Kundeservicen for oss som bedrift har vært veldig god med korte ventetider og god hjelp. Sentralbordløsningen dekker de fleste behov. For vår kommune som ikke er en by-kommune så er ikke mobil/mobiltbredbånd-dekningen god nok. For oss som administrerer telefoni i vår bedrift, så er det ganske mange portaler å forholde seg til. Jeg logger daglig på Bedriftsnett, Phonero Link og DinBedrift for å kunne finne all informasjon jeg trenger. I tillegg er det en egen portal for administrering av telefonkøer, med åpningstider og lydmeldinger. Føler dette kunne vært gjort mer sømløst.

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Kim H. B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Fikk supert tilbud om å abonnere på Phonero. Klikket alle bokser, men siden jeg vet at det er vanskelig med mobil- og TV-dekning på en øy utenfor Kvaløya i Tromsø det jeg tilbringer mye tid. Etter hyggelige telefonsamtaler og super-rask levering måtte jeg bare melde fra om dårlig dekning på øya her for Phonero. ingen problem - å angre var like enkelt som å bestille, og jeg ble ønsket velkommen tilbake dersom forholdene skulle endre seg . Det har jeg notert meg i boken min, der Phonero allerede var notert blant familie, venner og kjære bekjente. Jeg lar dem stå der !

Det er vesentlig dårligere dekning en hva jeg er vant med fra tidligere leverandører

Om du har brukt opp data kan du enkelt kjøpe ekstra data. Det er bra. Men denne ekstra pakken blir ikke overført som rolllover. Hva er årsakene til det? Her betales det for en pakke, som du ikke får brukt opp, og så skal det ikke være rollover. Dårlig avtale fra phonero!!!!

Lett og bra sentralbord løsning. Fungerer fint i kø systemet
