Har aldri hatt problemer med abonnementet. Ikke like god dekning alle stedet. Har opplevet at Telenor har dekning og ikke Phonero, men stort sett svært fornøyd.

Meget fornøyd med byttet over til Phonero. Gode tekniske løsninger. Oversiktlig portal online og veldig enkel, ryddig og oversiktlig sentralbordsløsning. Appen er også enkel og oversiktlig. Veldig fornøyd så langt med dekning og service!

Phonero er ikke bare best på pris. De er også tilgjengelig, personlig og hyggelig når vi har behov for service og hjelp.

Phonero har rammeavtale med firma hvor jeg ansatt, og det har de hatt helt siden de het Ventelo. Jeg er så forøyd med Phonero at jeg derfor har valgt dem også som leverandør av mobil tjenester til mitt private elektro firma.

Vi har alltid vært fornøyd med tjenestene og prisene til Phonero, men vil nok trekke kundeservice frem som den beste delen. De få ganger jeg har vært nødt til å kontakte kundeservice, har jeg fått raskt svar og man løser stort sett det man må på en telefon eller på et par mail.

Phonero løste bedriftens behov for kombinasjonen mobiltelefon og IP-telefon og løsningen har fungert som ønsket.

Veldig fornøyd med kundeforholdet. Mange gode funksjoner på nett, og alltid god hjelp hvis noe blir for vanskelig å få til selv.

Følger opp henvendelser raskt, ingen ventetid og seriøs oppfølging. Som bedrift er vi godt fornøyde med kundeservicen.

Har vært kunde gjennom mange år og er godt fornøyd med Phonero. Får raskt svar og hjelp de ganger vi trenger dette og de tilbyr de tekniske løsninger som fungerer for vår bedrift. Etterlyser noen ganger info angående nye typer abonnement som kan være kostnadsbesparende for oss.

Eg ba om å få tilsendt kopi av fakturaen, da eg ikkje fekk til å åpne den. Det vart ordna med ein gang, av hyggelig/ vennlig betjening!

Vi skiftet til nytt telefonsystem i våres for vår smådyrklinikk, og var redde for at det skulle bli komplisert og vanskelig. Men nå kan vi - vi har muligheten - til å ordne alt selv! Fra innlesing av beskjeder på svarer til å legge om hvis ukene og vaktene må endres, og gjøre vår egen mobil til jobbtelefon og motsatt - alt går ganske lett etterhvert. Men det beste er kundeservicen, svarer ila sekunder, det virker som om de som sitter der kan alt og de løser alle våre problemer på første forsøk. Trenger vi hjelp, er det godt å vite at de er der. Veldig fornøyde!

Vi har bare gode erfaringer med Phonero. Gode på pris, smarte tekniske og digitale løsninger – og alltid på pletten når vi lurer på noe. Som daglig leder har jeg full oversikt over kostnader, og jeg kan enkelt styre og gi tilgang til ansatte. Vi har til og med satt opp digitalt sentralbord, helt på egenhånd!

Phonero's løsning med mobil og IP telefon løsning fungerer veldig bra for oss. Konkurransedyktige priser.

Jeg har god erfaring med Phonero, gode priser og tjenester. Jeg har vært kunde der i 2 år nå. Anbefales

Gikk fra Telenor til Phonero Bedriftsnett og det er billigere, MYE bedre kundeservice og veldig enkelt oppsett med både bn.phonero.no og appen på telefonen.

Ble oppringt av selger som åpnet med å kunne garantere meg billigere telefonabonnement. Han trakk tilbake garantien sin da hans beste tilbud var kr 149,- pr mnd. Dette var kr 20,- dyrere enn mitt abonnement pr i dag.

Hadde 4 private abonemanger, endte med 4 bedrift abonemanger med 24 måneders bindnings tid. Jeg fortalte dem at jeg skulle ikke ha de på bedrifte men på noe sett så klarte de å få meg til og si noe som gjorde at de kunne binde meg til bedrifts avtaler. Jeg har ikke bekreftet med email eller sms men likvel så sier de at jeg har godkjent dette. Anbefaller at ikke noen pratar ens me disse folka. Selgerne lever av bruddgebyr. Jeg har ikke gått over til phonero enda men likvel så kan jeg ikke angre dette. Helt utrolig.

Fornøyd både med dekning og kundeservice når jeg en sjelden gang har behov for dem. Sentralbordet fungerer også bra.

Opplever at Phonero har veldig god dekning, er billige og ikke minst, en kjempegod og rask kundeservice.

Jeg er ny kunde. Forsto ikke den første regninga mi, men fikk veldig effektiv og hyggelig forklaring i tlf. Virker som et flott selskap.

LIGG LANGT UNNA Her der det kun snakk om å lure deg inn som kunde. Blir lovet bedre dekning, noe som overhode ikke har skjedd for min bedrift Du har INGEN AGGRERETT når du har sakt ja som bedriftskunde. Og om du nevner at du har angrerett er de på deg med bruddgebyr osv. Det kommer ALLTID skjulte gebyrer som "nummergebyr" og "epostfakturagebyr" Å har du ikke vært så observang å få med MMS, kommer dette på toppen. Nei det her er det mest bedritne selskapet jeg har vært borti.

Hyggelige og i møterommene kundebehandlere. Lite ventetid. Får stort sett hjelp og svar ift min henvendelse.

Slapp å stå i telefon kø, imøtekommende Og service innstilt medarbeider. Fikk rask avklaring og god hjelp til det jeg trengte bistand med.

Driver firma på Jæren og opplever at telefonen detter utav dekning til stadighet. Ufattelig frustrerende. Har 5 abonnemang i firmaet og alle opplever det damme.

Veldig fornøyd med service og oppfølging👌 Hyggelige kundeveiledere som ordner opp og finner gode løsninger😊 Anbefales!!
