Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt kundeforhold med Phonero siden de kom på markedet, og har siden hatt en problemfri tele- og data hverdag. Phonero er lett å komme i kontakt med, og er imøtekommende og løsningsorientert vedr endringer og tilpassninger av abbonement. Min mening er at det er tvilsomt om det finnes noen bedre.
Hei Bjørn, Så gøy å høre at du er fornøyd. Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Ved etablering av nytt selskap, ble jeg forespurt om å gå over fra Telenor til Phonero. Så langt har pris, dekning og kunde oppfølgning, stått over mine forventninger. Jeg er svært godt fornøyd med selskapet.
Hei Bjørn, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Phonero tok seg av all kommunikasjon med tidligere leverandør, det fungerte fint.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Har ikke hatt noen problemer med telefonen etter jeg skiftet abonnement. Kjempe bra levert.
Hei Laila, Så gøy å høre, takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
3750.- for og si opp avtalen, 24 mnd binding, det sier ikke tlf selger. Eller at du må betale tillegg for å ringe innen EU.
Hei Terje, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Katrine Phonero
Meget godt fornøyd med Phonero. God på service og kjappe svar og tilbakemeldinger.
Hei Knut, Takk for hyggelig omtale! Mvh Katrine Phonero
Tok kanskje 20 sek og komme til kundeservice, det er veldig bra, er lei av lang kø og ventemusikk. Og bra priser
Hei Terje, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero