Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Phonero tviholder på lange bindingstider og straffer hardt med skyhøye bruddgebyr hvis du skulle finne på å bytte i bindingstiden(som er på hele 24 mnd 🤯).
Hei. Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneder bindingstid som standard i våre bedriftsavtaler. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Christer Phonero
Fikk en telefon fra en selger som var selv overbevist om at phonero var billigere enn talkmore. Jeg satt tilfeldigvis i nettbanken og kunne si nøyaktig hva jeg betalte, og fikk da beskjed om at phonero var billigere og jeg fikk 1 GB mer enn det jeg hadde. Etterpå viste det seg at prisen selgeren gav var uten moms, i tillegg er ikke sms inkludert, som det stort sett er på samtlige andre telefonselskap. I tillegg ble det heller ikke opplyst at det var 2 år bindingstid... Selgeren var på tråden og fulgte med at jeg godkjente avtalen, og skapte et press som gjorde at jeg ikke fikk satt meg inn i den. Jeg syns de er for pågående og har ikke et tilbud som samsvarer med det de andre telefonoperatørene tilbyr. Og med to års bindingstid er jeg "stuck" med denne avtalen, og sannsynligheten for at andre operatører kommer med enda bedre avtaler, er stor...
Hei Tina, Takk for tilbakemeldingen. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Har byttet over til Phonero fra Telenor. Vi er meget fornøyde med Phonero. Kundeservicen er helt utrolig bra, både på telefon og mail. Anbefales på det sterkeste!
Hei Thomas Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Veldig bra service. Dekning kunne vært bedre. Ellers bare gode erfaringer så langt
Hei Sivert, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Ringte angående spørsmål om innstillinger. Det var kjapt svar og god personlig oppfølging. Forklarte og problemet ble raskt løst
Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd med kundeservice, rask og aldri problemer med noe
Hei Tina, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Vi har Phonero bedriftsabbonement på jobben, men veldig hyggelige priser. Det eneste jeg savner er bedre dekning i områdene jeg ferdes i. For eksempel har jeg ingen dekning når jeg besøker svigerforeldrene mine, og er avhengig av et annet abonnement med Telenordekning.
Hei Thor, Tusen takk for hyggelig omtale! Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero