Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
1185
317
70
42
261
Sorter omtaler etter
Viser av 1875 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rask svar, mangelfull oppfølging"

Svarer raskt på support, alltid tilgjengelig og blide. Dessverre så løses ikke oppgavene like smertefritt som kontakten tyder på. IP-telefoni: Fungerer utmerket, godt sentralbord. Mobil: Bytte fra Telenor til Telia på mobil gjorde at vi sa opp alle mobilavtaler med Phonero grunnet dårlig dekning. Vi prøvde i 3 mnd, men tilbakemeldinger fra salgskorpset var nedslående.

Svar fra Phonero
27.09.2018 10:20
Hei Frank, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør. Mvh Mads Phonero
Kristian F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero som leverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Å benytte Phonero som leverandør for våre medlemsbedrifter har vist seg å være et riktig valg for oss. Dette har gitt våre medlemsbedrifter gode og rimelige løsninger med stor fleksibilitet og effektiv kundeservice. Priser for bruk utenlands har tidligere vært drøye, men har de siste årene kommet ned på nivå med andre selskaper. Våre erfaringer med Phonero er gode gjennom flere års kundeforhold.

Svar fra Phonero
02.10.2018 08:59
Hei Kristian, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre produkter. Takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Elite S. P. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Avgjørende for vårt valg av operatør ved anbudsrunden var pris og kundeservice. Phonero var her desidert best. Klapp på skulderen til (anonymisert) som de siste årene har vært vår kontaktperson. Fantastisk service!!

Svar fra Phonero
27.09.2018 10:18
Heisann, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Marius B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra tjeneste til en konkurransedyktig pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet abonnementene inkl mobiltsentralbord fra Telenor over til Phonero for snart 1 år siden. Det har hvert en fornøyelse helt fra start! For et lite firma med 3 abonnement pluss sentralbordløsning sparte vi nesten 50% i tillegg til bedre datapakker. Dekning og kundeservice er det absolutt ingenting å utsette på! Vår mening er at Phonero er høyst aktuell for alle bedrifter små som store.

Svar fra Phonero
27.09.2018 10:16
Hei Marius, Veldig gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre produkter. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Victoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og bra produkter"

God service, bra produkter og effektiv hjelp. Flink til å følge opp.

Svar fra Phonero
27.09.2018 10:15
Hei Victoria, Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Atle A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superb service og oppfølging"

Aldri hatt problemer. Phonero går langt i å opprettholde god kundeservice. Vår kontaktperson følger oss opp og er alltid å få tak i.

Svar fra Phonero
25.09.2018 13:50
Hei Atle, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra på pris og service"

Phonero har grei pris og god kundeservice. Gode på å følge opp kunder

Svar fra Phonero
27.09.2018 10:14
Hei Folke, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice og pris er viktigst"

Takket være (anonymisert)'s utmerkede service er vi meget fornøyd!

Svar fra Phonero
27.09.2018 10:13
Hei Elin, Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"

Hyggelig kundekontakt og bra service. Ringer gjerne. Selv om mail og er bra!

Svar fra Phonero
25.09.2018 13:48
Hei Svein, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tilbakemelding"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra service, rask håndtering av problematikk, hyggelig kontaktperson

Svar fra Phonero
24.09.2018 20:26
Hei Linda, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Morten N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangler endel på brukervennlighet i bedriftsapp"

Sammenlignet med Telenor, er sentralbord-appen mindre funksjonell hos Phonero. Har også et mye høyere dataforbruk med Phonero enn med Telenor, noe som jeg ikke får forståelse for gjennom kundeservice. Jeg bruker samme telefon med samme innstillinger som før vi byttet leverandør. Håper dere kan finne ut av det, da jeg på siste faktura ble belastet nesten 500,- for datatrafikk. Ellers er jeg fornøyd med tjenesten. Veldig fornøyd med basispris.

Svar fra Phonero
24.09.2018 19:30
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber nå med neste oppdatering av vår mobilapp, og vi er veldig interesserte i tilbakemelding på hva som kan bli bedre. Vi kan også hjelpe deg å undersøke hva det er som bruker internett på telefonen, samt tilby deg datakontroll slik at du unngår overforbruk i fremtiden. Send meg gjerne en mail på [email protected] med ditt navn og nummer så ringer jeg deg. Mvh Mads Phonero
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask og god service av hyggelige folk! Imøtekommende til å finne løsninger.

Svar fra Phonero
24.09.2018 11:41
Hei Karoline, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Ragnar M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"OK - men ønsker mer kontakt med Phonero representant som kan bistå i admin av sentralbordet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen er bra. Oppfølging med kunnskapsrik Phonero representant i admin. av sentralbord. Forhandler har ikke vært god nok, litt svak av og til.

Svar fra Phonero
24.09.2018 19:21
Hei Ragnar, Takk for fin tilbakemelding! Send meg gjerne en mail på [email protected] med ditt firmanavn og nummer så ringer jeg deg vedrørende sentralbordet. Mvh Mads Phonero
Idea K. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Krevende innfasing av bedriftsnett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Krevende av flere årsaker. Ift Phonero har dårlig samtalekvalitet og dekningsproblemer vært en utfordring. Kundeservice og løsninger rundt portalen er veldig bra.

Svar fra Phonero
24.09.2018 11:38
Hei, Idea Takk for din tilbakemelding. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Send meg en mail på [email protected] med ditt navn og nummer så ringer jeg deg. Mvh Mads Phonero
Jacques B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra og rask service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Seriøs gjeng med ansatte som svarer rask og yte bra service!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god kundeservice, konkurransedyktige på pris, god dekning

Martin S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Relativt fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero er enkle og kontakte via chat og får raskt svar fra vennlige ansatte. Jeg er ikke veldig fornøyd med at det legges automatisk på bindingstid på alle abonnement jeg legger til på avtalen. Det skulle ikke være nødvendig om ikke de skulle betales ut et porteringsgebyr for å få dem inn. Selskapet vårt opererer i Europa og Sveits er et av landene. Konsulentene våre er ofte på farten og Da skulle vi gjerne hatt de inn i avtalen for EU som for eksempel Telia har.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rask og effektiv behandling"

Alle henvendelser blir raskt ekspedert og løst. Phonero finner alltid en løsning på forespørselene.

Lill T. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekningsproblemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har en meget dårligere dekning enn jeg hadde med Telenor. Det er blitt innrapportert, og det har på noen strekninger blitt bedre, men når man kommer litt fra "hovedveg" mister jeg all dekning. De som går med meg har bestandig dekning på sin telefon. I bynære strøk har dekningen som forventet. Så hadde jeg hatt samme dekningsområde som jeg har hatt med Telenor har jeg vært strålende fornøyd.

Svar fra Phonero
13.09.2018 11:25
Hei Lill, Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du mister dekningen din, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Send meg en mail på [email protected] med ditt navn og nummer så ringer jeg deg. Mvh. Mads Phonero
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice, men noen tungvinne systmer."
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice Link bør oppdateres God bistand til nye løsninger

Svar fra Phonero
13.09.2018 11:22
Hei Kristian, Så bra du er fornøyd med vår kundeservice. Vi ser faktisk på hva vi kan gjøre av oppdateringer på Link. Send gjerne noen konkrete ønsker til [email protected], så tar jeg det videre med produktavdelingen. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Personlig Service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Personlig konsulent eller stedfortreder som alltid er meget hjelpsom og løser problemer og endringer i løpet av kort tid. Konkurransedyktige priser. Smarte løsninger. Dekning langs kysten må bli like god som Telenors.

Svar fra Phonero
13.09.2018 11:21
Hei Vidar, Takk for konstruktiv tilbakemelding. Gøy å høre du setter pris på våre kunderådgivere Mvh Mads Phonero
Rolleif C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med overgang, verktøy/grensesnitt og ikke minst support.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste selskapet jeg er kunde hos!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig hyggelige og ikke minst behjelpelige kundebehandlere. Får alltid hjelp til det jeg lurer på! Jeg byttet fra phonero til Ice, men byttet tilbake til phonero igjen nesten med engang!!

Svar fra Phonero
13.09.2018 18:02
Hei Marcus, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Veronica K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er kjempe fornøyd, god pris, stor datapakke, hyggelig kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er veldig bra. Stor datapakke til en god pris. Veldig fornøyd.

Daniel J. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero"
1 syns denne omtalen er nyttig

God service, fine priser, bra dekning, lite tull. Alt i alt meget fornøyd.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR