Dårlig dekning i storby. Mange brudd i samtaler. Dårlig kunde service
Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Corran og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Generelt skikkelig dårlig. Mistet internett tilkobling, samtaler detter ut eller høres ut som roboter.
Gjennom jobb tok vi imot tilbudet på "hele familien" Med 5GB inkl. til 100kr ekstra per abonnement. Hadde 4 abonnement for barna - med meg som juridisk eier. 2 av barna gikk en mnd 2-4% over 5GB (i.e. få MB) - og fikk da tilleggsregning på 399kr hver!! Uten at de var varslet når det gikk over eller at de ble sperret. De nekter å varsel juridisk eier (meg) - og dermed lar umyndige påføre kostnader de ikke vet om. Per norsk lov er dette ulovlig. Byttet til Telenor. MEN forhåndsbetaling gjort dagen før oppsigelse for neste mnd (14dg forskudd) NEKTER de å kreditere SELV om det er sagt opp i forkant. Styr unna - ren og skjær SVINDEL. Selskapet er tuftet på dette.
De starter med to års bindingstid, og fortsetter med å forlenge med ett år automatisk (uten noen påminnelse om at dette skjer, selvsagt). Bommer man på datoen med å si opp, koster det kr 3000,- eks.mva i gebyr. Alle andre operatører jeg har undersøkt har ingen bindingstid overhode. Dekningen er langt dårligere enn hos f.eks. Telenor, noe de ikke gjør noe med etter flere klager. I USA koster samtaler kr 13,11 pr minutt (!!!!), kr 4,99 pr SMS og kr 1,86 per MB data. Seriøst. IP-telefonien funker aldri. Kundeservicen er supertreg. Styr unna!!!
Elendig selskap med mange utfordringer å ta tak i.