Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 36 innen
mobilselskap
73%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
814
236
65
33
211
Sorter omtaler etter
Viser av 1359 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er kjempe fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er kjempe fornøyd med service og bytte til dere.det er god dekning og har godt med mobil data i abonnementet. Dere refundert penger ved bytte til dere raskt. Dere følger opp kundeforholdet gjevnlig. Så kan ikke si meg annet en super fornøyd å være kunde hos dere.

Svar fra Phonero
25.08.2020 14.55
Hei Mette,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Godt å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Avtale brudd pga dårlig dekning og forsøk på lure meg»"
5 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde hos icenett. Phonero ringe meg og sier. Icenett brukte 50% av vår nett men nå skal de bruke 100% egen og det blir dårlig nett hos deg. Jeg som bedrift kunde har behov for bra nett. Phonero lovet meg beste dekning, men de leverte dårlig dekning som førte til at bedriften måtte se seg etter ny leverandør, eller tilbake til icenett. men så er det bruddgebyr duket opp. Det vanlige var at de alle bedrifter kjøper kunder fra hverandre og betaler 3000kr +mva. Som min ny leverandør skulle betale for meg nå. Men jeg fikk en ordentlig trusel fra Phonero. 18. aug. 2020, 10:12 CEST God dag Viser til inngått avtale mellom Xxxxxxx AS og Phonero AS. Vi har mottatt bestilling på deres produkter/tjenester fra ny leverandør. I den anledning minner vi om at dette er brudd på inngått avtale. I henhold til signert kontrakt vil overførsel utløse bruddgebyr pålydende 3 000,- eks mva pr produkt/tjeneste, samt at tidligere utkjøp vil kreves tilbakebetalt. Totalt bruddgebyr beløper seg til 18 000,- eks mva. For å unngå dette gebyret må ny leverandørs kundesenter kontaktes på 21000000 for å stanse overførsel. Spesifisering er som følger: 3 mobilabonnement – 3*3000 = 9 000,- eks mva 3 utkjøp – 3*3000= 9 000,- eks mva Jeg mener når alle andre har bare 3000kr brud gebyr. Hvordan kan de operere på denne måten. Har ikke Norge noe type regel for sånne typer banditter ??

Svar fra Phonero
24.08.2020 08.45
Hei Adnan,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero.
Slik skal det selvfølgelig ikke være så her må vi undersøke saken nærmere.

Uten å kjenne saken så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig rask tilbakemelding på henvendelser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig imponert over hvor raskt man får hjelp når man tar kontakta med Phonero. Jeg jobber på en skole og vi har brukt Phonero siden i fjor og er veldig fornøyd med kundeservice og kvalitet på produktene.

Svar fra Phonero
24.08.2020 08.45
Hei Aina,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Profesjonellt og velfungerende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med løsningene og appene til Phonero, har bare hatt gode opplevelser i kontakt med kundeservice. Dekning er topp Telia dekning, med raskt nett og svært lite problemer.

Svar fra Phonero
24.08.2020 08.45
Hei Kenneth,

Godt å se at du er fornøyd med oss!
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Ams A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"feilinformasjon og villedninig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Phonero er sleipe de tilbyr tilsynelatende gode vilkår, men forteller ikke alt. De seier de ikkje har bindingstid fordi det er telefonselskapene som ordner dette seg imellom og derfor er bruddgebyr på 3000 kr +mva pr telefonnummer ikke relevant for kunden. Når man så ønsker å avslutte abonnement krever de bruddgebyret betalt av kunde. De presenterer også prisene uten mva. Dårleg dekning i distriktsnorge, skulle vere betre enn ALLE konkurrentane.

Svar fra Phonero
24.08.2020 08.44
He Ams,

Dette høres ikke bra ut, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, legg ved ditt telefonnummer så ringer vi deg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og enkelt å bytte leverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt å bytte fra tidligere leverandør, utkjøp uten en masse papirarbeid, bare videresende faktura og med rask behandling hos Phonero

Svar fra Phonero
24.08.2020 08.42
Hei Gunhild,

Så fint å se at du er fornøyd med oss!
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Kenneth W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Verdens hyggeligste medarbeider!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir rett og slett i godt humør av å snakke med KS. Ringt 2x nå og like fantastisk bra hjelp begge gangene. Vanligvis ikke så gøy å måtte KS, men nå er det nesten så jeg håper noe går galt, så jeg kan ringe igjen. Veldig fornøyd med Phonero, rett og slett.

Svar fra Phonero
24.08.2020 08.42
Hei Kenneth,

Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet og er klar til å hjelpe om du skulle trenge oss igjen :-)

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Jeg føler meg svindlet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mitt lille firma kom til uhell av å bli LURT av Phonero. Vi gikk fra Telenor, og endte opp med mange ekstra skjulte kostnader! Alt koster ekstra og dette informerte ikke Phonero oss om. Bruddgebyr fikk vi ingen beskjed om da vi gikk over til Telenor igjen. Dekningen var også ikke veldig imponerende den lille perioden vi hadde Phonero.

Svar fra Phonero
21.08.2020 09.31
Hei Oddgunn,

Takk for din tilbakemelding.

Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din og på hva som har skjedd, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positiv og flink hjelper"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fekk hjelp og løst problemet på noen sekunder. Veldig annerkjennede og flink person som hjelpte meg.

Svar fra Phonero
21.08.2020 09.30
Hei Sylvi,

Tusen takk for hyggelig omtale.
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Mvh Mads
Phonero
Synnøve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Skyhøgt brotgebyr utan forvarsel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Den vesle organisasjonen eg jobbar for (med fem tilsette) hadde vore kunde hjå Phonero i sju år då me bestemte oss for å byta leverandør ifm. overgang frå fasttelefonar til mobilt sentralbord. Vår nye leverandør tilbydde seg å avslutta avtalen med Phonero på våre vegne. Ikkje på noko tidspunkt fekk me beskjed frå Phonero om at dette ville sjåast på som avtalebrot, før me fekk ein faktura på 37 500 kr frå dei. Kostnadane våre har vore rundt 650 kr i mnd, så gebyret tilsvarer nærmare fem år med telefonikostnader for den vesle organisiasjonen vår. Då me tok kontakt med Phonero for å spørja om me kunne reversera oppseiinga for å unngå gebyret, fekk me beskjed om at dei kun ville trekka det tilbake dersom me sa opp avtalen med vår nye leverandør og inngjekk to års bindingstid med Phonero. I tillegg sette dei som vilkår at me ikkje kunne gå tilbake til vår nye leverandør etter å eventuelt ha sagt opp den nye avtalen med Phonero. Me vart svært overraska og skuffa over å bli handsama på den måten etter eit så langt kundeforhold, så å gå tilbake til Phonero var uaktuelt. At me hadde vore kunde i sju år og at me er ein liten, ideell organisasjon hadde ingenting å seia for Phonero.

Svar fra Phonero
20.08.2020 14.20
Hei Synnøve,

Takk for tilbakemeldingen.

Uten å kjenne til saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på bytt@phonero.no slik at vi får sett nærmere på dette. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Løsningsorientert og enkelt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha testet ut ulike aktører landet vi på Phonero. For oss var det viktig å ha "kort vei" til kundeservice hvis behovet var der. Egentlig så var alt annet sekundært. Men etter å ha vært kunde for en periode ser vi også at de er blant de beste på det meste. Alt ifra dekning til ulike abonnementløsninger er veldig bra. Men igjen, og det viktigste, veldig bra kundebehandlere :-) Mobilappen er også god og enkel, ikke noe avansert hassel. Kan kanskje ha flere funksjoner hvis jeg skal pirke.

Svar fra Phonero
12.08.2020 11.24
Hei Roy,

Tusen takk for hyggelig omtale!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :-)

Om du har forslag til funksjoner det hadde passet å ha i mobilappen, kan du gjerne sende dette til bytt@phonero.no , så vil vi se på dette.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har pga jobb byttet fra Telenor til phonero og merker at det er mye dårligere dekning. Dårlig dekning er det verste en kan få og kjedelig og veldig irriterende når jeg sitter og ikke har dekning mens de rundt meg med andre abonnement har

Svar fra Phonero
11.08.2020 08.46
Hei Kari,

Takk for din tilbakemelding.

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask håndtering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ryddig bedrift. Nervøs ved skifte av leverandør, men Phonero har levert helt etter avtale. Ingen ubehagelige overraskelser. Fått rask hjelp ved behov.

Svar fra Phonero
11.08.2020 08.46
Hei Lise,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Arselan B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice og lang bindingstid"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere unna, de har mye skjulte kostnader og småskrifter. Lang bindingstid og dårlig oppfølgning.

Svar fra Phonero
11.08.2020 08.44
Hei Arselan,

Takk for tilbakemeldingen.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss.
Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sleip og glatt."
3 syns denne omtalen er nyttig

Phonero er sleipe de tilbyr tilsynelatende gode vilkår, men forteller ikke alt. De lover at buddgebyr ikke vil bli belastet kunde fordi det er telefonselskapene som ordner dette seg imellom og derfor er bruddgebyr på 3000 kr +mva pr telefonnummer ikke relevant for kunden. Når man så ønsker å avslutte abonnement krever de bruddgebyret betalt av kunde. De presenterer også prisene uten mva. Itillegg da jeg innså dette dagen etter bestilling og sa tydelig ifra om at overføring ikke var ønsket i to eposter og på telefon, gjennomførte de likevel portering når vi var på ferie slik at hele familien plutselig stod uten telefon og ingen mulighet til å rette dette opp. Er meget missfornøyd selskapet.

Svar fra Phonero
11.08.2020 08.43
Hei Ronny

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott leverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeoppfølging, fleksibilitet og rask tilbakemelding fra hyggelige konsulenter samt rimellig pris på nytt abonnement gjør at jeg er svært fornøyd med kjøpet hos Phonero allerede på dag en.

Svar fra Phonero
11.08.2020 08.41
Hei Parisa,

Tusen takk for hyggelig omtale!
Så godt å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Generelt bra, men dekningen kunne vært bedre."

Generelt bra funksjon og service. Hjelpsomme ansatte. Får raskt svar på henvendelser. Dekningen kunne vært bedre. Jeg hadde Telenor tidligere, erfaringen er at jeg da hadde dekning på områder jeg med Phonero ikke har det.

Svar fra Phonero
08.08.2020 23.14
Hei Frode,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning.
Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, lave priser, og rask kundeservice."
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet bedriftens abonnementer til Phonero fra Telen.... Kostnad ned mot halvparten av hva vi hadde før, mer data inkludert, og slipper å stå på vent om jeg trenger hjelp fra kundeservice. Hadde før ikke dekning på hytta i Telemark og måtte ha Ice abonnement i tillegg til Telen... for databruk, nå har jeg god dekning og så rask datatrafikk at jeg lett kan jobbe fra hytta og se film fra netflix eller HBO.

Svar fra Phonero
08.08.2020 23.13
Hei Gaute,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Tom O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bestillinger og service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkel og greit å bestille varer samt bra kundeservice. oversiktlig bestillingsside og bra utvalg av varer :)

Svar fra Phonero
08.08.2020 23.13
Hei Tom,

Takk for hyggelig omtale!
Godt å se at du er fornøyd :)

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Kjempefornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask respons på kontakt, minimal venting på tlf, ingen irriterende tastevalg, kjempehyggelig svar, rask service og enkelt å få ordnet det jeg ønsket. Billigere tjeneste, ingen betenkeligheter med å anbefale Phonero, har vært mangeårig lojal til annet tlfselskap, så var i tvil om å bytte, men angrer ikke.

Svar fra Phonero
08.08.2020 23.11
Hei Kristin,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Phonero krever bruddgebyr etter utløp av bindingstid - frarådes"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vår bedrift har hatt Phonero som leverandør av telefontjenester i mange år. Bindingstiden på 24 måneder hadde utløpt for flere år siden da vi bestemte oss for å bytte ettersom Phonero ikke kunne tilby de tjenestene vi ønsket. Overraskelsen var derfor stor når Phonero likevel krevde 3000,- + mva i bruddgebyr per abonnement. For vår del utgjorde det 24.000,- for en liten bedrift, tilsvarende et halvt års forbruk av telefoni. Begrunnelsen fra Phonero sin side er at oppsigelsen skulle vært varslet 3 måneder på forhånd, noe som er godt skjult i avtaleteksten. At det er godt skjult i avtaleteksten bekreftes ved at selgeren i Phonero ikke kjente til dette vilkåret. Phonero sin forretningsetikk er på et lavmål, de spekulerer i at kundene ikke skal oppdage dette før det er for sent. Anbefaler ikke Phonero.

Svar fra Phonero
08.08.2020 23.11
Hei,

Takk for din tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Det stemmer at vi har 24 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid som standard i våre bedriftsavtaler. Når det gjelder våre abonnementvilkår så har vi ikke som intensjon å skjule noe for våre kunder.

Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør

Mvh Mads
Phonero
Ingunn T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selv om de gir deg lav pris så er det ikke verdt det. De lovte å betale meg bruddgebyr hvis jeg gikk over til dem. Det gjør de ikke, dvs de har bare betalt meg for to stykker, etter mange mailer og telefoner. Nå ser det ut til at jeg må betale for to stk selv også. Dette koster meg 6000. Angrer veldig på at jeg byttet til Phonero. HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET.

Svar fra Phonero
08.08.2020 23.10
Hei Ingunn,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice"

Fikk raskt svar uten kø, fikk svar på spørsmålet mitt med det samme og fikk tilsendt e-sim omtrent på minutter. Kjempe fornøyd!

Svar fra Phonero
03.08.2020 22.03
Hei Anita,

Tusen takk for fin omtale!
Fint å se at du er fornøyd.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Operatørbytte"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet til Phonero i vår, og er strålende fornøyd hittil. (Anonymisert) er dyktig på innsalg, og stiller opp og fikser alt, i tillegg er chatten til Phonero suveren. Phoneros folk står på for sine kunder. Anbefales

Svar fra Phonero
03.08.2020 22.03
Hei Jørn,

Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.
Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Tusen takk for fin omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei! Suveren service både på tlf. og chat, fikk rask hjelp og vi fikk alle svarene vi hadde behov for. Hyggelige folk i andre enden av tlf./chat.

Svar fra Phonero
31.07.2020 21.12
Hei Arnt,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR