Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,5/5
Utmerket
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 26 innen
mobilselskap
81%
anbefaler
Phonero

"God kundeservice, fin sentralbordløsning, litt for mange portaler for bedrift"

Omtale om Phonero skrevet av Kim H. B for 25.08.2022 09:57

Phonero har totalt 3049 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kim H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice, fin sentralbordløsning, litt for mange portaler for bedrift"

Kundeservicen for oss som bedrift har vært veldig god med korte ventetider og god hjelp. Sentralbordløsningen dekker de fleste behov. For vår kommune som ikke er en by-kommune så er ikke mobil/mobiltbredbånd-dekningen god nok. For oss som administrerer telefoni i vår bedrift, så er det ganske mange portaler å forholde seg til. Jeg logger daglig på Bedriftsnett, Phonero Link og DinBedrift for å kunne finne all informasjon jeg trenger. I tillegg er det en egen portal for administrering av telefonkøer, med åpningstider og lydmeldinger. Føler dette kunne vært gjort mer sømløst.

Svar fra Phonero
29.08.2022 13:22
Hei Kim. Vi takker for din tilbakemelding. Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Om du har innspill til hvor dekningen burde utbedres kan du sende dette til [email protected] så tar vi det videre. Vi jobber også kontinuerlig med å forbedre våre kundeportaler og håper å ha færre innlogginger i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Bytt.no
"God kundeservice, fin sentralbordløsning, litt for mange portaler for bedrift" skrev Kim H. B om Phonero

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Kim H. B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Har byttet selskap
"vanskelig kunde på øde øy"

Fikk supert tilbud om å abonnere på Phonero. Klikket alle bokser, men siden jeg vet at det er vanskelig med mobil- og TV-dekning på en øy utenfor Kvaløya i Tromsø det jeg tilbringer mye tid. Etter hyggelige telefonsamtaler og super-rask levering måtte jeg bare melde fra om dårlig dekning på øya her for Phonero. ingen problem - å angre var like enkelt som å bestille, og jeg ble ønsket velkommen tilbake dersom forholdene skulle endre seg . Det har jeg notert meg i boken min, der Phonero allerede var notert blant familie, venner og kjære bekjente. Jeg lar dem stå der !

Svar fra Phonero
29.08.2022 13:07
Hei Else, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er lei oss for at dekningen ikke fungerte bra nok denne gangen og håper å se deg som kunde en gang i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Terje S. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"dekningen er litt dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er vesentlig dårligere dekning en hva jeg er vant med fra tidligere leverandører

Svar fra Phonero
29.08.2022 12:38
Hei Terje. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023 og det brukes milliarder hver år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever problemer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Vikenansatt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kjøp av ekstra data"
1 syns denne omtalen er nyttig

Om du har brukt opp data kan du enkelt kjøpe ekstra data. Det er bra. Men denne ekstra pakken blir ikke overført som rolllover. Hva er årsakene til det? Her betales det for en pakke, som du ikke får brukt opp, og så skal det ikke være rollover. Dårlig avtale fra phonero!!!!

Svar fra Phonero
29.08.2022 12:35
Hei. Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar ditt innspill videre. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Pål A. I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"

Lett og bra sentralbord løsning. Fungerer fint i kø systemet

Svar fra Phonero
29.08.2022 12:23
Hei Pål, Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Phonero har totalt 3049 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR