Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 008 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 999 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 822
579
101
59
438
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 999 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget fornøyd

Omtale av  Rasmus

Bedriftskunde. Gode produkter, gode priser, og meget rask og god service. Noe rot på første faktura, mtp hva som var avtalt mot hva som ble fakturert, men dette ble lynraskt ryddet opp i av kundeservice.

Svar fra Phonero
09.08.2022 09:20

Hei Rasmus. Godt å se at du er fornøyd med oss :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lovet meg et rimeligere abo, var like dyrt, og fikk bindingstid på 24 mnd.

Omtale av  Sol

Ble solgt inn bytte til phonero på telefonsalg. Han spurte meg om pris på daværende abo, og sa han skulle gi meg bedre pris enn det. Fikk nøyaktig samme pris, bare tillegg av 24 mnd binding, samt mye dyrere datapakker til ferier etc. Styr unna.

Svar fra Phonero
09.08.2022 09:12

Hei Sol. Takk for tilbakemeldingen, vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero

Meget fornøyd med kundeservice hos Phonero

Omtale av  Hans P. E

Alltid god hjelp hos Phonero. Kort ventetid og hjelpsomme kundebehandlere

Svar fra Phonero
09.08.2022 08:44

Hei Hans. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden! Hilsen Mads, Phonero

Kjappe og klare svar!

Omtale av  Tor Ø. S

Phonero held det dei lovar, dei er løysingsorienterte og svarar kjapt.

Svar fra Phonero
09.08.2022 08:41

Hei Tor. Godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero

Konsekvensen av å bruke Feil kodeord!

Omtale av  Homeyra S

Etter å ha brukt datapakker min i utlandet som jeg hadde kjøpt selv fått sms fra Phonero at jeg kan oppheve sperring av databruk i utlandet ved å skrive FORTSETT UTLAND! Skulle ønske at Phonero hadde sendt meg kodeord til å fornye pakken min ikke kodeord å oppheve databruk i utlandet ! Bruk av kodeordet FORTSETT UTLAND har hatt konsekvens ved å bruke over 20,000 kr i løpet av en time når jeg selv har ikke surfet i nettet! Tanken gjør meg syk.Akkurat nå har jeg det ikke så bra.har ikke sovet på 3 døgn:( Kundesenter har hitt meg håp i dag. Jeg håper at jeg kan få hjelp av Phonero og grunnet feil forståelse får jeg en gangs hjelp ved å slette dataforbruk . Jeg har fått veldig god inntrykk av Phonero etter å ha snakket med kundesenteret. Krysser mine fingrer .

Svar fra Phonero
01.08.2022 15:29

Hei, Homeyra Datakontroll Utland er inkludert i alle abonnement fra Phonero. Dersom du bruker datatrafikk i utlandet utenfor Norge, EU og Storbritannia for 600 kr i løpet av en kalendermåned blir tilgangen til data i utlandet sperret ut måneden. Vi varsler ved ankomst og ved 300,- før nytt varsel og sperre på 600 trer i kraft. Det er mulig å oppheve sperren manuelt, men vi varsler selvfølgelig løpende for påløpte kostnader slik at man kan unngå å bli belastet større beløp, og vurdere ekstra datapakker gjennom Ditt Phonero. Å påløpe så høy kostnad på så kort tid burde undersøkes. Vi vil i slike tilfeller anbefale deg å registrere innsynsforespørsel i abonnement du disponerer i bedriften med BankID, for trafikkinformasjon om abonnementet for perioden. Datatrafikk utenfor Norge, EU og Storbritannia kan sperres i forskjellige regioner. Ved kjøp av surfepakke gjenåpnes tilgangen til internett via mobilnettet frem til surfepakka er brukt opp eller utløper. Mer informasjon om Datakontroll Utland, regionssperrer for datatrafikk og sikkerhetstiltakene som ligger til grunn for alle abonnement, se her: https://support.phonero.no/hc/no/articles/6087309030418 Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God kundesupport

Omtale av  Lene

Vi får alltid veldig god og kjapp tilbakemelding om det er noe vi lurer på eller trenger hjelp til for å endre. Totalt sett er vi veldig godt fornøyd med Phonero som leverandør.

Svar fra Phonero
02.08.2022 08:32

Hei Lene. Godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero

Min opplevelse med Phonero

Omtale av  Alf J. S

Når jeg ringer Phonero blir jeg møtt av en blid stemme, en kunskapsrik person, som hjelper deg, og sist men ikke minst, det går raskt.

Svar fra Phonero
02.08.2022 08:26

Hei Alf. Takk for din tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero

Phonero har 3 999 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR