Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ringte for å høre om det er samme SIM-kort for iPhone 13 pro som iPhone XS. Litt usikkert svar men meget raskt å få nytt SIM-kort om det skulle være behov for.
Hei, Allan. Takk for din tilbakemelding. Det er samme SIM i de enhetene og begge enhetene støtter også eSIM fra Phonero, dersom du ønsker det. Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Ypperlig kundeservice. Behjelpelige og løsningsorientert
Hei, Tommy. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Alltid behjelpelig utfører topp service og rask tilbake melding til vår bedrift.
Hei, Arild. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Endte opp med dyr avtale som er vanskelig oog komme ut av. Selger mente hav var billigere en det jeg hadde ble vesentlig dyrere!! Styr unna!
Hei, Amund. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Jeg har blitt kontaktet jevnlig over det siste året av selgere fra dette firmaet og i det siste nesten ukentlig. Hver gang har de fått beskjed om at jeg ikke er interessert i å bytte samt å fjerne nummeret mitt fra ringelisten, uten at de gjør det. Så får jeg se om de takler nord-norsk språkbruk om de ringer igjen. Er vel rimelig åpenbart at jeg aldri kommer til å bli kunde hos dette selskapet.
Hei, Gunnar. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Valgte Phonero ut fra datamengde og pris. Så langt er nin erfaring utelukkende positiv. Eneste jeg ikke er fornøyd med, er at selger lovte meg de datakort jeg hadde bruk for inkludert i prisen. Slik er det ikke.
Hei, Bjørn. Fantastisk å se at du er fornøyd med datamengde og pris, men vi vil gjerne se nærmere på saken din. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Dataroaming fungerer ikke i det hele tatt når man reiser ut av Norge. Nå har jeg bare vært i Østerrike og på Island, men begge plassene har jeg ikke kommet meg på nett. Ellers fungerer selskapet fint på lik linje med andre telefonselskap.
Hei, Mathilde. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send en e-post til [email protected], med navn og nummer, så kan vi sammen undersøke om det er noen innstillinger på telefonen som kanskje må slås på igjen. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero