Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Phonero sender fakturaer uten at de har levert den aktuelle tjenesten. Styr unna!
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero
Lurer småbedrifter til å bytte operatør ved å ringe/mase gjentatte ganger over flere måneder. Ingen god opplevelse.
Hei! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har en meget ryddig og oversiktlig brukerprofil, app løsningen kan du enkelt administrere tilleggstjenester. Som bedriftseier har du full kontroll og god oversikt over forbruk. Kundestøtte som er der for deg med god hjelp ved behov, anbefaler Phonero til alle👍🏼👍🏼
Tusen takk for fin omtale Morten! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi valgte Phonero som vår samarbeidspartner da de har den graden av service, oppfølging og teknisk løsning som var best tilpasset vår hektiske hverdag med ca 3 500 inngående telefoner pr måned. Våre kostnader etter overgang til Phonero ble nærmest halvert og vi fikk en mye bedre teknisk løsning, skreddersydd etter vårt behov. Vi anbefaler Phonero som deres fremtidige samarbeidspartner.
Så hyggelig å lese omtalen din Ole! Tusen takk 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero er for oss et meget godt alternativ for et stabilt og rimelig telefonabonnement med meget god dekning. Enkel og grei faktura som er oversiktlig og lett å lese.Faktura er spesifisert for begge de nummerene som vi har tilknyttet
Tusen takk for omtalen, Birger! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Det er så bra og være Phonero kunde. Dere er er veldig bra og alt. Tusen takk
Tusen takk for omtalen Ingeborg! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Very nice to talk to them. Get a lot of help. He is very professional and patient.
Thank you for your kind feedback, Long! 😊 We appreciate that. Regards, Cecilie from Phonero.
Bare en chat unna, får alltid god oppfølging og raske svar fra phonero! De kan lett anbefales !
Tusen takk for fin omtale, Monica! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Det er alltid lett å få kontakt med noen i Phonero om det skulle være noe en lurer på.
Takk for hyggelig omtale, Morten! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Har hatt Phonero i mange år og har vært veldig fornøyd, alltid dekning, aldri noe tull. Når jeg nå skulle skifte bedrift gikk det sømløst og problemfritt.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Oversiktlig fakturering, god dekning & rask kundeoppfølging er viktig for vår kjøreskole. Topp score !
Tusen takk for kjempe fin omtale, Carsten 😊 Hilsen Dina i Phonero
Jeg er meget fornøyd med Phonero bortsett fra litt problem med dekning enkelte steder.
Så hyggelig å lese at du er fornøyd med oss, Naseer! Hver dag jobber Telia med å utbedre dekningen over hele Norge, slik at vi kan tilby den beste dekningen for våre kunder 😊 Hilsen Dina i Phonero
Letvint begyner å bli billigere med store datapakker og alt inkludert i en pris
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har vist seg å ha meget god kundeservice gjennom flere år. God og meget kompetente service innstillte medarbeidere. Jeg har blitt møtt av hyggelige kundeservice som gjør sitt ytterste for at jeg som kunde skal bli fornøyd.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Under salg av abonnementet ble deres dekning i mitt aktuelle området gjennomgått og oppgitt å skulle være omtrent like god som Telenors. Avtalen ble signert. I praksis ble telefonen ubrukelig i det aktuelle området. Telefonsamtaler måtte foregå utendørs og med mange avbrudd pga dårlig forbindelse. Jeg sendte klage som ble høflig besvart, men ingen løsning på problemet. Når jeg nå sa opp abonnementet i april 2023 ble jeg ilagt et avbruddsgebyr på kr 7.500,- for mine 2 telefoner. Det er bittert å bli ilagt et slikt gebyr når Phonero ikke har levert det de lovet. Samtalene fra salget er også tatt opp av Phonero, så dokumentasjonen på villedende markedsføring burde være lett tilgjengelig. Jeg mener at selskapet i dette tilfellet burde tilbudt å annullere avtalen uten avbruddsgebyr.
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Det fungere etter avtalen. Ting løser seg fortløpende etter kontakt med kundeservice .
Så bra vi kunne få hjelpe deg! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊 Hilsen Cecilie i Phonero.