Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er imponert over kundeservice! Rask, imøtekommende og løsningsorientert, selv om jeg som enkeltpersonforetakk er enn liten kunde. Har akkurat byttet over, så jeg har ikke så lang fartstid, men fortsetter det på denne måten så lover det bra. Så håper jeg bare at jeg ikke opplever overraskelser på fakturaen, som noen endre beskriver her.
Hei, Bjørnar. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Har ingen ting å klage på. Hyggelige kundebehandlinger dere har.
Hei, Oddmund. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Kundesenteret. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Problemfritt. Enkelt å administrere de ansattes abonnementer. Turn key løsning på web.
Hei, Rolf. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Det var ikke godt nok opplyst, jeg måtte ordne opp med tidligere selskap da ikke alt ble slettet. Det er blit bedre nå
Hei, Kristian. Vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Er imponert over velvillighet og service fra Phonero! Hyggelig og forståelsesfull kunderådgiver.
Hei. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Fornøyd, men siste måned fakturert vel 1200 kroner for overforbruk mobildata, tross rollover" og bare brukt 69 Mb måneden før. Ser ut som står 3 GIGABAIT totalbruk mars, enda telefonen viste ca 1,5 Gb totalt mars. Har nu fjerna "rollover" for sikkerhets skyld.
Hei Jan. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. Vi varsler om databruk på 50, 90 og 100 % bruk av pakken. I mobilappen kan man både følge med på bruken og kjøpe ekstra data til fastpris. Jeg hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected]. Hilsen Christer, Phonero
Noe småproblemer oppstår av og til, men de ansatte hos Phonero, er flinke til å løse og rette opp dette.
Hei Håkon. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero