Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
1234
330
72
44
271
Sorter omtaler etter
Viser av 1951 omtaler med
Nyeste fĂžrst
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Det ble en dyr affære"

Hadde fasttelefon som ble sagt opp i 2018, men oppdaget plutselig at jeg har blitt fakturert over 3000,- siden den gang😡Selvfølgelig er det mitt ansvar å følge med på egen økonomi, men trodde at et abonnement ble stoppet når man ringte og ba om det. De nekter for at jeg har sagt opp, enda de(telia/phonero) kunne bekrefte at det ikke har vært aktivitet på nummeret siden januar 2018, og i tillegg har de hatt et tilgodebeløp på i overkant av 1000,- liggende til meg siden 2018... så operatøren ba om kontonummeret så de kunne overføre pengene... bare 3 år og 5 måneder på overtid der altså🤪Hvorfor de ikke har kontonummeret de har trukket penger fra fra i alle år, tilgjengelig, det vet da fåglarna! Og hvorfor de har et tilgodebeløp til meg hvis jeg ikke har sagt opp, vel det er en liten gåte i mitt hode! Så mitt råd er å holde seg langt unna denne tøysebedriften, og hvis man er nødt til å forholde seg til dem; ta opp samtaler! Det gjorde dessverre ikke jeg, og det ble dyrt!

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:48
Hei, Et. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"

Holder hva de lover 👍Greie å ha med å gjøre. God dekning.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:48
Hei, Kjell Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Kundeservice er veldig bra. Mitt spørsmål og problem fikk jeg svar på med en gang. Minst fornøyd med at rollover ikke tar med hele mengde med data men kun fra foregående måned.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:48
Hei, Christine. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Knut I. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Wnkelt å være kunde."

Enkelt å være kunde. God oppfølging. Gode priser. Får svar på spørsmål raskt

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:48
Hei, Knut. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Martin S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode tekniske løsninger, noen mangler"

Veldig bra admin-grensesnitt, når du finner det. Mobil-appene har noen mangler, savner feks å enkelt kunne se hele telefonkøen (ikke bare unesvarte anrop som forsvinner etter at du har sett dem en gang). Savner også bedre admin-app for mobil, der jeg kan velge auto-sms og innstillinger for hovednummer på mobil. Savner også fri data abo. Mwn alt i alt et godt abo. for bedrifter.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:48
Hei, Martin. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår produktavdeling. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Jan T. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig,bra og ennkelt"

Billig og enkelt. God dekning. Enkel overføring fra Telenor.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:47
Hei, Jan. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ganske tilfreds"

Ingenting å utsette. God dekning og greie priser. Har bevisst holdt firma unna bindingstid, da jeg syns det generelt er en uting i bransjen - og ikke verdt de 50 kr man får i ev refusjon da mye kan skje på to år. Videre bør EHF-faktura være gratis. Noe som fungerer ekstra godt hos Phonero er mobilkjøp med delbetaling. Vi har vel kjøpt i underkant av ti telefoner og alle er blitt levert raskt helt uten problemer.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:47
Hei, Knut. Så gøy at du er fornøyd med Smart Mobilkjøp. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Elendig dekning!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Er stor skuffelse hele greia. Er ikke i nærheten av 4G. Knapt nok 2G. Sitter i stua og alt hakker. Telefonsamtaler skurrer og brytes.

Svar fra Phonero
31.05.2021 20:46
Hei, Runar. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"enkelt å bruke"

Om du får problemer er support meget kjappe og hjelper deg gjerne.

Svar fra Phonero
31.05.2021 20:46
Hei, Vidar Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Knut E. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero Bedriftsnett er en løsning midt i blinken for små bedrifter"

Phonero gir små bedrifter en løsning som er veldig godt tilpasset. Mulightene for oppsett, sentralbord, viderekoblinger, køer, etc gir oss alt vi trenger.

Svar fra Phonero
31.05.2021 20:46
Hei, Knut. Så gøy at du er fornøyd med Bedriftsnett. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har ikke noe spesielt"

God service på min eneste henvendelse til Phonero. Rask, greit og hyggelig ekspedert😀

Svar fra Phonero
31.05.2021 11:30
Hei, Tom. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Data rollover er en vits"
2 syns denne omtalen er nyttig

De beregner data rollover på en helt egen måte. Hadde ikke valgt de om jeg hadde lest vilkårene nøye nok. De sa for 6 mnd siden at de vurderte å endre dette, men mens de fortsatt vurderer bør potensielle kunder tenke seg godt om dersom data rollover er noe som er viktig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Har inngått en avtale som er umulig å komme ut fra til tross for ingen bindingstid"
4 syns denne omtalen er nyttig

Uforskammet medarbeider som truer med Bruddgebyr på kr 3 000 + mva eller 3 måneds oppsigelse som jeg må betale meg ut av til tross for at jeg har en avtale uten bindingstid. Uforskammet og ufordragelig i telefonen. Vedkommende mener at Telia har god dekning der jeg bor, til tross for at jeg har brukt Telia de siste årene, og har måtte stå på terrassen for å snakke i telefonen.

Svar fra Phonero
28.05.2021 08:58
Hei, Sonja. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kristin L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd så langt"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, lett å få riktige folk på telefonen – og gode forklaringer/svar på mine spørsmål. Fungerer ryddig og bra.

Svar fra Phonero
28.05.2021 08:58
Hei, Kristin. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Greit"

Billig og effektiv. Virker helt ok for meg, det jeg bruker telefonen til. Samtaler og meldinger.

Svar fra Phonero
25.05.2021 21:01
Heisann Elsa. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Johnny L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Varierende kvalitet på hjelpen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kom dårlig igang på grund av (navn anonymisert) og avtalene hun lovte men det ble bedre med en ny kunde behandler.

Svar fra Phonero
25.05.2021 21:01
Hei, Johnny. Takk for din tilbakemelding Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Hans H. I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fikk rask hjelp av hyggelig kundebehandler."

Vi benytter Phonero bedriftsnett og er meget fornøyd med tjenesten

Svar fra Phonero
25.05.2021 21:01
Hei, Hans. Så gøy at du er fornøyd med Bedriftsnett Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et enkelt spørsmål om mitt kundeforhold"

Veldig gode og raske på support. Veldig hyggelige ansatte.

Svar fra Phonero
25.05.2021 21:01
Hei, Egil. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Dag S. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har ikke noe negativt å si"

Besvarer henvendelsene hurtig. Gir kort og grei informasjon. Tilpapasser seg mine behov. Dårlig dekning der hvor jeg ofte er (Austrheim, Stord, Mjølfjell)

Svar fra Phonero
18.05.2021 18:56
Hei, Dag. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse Vi vil undersøke områdene dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positivt og lite byrokratisk"

Phonero opplever jeg som en positiv leverandør , som er enkel å komme i kontakt med.

Svar fra Phonero
18.05.2021 18:56
Hei, Frode., Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Helt greit"
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt greit på alle vis. Kunne hatt mere detaljert faktura der man ser hva som er igjen av bruddgebyret når det går mot faktura.

Svar fra Phonero
14.05.2021 14:56
Hei, Ola Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre internt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Ble en kostbar opplevelse"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av phonero og fikk et godt tilbud fra phonero. De hadde så god dekning at politi og ambulanser bruker de fikk jeg opplyst. Med de lovnader og en god pris og at de dekket inntil 3000 i avbruddsgebyr pr tlf hos min daværende leverandør så takket jeg ja til å gå over til de. Skal sies at hos tidligere leverandør hadde jeg suveren dekning der det var viktig for meg da jeg må være tilgjengelig hele tiden pga jobb. Hos phonero ble det ikke slik. Jeg måtte avbryte påsketur på hytta da jeg ikke hadde signal der. Jeg får gå ut av phonero uten å betale for avbrudd. Men etter ca 3 mnd hos phonero koster det meg 6000 i avbruddsdekning de krever tilbake som de dekket for avbrudd hos min tidligere leverandør. Så ca 3 mnd hos phonero koster meg nesten 9000 kr.. så er lite imponert og kommer ikke til å anbefale de til flere. Synes også nettet er dårlig og oppkobling/ringing til andre tar tid.

Svar fra Phonero
14.05.2021 14:56
Hei, Siv. Vi forstår at dekning er kritisk Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøse, lureri, dyrere enn de lover!"

Orker ikke engang å si hvor useriøse de er. Lurer folk, det er det de gjør!!!!!

Svar fra Phonero
10.05.2021 13:31
Hei, Maria. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Erfaringer som ny bruker"
1 syns denne omtalen er nyttig

God bistand ved bytte til ny leverandør. Fikk bl.a. utsatt bytte pga ikke mottatt ny tlf.

Svar fra Phonero
14.05.2021 14:55
Heisann Per. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kurtinge
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suveren kundebehandlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har en enkel og velfungerende sentralbordfunksjon som gjør at vi kan ta godt imot våre kunder som ringer inn til klinikken. Når det inn i mellom dukker opp spørsmål eller problem, som regel brukerfeil, er det en fryd å ringe til den blide supportgjengen hos Phonero. De fixer kjapt og vi blir alltid i godt humør når praten er over.

Svar fra Phonero
14.05.2021 14:55
Heisann Kurt Inge. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR