Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 30 innen
mobilselskap
59%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
310
131
42
25
166
Sorter omtaler etter
Viser av 674 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Øyvind K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice"

Veldig fornøyd med kundeservice. Har tidligere hatt problem (brukerfeil) inne på MBM admin. Denne gangen var det ikke min feil, men det skjedde noe etter at jeg hadde forandret åpningstider inne på vår side. Ikke helt fornøyd med oppsettet inne på MBN admin (ikke så brukervennlig )

Svar fra Phonero
04.06.2019 19.45
Hei Øyvind,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Du kan gjerne sende oss en mail til bytt@phonero.no med innspill til forbedring, så vil vi se på dette. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice og app veldig gode"

Veldig fornøyd med kundeservicen, særlig chat! Lett og enkelt å få hjelp. Appen er også veldig kjekk å benytte seg av. Kunne gjerne hatt en funksjon som viser hvem innringer er, nå innringer ikke ligger i kontaktlista. Nå må jeg gjerne sjekke i appen for å få vite det.

Svar fra Phonero
04.06.2019 19.44
Hei Lars,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Oppslag mot opplysningen skal nå fungere på både iPhone og Android telefoner.
Send oss gjerne en henvendelse på bytt@phonero.no med din telefonmodell, så kan vi sende deg en oppskrift på hvordan du aktiverer dette.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra mobilabonement"

Phonero funger veldig bra i de fleste tilfeller men, noen steder er dekningen helt håpløs, ingen taledekning eller 4G. Dette er nok fordi det er Telias nett.

Svar fra Phonero
03.06.2019 13.09
Hei Yngve,

Vi setter pris på tilbakemeldingen!

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Velfungerende"

Ubrutt kommunikasjon, hastigheten er blant de beste. Kjekt å ha mulighet til større kvanta nettkapasitet.

Svar fra Phonero
03.06.2019 15.48
Hei Kirsten,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero har lave priser"

Phonero har lave priser, kundesenteret har kort responstid med hyggelige og flinke kundebehandlere. På min side har jeg god oversikt.

Svar fra Phonero
03.06.2019 10.37
Hei Bjørn,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Shoaib S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ikke så mye å si"

Det handler vel mest om at det ikke er noe å klage på. Ting fungerer stort sett greit, og det er jo flott.

Svar fra Phonero
03.06.2019 10.37
Hei Shoaib,

Takk for din tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes det er litt rart at de ikke tilbyr eSIM til Apple watch, når dette går på nettet til Telia, og at de har delt til Samsung.

Svar fra Phonero
01.06.2019 08.30
Hei Hawk,

Takk for din tilbakemelding!

Vi har dessverre opplevd noe forsinkelse med lansering av E-Sim for Apple Watch. Vi håper å få dette på plass før sommerferien.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Stein G. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God service, dårlig dekning"

Jobber som brannmann, ansvar for 11 kommuner i Hedmark. Opplever svært dårlig dekning både steder langs riksveier og ikke minst utenfor vei. Kjennes litt teit å måtte låne en telenortelefon under en skogbranninnsats siden min egen ikke hadde nett - og han med Telenor hadde full dekning på både tale og nett.

Svar fra Phonero
01.06.2019 08.30
Hei Stein,

Takk for din tilbakemelding!

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Barbro E. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Trengte hjelp fra kundeservice"

Brukte chat til kundeservice da jeg fikk problemer med å åpne mobil med nytt sim-kort. Fikk rask og hyggelig service.

Svar fra Phonero
03.06.2019 15.47
Hei Barbro,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Appen er ganske dårlig med kun info om forbruk. Men trenger man bytte adresse eller Mail så er de raske og hyggelige på både Mail og chat😊

Svar fra Phonero
01.06.2019 08.30
Hei Annette,

Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Om du har noen innspill til vår mobilapp, send oss gjerne en e-post til bytt@phonero.no så vil vi ta kontakt med deg.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Support"

Telefoni er telefoni så har ikke noe å komme med når det gjelder det tekniske. Alt er mer eller mindre det samme med alle operatører nå. Alt bra, MEN.. At dere har fjernet epost support for bedriftskunder må være den dummeste idéen i Phoneros historie. Håper dere leser dette og vurderer å reåpne epost support!

Svar fra Phonero
22.05.2019 15.08
Hei Vegard,

Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Det er fortsatt mulig å sende oss epost ved å benytte seg av kontaktskjemaet på våre hjemmesider: https://www.phonero.no/kontakt-oss
Da vil saken gå direkte til rett avdeling.

Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt og enkelt"

Vennlig og grei kundemottaker på kundeservice som enkelt og greit hjalp meg med alle spørsmålene mine.

Svar fra Phonero
22.05.2019 15.08
Hei Kjell,

Takk for fin tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra service, gode priser men litt svak dekning"

Vi har hatt et neste 30 årig langt og godt samarbeid med Phonero. Phonero gir oss gode priser og tett service. Utfordringen er dekningskvaliteten.

Svar fra Phonero
22.05.2019 09.27
Hei Dag,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg, ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Rønnaug J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Brukervennleg telefonselskap. God oppfølging"

Rask service og lett å få kontakt med kundeservice. Hyggelege personar å snakke med. Har hatt kontakt 2 gonger etter overgangen til Phonero.

Svar fra Phonero
20.05.2019 13.46
Hei Rønnaug,

Takk for din tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fint service for en god pris"

Brukte Phonero i bedriftsavtale hos min førrige jobb, overtok telefonnummer og avtale ved jobbskift. Det gikk smedfri og jeg blir enda mer fornøyd med Phonero. Bra service til en hyggelig pris. Aldri har fått problemer.

Svar fra Phonero
20.05.2019 13.46
Hei Anton,

Takk for fin tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Norges beste kundeservice"

Tusen takk til kundeservice!!! Fantastisk god på produkt og en unik opplevelse på god kundebehandling som er av de sjeldne. En fin opplevelse for meg som kunde.

Svar fra Phonero
16.05.2019 15.14
Hei Morten,

Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Ha en fin dag!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"So far so good!"

Har aldri hatt noen problemer med phonero, bare "litt" brukerfeil. Heldigvis har dere så flinke ansatte, at en sjapp prat over telefonen, løset det meste + litt til! God stæmning!

Svar fra Phonero
16.05.2019 15.14
Hei Mike,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Ha en fin dag!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Servicevennlig og rask"

Kommer lett igjennom til kundeservice. Hjelper og ordner opp ting raskt. God oversikt på fakturaene.

Svar fra Phonero
16.05.2019 11.00
Hei Julio,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Så fint å se at du er fornøyd med oss!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Brukerorientert leverandør"

Brukertilpassede og brukervennlige systemer for oss. Bra driftsstabilitet og fokus på system- og produktutvikling.

Svar fra Phonero
16.05.2019 11.00
Hei Kurt,

Takk for din tilbakemelding.

Så gøy at du er fornøyd med våre produkter.
Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gode tjenester og datapakker til fin pris Meget godt fornøyd med (anonymisert) på kundeavdelingen Jeg håper dere får til E-Sim til Apple klokke snart 😅👍 Må vurdere å bytte om det ikke kommer lia året 😔🙈

Svar fra Phonero
10.05.2019 14.34
Hei Mattis,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi har dessverre opplevd noe forsinkelse med lansering av E-Sim for Apple Watch. Vi håper å få dette på plass før sommerferien.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"

Vi har hatt Phonero bedrift i flere år nå og er veldig fornøyde. Månedsprisen er korrekt i følge avtalen vi har inngått og vi får alltid hjelp når vi trenger det.

Svar fra Phonero
10.05.2019 14.34
Hei Henri,

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Reidar G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt telefonselskap"

Som kunde i mange år har jeg blitt godt ivaretatt og det har resultert i trofasthet. Når det skjedde en uheldig hendelse ordnet dem opp raskt noe som fører til at jeg kan anbefale dette selskapet.

Svar fra Phonero
10.05.2019 14.34
Hei Reidar,

Så fint å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har fått kjappe svar 2 dager på rad, av 2 ulike hjelpere. Med gode utfyllende svar er det lett å finne ut det man lurer på. 10/10!

Svar fra Phonero
10.05.2019 14.33
Hei Tonje,

Takk for fin tilbakemelding!

Veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss.

Mvh Katrine
Phonero
Entura A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer greit men dårlig dekning i enkelte områder"

Vi har tidligere vært kunde av Telenor i mange år. Valgte å skifte til Phonero av økonomiske årsaker. Dessverre opplever vi at dekningen i enkelte områder er vesentlig dårligere enn vi hadde tidligere med Telenor. Opplever også brudd av samtaler helt uforklarlig. Områdene det brytes er midt i Oslo og Drammen sentrum, tuneller og kjøring på motorvei. Spesielt langs E18 sørover. Dette er områder vi ikke hadde problemer tidligere. Dette må forbedres eller så må vi vurdere å skifte ut igjen.

Svar fra Phonero
10.05.2019 20.05
Heisann,

Takk for din tilbakemelding.

Vi vil gjerne undersøke dette nærmere og se på løsninger som kan hjelpe deg.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjapp respons"

Trengte hjelp til å finne pin/puk på tvillingkort - tok kontakt via chatten. Veldt raskt svar, fornuftig kontroll og løsningsorientert tilnærming.

Svar fra Phonero
10.05.2019 20.05
Hei Elisabeth,

Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for fin tilbakemelding
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR