Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 35 innen
mobilselskap
72%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
744
230
62
31
201
Sorter omtaler etter
Viser av 1268 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Einar B. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enestående på service!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Phonero er fantastisk på service og tjenester! Godt ivaretatt i alle ledd fra første stund. Har fått svar nesten på minuttet selv med henvendelse sent på kvelden! Har aldri opplevd noen bedrift som har gitt meg like god service. Prisene er også topp, så jeg tenker at ingen kan ta feil ved å velge Phonero!

Svar fra Phonero
29.06.2020 09.18
Hei Einar,

Veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kom gjennom til kundekonsulent meget kjapt, bare det er jo meget positivt... eller er det upåklagelig bra service.

Svar fra Phonero
29.06.2020 09.17
Hei Morten,

Fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice.

Takk for fin omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fin app. God service (bedriftskunde)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har Phonero gjennom arbeidsgiver og synes det fungerer greit. Rask respons på kundeservice og en fin app med god oversikt på forbruk og kapasitet.

Svar fra Phonero
29.06.2020 09.16
Hei Chris,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobil operatørbytte"
2 syns denne omtalen er nyttig

Som ny kunde hadde jeg spørsmål ang. mitt abonnement. Fikk umiddelbart svar hos kundeservice og snakket med to hyggelige kundebehandlere. Mine spørsmål ble besvart på en rask og profesjonell måte. Utmerket service😊

Svar fra Phonero
29.06.2020 09.16
Hei Petter,

Så gøy å se at du er fornøyd, takk for fin omtale.

God sommer :)

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flyttet firmaet fra Telenor til Phonero"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tok kjangsen etter måneder med vurdering og usikkerhet når det gjaldt dekning. Vi holder til i ei bygd, og mange av våre ansatte ferdes og bor i grisgrendte strøk, var derfor usikker på om andre enn Telenor kunne gi oss god dekning. Det viser seg at dekningen er like god nesten hvor som helst. I løpet av den første måneden har jeg hørt mange som skryter og merker bedre dekning, og kun en som har dårligere dekning. Den dårlige dekningen gjelder et gårdsbruk noen kilometer fra allfarveg. Også på support er Phonero gode, og svarer raskt, jeg kan ikke si annet enn at jeg er svært fornøyd med Phonero!

Svar fra Phonero
29.06.2020 09.15
Hei Rune,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna - ilegger bruddgebyr etter utløp av bindingstid"
4 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har en bindingstid på 24 mnd, men men selv lenge etter utløp av bindingstid får du bruddgebyr på kr 3000,- eks mva. Bakgrunnen for at Phonero ilegger bruddgebyr er at de ikke har mottatt skriftlig oppsigelse. Alle andre operatører betrakter bytte av operatør som oppsigelse, og det normale ville vært å motta abonnementsavgift i oppsigelseestiden. Phonero derimot, fakturerer bruddgebyr selv om man har vært lojal kunde i mange år, og flere år etter at bindingstiden har utløpt. Styr unna.

Svar fra Phonero
29.06.2020 09.15
Hei,

Takk for din tilbakemelding.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss.
Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Erfaringer med Phonero"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi her veldig fornøyd med vår avtale; god dekning så langt, gode priser, god kundeservice. Det har noen ganger tatt litt tid med nye bestillinger.

Svar fra Phonero
25.06.2020 11.29
Hei Hege,

Så bra du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Som forventet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen overraskelser, i motsetning til tidligere abonnement kommer her ingen tillegg. God dekning der andre har dårlig og motsatt.

Svar fra Phonero
25.06.2020 11.28
Hei Kurt,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Ståle G. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd skikkelig profesjonell, og de vet hva du snakker om"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig imøtekommende og blide mennesker. Og de vet hva du snakker om. Jeg skal anbefale Phonero til all.

Svar fra Phonero
25.06.2020 11.28
Hei Ståle,

Så fint å se at du er fornøyd, takk for fin omtale.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste kundeservice du kan møte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nylig kunde hos Phonero. Kunne ikke vært mer fornøyd. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har blitt det før nå.. kundebehandlingen er effektiv, raskt og profesjonelt. Vil anbefale på det sterkeste.

Svar fra Phonero
22.06.2020 12.25
Hei Shler,

Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Tusen takk for fin omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Operatørbytte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Måtte sende mange e-poster før jeg fikk portert mitt nr til meg, dette var veldig dårlig. Snakket med kundeservice for å bytte info på 1881, det var veldig hyggelig og veldig bra!

Svar fra Phonero
22.06.2020 12.24
Hei Morten,

Takk for din tilbakemelding!

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Katrine
Phonero
Herman A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er fornøyd med de betingelser og den service jeg får"
1 syns denne omtalen er nyttig

Omtalen er den samme som titlen på omtalen, jeg har ikke mere å si, jeg er en fornøyd kunde som selvfølgelig at alt hadde vært gratis, men ser det som uoppnåelig.

Svar fra Phonero
16.06.2020 14.17
Hei Herman,

Takk for hyggelig omtale!

Så gøy at du er fornøyd.

Mvh Katrine
Phonero
Jørn H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkel overgang fra tidligere leverandør til Phonero for mine to abonnementer."
2 syns denne omtalen er nyttig

God oppfølging fra Phoneros bedriftskonsulent i innsalgsfasen. Det tekniske fungerte fra førsteøyeblikk slik det forventes å gjøre. Litt frem og tilbake med fakturering/krediteriing i forbindelse med frikjøsavtale fra tidligere leverandør, men det ordnet seg greit. Hyggelig kundeservice :)

Svar fra Phonero
16.06.2020 14.17
Hei Jørn,

Så gøy å lese at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Geir O. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stort sett fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

God respons ved tlf. kontakt Phonero. Meget dårlig dekning på kontor jobb Vestby VGs. Meget dårlig dekning stue hjemme Knardal Nordre Frogn. Ellers alt greit.

Svar fra Phonero
16.06.2020 14.16
Hei Geir,

Takk for din tilbakemelding.

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Bjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Norges beste?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt kundeforhold med Phonero siden de kom på markedet, og har siden hatt en problemfri tele- og data hverdag. Phonero er lett å komme i kontakt med, og er imøtekommende og løsningsorientert vedr endringer og tilpassninger av abbonement. Min mening er at det er tvilsomt om det finnes noen bedre.

Svar fra Phonero
16.06.2020 13.45
Hei Bjørn,

Så gøy å høre at du er fornøyd.

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Bjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra kunde oppfølgning!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ved etablering av nytt selskap, ble jeg forespurt om å gå over fra Telenor til Phonero. Så langt har pris, dekning og kunde oppfølgning, stått over mine forventninger. Jeg er svært godt fornøyd med selskapet.

Svar fra Phonero
16.06.2020 13.44
Hei Bjørn,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bruddgebyr"
2 syns denne omtalen er nyttig

3750.- for og si opp avtalen, 24 mnd binding, det sier ikke tlf selger. Eller at du må betale tillegg for å ringe innen EU.

Svar fra Phonero
22.06.2020 09.57
Hei Terje,

Takk for din tilbakemelding.

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har byttet nå til Phonero, hadde en del spørsmål og skade på SIM-kort. Super service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tok kanskje 20 sek og komme til kundeservice, det er veldig bra, er lei av lang kø og ventemusikk. Og bra priser

Svar fra Phonero
13.06.2020 22.19
Hei Terje,

Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice!
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd med supporttjenesten til Phonero"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vil gjerne sende en stor takk til Phonero og deres supporttjeneste i forbindelse med vår flytting til deres plattform. Ved henvendelse på endringer i vårt oppsett på telefonløsning tok det kun få minutter fra henvendelse til løsning var på plass. Dette er heller ikke et engangstilfede og jeg er serdeles overasket og ikke vant til en slik effektiv håndtering. Igjen mange takk, svært fornøyd.

Svar fra Phonero
13.06.2020 22.17
Hei Eddie,

Tusen takk for hyggelig omtale.
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Telefonsupport er supergod. Alltid blide og proaktive kundeveiledere. Lett tilgjengelige. Til å stole på når de sier de skal gjøre noe. Imponerende.

Svar fra Phonero
13.06.2020 22.16
Hei Frode,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"

Raske tilbakemeldinger. Ringer opp og spør om alt er ok eller om det er noe Phonero kan hjelpe oss med. Helt fantastisk. Fakturaene er oversiktlige og korrekte.

Svar fra Phonero
13.06.2020 22.16
Hei Jan,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Adrian H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Proffesionelle og serviceinnstilte ansatte"

Jeg har god erfaring med kundeservice ansatte i Phonero. Jeg har fått rask svar med god forklaring på kort tid. Derfor en jeg veldig fornøyd med Phonero.

Svar fra Phonero
10.06.2020 13.10
Hei Adrian,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Eldbjørg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Var kunde 14 mnd. Var meget godt tilfreds"

Var kunde 14 mnd. Var meget godt tilfreds. Hadde håpet på å få fortsette med same ordning etter pensjon. Fin ording mens eg var ansatt i fylkeskommuna. Men eg fekk ikkje fortsette etter eg vart pensjonist.

Svar fra Phonero
10.06.2020 13.08
Hei Eldbjørg,

Tusen takk for hyggelig omtale, vi setter pris på tilbakemeldingen!
Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no for et tilbud på privatabonnement.

Mvh Mads
Phonero
Bjørnar J. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero et selskap med flott kundeoppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har mobiltelefoner med kort for mobilt bredband fra selskapet. Etter en treg start, har de visst stor interesse for å sørge for at alt fungerer som det skal, samt løpende oppfølging av abonnementet. Det har ført til at vi er veldig fornøyd og tilfreds med abonnementet.

Svar fra Phonero
09.06.2020 11.42
Hei Bjørnar,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd.

Mvh Mads
Phonero
Johan P. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøgd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig telefon og avtale ble inngått. Sparer noen kr. pr. mnd. Viktig når inntekter er redusert i disse tider. Brev med SIM kort ankom som avtalt. Nye SIMkort satt inn i telefon og tablet. Oppe og gikk umiddelbart. Verre var det med det mobile breibandsmodemet. PC fant ikke modemet og modemet fant ikkje nettet. Telefon til øh. Kunne ikke hjelpe. Ny telefon neste dag og det ordnet seg. Ny telefon for å få satt opp personsvar. Nå alt ok. OK app for telefon. Savner kun å kunne se databruk på breiband.

Svar fra Phonero
09.06.2020 11.40
Hei Johan,

Vi setter pris på tilbakemeldingen og takker for innspill!
Godt å se ting løste seg.

Mvh Mads
Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR