Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefaler og bruke angrerett om man har tegnet abonnement fra telefon salg. Useriøst! les avtalen på abonnementet.I mitt tilfelle stemte det ikke med det selger opplyste om. 24 måneders bindingstid/ gebyr på 3000 per abonnement ved oppsigelse osv.
Hei Mikal, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din og på hva som har skjedd, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Jeg kontaktet Phonero pga problem med telefonen. Ventetiden var kort før jeg fikk snakke med en hyggelig medarbeider som bidro til at problemet løste seg.
Hei Karen, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Utmerket service 😊👍og gode kundeforhold.har nettopp fått dette så det er bra service hos dere 😊👍
Hei Per, Tusen takk for hyggelig omtale. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-) Mvh Mads Phonero
Fantastisk bra hjelp, konkret. Raskt svar. Hyggelig.
Hei Ronnie, Godt å se at du er fornøyd! Tusen takk for hyggelig omtale. Mvh Mads Phonero
Oppfølging av Phonero står for ovenfor bedrift. Nye endringer følger phon.opp også samt spm.om kvaliteten på samtaler.
Hei, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Kjempebra Bedriftsnett app og bra kundeservice som svarer kjapt med god hjelp
Hei Meron, Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Kundeservice svarer raskt er blide og positive. Problemer blir løst raskt.
Hei Emil, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero