Anbefaler og bruke angrerett om man har tegnet abonnement fra telefon salg. Useriøst! les avtalen på abonnementet.I mitt tilfelle stemte det ikke med det selger opplyste om. 24 måneders bindingstid/ gebyr på 3000 per abonnement ved oppsigelse osv.

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Mikal og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg kontaktet Phonero pga problem med telefonen. Ventetiden var kort før jeg fikk snakke med en hyggelig medarbeider som bidro til at problemet løste seg.

Utmerket service 😊👍og gode kundeforhold.har nettopp fått dette så det er bra service hos dere 😊👍

Fantastisk bra hjelp, konkret. Raskt svar. Hyggelig.

Oppfølging av Phonero står for ovenfor bedrift. Nye endringer følger phon.opp også samt spm.om kvaliteten på samtaler.
