Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
1143
298
67
39
251
Sorter omtaler etter
Viser av 1798 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og gode priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med priser og tjenester. Har pratet med kundeservice et par-tre ganger, og alltid fått nyttig og kjapp hjelp. Opplever god nedlastingshastighet, og gode selvbetjeningsløsninger.

Svar fra Phonero
30.04.2021 12:52
Hei, Are. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Preben H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telefoni gjort enkelt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har med sine apper gjort styring av mobilabonnementer i bedriften enkelt og oversiktelige. Endringer i brukers behov/type abonnement kan lett endres av administrator via App. Fungerer utmerket. Prisnivået føler jeg ligger på nivå med konkurrentene.

Svar fra Phonero
30.04.2021 12:52
Heisann Preben. Så gøy at du er fornøyd med selvbetjeningsportalene våre. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service til konkurransedyktig pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Løsningsorienterte, etterrettelige og serviceinnstilte medarbeidere veier tungt når man skal velge tele-leverandør. Phonero innfrir.

Svar fra Phonero
27.04.2021 17:23
Hei Espen. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg valgte Phonero fordi det virket rimeligere enn konkurrent, men prisen blir høyere enn hva jeg ventet. Det kan være fordi jeg ikke er klar over hvor mye data jeg bruker og jeg ikke vet hvordan jeg skal endre mine vaner.

Svar fra Phonero
27.04.2021 17:23
Hei, Anne. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tilgjengelig kundeservice og bra pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har gode priser og vi har aldri hatt problemer med dekning (Oslo). Lette å få tak på per telefon uten lang kø. Strekker seg for å beholde oss som kunde.

Svar fra Phonero
27.04.2021 17:23
Heisann Annika. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero er en teleoperatør som gjør sitt ytterste for at kunde skal bli fornøyd med sin bedriftsnettløsning. Ønsket opprinnelig en satt løsning på bedriftsnettløsningen, men dette var ikke mulig, så kundebehandler foreslo en annen endring, som gjorde at hele løsningen ble bedre enn hva vi hadde sett for oss. De har nok en grei oversikt over hvilke løsninger bedrifter har, og de kombinerte nok de beste løsningene for vår bedrift. 10 av 10!

Svar fra Phonero
27.04.2021 17:23
Hei, Alexander. Så gøy at du er fornøyd med Bedriftsnett og løsningen. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Per E. S
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"For meg er Phonero best på pris og dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble spurt om jeg hadde fått hjelp sv kundeservice i Phonero, men jeg har aldri hatt behov for å bruke tid på å ta kontakt med dem. Abonnementet har fungert uten problemer og fir mitt lille firma er dette den bedte løsningen både på pris og drkning.

Svar fra Phonero
27.04.2021 17:23
Heisann Per. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Morten V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best på kundeservice"

Phonero har alltid levert topp kvalitet, og er alltid blide og hyggelige når vi ringer. Vi kan trygt anbefale Phonero og kommer til å være en lojal kunde i årene fremover.

Svar fra Phonero
27.04.2021 17:22
Hei, Morten. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Reidar I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Klassisk svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Svindler kunder med løfter om billigere telefonregning, men "glemmer" å informere om skjulte utgifter som f.eks at det koster å bruke bankID. Husk å legge til moms om dere får et "tilbud" fra de, det er ikke så sikkert det blir noe billigere. Dette selskapet anbefales ikke, så det er bare å styre unna.

Svar fra Phonero
27.04.2021 17:21
Hei Reidar. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Det dummest DU kan gjøre er å byttw til PHONERO"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dem er rett og slett luringer. 25gb blir brukt opp på sekundet. Dem belaster meg for å ha mottatt ekstra simkort og masse annet tull. Råd er å holde dere langt unna.

Svar fra Phonero
27.04.2021 17:21
Hei, Adbul. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er meget fornøyd med dere. Y"

Alle funksjoner på våre mobiltelefoner fungerer 100% perfekt. Mitt firma - (anonymisert) - står i fare for nedleggelse grunnet korona-"pandemien, gir beskjed.

Svar fra Phonero
26.04.2021 15:54
Hei, Terje. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig lett å få hjelp med det jeg trengte, uten unødvendig byråkrati. Hyggelige og hjelpsomme folk på kundeservice, god dekning.

Svar fra Phonero
26.04.2021 15:52
Hei, Helene. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Frank R. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og god servise og oppfølging."

Ved spørsmål er de enkle å få tak i og jeg har bestandig fått god veiledning. Bestandig hyggelige å snakke med noen på Phonero.

Svar fra Phonero
26.04.2021 15:52
Hei, Frank. Godt å se at du er fornøyd Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det er pris og kundeservice"

Jeg synes jeg for veldig fin service,ikke det at jeg ringer de ned,men når det er noe så skjer det ned en gang

Svar fra Phonero
26.04.2021 15:48
Heisann, Ole. Så gøy at du er fornøyd med servicen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Harald Å. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service og avklaring på spørsmål"

Ved feil bruk av mobil data offshore, avklarte Og løste Phonero saken på en utmerket måte til det beste for kunden.

Svar fra Phonero
26.04.2021 15:47
Hei, Harald. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Bjørnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Er imponert over kundeservice! Rask, imøtekommende og løsningsorientert, selv om jeg som enkeltpersonforetakk er enn liten kunde. Har akkurat byttet over, så jeg har ikke så lang fartstid, men fortsetter det på denne måten så lover det bra. Så håper jeg bare at jeg ikke opplever overraskelser på fakturaen, som noen endre beskriver her.

Svar fra Phonero
22.04.2021 17:40
Hei, Bjørnar. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg fikk det jeg var ute etter. Men kort samtale"

Det var ikke godt nok opplyst, jeg måtte ordne opp med tidligere selskap da ikke alt ble slettet. Det er blit bedre nå

Svar fra Phonero
21.04.2021 14:38
Hei, Kristian. Vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og oversiktlig, men ikke bruk "roll-over""
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd, men siste måned fakturert vel 1200 kroner for overforbruk mobildata, tross rollover" og bare brukt 69 Mb måneden før. Ser ut som står 3 GIGABAIT totalbruk mars, enda telefonen viste ca 1,5 Gb totalt mars. Har nu fjerna "rollover" for sikkerhets skyld.

Svar fra Phonero
12.04.2021 14:39
Hei Jan. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. Vi varsler om databruk på 50, 90 og 100 % bruk av pakken. I mobilappen kan man både følge med på bruken og kjøpe ekstra data til fastpris. Jeg hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected] Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemløser"

Noe småproblemer oppstår av og til, men de ansatte hos Phonero, er flinke til å løse og rette opp dette.

Svar fra Phonero
12.04.2021 14:33
Hei Håkon. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Pågående selgere, aggressivt kundesenter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en telefon i januar21 fra en selger som var sa at phonero var billigere enn ice. Jeg følger ikke med på alle detaljer må jeg innrømme, men han slo opp priser når vi pratet. Fremsto som så overbevisende. Etterpå viste det seg at det var to GB mindre enn det abonnementet jeg hadde samt at han unnlot å opplyse om at prisen var uten moms. Selgeren var på tråden og fulgte med at jeg godkjente avtalen, ved å sende "ok" på sms, skapte et press som gjorde at jeg ikke fikk satt meg inn i avtalen. Etter noen dager tok ice kontakt og jeg byttet tilbake til dem, jeg hadde unlatt å bekrefte meldinger fra phonero der jeg juridisk skulle overførte nr til dem. Jeg tenkte derfor ikke mer på det. Må legge til at jeg er privat person og ikke firma, har et enkeltmannsforetak som ikke er i drift. Etter tre mnd kommer det en regning på brudd på avtale, med fire dagers betalingsfrist, jeg skriver mail om at jeg ikke synes det er rimelig at jeg betaler den, da jeg aldri byttet nummeret mitt over. Fikk en mail tilbake om at de forventet betaling innen en uke, ellers gikk den til forliksrådet. Jeg forstår i etterkant at det "ok" jeg sendte anses som bindende, men det er så dårlig foretningsetikk og drive med salg på denne måten.

Svar fra Phonero
09.04.2021 14:41
Hei Anne. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott erfaring så langt"

Alt er bra. Gode svar på spørsmål jeg måttet ha, hyggelig kundeservice og betaler ikke mer enn jeg bruker.

Svar fra Phonero
08.04.2021 09:34
Hei, Una. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Føler meg i vare tatt."

Når jeg har ringt har jeg fått greie og enkle svar. Jeg har blitt fortått og hjelp har blitt raskt og greit forklart. Fakturaen er greit og oversiktlig satt opp. I det hele en hjelpsom service avdeling.

Svar fra Phonero
08.04.2021 09:34
Hei, Eva. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundesevice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har vennlig og løsningsorientert kundeservice. Dessverre er Phonero basert på Telias utilfredsstille de dekning men og tekniske løsninger kundeservice er meget god.

Svar fra Phonero
08.04.2021 09:34
Hei, Mats. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gikk tom for data i kritisk øyeblikk. En kjapp telefon til kundeservice og datatrafikken var oppe igjen innen 10 min.

Svar fra Phonero
04.04.2021 15:32
Hei. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket service. Flinke og hjelpsomme. Jeg fikk hjelp til mitt problem over telefon og de fikset mitt problem uten at jeg behøvde å gjøre noe. Anbefales!

Svar fra Phonero
04.04.2021 15:30
Hei, Rune Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR