Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
74%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
906
250
66
35
218
Sorter omtaler etter
Viser av 1475 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Operatørbytte"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet til Phonero i vår, og er strålende fornøyd hittil. (Anonymisert) er dyktig på innsalg, og stiller opp og fikser alt, i tillegg er chatten til Phonero suveren. Phoneros folk står på for sine kunder. Anbefales

Svar fra Phonero
03.08.2020 22.03
Hei Jørn,

Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.
Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Tusen takk for fin omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei! Suveren service både på tlf. og chat, fikk rask hjelp og vi fikk alle svarene vi hadde behov for. Hyggelige folk i andre enden av tlf./chat.

Svar fra Phonero
31.07.2020 21.12
Hei Arnt,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Følte meg lurt"
9 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av Phonero med tilbud om billigere abbonemang enn mitt Onecall. (Er enmannsbedrift AS) Etterhvert viste det seg at de var mye dyrere enn Onecall. Etter et år sa jeg opp avtalen og gikk tilbake til Onecall. Da fikk jeg et avbestillingsgebyr på 3000 kr. Konklusjon for småbedrifter: Skygg unna

Svar fra Phonero
26.07.2020 20.20
Hei Helge,

Takk for din tilbakemelding.

Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Flåing av kunder som vil bytte selskap."
2 syns denne omtalen er nyttig

Synes det er helt horribelt at man må betale 3750kr for å avslutte et abonnement. Har ikke ord. Aldri mer Phonero for min del!!

Svar fra Phonero
20.07.2020 22.09
Hei Anita,

Takk for din tilbakemelding.

Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler og at avbestillingsgebyr faktureres dersom man sier opp innenfor avtaletiden.

Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok. Lykke til med ny leverandør.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Den beste servicen å få på mobilmarkedet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kontakter Phonero i 22.00 tiden for å få hjelp til min datters pin el PUK kode, noe jeg fikk hjelp til pr telefon i løpet av fem minutter! Fantastisk. Tusen takk😊. Gjett om ungdommen ble glad.

Svar fra Phonero
20.07.2020 22.08
Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med oss :)

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God kundeservice, Dårlige vilkår"
1 syns denne omtalen er nyttig

3 års bindingstid og 3000 kr i bruddgebyr er urimelig for de som skal være pionerer på bedrifts telefoni. Sniker inn at man må betale 0,49 pr bank-id verifisering og signering, dette er ingenting annet enn en måte å få enda mer penger ut av oss som forbrukere. Kundeservicen er det eneste som kan dras frem som positivt her da svartiden generelt er meget rask. Forøvrig leverer mange andre operatører samme løsninger bare at helheten føles mer profesjonelt (hos de større selskapene så klart) og man må ikke betale for bank-id signering.

Svar fra Phonero
16.07.2020 11.18
Hei Per,

Vi takker for din tilbakemelding.

Vi har 24 måneders avtaletid som standard på våre bedriftsavtaler, men tilbyr nå også avtaler uten bindingstid.
På grunn av kostnader knyttet til drift av Bank-ID på mobil har vi innført en kost på dette, men tilbyr også abonnement som har det inkludert.

Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no for å få alternative løsninger til dette.
Jeg håper vi kan beholde deg som fornøyd kunde.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Hyggelig og imøtekommende"

Imøtekommende og løsningsorientert ved telefonhenvendelse. Forsto mitt (kundens) behov og løste sak effektivt og til min tilfredsstillelse.

Svar fra Phonero
16.07.2020 11.17
Hei Bård,

Så godt å se at du er fornøyd med oss.
Tusen takk for hyggelig omtale!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bruddgebyr som forretningsmodell"
8 syns denne omtalen er nyttig

Som stolt Kristiansander er det trist å melde at selskapet Phonero må du aldri inngå en bedriftsavtale med. Avtaler med 3 års bindingstid og 3000kr i bruddgebyr er urimelig, elementer deres pågående selgere ikke nevner. Bruk heller pengene på et annet selskap.

Svar fra Phonero
01.07.2020 11.04
Hei Geir,

Takk for din tilbakemelding.

Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bortfall"
3 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke summetonen. Kommer bare en beskjed om at; du har ringt et nummer som ikke er i bruk. Noe som ikke stemmer da jeg vet numrene er riktig. De som forsøker å ringe meg kommer bare til telefonsvarer, enda jeg ikke har dette aktivert. Får jeg svar til den jeg ringer så forsvinner plutselig den jeg ringer til. Jeg hører alt som blir sagt men de som er i andre enden hører ikke meg... Aldri vært borti maken til telefontrøbbel😖😖 Skjer det ikke en umiddelbar bedring på problemene så flyttes abonnement tilbake til en tjenestedyktig leverandør.

Svar fra Phonero
01.07.2020 11.04
Hei Leif,

Dette høres ikke bra ut, slik skal det jo ikke være.
Jeg vet ikke helt hva som kan være problemet, her må vi undersøke litt nærmere.

Send meg en mail på bytt@phonero.no med navn og nummer, så ringer vi deg.

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Løsningsorienterte og høy kompetanse"
4 syns denne omtalen er nyttig

Rask tilbakemelding på henvendelse, hjelpsomme og hyggelige. Alltid tilgjengelig og løsningsorienterte!

Svar fra Phonero
01.07.2020 10.55
Hei Elisabeth,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bytter aldri telefonleverandør igjen, hos Phonero er det super service til gode priser. Veldig bra sentralbordløsning for bedrift😊

Svar fra Phonero
01.07.2020 10.55
Hei Lise,

Godt å se at du er fornøyd med oss :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ekstremt rask og god service og gode priser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det er sjeldent man har behov for å ringe kundeservice men de få gangene jeg har ringt så har jeg fått svar etter 2-3 ring og veldig god hjelp. Har byttet til Phonero nettopp pga dårlig service hos forrige leverandør. Har vært kunde hos Phonero nå i 2 år og har enda ikke opplevd nedetid eller andre problemer. Har hatt behov for å justere åpningstid nå nylig og som nevnt var alt løst i løpet av 2 minutter. PHONERO ANBEFALLES PÅ DET STERKESTE, gode priser og rask og god service.

Svar fra Phonero
01.07.2020 10.54
Hei Jens,

Så gøy å lese tilbakemeldingen din, fornøyde kunder er viktig for oss.
Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Tusen takk for hyggelig omtale.

God sommer!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superrask service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Herlig med en kundeservice hvor man slipper kø. Alltid rask responstid og god hjelp når jeg trenger det. Billige abonnement med mye data har de også. Tommelen opp fra meg👍

Svar fra Phonero
01.07.2020 10.54
Hei Patrick,

Gøy å lese at du er fornøyd, tusen takk for fint omtale.

God sommer!

Mvh Katrine
Phonero
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero leverer kvalitet i alle ledd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero leverer relevante produkter til en konkurransedyktig pris. Deres kunderådgivere svarer raskt, om nødvendig foreslå løsninger og leverer produkter på meget kort tid. Rådgiverne evner raskt å sette seg inn i bedriftens spørsmål og problemstillinger. Phonero leverer gode verktøy for å ha oversikt over bedriftens abonnement og tjenester.

Svar fra Phonero
01.07.2020 10.29
Hei Torbjørn,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ryddig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er et ryddig selskap og fikser opp hvis det er noe du har problemer med. Som kunde er dette veldig bra å kunne få hjelp når du spør om noe.

Svar fra Phonero
01.07.2020 10.29
Hei Jan,

Så godt du er fornøyd, takk for fint omtale.

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeservice."
2 syns denne omtalen er nyttig

Opplever kundeservice som meget god uansett hvilke spørsmål vår bedrift har. Rask respons, nyttige tips og god oppfølging.

Svar fra Phonero
01.07.2020 10.29
Hei Lene,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alltid god service, svarer rast på telefon, er tålmodige og hyggelige, og enkelt system som fungerer meget bra

Svar fra Phonero
01.07.2020 10.07
Hei Erik,

Så fint å se at du er fornøyd med oss.

Tusen takk for hyggelig omtale!

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundevennlige, løsningsorienterte og hyggelige"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kan trygt anbefale Phonero til andre. De er opptatt av at kunden skal være fornøyde, og strekker seg langt for å oppnå dette.

Svar fra Phonero
29.06.2020 10.08
Hei Heidi,

Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

God sommer!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det enkle mobilvalget"
3 syns denne omtalen er nyttig

Flott mobiloperatør for familien, med god kundeservice, og enkle produktvalg. Datapakker velger du bare etter behov, fra 1Gb og oppover, spesifikasjon på faktura kan bli litt bedre.

Svar fra Phonero
29.06.2020 10.08
Hei Svein,

Tusen takk for hyggelig omtale!

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero gjennom et halvt år"
3 syns denne omtalen er nyttig

Finner ingen som har bedre dekning enn Phonero. Et romlig og godt abonnement som passer perfekt til mitt bruk. Anbefales!

Svar fra Phonero
29.06.2020 10.07
Hei Jon,

Godt å se at du er fornøyd, tusen takk for fin omtale.

God sommer!

Mvh Katrine
Phonero
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk god hjelp med mine spørsmål knyttet til abonnement og alternative løsninger for mobilt bredbånd. Løsningsorientert og hyggelig.

Svar fra Phonero
29.06.2020 10.07
Hei Kristian,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og oversikt i appen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt gode opplevelser med kundeservice når jeg har trengt hjelp. Og appen er fin for å holde oversikt over forbruk og for å gjøre endringer på abonnement. Anbefales.

Svar fra Phonero
29.06.2020 10.07
Hei Kenneth,

Så bra du er fornøyd, tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

God sommer!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Supporten og hjelpen er helt suveren. De har tekniske løsninger, som jeg har savnet hos andre leverandører.

Svar fra Phonero
29.06.2020 10.06
Hei Svein,

Så fint å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Tusen takk for fin omtale!

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero er en leverandør slik jeg ønsker det."
4 syns denne omtalen er nyttig

Pronect kuppet meg på en ubehagelig måte. Det var en lettelse at Phonero overtok abonnementet. Jeg ønsker Phonero lykke til videre.

Svar fra Phonero
29.06.2020 10.05
Hei Kåre,

Tusen takk for fin omtale!

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fått meget god service helt fra vi inngikk en avtale, og de følger opp med å kontakte oss for å høre om det er noen vi ønsker å endre på. Det kaller jeg god service.

Svar fra Phonero
29.06.2020 10.05
Hei Mette,

Så bra, fornøyde kunder er viktig for oss.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR