Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 30 innen
mobilselskap
63%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
408
170
51
28
181
Sorter omtaler etter
Viser av 838 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kjellbjørn T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Service er personavhengig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen var for dårlig. Dårlige lytteforhold. Dårlig også bredbåndsdekning. Kom seg litt da det ble Telia.

Svar fra Phonero
01.10.2019 13.41
Hei Kjellbjørn,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å se at dekningen bedret seg etter vi gikk over til Telia.
Om du fremdeles opplever utforfordringer kan vi undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Helgason
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Kjappe til svar på detaljer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Trengte detaljert informasjon om mobilt bredbånd som ikke var å finne på nettsidene. Der fikk jeg kjapt svar ifra en hyggelig Phonero medarbeider over telefon. Akkurat slik det bør det være. Alltid.

Svar fra Phonero
25.09.2019 12.55
Hei Helgason,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd og fikk raskt svar fra vår kundeservice.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid rask og god service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Opplever at jeg alltid får raskt svar både på mail og telefon. Selv når det var som mest hektisk rundt St. Hans fikk jeg alltid hjelpen jeg trengte.

Svar fra Phonero
25.09.2019 12.55
Hei Bente,

Takk for hyggelig omtale!

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Torandre
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Den beste leverandøren jeg har hatt i hele mitt liv!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nå har vi hatt Phonero som leverandør på jobben i 7 år. Som bedriftens kontaktperson mot Phonero som leverandør har det vært en fryd og en glede å se ekte kundeservice i praksis! Selv når vår kontaktperson har vært borte, har vi fått samme gode raske oppfølging fra deres kollegaer. Flere ganger har de overrasket meg med å bli enda bedre på kundeservice enn det de var. De har overgått mine forventninger til dem som leverandør. Og jeg stiller høye krav. De er en av de to beste leverandører jeg har vært borti. Nå har jeg og hatt anledning til å bruke de privat og samme service der. Så jeg ville aldri vært i tvil om å anbefale de til enhver annen bruker av mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Jeg har flere ganger måttet sende en e-post til våre kontaktpersoners overordnede for å si hvor gode deres ansatte er på service! Dessverre så har jeg ingen ting å si om hva de kan gjøre bedre. Jeg kommer ikke på noe som de kan gjøre bedre. Prøv de! Det er min klare anbefaling.

Svar fra Phonero
24.09.2019 12.01
Hei Tor Andre,

Takk for hyggelig omtale!

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Martin C. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Problemer med BankID"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært i kontakt med Phonero 3 ganger vedr at BankID ikke virket etter overgang til Phonero. Prøvde alt min bank foreslo, men fikk uansett ikke aktivert BankID på telefon. Ved første henvendelse til phonero så fikk jeg beskjed om at det ikke var noe galt med SIM kort. Tok kontakt igjen etter en uke eller mer, fikk kontakt med annen saksbehandler som bekreftet at problemene kunne skyldes SIM kort. Fikk tilsendt nytt SIM umiddelbart og har nå fått aktivert BankId på telefon. Så veldig fornøyde med hjelpen ved de to siste henvendelsene.

Svar fra Phonero
24.09.2019 12.00
Hei Martin,

Takk for din tilbakemelding!

Vi beklager at dette ikke ble løst på første henvendelse, men godt å se at problemene ordnet seg til slutt.

Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service på Phonero"
2 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har veldig gode verktøy for å holde kontroll på forbruk og priser. Med våre 80 abonnement kan vi sjekke behov for GB, enkelt endre tillegges tjenester selv, og legge til brukere etter behov. Pris er konkurransedyktig. Alltid rask og god service ved behov.

Svar fra Phonero
24.09.2019 12.00
Hei Judith,

Takk for fin tilbakemelding!

Veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Uslåelige priser, bra Sentralbord løsning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker chat når jeg kontakter Phonero, da går det raskt, og jeg får hjelp med en gang. Kundeservice er bra og som teknikker får jeg den hjelpen trenger når jeg skal stille inn de forskjellige avdelingene jeg har i Norge. Siden de har Telia som eier kan det ta noe tid når vi har problemer med feks dekning inne. Men det blir løst på den ene eller andre måten. Jevnt over er jeg fornøyd og får oppfølging som jeg forventer. De fortjener 4+ stjerner. Kundeservice fortjener 5

Svar fra Phonero
23.09.2019 14.28
Hei Øyvind,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service, men dyre datapakker"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice, bra sentralbordløsninger, kompetente supportmedarbeidere, men datapakkene er små og dyre sammenlignet med leverandører til privatmarkedet.

Svar fra Phonero
22.09.2019 19.37
Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd!

Vi har for en liten stund siden lansert nye og høyere datapakker for privatkunder, så ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no slik at vi kan se nærmere på ditt abonnement.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke det de lover"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kontaktet Phonero før jeg kjøpte meg Apple Watch med 4G og behov for eSim, for å forsikre meg om at de hadde det som var nødvendig for at det skulle fungere. Selskapet lovet meg at de skulle ha eSim på plass i løpet av juni, men de har det fortsatt ikke på plass. Brukte mye penger på et produkt jeg ikke får brukt. Dårlig service! Er dessverre bundet til Phonero gjennom arbeidsgiver, ellers hadde jeg byttet umiddelbart.

Svar fra Phonero
18.09.2019 11.38
Hei John,

Vi har stor forståelse for at denne tjenesten er høyt ønsket og beklager at klargjøringen har tatt lenger tid en forventet.
Alt tyder nå på at eSIM til Apple Watch vil være tilgjengelig neste måned.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så kontakter vi deg så snart det er klart.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig dekning i Oslo"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telenor til Phonero og det er helt utrolig mye dårligere dekning. Steder hvor jeg før hadde ca 50 Mb/s med Telenor, som på jobben, er det nå som å være tilbake på 90-tallet med gammeldags telefonmodem. Man sitter flere sekunder og venter på at sider skal laste. Helt uholdbart, hold dere unna. Det har også vært klaget fra jobben og likevel virker det ikke som de gidder gjøre noe med situasjonen.

Svar fra Phonero
18.09.2019 11.38
Hei Audun,

Takk for din tilbakemelding.

Det er viktig for oss at våre kunder har god nettforbindelse, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Janolav V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjelp til å viderekoble telefon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk i dag og tidligere veldig god service i forhold til utfordring vi har med viderekobling av vakt telefon.

Svar fra Phonero
19.09.2019 13.17
Hei Janolav,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Godt å se ting løste seg!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

De møtte meg med en blid stemme i telefonen, virker som de tar sine kunder på alvor, som er veldig viktig for meg.

Svar fra Phonero
19.09.2019 13.17
Hei Hilde,

Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice som får ALLE andre til å stå i skammekroken!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har i snart tosifferet antall år hatt ansvaret for bedriftens mobil og ip-telefon -løsninger. Den hjelpen vi (jeg) har fått gjennom Phonero, og i særdeleshet (anonymisert), har vært ekstremt bra! Hun er på ballen, ofte før jeg har skjønt at det er en ball å ta tak i... Vi har over 70 køer, sentralbord og vaktordninger. Ikke bare hjelper de til med endringer, men lærer også villig bort så jeg kan gjøre dette selv. De gangene (anonymisert) er opptatt, så er det alltid en serviceinnstilt person som svarer, og som faktisk skjønner det jeg spør om. Jevnt over har Phonero flinke, oppegående og serviceinnstilte medarbeidere.

Svar fra Phonero
18.09.2019 11.36
Hei Jan,

Så utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din.

Takk for fin omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Mohammad T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Forutsigbarhet og kundeservice i fokus."
3 syns denne omtalen er nyttig

Er veldig fornøyd med bedriftsabonnement fra Phonero. Stabil leveranse og dekning. Kundeservice er rask og profesjonell.

Svar fra Phonero
18.09.2019 11.36
Hei Mohammad,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero - en utmerket samarbeidpartner"
3 syns denne omtalen er nyttig

Sentralbord løsning meget bra i forhold til vårt behov og forventninger. Kundesupport meget bra. Mobil app meget bra.

Svar fra Phonero
18.09.2019 11.35
Hei Svein,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kjeltringselskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bara tull fra ende till annan, dyrt lang bindning og arrogant holdning. Nu etter jag entligen blivit kvitt detta søpplet etter mye krangling og noen 10 tusen,så ringer de ostansligt og skall prøve sælje abonemang på nytt.

Svar fra Phonero
09.09.2019 09.26
Hei Robert,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.
Slik skal det selvfølgelig ikke være så her må vi undersøke.

Uten å kjenne saken så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oversiktlig og ryddige tjenester som gjør litt mer enn det som forventes"
2 syns denne omtalen er nyttig

Først den ene negative tingen: Når man kjøper en datapakke mot slutten av måneden så burde det som er igjen av den kjøpte data blitt med til neste måned for så å bli brukt opp først, før man spiser av den inkluderte data. I dag settes det bare en strek over det som er kjøpt og ingenting blir med til neste. Skjerpings! Så til det som er viktig for meg: I et kundeforhold handler det ofte, om ikke alltid, om personer. Når jeg kontakter phonero får jeg inntrykk av at jeg er den viktigste kunden. Dette vises også i evne og vilje til å løse mine utfordringer. 6 Stjerner fra meg på kundeservice. Når vi først bestilte abonnement fra Phonero fikk vi ikke fred fra de før alt var skikkelig oppe og gå. De passet på at vi kunne betjene vår egen sentralbordløsning og at vi var utlært før de slapp taket. Jeg har aldri hatt et abonnement med så mange muligheter for å skreddersy muligheter og begrensninger til de ansatte. Ut fra omtalen min ser det ut som jeg jobber i Phonero, men det gjør jeg ikke. Lykke til videre

Svar fra Phonero
13.09.2019 10.21
Hei Rune,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og takker for innspill angående ekstra datapakke.

Veldig gøy å lese din tilbakemelding angående kundeservice og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Ha en fin dag!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundestøtte"
2 syns denne omtalen er nyttig

Måtte kontakte kundestøtte pga problemer med MMS. Fikk utmerket hjelp via chat'en, alt løste seg på 5 minutter

Svar fra Phonero
09.09.2019 09.25
Hei Ole,

Takk for din tilbakemelding.

Godt å se ting løste seg kjapt!

Mvh Mads
Phonero
Kent R. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Øyeblikkelig hjelp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang jeg spør er folk raske til å hjelpe. Systemet vi bruker er også feilfritt og enkelt å bruke. Det eneste jeg har å trekke er at en ansatt ikke har dekning der hun bor og kan derfor ikke ha Phonero som leverandør. Derfor 4 av 5.

Svar fra Phonero
09.09.2019 09.24
Hei Kent,

Så fint å se at du er fornøyd med oss!

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer slik det skal"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært i kontakt med Phonero flere ganger angående endringer av datapakker, ekstra kjøp o.l., og er svært fornøyd med kundeservicen.

Svar fra Phonero
09.09.2019 09.24
Hei Ole,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med oss og våre produkter.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig bra kundeservice!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjapp respons på mail og hyggelig og forklarende kundebehandler(e) som responderte på min henvendelse umiddelbart.

Svar fra Phonero
29.08.2019 09.35
Hei Sara,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundebehandler og priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Syns at ein får mykje for pengane og dere har ein meget bra kundebehandler. Hadde dårlig dekning på internett på Tjøm/Vigeland og i Kalamyli Hellas.

Svar fra Phonero
27.08.2019 09.15
Hei Henrik,

Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd!

Jeg vil gjerne undersøke planene i dette område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg, ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Bjørn A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektive og løsningsorienterte"
2 syns denne omtalen er nyttig

Effektive og løsningsorienterte. Nok ikke de rimeligste på markedet men har god dekning der ikke Telenor har.

Svar fra Phonero
27.08.2019 09.15
Hei Bjørn,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no slik at vi kan ta en gjennomgang av deres abonnement og se om vi kan tilpasse abonnementene bedre i forhold til deres bruksmønster.

Mvh Mads
Phonero
Michael W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilnett var innstilt på 3G"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telefonen iphone 7 brukte ikkje 4g. På eit eller anna vis var det skrudd av 4g på telefonen. Ikkje blitt gjort av bruker - rart - men det var på kundesiden feilen låg. Hadde ingen ting med phonero å gjere.

Svar fra Phonero
21.08.2019 14.22
Hei Michael,

Takk for din tilbakemelding.

Godt å se at du er fornøyd og problemet løste seg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god og kjapp service ved eierbytte av abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har så langt veldig god erfaring ifm eierskifte av mobilnummer. Kjapp respons på telefon og hyggelig og forklarende kundebehandler(e) som responderte på min henvendelse umiddelbart.

Svar fra Phonero
19.08.2019 12.37
Hei Hans,

Så fint å se at du er fornøyd med oss!
Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR