Veldig fornøyd med Phonero, har ikke hatt noe problemer siden jeg byttet over til dem for et år siden.

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Vibeke og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Hyggelige, kunnskapsrike og løsningsorienterte medarbeider

Vi bruker Phoneros bedriftsnett og administrerer sentralbordet selv. Rimelig og greit! Her kan vi endre åpningstider, opprette køording og lese inn beskjeder på telefonsvareren. Det er også enkelt å sette over til andre ansatte via sentralbordet på PC eller app på mobilen. Hvis jeg trenger hjelp til noe er de kjappe og dyktige på kundeservice.

Jeg er fornøyd med Phonero, de leverer god service og god oppfølging om en har spørsmål. I tillegg har de gode priser på abonnement. Selv om jeg bor i utkantstrøk har jeg heller ikke merket endring i dekning, selv om det historisk sett har vert forskjell på dette (Telia vs Telenor). Alt i alt meget fornøyd

Alt har gått kjapt og enkelt. Sømløs overføring og god kundebehandling.
