Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 36 innen
mobilselskap
73%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
817
236
65
33
211
Sorter omtaler etter
Viser av 1362 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde så langt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hittil er vi veldig fornøyd med Phonero. Men vi har ikke vært kunde så veldig lenge, så lite å bygge dette på foreløpig.

Svar fra Phonero
20.05.2020 16.42
Hei Yngve,

Så fint å høre, vi skal gjøre det vi kan for at det fortsetter slik.

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Virker veldig ryddig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Foreløpig ser det veldig bra ut. En lett forståelig nettside, og for der vi bor god dekning. Og det hadde ikke telenor.

Svar fra Phonero
20.05.2020 16.41
Hei Per,

Så gøy å lese at du er fornøyd.

Takk for hyggelig omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God Service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi setter pris på den gode, raske og vennlig servicen vi får hos Phonero. Vi har en person som følger sakene våre om det er noe spørsmål. Og -- det høres merkelig ut kanskje, det kjennes bra ut å kommunisere med et selskap som leverer teletjenester som også tar telefonen, når man ringer.

Svar fra Phonero
20.05.2020 16.41
Hei Morten,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Så bra du er fornøyd med oss, vi gjør det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kun brukt Phonero kort tid. Fått bedre dekning på hytta. Fornøyd med større datamengde til mindre månedspris.

Svar fra Phonero
20.05.2020 16.40
Hei Børge,

Takk for meget hyggelig tilbakemelding!

Så gøy å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Katrine
Phonero
O. E. L. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra så langt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra så langt akkurat fått abonnement på mobil med tvilling. Venter på modemet så mobilt bredbånd kan fungere.

Svar fra Phonero
20.05.2020 16.40
Heisann!

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Marit H. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skifte av mobilleverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Overgangen til ny mobilleverandør for 20 abonnement gikk knirkefritt. Har brukt abonnementet 1 måned og er godt fornøyd.

Svar fra Phonero
20.05.2020 16.39
Hei Marit,

Så gøy å høre du er fornøyd og at overgangen gikk bra.
Takk for hyggelig omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Bjarne E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og ikke minst gunstig pris."
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet etter å ha vært svoren Telenor kunde i mange år. Har bare godord om Phonero. Litt surt å tenke på alle tusenlappene jeg helt unødvendig har lagt igjen ekstra hos Telenor. Prisen ble mer enn halvert hos Phonero!

Svar fra Phonero
20.05.2020 10.18
Hei Bjarne,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero - helt topp"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som bedriftskunde er vi svært fornøyd med Phonero som leverandør av mobil og IP telefontjenester. Phonero er prisgunstig, har god kundeservice og er kjappe med tilbakemeldinger når noe i abonnementet skal endres eller bestilles. I vårt arbeid er det viktig at alltid kan nås pr telefonen - ikke har nedetid - og er derfor avhengig av at servicen fra vår leverandør er god.

Svar fra Phonero
20.05.2020 10.18
Hei Brit,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen.
Så fint å se at du er fornøyd med oss!

Mvh Mads
Phonero
Steffen Ø. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt bytte av operatør. Økt datamengde til lavere pris."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt en operatør alltid og ikke ville skifte pga dekningsgraden. Da jeg fikk et tilbud om å halvere utgiftene og samtidig øke datamengden var valget enkelt. Phonero ordnet alt og har ikke merket noen forskjell på annet enn at telefonregningen er mindre.

Svar fra Phonero
19.05.2020 22.10
Hei Steffen,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Funksjonell løsning, god service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask respons fra Phonero etter henvendelse. De forsto våre behov og vi fikk en hensiktsmessig løsning med gode utvidelsesmuligheter. Bra service senere ved nyoppståtte situasjoner, som krevde endringer.

Svar fra Phonero
19.05.2020 22.10
Hei Tom,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen.
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfri og rimelig telefoniløsning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har nå vært hos Phonero i flere år og gikk nylig fra en kombinert fasttelefon og mobil-løsning, til ren mobilløsning. Overgangen gikk smertefritt med god støtte fra support uten ventetid og lange køer. Prisene de tilbyr er også gode. Vi er kjempefornøyd.

Svar fra Phonero
19.05.2020 22.10
Hei Jostein,

Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!

Mvh Mads
Phonero
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og gode oppfølging 👍😊"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her tar selskapet seg av kundene på en serdeles god måte og følger opp kundene sine på en meget bra service👍😊 Anbefaler de på det sterkeste. Og ikke minst gode priser👍😊

Svar fra Phonero
19.05.2020 22.09
Hei Torbjørn,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-)
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og god leverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplever Phonero som kundevennlig og proaktiv aktør. Har vært i kontakt med kundeservice og blitt besvart raskt. Oversiktlig og grei faktura.

Svar fra Phonero
19.05.2020 11.52
Hei Geir,

Takk for hyggelig omtale!
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet til Phonero i november i fjor. Overgangen gikk veldig greit. Trodde det var mer som måtte ordnes. Veldig god oppfølging etterpå. Ved bytting av mobilleverandør må man huske på å avslutte alle typer tjenester som er hos tidligere leverandør.

Svar fra Phonero
19.05.2020 11.52
Hei Anita,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Totalleverandør av GSM og IP telefoni"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har har brukt Phonero i mere enn 7 år og er tilfreds med tjenestene som vi får. Phonero skaffer oss også IP telefoni i Norge og i kontorer i utlandet som i praksis er gratis å ringe mellom. Også mobile løsninger med Phonero App der samtaler kan koples over til IP er populære.

Svar fra Phonero
19.05.2020 08.53
Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese.
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Imøtekommende og god service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gode konkuranse dyktige priser og bra utvalg i tjenester som tilpasses behov. Vi har vært fornøyde kunder i mangen år.

Svar fra Phonero
19.05.2020 08.53
Hei Ronny,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Hrafnkell H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og gode priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har veldig god og rask kundeservice som for det aller meste klarer å løse problemene på første linje, og når man først ringer. Prisene er også gode. I tillegg er det gode portaler for administrasjon av bedrift, men jeg savner noe mer oversiktlig informasjon om forbruk hos hver enkelt ansatt. Jeg antar at det er et system som er i kontinuerlig utvikling og at det vil forbedre seg etterhvert. Slik som det er nå så kan rapportene være litt vanskelige å forholde seg till. Mye tall og litt lite oversikt.

Svar fra Phonero
19.05.2020 08.52
Hei Hrafnkell,

Vi takker så mye for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding.

Vi vil snart lansere en ny Bedrift-løsning som vil gjøre det enda enklere å holde oversikt over deres abonnementer.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Margunn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode løsninger med Phonero"

God introduksjon av mobilabonnementet. Har fått gode løsninger for barnehagen. Raske tilbakemeldinger. Gunstig pris

Svar fra Phonero
18.05.2020 11.29
Hei Margunn,

Tusen takk for hyggelig omtale!
Så fint å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og problemfritt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har et enkelt brukergrensesnitt på sin bedriftsløsning og spesielt sentralbordfunksjonen. Ved endringer er det lett å komme i kontakt med kundeservice og de ordner det meste. Med Telia-nettet har vi også god mobildekning rundt omkring. Det er også enkelt å administrere kjøp av tilleggsdata om det blir litt lite en måned.

Svar fra Phonero
18.05.2020 11.28
Hei Tor,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et serviceinnstilt selskap som holder det de lover"

Min erfaring med Phonero er at her får man god oppfølging, et tillitsskapende og hyggelig kundeforhold.

Svar fra Phonero
18.05.2020 11.27
Hei Randi,

Takk for hyggelig omtale!
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Full kontroll!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero gir oss som bedrift full oversikt over bedriftens kostnader over mobil & databruk. Får bestandig raskt svar ved henvendelser og er godt fornøyd. Noen ganger oppleves det som noe tungvint å melde ut/ inn ansatte.

Svar fra Phonero
18.05.2020 07.51
Hei Halina,

Tusen takk for hyggelig omtale!
Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Behjelpelig, hyggelig og rask"

Pålitelig firma som gir rask hjelp og tilbakemelding. Enkelt å forholde seg til. Gode løsninger til firma.

Svar fra Phonero
15.05.2020 11.13
Hei Anne,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Fint å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et effektivt selskap"

Jeg er meget fornøyd med dekning, pris og kundeservice. Når jeg har hatt behov for hjelp har jeg fått det med en gang. Til og med tjenester som egentlig ikke skulle tre i kraft før neste faktura periode, har jeg fått med en gang - når jeg har forklart saken for de. Da føler jeg de er oppriktig interessert i sine kunder og gjør det de kan for å opprettholde en god kundeservice.

Svar fra Phonero
15.05.2020 11.13
Hei Pål,

Tusen takk for hyggelig omtale.
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Mvh Mads
Phonero
Lill-Tove S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"

Vi har hatt Phonero som leverandør av telefon tjenester i flere år. Flott service og aldri hatt problemer. Alltid fått hjelp når vi trenger det. Fått abonnement som passer oss og vårt bruk.

Svar fra Phonero
15.05.2020 11.13
Hei Lill-Tove,

Vi setter pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Jon I. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Får de telefoniløsningene jeg behøver"

Vi er kun 2 ansatte i Liebich Konsult. Phonero-appen gir både meg og min kollega god oversikt over forbruk av data og kostnader. Videre kan man på en enkel måte endre abonnementstype. Hvis min kollega prøver på dette, får jeg en melding til godkjenning før abonnementet kan endres, Vi bruker ikke sentralbordløsning og derfor kan jeg ikke uttale meg om denne.

Svar fra Phonero
15.05.2020 11.12
Hei Jon I,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen.
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR