Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 008 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 999 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 822
579
101
59
438
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hyggelig og effektiv

Omtale av  Yngve L

Kundebehandler var veldig hyggelig og imøtekommende, hun fant en raskt og effektiv løsning på mitt problem.

Svar fra Phonero
16.01.2024 09:00

Tusen takk for hyggelig omtale, Yngve! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.

Service

Omtale av  Marianne P

Rask og positiv tilbakemelding. De løser utfordringer på strak arm.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:57

Så fint å lese, Marianne! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.

Lureri

Omtale av  Erlend K

Selger spesifiserer i telefon at det ikke er binding eller bruddgebyr. Når jeg da får et bedre tilbud av annen leverandør får jeg bruddgebyr på 3750kr når jeg forsøker å bytte. Useriøs og helt cowboy hele bedriften.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:55

Hei Erlend! Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.

God kundeservice!

Omtale av  Bjørn

God og kjapp kundeservice. Akkurat like god dekning som alle andre.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:55

Tusen takk for hyggelig omtale, Bjørn! 😊 Vi setter stor pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.

God hjelp

Omtale av  Syver

Hei. Jeg fikk god hjelp og mitt problem ble løst kjapt i dag.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:53

Så hyggelig å lese, Syver! 😊 Tusen takk! Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger i kontakt med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Oppfølgingsevne

Omtale av  Ernst G. H

Til tross for noe krøll ved oppstart av vårt kundeforhold, har Phonero vist super evne til oppfølging.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:54

Tusen takk for hyggelig omtale, Ernst! 😊 Vi setter stor pris på at du deler denne erfaringen med oss, og vi skal sørge for at du blir fornøyd med oss som din operatør! Hilsen Cecilie i Phonero.

Føler meg lurt

Omtale av  Håvar

Føler meg skikkelig lurt. Dukket opp både oppstartgebyr, gebyr på 79kr for elektronisk faktura og 3mnd oppsigelse som heller aldri ble nevnt. Pågående veldig «glad» selger som tok meg på senga i en travel jobbhverdag. Har nå byttet tilbake til ice hvor jeg også fikk billigere avtale uten noen gebyr. Takk Ice❤️ Aldri mer phonero på meg og vil sterkt fraråde andre å inngå avtale med dem.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:52

Hei Håvar! Det er leit å høre at du sitter igjen med en dårlig opplevelse, og vi tar slike henvendelser alvorlig. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og nummer, så kan vi hjelpe deg med å finne en god løsning. Hilsen Cecilie i Phonero.

Styr unna

Omtale av  Wenche

Opplevde selger som meget pågående hadde et meget godt tilbud som var billigere og bedre enn andre. Sannheten er at det er dårlig tilbud og dårlig dekning. Latet som om det var Telia sa ikke et ord om den meget lange bindingstiden og 3000,- kr om man vil bytte før tiden. Et pluss er at dem er meget hjelpsomme på kundeservice når trenger hjelp.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:49

Hei Wenche! Det hørtes ikke bra ut, og vi vil gjerne sjekke opp i det for deg. Ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og nummer, så vil en av mine dyktige kollegaer undersøke saken. Det er viktig for oss at du sitter igjen med en god opplevelse! Hilsen Cecilie i Phonero.

Posetiv

Omtale av  Øyvind

Hyggelig kundebehandler og god service. Rett innstilling og kunne gi gode argumenter for ikke å bytte selskap.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:47

Så hyggelig å lese, Øyvind! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.

Er fornøyd :)

Omtale av  Kari

Oversiktilig og greit. Får hjelp når det trengs:) Litt dyrt er det da:)

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:47

Takk for hyggelig tilbakemelding, Kari! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger! Hilsen Cecilie i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Skuffende

Omtale av  Vegard S

De opererer med 27mnd bindingstid da du egentlig har inngått 24mnd bindingstid. Dette er for dårlig da de fleste har 1 måned oppsigelsestid så har phonero 3 måneder pluss de 24mnd med binding. Dette er jeg ikke tilfreds med.

Svar fra Phonero
05.01.2024 08:52

Hei! Så leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.

Avbrudd gebyr Phonero

Omtale av  Kenneth

Fikk nettopp melding fra Phonero om at de skal ha 3000kr på abo i avbrudd gebyr . Dette synes jeg er helt uhørt behandling av en trofast kunde, og mulig vi tilogmed kunne valgt phonero igjen- men dette setter jo helt klart stopp for det for alltid . Utrolig useriøst måte å tyne ut det siste av gode kunder. Har dere ikke bedre måte å tjene penger på enn dette så fortjener dere ikke heller kunder. Virkelig skuffende og useriøst

Svar fra Phonero
03.01.2024 15:27

Hei Kenneth! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.

Misvisende henvendelser pr telefon, STYR UNNA PHONERO!

Omtale av  Thomas

Bare lureri. Løgn og misvisende henvendelser pr telefon. Det er en skam at det er lov å holde på med dette enda. Skylder på selgere og vrir seg unna. Styr unna phonero!

Svar fra Phonero
03.01.2024 15:26

Hei Thomas! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.

Svindel og tyveri

Omtale av  James

Mest upålitelige selskap noensinne. Selgeren sa at han ringte fra Telia. overbevist meg å starte en abonnement med porteringsdato på første dag på følgende måned. da jeg oppdaget at abonamenten var det var faktisk hos Phonero så ga jeg beskjed at jeg angre og ville ikke starte en abonament hos Phonero eller portere nummerene mine til Phonoero. altså jeg ga beskjed om dette tre uker før porterings dato og derfor hadde ikke brukt phoneros sitt tjenester/produkter enda. Dei sa at det var likavel 3000NOK bruddgebyr. Tyveri og svindel! Jeg forklarte saken til en på kunde"support" men dei brydde ikke seg om det. sa bare at jeg måtte betale 3000nok allikavel til tross for at dei hadde ikke tapt en krone. Dei sendt ikke faktura en gang men nå har jeg fått en e-post ang purring for ubetalt faktura til 7500nok!!! men selvfølgelig har dei ikke sendt fakturaen ilag med eposten så går det ikke ann å betale det heller. useriøst svindel!

Svar fra Phonero
05.01.2024 08:51

Hei James! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero

Rask respons

Omtale av  Kjell A. E

Personlig svar som utkonkurrerte chat-roboten. Samt en hyggelig utveksling av meninger.

Svar fra Phonero
03.01.2024 15:25

Tusen takk for hyggelig omtale, Kjell! 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Hilsen Cecilie i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindel og bedrageri bedrift

Omtale av  Laila

Svindel og bedrageri bedrift. De bare lurer folk grovt svindel. De leverer varer til folk med dobbelt regning. De har dårlig dekning og noen steder ingen dekning. Vi har blitt lurt hos phonero. Og nå har vi en bindingstid som vi vet ikke hva som skal gjøres med denne. Samtidig fikk vi en telefon til dobbelt pris. Merkelig

Svar fra Phonero
03.01.2024 15:24

Hei Laila! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR