Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er ny kunde hos Phonero, og har foreløpig bare gode erfaringer. De tre ulike personene jeg har vært i kontakt med hittil, har vært utrolig serviceinnnstilte. De tar seg tid, strekker gjerne hjelpen litt lenger enn de strengt tatt må, er grundige og hyggelige.
Hei, Jartrud Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Retter fort opp i feil, ok priser på abonnement, bra nett. siden jeg endte opp med en kred.nota på 3000,- etter å kjøpt en tlf og gått fra Ice, med lovnad om å bet meg mellomlegget. Det ble til at tlf fakturaene mine har blitt trukket fra kredittnota.. Fornøyd med det. Fortsatt ca 400 kr igjen.
Hei, Wenche Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Angrer virkelig på at jeg byttet til Phonero fra Ice. Med Ice ble data både rullet over til neste måned, og jeg kunne gi bort data uten noen ekstrakostnad til min datter. Det kan jeg ikke med Phonero, selv om begge abonnementene står på meg. Nå må ekstra data kjøpes, og 1 GB koster 123,- kr. For å kjøpe seg ut av avtalen skal de ha 3000,- pr abonnement. Jeg føler meg lurt. Det ble sammenlignet med abonnementet jeg hadde fra før, men her er det ingenting som kan sammenlignes. Dyrt og dårlig, og helt urimelige vilkår. Styr unna.
Hei, Nina. Her må vi undersøke. Vi har Data Rollover som gjør at data ruller over til neste måned dersom den ikke brukes opp, og du kan styre datamengden til abonnementene i vår selvbetjeningsportal Din Bedrift samt kjøpe ubegrenset data for korte og lengre perioder. Det stemmer at vi har har gebyr ved oppsigelse av våre Bedriftsavtaler dersom de sies opp innenfor avtaletiden. Men uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så kan vi undersøke. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Godt fornøyd med Phonero. Stabil og sikker leveranse og kundeoppfølging.
Hei, Tore. Veldig gøy å lese at du var fornøyd med leveransen! Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Hilsen Christer, Phonero
Har hatt Phonero gjennom jobba tale. Sømløs overføring til ny operatør i forbindelse med overgang til privat telefon
Hei, Pia. Så godt å se at du var fornøyd med sømløs overføring. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Etter en litt trøblete start der bindingstid, manglende angremulighet og at de bruker Telia-nettet ikke ble tilstrekkelig godt informert, så har kundeservicen vært veldig hyggelig og løsningsorientert. Ikke den aller mest funksjonelle og oversiktlige appen, men klarer seg. Veldig stabil løsning som kan anbefales.
Hei, Johan. Takk for din tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Fungerer bra overalt. Billig. Men fungerte veldig dårlig i Sverige i sommer.
Heisann, Per. Takk for din tilbakemelding! Vi forstår at dekning er kritisk. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi prøve å finne frem til hva som skjedde og om det er noe vi kan gjøre for å unngå at du får en slik opplevelse igjen. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero