Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt å forholde seg til, hyggelig kundeservice. Konkurransedyktige.
Tusen takk for hyggelig omtale, Thea 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask leveranse på forespørsel. Hyggelig svar! Ok pris
Så fint å lese, Per! 😊 Tusen takk for omtalen! Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero er en konkurransedyktig operatør som ivaretar sine kunder godt. Det er forbedringspotensiale på et par av Phoneros apper og portaler som er litt utdaterte, men de fungerer likevel godt til sitt formål. Phonero lager skreddersydde løsninger etter bedriftens behov, med egen kontaktperson, rask og hjelpsom kundeservice. Vi er veldig fornøyde med Phonero. Den moderne "Din Bedrift" portalen gir gode administrasjonsmuligheter og ryddig oversikt over bedriftens tjenester. Alt i alt veldig bra. Ekstra skryt til kundeservice som er veldig hyggelige og dyktige til å følge opp.
Tusen takk for hyggelig lesing, Andreas! 😊 Vi er veldig takknemlig for din tilbakemelding, og skal sørge for et godt samarbeid videre. Hilsen Cecilie i Phonero.
Gode priser. Rask og hyggelig kundeservice fra kunnskapsrike ansatte. Smart mobilkjøp anbefales for alle bedrifter som ønsker at Phonero tar seg av de ansattes mobilkjøp, så bedriften slipper å bruke tid på dette selv. Fornøyde ansatte og fornøyd bedrift.
Tusen takk for hyggelig omtale, Rune! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har en god oversikt over hvor mye jeg bruker min data og kan styre bruken. Dessuten er det ingen skjulte kostnader. Jeg synes Phonero er en seriøs leverandør.
Tusen takk for fin omtale, Moses! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Hele prosessen med mobil tjenester har gått knirkefritt
Tusen takk for at du deler din erfaring, Atle! 😊 Vi setter stor pris på det! Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget positiv selger, gode priser og fleksible på produkt. Enkel og grei overgang fra gammel leverandør og hyggelig oppfølging
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Odd! 😊 Så fint å høre at alt gikk fint i overgangen. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero Telia gir seg aldri å ringe. Sakt nei 100 ganger. Kundeservice kontaktet flere ganger. Nå er forbrukertilsynet varslet.
Hei Remi! Det hørtes ikke bra ut - det må vi finne ut av! Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi er veldig fornøyde. Det hender vi ikke mottar fakturaene , men det ordner seg denne gangen også
Så fint å lese, Toril! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fungerer bra + god service + en god pris på deres tjenester.
Så fint å lese, Paul! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid korrekte fakturaer, alltid perfekt funksjon i samsvar med mitt abonnement
Tusen takk for hyggelig omtale, Asmund! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi inngikk bedriftsavtale med Phonero, hvor Phonero måtte dekke et lite bruddgebyr mot tidligere telefonileverandør. Så var vi trofast mot Phonero i nesten hele bindingstiden på 2 år, det manglet bare 4mnd. Vi ble oppringt av Ice for tilbud på bedriftsabb, og pga noe lavere priser sa vi ja takk til det. De skulle dekke bruddgebyr inntil 3000+mva pr abb - noe mer enn det skulle det ikke være mulig å bli. MEN Phonero fakturerte både fullt bruddgebyr kr 3000+mva pr abb OG I TILLEGG det bruddgebyr de selv hadde dekket ved skifte til dem. Andre telefonioperatører trapper ned bruddgebyr ifht tid en har vært abonnent. Det gjør altså ikke Phonero, og i tillegg skal de ha tilbakebetalt det de har refundert ifm inngålsen av avtalen - de tar betalt i begge ender selv om vi har vært lojal i nesten 2 år, og vi sitter igjen med noe av kosten selv. Aldri mer. Dette vil jeg naturlig nok advare om
Hei Linda! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask respons og gode priser! Får alltid hjelp på dagen og man kan fint selv ordne det meste selv på nett i "Din Bedrift Phonero".
Så hyggelig å lese, Alexander! 😊 Tusen takk for omtalen! Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask, hyggelig og imøtekommende hjelp. Takk 🙏🏼
Tusen takk for hyggelig omtale, Ole! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Raske og gode tilbakemelding fra kundeservice, med gode beskrivelser.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig god hjelp av hyggelig kunderådgiver. Gode forklaringer og tilpasset service.
Så fint å lese Kathrine! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.