Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som stolt Kristiansander er det trist å melde at selskapet Phonero må du aldri inngå en bedriftsavtale med. Avtaler med 3 års bindingstid og 3000kr i bruddgebyr er urimelig, elementer deres pågående selgere ikke nevner. Bruk heller pengene på et annet selskap.
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Katrine Phonero
Rimelig, oversiktlig og ikke minst kjapp respons på kundeservice.
Hei Goggen, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Får ikke summetonen. Kommer bare en beskjed om at; du har ringt et nummer som ikke er i bruk. Noe som ikke stemmer da jeg vet numrene er riktig. De som forsøker å ringe meg kommer bare til telefonsvarer, enda jeg ikke har dette aktivert. Får jeg svar til den jeg ringer så forsvinner plutselig den jeg ringer til. Jeg hører alt som blir sagt men de som er i andre enden hører ikke meg... Aldri vært borti maken til telefontrøbbel😖😖 Skjer det ikke en umiddelbar bedring på problemene så flyttes abonnement tilbake til en tjenestedyktig leverandør.
Hei Leif, Dette høres ikke bra ut, slik skal det jo ikke være. Jeg vet ikke helt hva som kan være problemet, her må vi undersøke litt nærmere. Send meg en mail på [email protected] med navn og nummer, så ringer vi deg. God sommer. Mvh Katrine Phonero
Rask tilbakemelding på henvendelse, hjelpsomme og hyggelige. Alltid tilgjengelig og løsningsorienterte!
Hei Elisabeth, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Bytter aldri telefonleverandør igjen, hos Phonero er det super service til gode priser. Veldig bra sentralbordløsning for bedrift😊
Hei Lise, Godt å se at du er fornøyd med oss :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Det er sjeldent man har behov for å ringe kundeservice men de få gangene jeg har ringt så har jeg fått svar etter 2-3 ring og veldig god hjelp. Har byttet til Phonero nettopp pga dårlig service hos forrige leverandør. Har vært kunde hos Phonero nå i 2 år og har enda ikke opplevd nedetid eller andre problemer. Har hatt behov for å justere åpningstid nå nylig og som nevnt var alt løst i løpet av 2 minutter. PHONERO ANBEFALLES PÅ DET STERKESTE, gode priser og rask og god service.
Hei Jens, Så gøy å lese tilbakemeldingen din, fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Tusen takk for hyggelig omtale. God sommer! Mvh Katrine Phonero
Veldig god kundeservice og alltid på service fronten :-)
Hei Elisabeth, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. God sommer! Mvh Katrine Phonero