Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 987 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 987 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 987 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 811
579
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no

Super service!

Omtale av  Benjamin H

Utelukkende fornøyd med Phonero! Fornøyd med alle tjenester, spesielt kundeservice og nettbutikk! Kan virkelig anbefales!

Svar fra Phonero
25.10.2021 08:00

Hei, Benjamin! Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Denne skal jeg ta med videre til nettbutikken og kundesenteret. Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Billig og bra.

Omtale av  Arne

Billig og bra. Enkelt og bytte over fra Telenor. Rollover er også godt og ha. Benyttes på reiser. God dekning i Spania.

Svar fra Phonero
25.10.2021 07:59

Hei, Arne. Så gøy at du er fornøyd med priser og tjenester som Rollover. Vi er her om du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Meget fornøyd kunde

Omtale av  Bård S

Phonero har effektive og enkle løsninger, meget trivelig og løsningsorientert kundeservice. Jeg anbefaler Phonero til alle bedrifter og privatpersoner!

Svar fra Phonero
25.10.2021 07:57

Hei, Bård. Så gøy å høre at du er fornøyd med våre løsninger. Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen! Hilsen Christer, Phonero

Lurt trill rund av frekk selger

Omtale av  Nina

Selger ringte ofte og midt i en samtale ble jeg bedt om å trykke på en tast på min mobil,å da hadde jeg plutselig godkjent abonnement for oss 3 i familien.Sendte tvert en avbestilling ,og fikkfaktura som skulle koste meg 11500kr.Prøvde å ring de flere ganger men til ingen nytte,de ble bare ufin på siste runde.Gikk til forbrukerrådet med saken,men de kunne ikke gjøre noe pga jeg driver firma.Syns de kunne vært mindre arrogant og ivertfall møtt oss på halvveien.Men gir ikke opp,må være noe måte å prøve.Fakturaen er betalt,11500 kr for ingenting.

Svar fra Phonero
20.10.2021 15:30

Hei, Nina. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero

Supert

Omtale av  Mariusz

Supert hver gang jeg har suport help fra Dere. Takk Phonero

Svar fra Phonero
20.10.2021 15:30

Hei, Mariusz. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Phonero Veldig dårlig nettverk.

Omtale av  Damnjan K

Veldig dårlig nettverk. Dette er forførernes bedragere. De har mange skjulte kostnader. du inngår en kontrakt på 225kr og du får 750-800kr. og ved brudd på å si opp kontrakten betaler du 3000kr. Phonero NAI TAKK! Veldig dårlig nettverk. Dette er forførernes bedragere.

Svar fra Phonero
15.10.2021 15:20

Hei, Damnjan. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Tenker vi må se hva som er tilfellet her og undersøke hvor lang periode det er fakturert for. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Håper vi kan forbedre tillitten Hilsen Christer, Phonero

Opererer med skjulte gebyrer

Omtale av  Richard A. R

Etter 11 mnd med abbonoment hos Phonero skulle jeg endre til en annen aktør som hadde betydelig bedre vilkår. Da fikk jeg faktura på 3000,- kr x 2 abonnent for brudd i bindingstid. Jeg har aldri fått beskjed om det var bindingstid på abonnementet, men de nekter å slette gebyret. Synd at phonero driver på en så useriøs måte, for ellers var jeg fornøyd med avtalen frem til jeg skiftet.

Svar fra Phonero
12.10.2021 13:40

Hei, Richard. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Uten å kjenne saken eller avtalen din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR