Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mister dekning noen steder i Skedsmo området. Ellers bra service.
Hei Sivarajah, Takk for din tilbakemelding, fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Jeg hadde problemer med å koble til data via mobilnett . Selv om det ikke hadde noe med mitt abonnement å gjøre hadde de god hjelp likevel
Hei Ive, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Telefonsamtalen ble raskt besvart. Operatøren hadde gode kunnskaper og løste raskt det jeg ønsket.
Hei Rune, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Vi fikk tilbud på å skifte fra ICE via telefon, fikk selgeren til å sende tilbudet på mail der vi mer oversikt og takket nei til tilbudet. Men etter 1 dag fikk vi melding om at avtalen var bekreftet. De har med andre ord bekreftet en avtale utensamtykke. Vil i stor grad anbefale å holde seg unna Phonero så man slipper å komme i samme situasjoner.
Gikk raskt å få den hjelp jeg trengte! Hyggelig personal og smidig løsning på det jeg ønsket ordne.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Hold deg unna, selgeren lover mer enn han kan holde. Selgeren gjorde inntrykk av å være en service mann som skulle fikse opp i et problem som var på linjene/nettet. Måtte spørre om han var selger eller hva som var intensjonen med at jeg ble kontaktet. Det hele opplevde rett og slett litt ubehagelig. I etterkant av det hele føler jeg meg rett og slett lurt trill rundt. Han lovet Feks. at hvis jeg gikk tom for data, noe han mente jeg ikke ville oppleve, men hvis det skjedde skulle han betale ekstra data fra egen lomme. Dette var ikke noe problem, dette skulle han fikse. Trengte ikke bekymre meg for at jeg skulle gå tom for data med hans løsning. Han presset veldig på. Han sa at han skulle være min personlige kontaktperson. Så her var det bare å akseptere. Angrer så innmari på at jeg gikk med på en avtale. Skulle aldri latt meg presse. Burde visst bedre. Alarmklokkene ringte i det fjerne.
Hei Janicke, Takk for tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Courteous, efficient, competent customer assistance - among the best experience worldwide. Wanted to discontinue my voicemail on my iPhone and was fully supported by Telia’s Customer Service.
Hi Bob, We really appreciate the feedback, very fun to read! Good to see that you are happy with Phonero! Regards Mads Phonero