Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er stor skuffelse hele greia. Er ikke i nærheten av 4G. Knapt nok 2G. Sitter i stua og alt hakker. Telefonsamtaler skurrer og brytes.
Hei, Runar. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Om du får problemer er support meget kjappe og hjelper deg gjerne.
Hei, Vidar Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Phonero gir små bedrifter en løsning som er veldig godt tilpasset. Mulightene for oppsett, sentralbord, viderekoblinger, køer, etc gir oss alt vi trenger.
Hei, Knut. Så gøy at du er fornøyd med Bedriftsnett. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
God service på min eneste henvendelse til Phonero. Rask, greit og hyggelig ekspedert😀
Hei, Tom. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
De beregner data rollover på en helt egen måte. Hadde ikke valgt de om jeg hadde lest vilkårene nøye nok. De sa for 6 mnd siden at de vurderte å endre dette, men mens de fortsatt vurderer bør potensielle kunder tenke seg godt om dersom data rollover er noe som er viktig.
Uforskammet medarbeider som truer med Bruddgebyr på kr 3 000 + mva eller 3 måneds oppsigelse som jeg må betale meg ut av til tross for at jeg har en avtale uten bindingstid. Uforskammet og ufordragelig i telefonen. Vedkommende mener at Telia har god dekning der jeg bor, til tross for at jeg har brukt Telia de siste årene, og har måtte stå på terrassen for å snakke i telefonen.
Hei, Sonja. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
God kundeservice, lett å få riktige folk på telefonen – og gode forklaringer/svar på mine spørsmål. Fungerer ryddig og bra.
Hei, Kristin. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero