Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 008 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 999 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 822
579
101
59
438
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 999 verifiserte omtaler på Bytt.no

Godt Bedrifts- abonnement

Omtale av  Dib

Phonero har gode produkt og god service, og bryr seg om kundane sine.

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:10

Heisann Dib. Setter veldig pris på slik hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte over å ha en så god kundeservice og jobber hele tiden for å bli bedre Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Effektivt og hyggelig

Omtale av  Sigurd

Jeg har ikke ofte trengt support. Men hver gang jeg har vert i kontakt med kundeservice så er de utrolig høflige og profesjonelle, og klarer å svare på vansklige spørsmål på strak arm. Har ikke trengt noe teknisk støtte da, alt har bare fungert riktig de siste 4 åra.

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:11

Hei, Sigurd. Tusen takk for at du har vært kunde hos oss de siste 4 årene! Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Christer, Phonero

Dårlig kommunikasjon og store straffegebyr

Omtale av  Una

Ble solgt Phonero abonnement i januar. Der ble det ikke kommunisert at ev brudd på bindingstid ble en gebyr på 3 757 kroner ved bedriftsabonnement. Selv om jeg burde fått med meg at bedriftsabonnement hadde bindingstid, så mener jeg at selve beløpet er altfor stort. Men, det verste var at dette ikke ble kommunisert av selger.

Svar fra Phonero
13.12.2022 10:11

Hei, Una. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer, Phonero

Kjeltringfirma

Omtale av  Christian H

Avbestillingsgebyr på 3750 kroner er absurd! Dekningen var også så som så.

Svar fra Phonero
13.12.2022 09:41

Hei, Christian. Vi forstår at dekning er kritisk, noe som er grunnen til at 2 av 3 nordmenn allerede har tilgang til 5G dekning fra oss der de bor. og vi fortsetter utbedringen i rask takt. For avbestillingsgebyr faktureres dette kun dersom man sier opp en avtale i avtaleperioden som er inngått. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero

Rask hjelp på kundeservice

Omtale av  Jan

Raskt svar og mitt problem med SIM-kort ble løst med en gang. Imøtekommende kundebehandler😀

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:19

Hei, Jan. Så flott å se at utfordringen din ble løst i 1. henvendelse. Har man behov for ekstra eller bare ønsker å erstatte SIM-kort kan man gjøre dette i Din Bedrift. Der kan du velge adresse det skal sendes til eller aktivere et ubrukt SIM-kort du allerede har liggende. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Proffesionel

Omtale av  Claus

God og præcis information ved indsalg Godt humør ved henvendelse Servicevillig😀

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:20

Heisann Claus. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero

Kundeservice

Omtale av  Stigarne

Ringe Kundeservice om å få ettersendt et dokument (som jeg ikke fant på Mine sider)på mail. Gikk raskt og greit. Kundevennlig.

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:22

Hei Stig Arne. Så flott å se at du fikk løst utfordringen i 1. henvendelse. I Din Bedrift kan du se alle abonnement og dokument som faktura. Ikke bare det, men du kan også administrere alle abonnement, endre datapakker, erstatte SIM-kort og mye mer. Logg gjerne inn, og trenger du veiledning er det bare å slå på tråden så hjelper vi deg videre :) Vi setter veldig pris på din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 3 999 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR