskt. Kunderådgiverne til Phonero har vært veldig dyktige til å fortså de problemene vi har hatt tidligere og ordnet opp og informert oss om forskjellige alternative løsninger. Noen ganger har det vært mer omfattende saker vi har oversendt til Phonero, og da har det tatt lengre tid, men vi har alltid hatt god dialog og fått beskjed om at dette ikke nødvendigvis er en "quick fix" og en antatt tid saken vår vil være ferdigbehandlet. Kunderådgiverne er flinke til å kommunisere og forklarer eventuelle utfordringer på en god måte slik at også ikke-tekniske individer (som meg) forstår. Kan anbefale Phonero som leverandør.
Hei, Siri. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Jeg formidler denne tilbakemeldingen med vårt kundesenter. Vi er stolte av å være Bytt-favoritt 2021 og EPSI vinner som beste kundesenter for bedrifter 2021, men vi gir oss ikke der og skal fortsette forbedringen i året som kommer. Tilbakemeldingen din setter vi veldig pris på, takk :) Hilsen Christer, Phonero
Vi har hatt Phonero i noen år nå, og de fleste har god dekning hjemme/på hytta, og noen få har ikke så god dekning. Men sånn hadde fet uansett hvilken operatør vi hadde valgt- den ene eller andre veien. Vi er godt fornøyde med Phonero:)
Hei, Kicki. Tusen takk for din tilbakemelding. Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Nå kjenner ikke vi til områdene det dreier seg om, men send oss gjerne en epost på [email protected] så kan vi undersøke om det allerede er planlagt eller om dekningen må oppgraderes i området. Håper å høre fra deg. Hilsen Christer, Phonero
jeg er veldig fornøyd med Phonero, bra kundeservice og meget gode priser
Hei, Synnøve Veldig gøy å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero