Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har prøvd flere forskjellige operatører. Kun Phonero som gir god dekning der jeg jobber og har fritidsbolig.
Hei Morten, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Har ringt «100» ganger. Alltid raskt svar og blide og serviceinnstilte mennesker. Bravo!!
Hei Ingrid, Takk for fin omtale, fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Jeg sendte e-post til phonero å spurte om noe en kveld og fikk et raskt svar dagen etter. Bestilte så mobil og ettersom jeg bor i Nord, tenkte jeg det tar sin tid å få den, men 2 dager senere kom en koselig postdame på døra med telefonen.
Hei Mona, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Phonero har bare gitt meg gode erfaringer. Lett å endre abonnement og hyggelig og rask respons ved spørsmål. 😃👍
Hei Lindam, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Driver to verksteder og vi byttet til Phonero. Utmerket og rask service. Bedriftsnettet er enkelt og funker prima!
Hei Camilla, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Every time we contacted phonero, the customer service was greart! Polite employees with good knowledge of the system and very helpful! Our problems were solved with one phone call, never needed to contact them again for the same matter!
Hi Georgios, Very fun to read your feedback! We will do everything we can to continue the good cooperation. Regards Mads Phonero
Etter mange mangler og kritiske feil i appen var vi nødt til å bytte selskap. Når vi skulle kreve tilbakebetalt bruddgebyr fra tidligere leverandør nektet de siden vi ikke lenger hadde aktive nummere i selskapet. Heldigvis spurte vi om å få det skrevet at de skulle dekke bruddgebyret, i skrivet står det ingenting om at vi må ha aktive nummer i Phonero når vi krever bruddgebyret fra tidligere leverandør tilbakebetalt. Likevel etter å vist til dette, er det vanskelig å få tak i riktig mann som lovte dette og tilbakebetaling virker usannsynlig. Mye jobb for å kreve tilbakebetalt. Anbefaler ikke denne leverandøren da de har lovt mange ting om appen som ikke stemte. Jeg håper andre slipper den jobben vi har nå.
Hei Ådne, Takk for tilbakemeldingen. Uten å kjenne til saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på dette. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero