Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gikk tom for data i kritisk øyeblikk. En kjapp telefon til kundeservice og datatrafikken var oppe igjen innen 10 min.
Hei. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Meget bra. Vennlige og service mindede kundekonsulent. Veldig bra pris.
Hei Maiken. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Kundesenteret. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero.
To ganger phonero ved inngåelse av kontrakten bedratt meg med hensyn til vilkårene i kontrakten
Hei. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Utmerket service. Flinke og hjelpsomme. Jeg fikk hjelp til mitt problem over telefon og de fikset mitt problem uten at jeg behøvde å gjøre noe. Anbefales!
Hei, Rune Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Utrolig fornøyd med Phonero, så enkelt og greit pluss gode priser! Garantisvar på kundeservice også slik at vi fort får hjelp om vi ønsker å sette opp noe mer på sentralbordet. Anbefaler Phonero på det sterkeste!
Hei Anne. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero Hilsen Christer, Phonero
Brudd gebyr. Manglende info om faktura og hvordan det trekkes fra kundens innbetalte brudd gebyr til gml operatør.. Og dette led roll over på innkjøpt ekstra pakke. Endre dagens regel før å være konk.dyktig..
Heisann Einar. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til avdelingen for salg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero.
Sørg for å få alt som tilbys skriftlig. De prøvde å fakturere mms, bank id sms, og hadde ikke inkludert rollover. Hadde heldigvis bedt om alt i tilbudet skriftlig. Vedr data rollover så er vel Phonero de eneste som kun overfører ubrukt data fra månedspakken, som det også brukes av først. Det vil si at om du har 12Gb inkludert og bruker opp 6Gb har du 18Gb neste måned, men om du bruker 12Gb den neste måneden flyttes ikke noe data til påfølgende måned da du har brukt opp månedspakken og det er kun data derfra du får med videre.
Hei, Torgeir. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer, Phonero