Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 987 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 987 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 987 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 811
579
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rask og god hjelp

Omtale av  Elin H. R

Rask og god hjelp, fikk svar på det jeg trengte med en gang.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11:57

Hei Elin, Så gøy å høre, takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God og rask kundeservice men håper på bedre funksjonalitet i link for administratorer

Omtale av  Bjørn L

Tungvint å måtte fylle inn og sende skjemaer hver gang man skal gjøre noe med et abonnement/simkort. Som lokal administrator bør man kunne utføre slike oppgaver selv. Raskere for oss som kunde og mindre arbeid for phonero - burde være en vinnvinn situasjon...

Svar fra Phonero
18.06.2019 09:06

Hei Bjørn, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi jobber nå for fullt med en ny selvbetjeningsløsning slik at det skal bli enklere å gjøre endringer på abonnementene selv. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero

Prisvinner

Omtale av  Brit

God service. Rask tilbakemelding nå det skal gjøres endringer i abonnementet. Prisgunstig.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11:57

Hei Brit, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Phoneros leveranser

Omtale av  Roger H

Vi er er svært fornøyd med Phoneros kundeservice og deres systemer, men vi er ikke så fornøyd med dekningen vi opplever i deres nett. Det oppleves at våre sjåfører ofte mister dekningen, selv i sentrale strøk.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11:57

Hei Roger, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbedring i området, eller om det kan være andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero

Nærhet, god oppfølgning.

Omtale av  Stig M. P

God kundeoppfølging. Svarer kjapt. Behjelpelig. Er i nærheten. Summert opp har jeg som kunde et godt inntrykk av phonero.

Svar fra Phonero
17.06.2019 10:25

Hei Stig, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God pris

Omtale av  Mona

Rask å svare på chat, trengte PUK- kode etter å ha tastet feil pinkode tre ganger.

Svar fra Phonero
13.06.2019 12:22

Hei Mona, Så bra du fikk god hjelp. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

Elendig dekning gjevnt over

Omtale av  Elisabeth H

Hyggelige selgere som tok turen hele veien til verkstedet våres for å "måle" dekning da med sine telefoner ved å gå litt rundt. De lovet at den dårlige dekningen fra Telenor kunne gjøres noe med ved å bytte til Phonero. Byttet over alle abonnement i god tro, og verken jeg eller de ansatte kunne snakke med hverandre eller kunder over telefon, verken på verkstedet eller noen som helt annen plass, da vedkommende i andre enden stadig utbrøt :jeg hører deg så dårlig, har du meg på høytaler eller? Og på europaveien mellom Grimstad og Kristiansand brøyt det med jevne mellomrom. Hadde også NULL dekning på mobilnettet på kontoret. Har nå byttet tilbake til Telenor og sitter igjen med en regning fra dere på 13000 i bruddgebyr og 9819 fra Telenor. Håper dere betaler dette i sin helhet, da vi ble lurt trill rundt med lovnader og hadde en marerittuke alle mann uten mulighet for å nå noen som helst, og mange oppgitte kunder som ikke fikk bestilt varene sine. Tragisk.

Svar fra Phonero
12.06.2019 22:20

Hei Elisabeth, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne undersøke saken din nærmere. Vi forstår at dekning er kritisk, så jeg håper du kan ta kontakt med oss på [email protected] så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero

Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR