Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Krever 3000kr i bruddgebyr. Skulle gå fra pohnero til et annet selskap som jeg fikk via jobben. Ble mildt sagt overrasket da en regning på 3000kr kom i posten. Jeg var også i kontakt med kundeservice for å få info om utmelding/ frigjøring av abenomentet. Ingenting om en 3mnd oppsigelsesfrist ble nevnt. Svindel rett ut.
Hei, Anette. Det er veldig leit å se at du ikke hadde en god opplevelse med oss. Send meg gjerne en epost på [email protected] med nummeret ditt så kan vi ta en nærmere titt på saken. Hører fra deg - Christer
Veldig behjelpelige med å løse det som var utfordrende for meg. Får raskt kontakt med dere.
Hei, Riborg. Takk for de hyggelige ordene! Vi er her for å hjelpe og det er flott å høre at du har hatt en god opplevelse med vår kundeservice. Ha en flott dag videre Hilsen Christer
Jeg fikk raske svar og god hjelp med det jeg trengte
Så hyggelig å høre Mehmed! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Super service av de ansatte, og raske til å hjelpe
Så hyggelig å høre Kristin! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig bra servis. Hadde problemer med tlf og de hjelpet meg rask. Rask servis .
Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Så fint at du fikk rask hjelp til å løse problemet. Hilsen Cecilie i Phonero.
Refusjon av bruddgebyr fra forrige leverandør fikset med 0 stress. En meget bra start 😀
Tusen takk for hyggelig omtale, Helge! 😊 Så fint å høre at du ble fornøyd! Hilsen Cecilie i Phonero.
Måtte gå over fra Telenor til Phonero grunnet jobbskifte, og for en nedtur! Dårlig lyd i samtaler og generelt dårligere dekning og hastighet enn hos Telenor. Kan ikke anbefale til noen!
Hei Håvard! Dette skal vi selvfølgelig hjelpe deg med. Om du kontakter oss på [email protected], med fult navn og nummer, så kan vi undersøke saken nærmere. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig rask og god hjelp. Problemet mitt var fikset på 2 minutter
Så bra å høre at du fikk rask hjelp! Vi setter stor pris på din omtale Ingrid. Tusen takk! 😊
Dette har vært svært vellykket. Betydelig billigere og en utrolig imøtekommenhet på alle plan. Fra SMB sin side har de tatt med 3 års bindingstid uten at det var med i avtalen. Dette ordnes enkelt i Phonero.
Så fint å høre at du fikk et godt inntrykk Jon! 😊 Takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
Dritt selskap! Ble lurt med pris. Veldig dårlig kunderservice. Kort åpningstider. Hindret ekstra kostnader. Aldri mer!
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Stress når en ikke får opp teleleverandør ved ankomst i et annet land. Huff! God hjelp fra ansatte i Phonero. 😊
Så bra du fikk en løsning på problemet! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God oppfølging ok priser rimelig god dekning. Kjappe tilbakemeldinger
Takk for hyggelig omtale, Mårten! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero opererer med oppsigelstid på 3 mnd i tillegg til bindingstid - ellers ilegges et straffegebyr på kr 3000.- + moms. Dette ble ikke opplyst når avtale ble inngått. Dette gebyret er selvkomponert og vil sannsynligvis ikke tåle en juridisk prøvning. I beste fall er dette uetisk, på grensen til svindel. Så godtfolk _ styr unna Phonero
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har mange gode erfaringer med Phonero gjennom flere år
Så fint å høre omtalen din, Ane! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter! Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid lett å få god kvalifisert bistand. Rask respons. Også ved tilbakering. Litt klønete at rollover blir borte ved endring av abonnementstype. Men de gir meg den tapte tollover tilbake hvis jeg ringer og ber om det.
Så hyggelig å lese omtalen din, Harald! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
De er når du trenger hjelp. Lett å få hjelp om du ønsker det
Takk for hyggelig omtale, Øistein! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.