Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 996 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 996 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 996 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 819
579
101
59
438
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 996 verifiserte omtaler på Bytt.no

God kundeservice, fin sentralbordløsning, litt for mange portaler for bedrift

Omtale av  Kim H. B

Kundeservicen for oss som bedrift har vært veldig god med korte ventetider og god hjelp. Sentralbordløsningen dekker de fleste behov. For vår kommune som ikke er en by-kommune så er ikke mobil/mobiltbredbånd-dekningen god nok. For oss som administrerer telefoni i vår bedrift, så er det ganske mange portaler å forholde seg til. Jeg logger daglig på Bedriftsnett, Phonero Link og DinBedrift for å kunne finne all informasjon jeg trenger. I tillegg er det en egen portal for administrering av telefonkøer, med åpningstider og lydmeldinger. Føler dette kunne vært gjort mer sømløst.

Svar fra Phonero
29.08.2022 13:22

Hei Kim. Vi takker for din tilbakemelding. Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Om du har innspill til hvor dekningen burde utbedres kan du sende dette til [email protected] så tar vi det videre. Vi jobber også kontinuerlig med å forbedre våre kundeportaler og håper å ha færre innlogginger i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

vanskelig kunde på øde øy

Omtale av  Else H

Fikk supert tilbud om å abonnere på Phonero. Klikket alle bokser, men siden jeg vet at det er vanskelig med mobil- og TV-dekning på en øy utenfor Kvaløya i Tromsø det jeg tilbringer mye tid. Etter hyggelige telefonsamtaler og super-rask levering måtte jeg bare melde fra om dårlig dekning på øya her for Phonero. ingen problem - å angre var like enkelt som å bestille, og jeg ble ønsket velkommen tilbake dersom forholdene skulle endre seg . Det har jeg notert meg i boken min, der Phonero allerede var notert blant familie, venner og kjære bekjente. Jeg lar dem stå der !

Svar fra Phonero
29.08.2022 13:07

Hei Else, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er lei oss for at dekningen ikke fungerte bra nok denne gangen og håper å se deg som kunde en gang i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

dekningen er litt dårlig

Omtale av  Terje S. S

Det er vesentlig dårligere dekning en hva jeg er vant med fra tidligere leverandører

Svar fra Phonero
29.08.2022 12:38

Hei Terje. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023 og det brukes milliarder hver år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever problemer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero

Kjøp av ekstra data

Omtale av  Vikenansatt

Om du har brukt opp data kan du enkelt kjøpe ekstra data. Det er bra. Men denne ekstra pakken blir ikke overført som rolllover. Hva er årsakene til det? Her betales det for en pakke, som du ikke får brukt opp, og så skal det ikke være rollover. Dårlig avtale fra phonero!!!!

Svar fra Phonero
29.08.2022 12:35

Hei. Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar ditt innspill videre. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero

Enkelt og greit

Omtale av  Pål A. I

Lett og bra sentralbord løsning. Fungerer fint i kø systemet

Svar fra Phonero
29.08.2022 12:23

Hei Pål, Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra og billig

Omtale av  Dag

Bra og billig abonnement. Veldig fornøyd med kundeservice som alltid svarer raskt, er hyggelige og løser alle utfordringer 😃 I tillegg så har de et veldig godt og brukervennlig system/sentralbord. Anbefales

Svar fra Phonero
29.08.2022 12:20

Hei Dag. Gøy å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer og vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero

Lett og greit uten problemer av noe slag

Omtale av  Knut A

Fornøyd på alle vis både på land og ombord på våre skip i europeisk fart

Svar fra Phonero
29.08.2022 12:13

Hei Knut. Så gøy å se du er fornøyd med oss! Hyggelige tilbakemeldinger som din gir oss motivasjon til å fortsette å hele tiden bli enda bedre :) Tusen takk for fin tilbakemelding! Hilsen Mads, Phonero

Phonero har 3 996 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR