Phonero opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid hyggelige og hjelpsomme når man ringer kundeservice👍🏻 Ellers god dekning og gode priser!
Hei Lotte, Så bra du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Vært fornøyd med Phonero gjennom hele perioden vi har brukt det. Kan slite litt med dekning på noen steder, ellers bra
Hei Tobias, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil derfor gjerne undersøke planene i områdene du opplever utfordringer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Hadde problemer med simkort, fikk effektiv,rask og god hjelp på telefonen, flott kundeservice!
Hei Tormod, Takk for fin tilbakemelding. Godt å se du er fornøyd og at ting løste seg! Mvh Mads Phonero
Første gang jeg opplever at en mobiloperatør følger opp på eget initiativ, og løsningsorienterte og hyggelige medarbeidere.
Hei Haldor, Tusen takk for hyggelig omtale. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Opplever god og rask kundeservice. Fornøyd med produktet.
Hei Henrik, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Fikk svært rask og god tilbakemelding på telefon:)
Hei Birgitte, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd :-) Mvh Mads Phonero
2 ganger har selger fra Phonero ringt meg og forsøkt å selge abonnement. Han spør hvilken operatør jeg har nå, og jeg har Proximo og ringer på Telia sitt nett. Selger fra Phonero sier jeg bør bytte til dem (også på Telia sitt nett) fordi de vil kunne levere bedre dekning og kvalitet på samtaler enn det Proximo kan. Dette vet jeg ikke stemmer, og når jeg konfronterte selger om at jeg har jobbet med teknisk drift hos Telia i 12 år, så la han på. Begge ganger. Jeg anbefaler virkelig ikke å kjøpe av et selskap som godtar at selgerne sine lyver på denne måten.
Hei Trond, Takk for tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero