Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Velg noen andre operatører. Kanskje noen som leverer dekning man kan benytte til å ringe med....
Hei Frode, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder på Jæren dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Stabilt abonnement med gode og enkle tjenester. Og ikke minst hyggelige og flinke kundemedarbeidere😃
Hei Alf, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Ble positivt overrasket . Ingen ventetid før jeg fikk svar. Behagelig og rolig saksbehandler som raskt ga meg svar på spørsmålet mitt. Veldig fornøyd😀
Hei Margareth, Så hyggelig å høre, tusen takk for fin omtale. Mvh Katrine Phonero
Jeg ringte Phonero pga dårlig dekning. De fant ikke ut av årsak da, men registrerte feil. Jeg ble oppringt 4 dager sener med opplysning om at basestasjon hadde vært nede for ombygging.
Hei Ulf, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du fikk god hjelp fra vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Jeg er kjempe førnøyd av dekningen og kundesenter. Anbefales!
Hei Fatih, Takk for fin omtale, fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Takk for meg 👏for en god samarbeid og jeg har snakket bare med snille person. Masse lykke til videre!
Hei Maricela, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Jeg fikk veldig god hjelp til opprydding i kontaktliste på telefonen. Kontaktperson hos Phonero forsto spørsmålet mitt og ga meg konkrete tips og hjelp til å løse mitt problem. Han var imøtekommende og hyggelig. Godt fornøyd med kvaliteten og servicen.
Hei Elsr, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero