Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig abonnement med enkel styring og oversikt i app.
Hei, Marianne. Så gøy å se at du likte appen vår Ditt Phonero. Her har du mulighet til å se dataforbruk, bestille ubegrenset data for en hyttetur. Vi har også Din Bedrift som lar deg bestille overføring, endring av abonnement og se fakturaene for hele bedriften. Ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg i gang. Hilsen Christer, Phonero
Nice samtale phonero er veldig bra sikkelig fornøyd
Hei, Bilal Så gøy å se at du er fornøyd med oss. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Hyggelige og hjelpsomme mennesker, meget positivt så langt. Slapp også å vente i " timesvis " på svar.
Heisann Morten. Tusen takk for din tilbakemelding, dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Fikk tilbud om å bytte til Phonero lovte billigere abbonoment. Trodde på selger å bytta. Skjulte kostnader å nesten dobbel så høy regning
Hei, Birgitte. Første faktura er ofte høyere ettersom det gjelder for en lengre periode, fra abonnementet ble overført til første faktura blir sendt ut. Dersom du ble overført etter faktura for desember ble sendt ut, vil januar faktura være for begge månedene og da være et høyere beløp, men samme månedspris som avtalt. Vi skal selvfølgelig ikke har noen skjulte kostnader. Kontakt oss på [email protected], legg ved mobilnummer og navn så kan vi få sett nærmere på saken din. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Phonero har markedets beste kundeservice. Vi setter stor pris på snarlige avklaringer, korte beslultningslinjer og veldig fremoverlente, servicemindede kundeveiledere.
Heisann Astrid. Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundesenter i bedriftsmarkedet. Din tilbakemelding motiverer oss til å fortsette vårt arbeid for å bli enda bedre. Tusen takk for fin tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Grundig og effektiv opplæring av bedriftsløsning på nett. Hyggelig kundeveileder og lettvint forklart.
Hei, Marie. Så bra at dere synes opplæringen var god og grundig. Har dere spørsmål til Bedriftsnett, Din Bedrift eller Ditt Phonero er det bare å ta kontakt for videre bistand. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Fra tid til annen så trenger jeg hjelp. Opplever alltid at kundeservice`n er positive og finner en løsning til meg.
Hei, Arild. Takk for din tilbakemelding, bringer dette videre til kundesenteret. Vi er her om du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero