Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 30 innen
mobilselskap
61%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
361
150
47
27
174
Sorter omtaler etter
Viser av 759 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Arveolav S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"LAANG binding, høye gebyrer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skjønte først da jeg fikk krav om å skifte eier på telefonen min at dette ikke var et privat abonnement, og at prisen var EX moms.

Svar fra Phonero
18.07.2019 16.30
Hei Arveolav,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken.

Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det fungerer bra"

Jeg er fornøyd med Phonero, har dessverre litt liten mobilnettpakke, men det er jo som skolen har bestilt.

Svar fra Phonero
24.07.2019 22.23
Hei Tom,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Konkret og god oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang jeg har et spørsmål får jeg et relativt raskt svar. Selvom svaret må sjekkes med overordnet kommer svar i rimelig tid.

Svar fra Phonero
24.07.2019 22.21
Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Greit nok når andre betaler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få god oversikt over priser. Spurte hva noe koster å ringe til et angitt sted i utlandet, fikk «samme som hjemme» til svar. Et vesentlig poeng er at jeg ikke vet hva det koster hjemme heller - og hvor finner jeg det?

Svar fra Phonero
12.07.2019 23.28
Hei Kari,

Takk for din tilbakemelding.

Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no, så kan vi undersøke hvilke priser som gjelder for ditt abonnement.
Husk å legge med fullt navn og telefonnummer.

Ha en fortsatt fin sommer.

Mvh Even
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alt er greit så lenge du ikke må kontakte support"

Ikke tegn 2 års binding! Jeg jobber med mange leverandører i jobben min, og jeg vil si at Phonero er den med ytterst dårligst kundeservice. De leser ikke epostene, så du må sende dem epost på epost hvor du bare repeterer de delene du ikke fikk svar på i den første eposten, fram til du får svar på alt. Videre kan det ta flere dager/uker å få hjelp, som gjør at fra du sender en mail og ber om priser, så kan det ta 1-2 måneder før du har fått svar på alt. Innen da er jeg så frustrert og lei av å mail-utveksle med dem, at jeg har bare lyst til å droppe hele greia, men så har man tegnet 2 års binding og det er så dyrt å komme ut av det at det er ikke verdt å bytte selskap. De legger skjulte bindingstider i alt (sikkert standard for hele mobil-bransjen), hvor de skriver i en epost at du ikke trenger å binde deg, men når du skal bestille abonnementet så står det plutselig at det er oppsigelsestid. Videre klarte de å miste våre gamle telefonnummer når avtalen var at vi skulle beholde dem, så våre kunder som prøver å ringe oss på gamle nummer vil ikke komme gjennom, og vi har mye utenlandske kunder som ikke vet å søke oss opp på gulesider.no.

Svar fra Phonero
12.07.2019 23.28
Hei Kim,

Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Slik skal det selvfølgelig ikke være.

Det stemmer at vi har 24 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid som standard i våre avtaler.

Vi vil gjerne undersøke hvorfor dere ikke har beholdt deres gamle telefonnummer og håper du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer.

Ha en fin sommer videre.

Mvh Even
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Service"

Vi hadde tidligere et kundeforhold med Phonero, men pga. dårlig dekning ved vårt kontor i Sverige, byttet vi til Telenor. Da vi nå fikk et nytt tilbud fra Phonero, hvor både dekningen og ikke minst prisene var konkurransedyktige, var ikke beslutningen så vanskelig. Men like viktig var den servicen vi fikk sist vi benyttet Phonero. Håper den fortsatt er like god!

Svar fra Phonero
18.07.2019 16.30
Hei Frode,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Konkurransedyktig"

Når vi har fått tilpasset abonnementene for de ansatte i forhold til deres forbruk, har vi klart å holde fakturaen på et minimumsnivå.

Svar fra Phonero
18.07.2019 16.29
Hei Ola,

Takk for din tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt fungerer som det skal, og veldig bra kundservice"

Bedriften vår har trådløs bedrift med sentralbord, og det fungerer utmerket. Er også meget godt fornøyd med kundeservice, og spesielt med chat funksjonen som gir veldig rask tilbakemelding og løsning.

Svar fra Phonero
18.07.2019 16.28
Hei Arild,

Takk for din tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har Rask kundeservice og hyggelige saksbehandlere! Prisen på våre abonnement er phonero samarbeidsvillige til å se på og komme med nye tilbud når vi forespør!

Svar fra Phonero
16.07.2019 08.49
Hei Randi,

Så gøy å se at du er fornøyd med med oss.
Takk for hyggelig tilbakemelding.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrende"

God kundeopplevelse Oversiktlig app Fungere bra Lett å komme i kontakt med God oppfølging Lett å følge med forbruk

Svar fra Phonero
16.07.2019 08.48
Hei Stian,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårleg dekning og service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det står i kontrakt at dårleg dekning ikkje er grunnlag for oppsigelse av abonnement, og dekining er dårleg.

Svar fra Phonero
09.07.2019 12.02
Hei Jostein,

Takk for din tilbakemelding.

Det er viktig for oss at våre kunder har dekning.

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring eller om det er andre løsninger som kan hjelpe deg.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden

Mvh Katrine
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stabilt og bra, rask og god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med kundeservice. Fungerer godt på jobb og hjemme. Jeg er nesten uten dekning på 2 hytter i Vest Agder og Buskerud. Ikke bra, etter at dere byttet fra Telenor til telia-dekning så ble det dårlig. Hadde jeg ikke vært bedriftskunde, så hadde jeg byttet til Telenor

Svar fra Phonero
09.07.2019 12.02
Hei Stig,

Så bra å se at du er fornøyd.

Jeg ringer deg gjerne slik at vi kan se om det er planer for utbygging i området. Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, husk navn og telefonnummer så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"

Jeg har hatt noen selvforskyldte problem med telefonen. Fått meget god hjelp av kundeservice. Telefonen er en kombinert jobb og privat telefon

Svar fra Phonero
05.07.2019 11.39
Hei Astrid,

Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fornøgd"

God service, kunne med fordel vore billigere. Dekningen, spesielt langs vestlandsveier og i tunneller er varierende.

Svar fra Phonero
05.07.2019 11.39
Hei Ole,

Så bra å se at du er fornøyd.

Jeg ringer deg gjerne slik at vi kan se om det er planer for utbygging i området. Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, husk navn og telefonnummer så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice, men elendig dekning!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice og rask respons, men elendig dekning! Hjelper lite at det er billig når det ikke er mulig å gjennomføre en samtale.

Svar fra Phonero
05.07.2019 11.39
Hei Arnfinn,

Takk for din tilbakemelding!

Det er viktig for oss at våre kunder har dekning.
Jeg vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om og på den måten se om det er planlagt utbedring eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.
Ta kontakt på bytt@phonero.no, husk fullt navn og telefonnummer så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Lasse R. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Unødvendig og urimelig av Phonero?"

Ved henvendelse til Phonero support den 25 juni angående stenging av mobilt trådløst abonnement den 18 juni ble dette åpnet igjen. Support gjennomførte åpningen på en grei og imøtekommende måte. Før dette ble dessverre brukerne stående uten internett tilgang i 1 hel uke da tilgangen ble "strupet"/ stengt med øyeblikkelig virkning. Likeledes er "tilbudet" fra 5 GB til 15 GB bruk et veldig stort sprang hvis databruken er knappe 5 GB i måneden. Da virker det unødvendig hardt av Phonero å stenge tilgangen for bedriften for å så å ta seg "godt betalt" for 5 GB (minste pakketilbud) de siste 3-4 dagene i måneden og deretter 15 GB den neste måneden hvor bedriften vil bruke 5 - 6 GB av de 15 GB de betaler for. Og hvis det i tillegg er slik at de ca. 9 GB bedriften har betalt for men ikke bruker opp, de kan bedriften IKKE ta med seg inn i neste måned, virker dette urimelig. Da betaler man altså for å få bruke 15 GB også bruker man kanskje bare 6 av dem. Etter mitt syn burde Phonero være mer fleksibel og tilby 10 GB pakker i tillegg til 15 GB som de allerede har. Eller la bedriften kunne overføre det de har betalt for men ikke fikk brukt til neste måned.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God pris, god kundeservice"

God pris. God kundeservice, hyggelige og hjelpsomme, og de ordner det vi trenger med en gang. Supert!

Svar fra Phonero
01.07.2019 11.22
Hei Tine,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bare positiv opplevelse med phonero"

Har bare positive opplevelser med phonero. Bra dekning. Grei pris. Fungerer utmerket både hjemme å på reise.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.51
Hei Bjørn,

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Torbjørn K. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service"

Raske tilbakemeldinger og god service. Dekning fungerer bra i vårt distrikt og prisnivået er svært fordelaktig.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.51
Hei Torbjørn,

Godt å høre at du er fornøyd med oss.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice"

Vedkommende jeg snakket med var svært imøtekommende, fulgte opp mine ønsker og hjalp meg fra A-Å. Supert!

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.51
Hei Reza,

Så fint å se at du er fornøyd.

Vi setter pris på din tilbakemelding, takk for fin omtale.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og suveren service!"

Det er alltid lett å få kontakt med dem. God kommunikasjon. Svært behjelpelige og informative, samt blide og hyggelige!

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.51
Hei Stig,

Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Bjørn G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott kundeservice"

Vi har vært noen få ganger i kontakt med kundeservice og de spørsmål vi stilte ble svart på en fremragende måte av den hyggelige betjeningen. Vi er kjempefornøyd med Phonero og deres løsning og service.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.50
Hei Bjørn,

Fint å se at du er fornøyd med oss.

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og effektiv på kundeservice"

Phonero er rask til å svare på telefonen, man trenger ikke trykke seg gjennom mange valg og vente i lang tid. De prøver å hjelpe så godt som mulig og vi har alltid fått den hjelpen vi trenger.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.50
Heisann,

Så bra du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkel og grei med enkle løsninger"

Meget konkurransedyktig selskap med gode priser og enkle gode løsninger. Fantastisk flinke og hyggelig kundeservice . Terningkast 6️⃣

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.50
Hei Finn,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, takk for fin omtale.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid god service."

Vi opplever som kunde svært konkurransedyktige priser, rask og god service og høy kvalitet på tjenestene.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.50
Hei Hanne,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Så gøy å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Katrine
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR