Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dataroaming fungerer ikke i det hele tatt når man reiser ut av Norge. Nå har jeg bare vært i Østerrike og på Island, men begge plassene har jeg ikke kommet meg på nett. Ellers fungerer selskapet fint på lik linje med andre telefonselskap.
Hei, Mathilde. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send en e-post til [email protected], med navn og nummer, så kan vi sammen undersøke om det er noen innstillinger på telefonen som kanskje må slås på igjen. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Servicevennlige og raske kundebehandlere. Har abonnement gjennom arbeidsplassen. Opplever dårlig dekning.
Heisann! Så gøy at du er fornøyd med kundeservicen. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Hilsen Christer, Phonero
Er ny kunde hos Phonero, og har foreløpig bare gode erfaringer. De tre ulike personene jeg har vært i kontakt med hittil, har vært utrolig serviceinnnstilte. De tar seg tid, strekker gjerne hjelpen litt lenger enn de strengt tatt må, er grundige og hyggelige.
Hei, Jartrud Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Retter fort opp i feil, ok priser på abonnement, bra nett. siden jeg endte opp med en kred.nota på 3000,- etter å kjøpt en tlf og gått fra Ice, med lovnad om å bet meg mellomlegget. Det ble til at tlf fakturaene mine har blitt trukket fra kredittnota.. Fornøyd med det. Fortsatt ca 400 kr igjen.
Hei, Wenche Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Angrer virkelig på at jeg byttet til Phonero fra Ice. Med Ice ble data både rullet over til neste måned, og jeg kunne gi bort data uten noen ekstrakostnad til min datter. Det kan jeg ikke med Phonero, selv om begge abonnementene står på meg. Nå må ekstra data kjøpes, og 1 GB koster 123,- kr. For å kjøpe seg ut av avtalen skal de ha 3000,- pr abonnement. Jeg føler meg lurt. Det ble sammenlignet med abonnementet jeg hadde fra før, men her er det ingenting som kan sammenlignes. Dyrt og dårlig, og helt urimelige vilkår. Styr unna.
Hei, Nina. Her må vi undersøke. Vi har Data Rollover som gjør at data ruller over til neste måned dersom den ikke brukes opp, og du kan styre datamengden til abonnementene i vår selvbetjeningsportal Din Bedrift samt kjøpe ubegrenset data for korte og lengre perioder. Det stemmer at vi har har gebyr ved oppsigelse av våre Bedriftsavtaler dersom de sies opp innenfor avtaletiden. Men uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så kan vi undersøke. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Godt fornøyd med Phonero. Stabil og sikker leveranse og kundeoppfølging.
Hei, Tore. Veldig gøy å lese at du var fornøyd med leveransen! Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Hilsen Christer, Phonero
Har hatt Phonero gjennom jobba tale. Sømløs overføring til ny operatør i forbindelse med overgang til privat telefon
Hei, Pia. Så godt å se at du var fornøyd med sømløs overføring. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero