Bra og billig abonnement. Veldig fornøyd med kundeservice som alltid svarer raskt, er hyggelige og løser alle utfordringer 😃 I tillegg så har de et veldig godt og brukervennlig system/sentralbord. Anbefales

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Dag og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Fornøyd på alle vis både på land og ombord på våre skip i europeisk fart

Måtte ha nytt puknr,ringte kundeservice og det ble løst på ett min

Da jeg tegnet abonnement ble jeg lovet 5g, men det fikk jeg ikke. Som plaster på såret (fordi selgeren løy til meg) fikk jeg 1 måned gratis og 3 GB ekstra data per måned. Deretter viste det seg at prisen selger hadde oppgitt til meg muntlig som inkl. mva egentlig var ekskl. mva. Han løy altså til meg på to punkter. Phonero bryr seg ikke om hva selgeren sa, kun om den skriftlige kontrakten (og der står det ekskl. mva.), og de nekter meg å bryte avtalen før bindingstiden er ute. Må si jeg trolig er deres mest misfornøyde kunde.

Rett på sak- håndtering av henvendelse på Live-chat ved to anledninger
