Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 987 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 987 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 987 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 811
579
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårleg dekning og service

Omtale av  Jostein

Det står i kontrakt at dårleg dekning ikkje er grunnlag for oppsigelse av abonnement, og dekining er dårleg.

Svar fra Phonero
09.07.2019 12:02

Hei Jostein, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring eller om det er andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Mvh Katrine Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Stabilt og bra, rask og god kundeservice

Omtale av  Stig S

Veldig fornøyd med kundeservice. Fungerer godt på jobb og hjemme. Jeg er nesten uten dekning på 2 hytter i Vest Agder og Buskerud. Ikke bra, etter at dere byttet fra Telenor til telia-dekning så ble det dårlig. Hadde jeg ikke vært bedriftskunde, så hadde jeg byttet til Telenor

Svar fra Phonero
09.07.2019 12:02

Hei Stig, Så bra å se at du er fornøyd. Jeg ringer deg gjerne slik at vi kan se om det er planer for utbygging i området. Ta kontakt med oss på [email protected], husk navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero

Kundeservice

Omtale av  Astrid

Jeg har hatt noen selvforskyldte problem med telefonen. Fått meget god hjelp av kundeservice. Telefonen er en kombinert jobb og privat telefon

Svar fra Phonero
05.07.2019 11:39

Hei Astrid, Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Fornøgd

Omtale av  Ole

God service, kunne med fordel vore billigere. Dekningen, spesielt langs vestlandsveier og i tunneller er varierende.

Svar fra Phonero
05.07.2019 11:39

Hei Ole, Så bra å se at du er fornøyd. Jeg ringer deg gjerne slik at vi kan se om det er planer for utbygging i området. Ta kontakt med oss på [email protected], husk navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero

Rask service

Omtale av  Grethe

Rask ekspedering, er fornøyd med det meste. Dekningen er også blir mye bedre.

Svar fra Phonero
05.07.2019 11:39

Hei Grethe, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra kundeservice, men elendig dekning!

Omtale av  Arnfinn

Bra kundeservice og rask respons, men elendig dekning! Hjelper lite at det er billig når det ikke er mulig å gjennomføre en samtale.

Svar fra Phonero
05.07.2019 11:39

Hei Arnfinn, Takk for din tilbakemelding! Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Jeg vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om og på den måten se om det er planlagt utbedring eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt på [email protected], husk fullt navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero

Unødvendig og urimelig av Phonero?

Omtale av  Lasse R. M

Ved henvendelse til Phonero support den 25 juni angående stenging av mobilt trådløst abonnement den 18 juni ble dette åpnet igjen. Support gjennomførte åpningen på en grei og imøtekommende måte. Før dette ble dessverre brukerne stående uten internett tilgang i 1 hel uke da tilgangen ble "strupet"/ stengt med øyeblikkelig virkning. Likeledes er "tilbudet" fra 5 GB til 15 GB bruk et veldig stort sprang hvis databruken er knappe 5 GB i måneden. Da virker det unødvendig hardt av Phonero å stenge tilgangen for bedriften for å så å ta seg "godt betalt" for 5 GB (minste pakketilbud) de siste 3-4 dagene i måneden og deretter 15 GB den neste måneden hvor bedriften vil bruke 5 - 6 GB av de 15 GB de betaler for. Og hvis det i tillegg er slik at de ca. 9 GB bedriften har betalt for men ikke bruker opp, de kan bedriften IKKE ta med seg inn i neste måned, virker dette urimelig. Da betaler man altså for å få bruke 15 GB også bruker man kanskje bare 6 av dem. Etter mitt syn burde Phonero være mer fleksibel og tilby 10 GB pakker i tillegg til 15 GB som de allerede har. Eller la bedriften kunne overføre det de har betalt for men ikke fikk brukt til neste måned.

Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR