Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger ringte ofte og midt i en samtale ble jeg bedt om å trykke på en tast på min mobil,å da hadde jeg plutselig godkjent abonnement for oss 3 i familien.Sendte tvert en avbestilling ,og fikkfaktura som skulle koste meg 11500kr.Prøvde å ring de flere ganger men til ingen nytte,de ble bare ufin på siste runde.Gikk til forbrukerrådet med saken,men de kunne ikke gjøre noe pga jeg driver firma.Syns de kunne vært mindre arrogant og ivertfall møtt oss på halvveien.Men gir ikke opp,må være noe måte å prøve.Fakturaen er betalt,11500 kr for ingenting.
Hei, Nina. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Supert hver gang jeg har suport help fra Dere. Takk Phonero
Hei, Mariusz. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Veldig dårlig nettverk. Dette er forførernes bedragere. De har mange skjulte kostnader. du inngår en kontrakt på 225kr og du får 750-800kr. og ved brudd på å si opp kontrakten betaler du 3000kr. Phonero NAI TAKK! Veldig dårlig nettverk. Dette er forførernes bedragere.
Hei, Damnjan. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Tenker vi må se hva som er tilfellet her og undersøke hvor lang periode det er fakturert for. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Håper vi kan forbedre tillitten Hilsen Christer, Phonero
Etter 11 mnd med abbonoment hos Phonero skulle jeg endre til en annen aktør som hadde betydelig bedre vilkår. Da fikk jeg faktura på 3000,- kr x 2 abonnent for brudd i bindingstid. Jeg har aldri fått beskjed om det var bindingstid på abonnementet, men de nekter å slette gebyret. Synd at phonero driver på en så useriøs måte, for ellers var jeg fornøyd med avtalen frem til jeg skiftet.
Hei, Richard. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Uten å kjenne saken eller avtalen din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Christer, Phonero
Ringte for å høre om det er samme SIM-kort for iPhone 13 pro som iPhone XS. Litt usikkert svar men meget raskt å få nytt SIM-kort om det skulle være behov for.
Hei, Allan. Takk for din tilbakemelding. Det er samme SIM i de enhetene og begge enhetene støtter også eSIM fra Phonero, dersom du ønsker det. Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Ypperlig kundeservice. Behjelpelige og løsningsorientert
Hei, Tommy. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Alltid behjelpelig utfører topp service og rask tilbake melding til vår bedrift.
Hei, Arild. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Endte opp med dyr avtale som er vanskelig oog komme ut av. Selger mente hav var billigere en det jeg hadde ble vesentlig dyrere!! Styr unna!
Hei, Amund. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Jeg har blitt kontaktet jevnlig over det siste året av selgere fra dette firmaet og i det siste nesten ukentlig. Hver gang har de fått beskjed om at jeg ikke er interessert i å bytte samt å fjerne nummeret mitt fra ringelisten, uten at de gjør det. Så får jeg se om de takler nord-norsk språkbruk om de ringer igjen. Er vel rimelig åpenbart at jeg aldri kommer til å bli kunde hos dette selskapet.
Hei, Gunnar. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Valgte Phonero ut fra datamengde og pris. Så langt er nin erfaring utelukkende positiv. Eneste jeg ikke er fornøyd med, er at selger lovte meg de datakort jeg hadde bruk for inkludert i prisen. Slik er det ikke.
Hei, Bjørn. Fantastisk å se at du er fornøyd med datamengde og pris, men vi vil gjerne se nærmere på saken din. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Dataroaming fungerer ikke i det hele tatt når man reiser ut av Norge. Nå har jeg bare vært i Østerrike og på Island, men begge plassene har jeg ikke kommet meg på nett. Ellers fungerer selskapet fint på lik linje med andre telefonselskap.
Hei, Mathilde. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send en e-post til [email protected], med navn og nummer, så kan vi sammen undersøke om det er noen innstillinger på telefonen som kanskje må slås på igjen. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Servicevennlige og raske kundebehandlere. Har abonnement gjennom arbeidsplassen. Opplever dårlig dekning.
Heisann! Så gøy at du er fornøyd med kundeservicen. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Hilsen Christer, Phonero
Er ny kunde hos Phonero, og har foreløpig bare gode erfaringer. De tre ulike personene jeg har vært i kontakt med hittil, har vært utrolig serviceinnnstilte. De tar seg tid, strekker gjerne hjelpen litt lenger enn de strengt tatt må, er grundige og hyggelige.
Hei, Jartrud Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Retter fort opp i feil, ok priser på abonnement, bra nett. siden jeg endte opp med en kred.nota på 3000,- etter å kjøpt en tlf og gått fra Ice, med lovnad om å bet meg mellomlegget. Det ble til at tlf fakturaene mine har blitt trukket fra kredittnota.. Fornøyd med det. Fortsatt ca 400 kr igjen.
Hei, Wenche Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Angrer virkelig på at jeg byttet til Phonero fra Ice. Med Ice ble data både rullet over til neste måned, og jeg kunne gi bort data uten noen ekstrakostnad til min datter. Det kan jeg ikke med Phonero, selv om begge abonnementene står på meg. Nå må ekstra data kjøpes, og 1 GB koster 123,- kr. For å kjøpe seg ut av avtalen skal de ha 3000,- pr abonnement. Jeg føler meg lurt. Det ble sammenlignet med abonnementet jeg hadde fra før, men her er det ingenting som kan sammenlignes. Dyrt og dårlig, og helt urimelige vilkår. Styr unna.
Hei, Nina. Her må vi undersøke. Vi har Data Rollover som gjør at data ruller over til neste måned dersom den ikke brukes opp, og du kan styre datamengden til abonnementene i vår selvbetjeningsportal Din Bedrift samt kjøpe ubegrenset data for korte og lengre perioder. Det stemmer at vi har har gebyr ved oppsigelse av våre Bedriftsavtaler dersom de sies opp innenfor avtaletiden. Men uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så kan vi undersøke. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Godt fornøyd med Phonero. Stabil og sikker leveranse og kundeoppfølging.
Hei, Tore. Veldig gøy å lese at du var fornøyd med leveransen! Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Hilsen Christer, Phonero