Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplevde en rask og problemfri overgang til Phonero, samt rask kundesupport.
Tusen takk for omtalen, Stein! Vi setter veldig pris på at du ble kunde hos oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Følte jeg ble 100% tatt seriøs og de fant løsningen på en meget smidig og kundevennlig måte Mvh Ole
Tusen takk for en kjempe fin omtale! Det er så viktig for oss at du føler deg 100% viktig når du kontakter oss! Vi skal sørge for at du har den opplevelsen er der alltid 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg hadde behov for to SIM-kort i telefonen og fikk vite av en venn at det komme ordnes ved hjelp av eSIM. Jeg ringte Phonero og fikk kontakt etter bare et par minutter. En hyggelig kundeveileder fortalte hvordan tjenesten virket, og hva jeg måtte gjøre. I det jeg la på kom lenke med automatisk oppsett og kort etter var eSIM aktivert.
Det var skikkelig hyggelig å lese, Kurt! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Veldig hyggelig kundestøtte som raskt sørger for at overføring av tlf nr og abonnement ble gjort på en smidig måte.
Tusen takk for fin omtale 😊 Det var skikkelig hyggelig å lese, Jens! Hilsen Dina i Phonero.
Siden vi opprettet vår abo. hos Phonero ( vi har vært kund hos dem i over 1 år nå) kan vi bare si spott on - meget fornøyd, kundeservice er meget vennlig og prøver alltid hjelpe deg for å få løst problemet. Det er viktig å huske de gjør så godt dem kan , går det ikke da går det ikke. I alt i alt anbefaler vi Phonero på det sterkeste å bruke dem som leverandør. Det som kan bli bedre er abo..å se mer inn i fremtiden...jeg ga noen tips hvordan det kan gjøres som vil gi hele bedriften et løft inn i privat markedet og bedriftsmarkedet hovedsaklig bedrift. Anbefales...
Heisann Polar! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss! Tilbakemeldinger som dine gjør at vi alltid blir bedre. At vi er gode til å lytte i alle ledd, fra kundeservice til ønsker på tjenestene vi tilbyr gjør oss bare bedre. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
Regningen fra telefonselskapene jeg har brukt gjennom tiden har alltid variert på en stor skala. Hos dere varierer prisen ikke, alltid det samme beløpet.
Hei, Greta. Tusen takk for din tilbakemelding! Forutsigbarhet er veldig viktig, noe vi jobber veldig for. Portalen Din Bedrift lar deg se utvikling for hele bedriften og viser hvordan kostnadsutviklingen har vært. Har du kostnadsdeling hvor bedriften dekker noe og ansatt skal dekke resten? Da kan du også se utvikling, men holde kostnadene likt for bedriften til en hver tid. Slik løsning gjør at ansatte får økt frihet i å velge datapakker de selv vil, men bedriften betaler kun det faste beløpet, og med det holder kostnadene nede. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Har ikke hatt noe problem med nedetid eller dårlig dekning
Hei, Anne. Tusen takk for din tilbakemelding! God dekning er svært viktig. Derfor er vi stolte av at 2 av 3 nordmenn allerede har tilgang til 5G fra Telia. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Til å stole på Leverer produkt som avtalt. God mobildekning. Grei pris.
Tusen takk for en veldig fin omtale, Arve! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Phonero er beste leverandør til å behandle kundene med respektfulle, og en sikkert leverandør som man kan stole på. Grunnen til det at jeg har brukt flere bedrifter i tidligere, men aldri noen av de gamle leverandørene var 100% så sikker for å fulle med avtalen, men phonero er 100% er sikkert, derfor så stolt av phonero som mine mobil leverandøren. Mvh Mohammed F.
Denne omtalen var helt fantastisk, tusen takk Mohammed! Vi er så glad for at du er kunden vår 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Etter å ha vært misfornøyd en stund med pris og abonnement, så fikk vi et godt tilbud for hele familien. Opplevde at kundeservice lyttet og endret seg.
Tusen takk for en fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.
God kontorløsninger og ting fungerer som de skal. Litt svakere dekning enkelte steder i periferien.
Vi er veldig glad for at du er fornøyd med oss, Arild!😊 Hilsen Dina i Phonero.
Phonero leverer en stabil og god tjeneste med suveren kundeservice.
Tusen takk for en fin omtale, Øyvind! 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Får raskt hjelp ved henvendelser til kundeservice.
Tusen takk for en fin omtale, Thomas! Vi skal fortsette å levere deg den beste servicen 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Ble lurt av en telefonselger. De unnlater å fortelle om alle vilkår, og de snakker tilsynelatende med deg som en privatperson. Prisene de sammenligner med andre selskap sine priser er uten mva, så de lyver til deg ved innsalg. Når du oppdager at ting ikke er som forespeilet, blir du møtt med en likegyldig og grisk holdning fra kundesenteret, som nekter å hjelpe deg da du ikke har angrerett som bedrift. Skal du oppheve kjøpet, må du ut med 3.000kr pr nummer. Noe de selvfølgelig ikke informerte om. Selger brukte et falsk navn i samtalen. Selgerne har null samvittighet, og er kun ute etter å skrive et salg på tavla. STYR UNNA!!
Hei, Tina. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på dette. Send oss gjerne en epost til [email protected] med ditt telefonnummer og gjerne detaljer om saken, så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Veldig kundevennlig system. Alt fungerer som det skal. Man får raske tilbakemeldinger av support.
Så bra at du opplever oss som kundevennlig, Peeter! Vi gjør alt vi kan for at ditt mobilabonnement skal være så enkelt som mulig 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Ble møtt med positivitet og stor vilje til å hjelpe. Raskt og effektivt. Akkurat sånn en god service skal være👌
Så hyggelig å lese opplevelsen du hadde med oss, Liv! Tusen takk for at du vil være kunde hos oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.