Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 30 innen
mobilselskap
64%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
434
175
51
30
182
Sorter omtaler etter
Viser av 872 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning i indre strøk og superdyrt hvis du vil ut før bindingstiden er slutt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Generelt har Phonero fungert bra i forhold til sentralbordløsning etc, men når vi opplevde dårlig dekning i indre bygder er svaret bare at de er best i test på 4G, og det er det... Det hjelper ikke våre montører når dekningen er lik null flere steder. Når vi så ønska å bytte selskap opplever vi at bindingene er opp i 24 måneder og det er rådyrt å avslutte abonnementet selv om vi opplever at dekningen ikke er god nok for oss og at det er derfor vi ønsker å bytte. Unngå Phonero og finn ett selskap uten binding som det går an å snakke med hvis dekningen er dårlig.

Svar fra Phonero
19.06.2019 10.14
Hei Jon,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på saken din.

Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og priser, men savner kundeservice i helgene"

Phonero har lave priser. Kundeservice er rask og veldig bra! Men savner tilsvarende service i helgene og helligdager.

Svar fra Phonero
19.06.2019 09.25
Hei Kai,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Om du trenger hjelp til f.eks PIN/PUK-koder, trenger å sperre et abonnement eller har andre driftskritiske problemer kan du kontakte oss 24 timer i døgnet på vår vakttjeneste.

Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundeservice"

Foretok en iOS-oppdatering og måtte låse opp igjen Sim-kortet, men hadde ikke koden tilgjengelig, mao glemt koden😊 Fikk raskt hjelp fra kundeservice, og problemet var løst på ca 1 minutt.

Svar fra Phonero
18.06.2019 09.06
Hei Anne,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se ting løste seg kjapt :)

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hyggelig og hjelpsom kundeservice"

Har opplevd å bli godt mottatt og fått kyndig veiledning når jeg har hatt spørsmål. Jeg har bedriftsabonnement/tjenestetelefon og det er alt for tungvint og tar for lang tid å få tilgang til egen telefonregning om man ønsker det. Ellers veldig fornøyd

Svar fra Phonero
17.06.2019 12.23
Hei Grete,

Takk for fin tilbakemelding!

Fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.
I vår mobilapp kan du sjekke forbruk for inneværende måned og forrige måned.

Mvh Katrine
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Erfaring med Phonero"

Vi har vært kunde hos Phonero siden 2016 og har generelt bare positiv erfaring med de som leverandør på mobiltelefoni og sentralbord løsning.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11.58
Hei Roald,

Så fint å se at du er fornøyd med oss.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Svein B. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Jeg har god erfaring med Phonero som bedriftskunde"

Jeg har god erfaring med Phonero som bedriftskunde. Nå skal jeg begynne samarbeidet som privatkunde, og derfor kan jeg ikke påberope meg noen erfaringer privat ennå.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11.58
Hei Svein,

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service, enkelt å forstå, tilgjengelig kundeservice."

For bedrift er dette supert å bruke. Enkelt, en innlogging. Tilgjengelig service. Kundevennlig Effektivt.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11.58
Hei Aslaug,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Bernhard
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God oppfølging"

Kompetente folk og tilsvarende kompetente svar. Både mail- og telefonhenvendelser ble besvart raskt og konstruktiv.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11.58
Hei Bernhard,

Så fint å se at du er fornøyd med oss.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Bjørn L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og rask kundeservice men håper på bedre funksjonalitet i link for administratorer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tungvint å måtte fylle inn og sende skjemaer hver gang man skal gjøre noe med et abonnement/simkort. Som lokal administrator bør man kunne utføre slike oppgaver selv. Raskere for oss som kunde og mindre arbeid for phonero - burde være en vinnvinn situasjon...

Svar fra Phonero
18.06.2019 09.06
Hei Bjørn,

Takk for din tilbakemelding.

Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice.
Vi jobber nå for fullt med en ny selvbetjeningsløsning slik at det skal bli enklere å gjøre endringer på abonnementene selv.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phoneros leveranser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi er er svært fornøyd med Phoneros kundeservice og deres systemer, men vi er ikke så fornøyd med dekningen vi opplever i deres nett. Det oppleves at våre sjåfører ofte mister dekningen, selv i sentrale strøk.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11.57
Hei Roger,

Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbedring i området, eller om det kan være andre løsninger som kan hjelpe deg.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Stig M. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Nærhet, god oppfølgning."

God kundeoppfølging. Svarer kjapt. Behjelpelig. Er i nærheten. Summert opp har jeg som kunde et godt inntrykk av phonero.

Svar fra Phonero
17.06.2019 10.25
Hei Stig,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Elisabeth H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning gjevnt over"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelige selgere som tok turen hele veien til verkstedet våres for å "måle" dekning da med sine telefoner ved å gå litt rundt. De lovet at den dårlige dekningen fra Telenor kunne gjøres noe med ved å bytte til Phonero. Byttet over alle abonnement i god tro, og verken jeg eller de ansatte kunne snakke med hverandre eller kunder over telefon, verken på verkstedet eller noen som helt annen plass, da vedkommende i andre enden stadig utbrøt :jeg hører deg så dårlig, har du meg på høytaler eller? Og på europaveien mellom Grimstad og Kristiansand brøyt det med jevne mellomrom. Hadde også NULL dekning på mobilnettet på kontoret. Har nå byttet tilbake til Telenor og sitter igjen med en regning fra dere på 13000 i bruddgebyr og 9819 fra Telenor. Håper dere betaler dette i sin helhet, da vi ble lurt trill rundt med lovnader og hadde en marerittuke alle mann uten mulighet for å nå noen som helst, og mange oppgitte kunder som ikke fikk bestilt varene sine. Tragisk.

Svar fra Phonero
12.06.2019 22.20
Hei Elisabeth,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne undersøke saken din nærmere.

Vi forstår at dekning er kritisk, så jeg håper du kan ta kontakt med oss på bytt@phonero.no så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Jan E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Signalproblemer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har i lange perioder ikke hatt signaler på min telefon. Dette har vist seg å være vedlikehold på en telemast der hvor jeg bor. Har ikke fått beskjed om dette før i ettertid og har vært til tider frustrerende.

Svar fra Phonero
11.06.2019 13.37
Hei Jan,

Takk for din tilbakemelding.

Vi vil gjerne undersøke hvilket området dette dreier seg om slik at vi kan sjekke status på arbeidet.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg mener Phonero bør se over hva deres selgere lover kjøpere over på telefon. Dere bør gi riktig opplæring til deres selgere. Eneste dere gir opplæring til deres selgere at lov alt sant eller ikke sant spiller ingen rolle. Dere må selge. Og da lover de alt til kundene, og senere finner kunden ut at nå har dem blitt lurt.

Svar fra Phonero
06.06.2019 09.23
Hei Asif,

Takk for din tilbakemelding!

Slik skal det ikke være, det er viktig for oss med godt samarbeid og fornøyde kunder.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt.

Mvh Katrine
Elisabeth D. M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer godt, god hjelp på kundeservice"

Vi har hatt lite problemer med Phonero. Savnet bank på mobil hos dere, har dere fått dette nå? Ellers lite problemer, god hjelp ved kontakt med kundeservice. Har opplevet at selgere hos dere har ringt oss for å høre om vi vil gå over til Phonero - da må vi svare at vi allerede er kunder hos dere.... så dette bør an unngå.

Svar fra Phonero
11.06.2019 13.36
Hei Elisabeth,

Takk for fin tilbakemelding!

Vi har bankID på mobil, dette aktiverer du inne i nettbanken din.

Send meg en mail på bytt@phonero.no med ditt telefonnummer og organisasjonsnummer så skal jeg sørge for at du blir slettet fra alle våre ringelister.

Mvh Katrine
Phonero
Transportfirma
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero er direkte svindel! Skulle få et abonnement til kr 209 kr for 10 gb. Vi diskuterte litt mellom 10 og 15 men ble anbefalt 10 da det var bare å kjøpe ekstra datapakke. Det de ikke informerer om er at ekstra 5 gb koster nesten det dobbelte av månedsabonnement på 209. Min regning for 1 måned havnet på 1845 kr. SVINDEL! Ligg unna dette selskapet. Grunn til mye databruk kommer av spotify, hadde gratis stream av musikk i Telenor. Uansett, 1845!! Sier de har like god dekning som Telenor, ja kanskje for å ringe, men var like mye på 3g og edge dekning som 4g. Her jobbes det konsekvent for å lure kunden med å si deler av sannheten så det høres bra ut hvis du ikke virkelig er kritisk, å vet hva du må utdype for å få vite sannheten.

Svar fra Phonero
11.06.2019 13.36
Hei,

Takk for din tilbakemelding.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss.
Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig oppfølging, forferdelig dekning og skjulte bruddgebyr."

Vi ble «tvunget» over på Telia sitt nettverk da phonero ble kjøpt opp av Telia. Dette ble starten på et mareritt for vår lille bedrift. Jeg ringte inn og klagde min nød da vi til stadighet opplevde å bli brutt i samtaler ved bilkjøring. MYE oftere enn med Telenor-dekningen. Samtidig ble vi lovt oppgradering på kontoradresse med forsterkningsutstyr, dette skjedde aldri.. etter noen mndr fant jeg endelig tid til å bytte leverandør og får så et varsel om 3000,- i bruddgebyr pr abonnement! Jeg protesterer/bestrider selvsagt, og argumenterer med at jeg har eksplisitt skrevet: «ingen bindningstid» da jeg aksepterte nye priser, som jeg fikk som en slags kompensasjon for den reduserte kvaliteten i tjenestene etter porteringen til Telianettverket. Blir vel forliksrådet neste.. for dette oppleves som aldeles urimelig. Jeg har forøvrig invitert leder forbnummerportablitet til dialog for å finne en minnelig løsning, foreslo å betale 3 mndr abonnement, men det virker som de spekulerer i å fakturere bruddgebyr istedet. Styr unna!

Svar fra Phonero
11.06.2019 13.35
Hei Tarald,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken.

Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Værste jeg har vært borti - elendig på alle måter"

Bedriften vår hadde dette selskapet, desidert det aller værste vi har vært borti. Hvordan den ligger så høyt her er VELDIG rart.

Svar fra Phonero
05.06.2019 12.52
Hei,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.

Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så send oss gjerne en henvendelse til bytt@phonero.no med innspill til forbedringer.

Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Fungerer bra"

Tenker ikke noe på det i hverdagen, og det er jo akkurat slik det skal være det. Nå hadde jeg behov for hjelp for å finne puk-koden, og fikk ordnet det raskt og enkelt via chatten. Tipp topp!

Svar fra Phonero
06.06.2019 09.23
Hei Klara,

Så bra du fikk god hjelp.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit, samme som alle andre teleselskaper"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er jo fantastisk tungvint å gjøre endringer osv. dette må vel kunne gjøres mindre byråkratisk. Hva med en vanlig e-post?

Svar fra Phonero
03.06.2019 13.09
Hei,

Takk for din tilbakemelding.

Vi har i dag lansert tjenesten ditt Phonero, her kan du blant annet endre din datapakke og finne annen nyttig informasjon angående ditt abonnement.

https://www.phonero.no/produkter-og-tjenester/ditt-phonero

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss!

Mvh Mads
Phonero
Daniel V. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra, grei pris og oversiktlig faktura"

Når det gjelder kjøp av ekstra datapakke så er det en forsinkelse når du får meldingen at data er brukt opp. I mellomtiden er det dyr datapris som overstiger prisen på pakken. Skulle være greit med roll over av ekstra innkjøpte data sånn det kan legges igjen ekstra. Fryktelig dyrt om du overstiger din datapakke..

Svar fra Phonero
03.06.2019 10.38
Hei Daniel,

Takk for din tilbakemelding.

Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås med tjenesten datakontroll.

Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt med oss på bytt@phonero.no.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice, greie priser"

Som bedriftskunde er vi kjempefornøyd med kundeservice, alltid vennlig og effektivt, priser er greie, utfordringen er dekning til tider.

Svar fra Phonero
04.06.2019 09.48
Hei Maja,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Det er viktig for oss at våre kunder har god forbindelse.
Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Leif A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Eierskifte"

Eierskifte i Phonero er meget tungvindt da en må håndtere papirdokument for eierskifte. Bør kunne gjøres med elektronisk signering.

Svar fra Phonero
03.06.2019 15.48
Hei Leif,

Takk for din tilbakemelding.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Vi har de siste dagene tilrettelagt slik at eierskifte nå er mulig å signere elektronisk.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekning og kundeservice"

Opplever at jeg har dekning på alle steder der jeg bruker telefonen. Har også meget god erfaring med kundeservice.

Svar fra Phonero
04.06.2019 09.55
Hei Thomas,

Vi setter pris på tilbakemeldingen.
Veldig gøy å lese !

Mvh Mads
Phonero
Øyvind K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice"

Veldig fornøyd med kundeservice. Har tidligere hatt problem (brukerfeil) inne på MBM admin. Denne gangen var det ikke min feil, men det skjedde noe etter at jeg hadde forandret åpningstider inne på vår side. Ikke helt fornøyd med oppsettet inne på MBN admin (ikke så brukervennlig )

Svar fra Phonero
04.06.2019 19.45
Hei Øyvind,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Du kan gjerne sende oss en mail til bytt@phonero.no med innspill til forbedring, så vil vi se på dette. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR