Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk meget bra service når jeg skulle endre mitt abonnemang. I tillegg fikk jeg hjelp til funksjoner og verktøy jeg ikke var klar over som var nyttige i min daglige jobb. Virkelig hyggelig person med høy servicegrad. Sånn skal service være.
Hei Project, Tusen takk for hyggelig omtale! Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
God kontakt og oppfølging. Grundig forklaring og veiledning for å rette opp feil på telefon. Problemet ble løst.
Hei Stein, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Hyggelig folk som hjelper med eventuelle problemer som kan oppstå:)
Hei Tobias, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Raskt svar. Rask løsning. (Dette er første gang jeg har brukt de)
Hei Øyvind, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Lett å finne frem i appen. Og gode priser og dod service
Hei Dag, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Alt har fungert som ønsket. God og hyggelig hjelp fra kundeservice.
Hei Marianne, Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Ønsker å gjøre alle oppmerksom på at det er 3 mnd oppsigelsestid på alle abo. til og med etter at oppsigelsestiden er utløpt. Har ikke opplevd at noen andre selskaper gjør det på denne måten.
Hei Magne, Takk for din tilbakemelding. Oppsigelsestid er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Vi ønsker å ta en gjennomgang av saken din. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero