Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 008 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 999 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 822
579
101
59
438
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 999 verifiserte omtaler på Bytt.no

Helt ypperlig kundeservice!

Omtale av  Jan B

Er bare en måte å oppsummere kundeservicen til Phonero på: Superb!!

Svar fra Phonero
16.07.2020 16:19

Hei Jan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God kundeservice, Dårlige vilkår

Omtale av  Per K

3 års bindingstid og 3000 kr i bruddgebyr er urimelig for de som skal være pionerer på bedrifts telefoni. Sniker inn at man må betale 0,49 pr bank-id verifisering og signering, dette er ingenting annet enn en måte å få enda mer penger ut av oss som forbrukere. Kundeservicen er det eneste som kan dras frem som positivt her da svartiden generelt er meget rask. Forøvrig leverer mange andre operatører samme løsninger bare at helheten føles mer profesjonelt (hos de større selskapene så klart) og man må ikke betale for bank-id signering.

Svar fra Phonero
16.07.2020 11:18

Hei Per, Vi takker for din tilbakemelding. Vi har 24 måneders avtaletid som standard på våre bedriftsavtaler, men tilbyr nå også avtaler uten bindingstid. På grunn av kostnader knyttet til drift av Bank-ID på mobil har vi innført en kost på dette, men tilbyr også abonnement som har det inkludert. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for å få alternative løsninger til dette. Jeg håper vi kan beholde deg som fornøyd kunde. Mvh Mads Phonero

Hyggelig og imøtekommende

Omtale av  Bård

Imøtekommende og løsningsorientert ved telefonhenvendelse. Forsto mitt (kundens) behov og løste sak effektivt og til min tilfredsstillelse.

Svar fra Phonero
16.07.2020 11:17

Hei Bård, Så godt å se at du er fornøyd med oss. Tusen takk for hyggelig omtale! Mvh Mads Phonero

Bruddgebyr som forretningsmodell

Omtale av  Geir

Som stolt Kristiansander er det trist å melde at selskapet Phonero må du aldri inngå en bedriftsavtale med. Avtaler med 3 års bindingstid og 3000kr i bruddgebyr er urimelig, elementer deres pågående selgere ikke nevner. Bruk heller pengene på et annet selskap.

Svar fra Phonero
01.07.2020 11:04

Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Katrine Phonero

Rimelig, oversiktlig og ikke minst kjapp respons på kundeservice

Omtale av  Goggen

Rimelig, oversiktlig og ikke minst kjapp respons på kundeservice.

Svar fra Phonero
01.07.2020 11:04

Hei Goggen, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bortfall

Omtale av  Leif

Får ikke summetonen. Kommer bare en beskjed om at; du har ringt et nummer som ikke er i bruk. Noe som ikke stemmer da jeg vet numrene er riktig. De som forsøker å ringe meg kommer bare til telefonsvarer, enda jeg ikke har dette aktivert. Får jeg svar til den jeg ringer så forsvinner plutselig den jeg ringer til. Jeg hører alt som blir sagt men de som er i andre enden hører ikke meg... Aldri vært borti maken til telefontrøbbel😖😖 Skjer det ikke en umiddelbar bedring på problemene så flyttes abonnement tilbake til en tjenestedyktig leverandør.

Svar fra Phonero
01.07.2020 11:04

Hei Leif, Dette høres ikke bra ut, slik skal det jo ikke være. Jeg vet ikke helt hva som kan være problemet, her må vi undersøke litt nærmere. Send meg en mail på [email protected] med navn og nummer, så ringer vi deg. God sommer. Mvh Katrine Phonero

Løsningsorienterte og høy kompetanse

Omtale av  Elisabeth

Rask tilbakemelding på henvendelse, hjelpsomme og hyggelige. Alltid tilgjengelig og løsningsorienterte!

Svar fra Phonero
01.07.2020 10:55

Hei Elisabeth, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero

Phonero har 3 999 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR