Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 35 innen
mobilselskap
72%
anbefaler
Phonero

"Bestillinger og service"

Omtale om Phonero skrevet av Tom O. H for 24.07.2020 09.04

Phonero har totalt 1290 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tom O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bestillinger og service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkel og greit å bestille varer samt bra kundeservice. oversiktlig bestillingsside og bra utvalg av varer :)

Bytt.no
"Bestillinger og service" skrev Tom O. H om Phonero

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Tom O. H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Thomas H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har opplevd god service hos Phonero, og er veldig fornøyd med prisene!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Kjempefornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask respons på kontakt, minimal venting på tlf, ingen irriterende tastevalg, kjempehyggelig svar, rask service og enkelt å få ordnet det jeg ønsket. Billigere tjeneste, ingen betenkeligheter med å anbefale Phonero, har vært mangeårig lojal til annet tlfselskap, så var i tvil om å bytte, men angrer ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Phonero krever bruddgebyr etter utløp av bindingstid - frarådes"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vår bedrift har hatt Phonero som leverandør av telefontjenester i mange år. Bindingstiden på 24 måneder hadde utløpt for flere år siden da vi bestemte oss for å bytte ettersom Phonero ikke kunne tilby de tjenestene vi ønsket. Overraskelsen var derfor stor når Phonero likevel krevde 3000,- + mva i bruddgebyr per abonnement. For vår del utgjorde det 24.000,- for en liten bedrift, tilsvarende et halvt års forbruk av telefoni. Begrunnelsen fra Phonero sin side er at oppsigelsen skulle vært varslet 3 måneder på forhånd, noe som er godt skjult i avtaleteksten. At det er godt skjult i avtaleteksten bekreftes ved at selgeren i Phonero ikke kjente til dette vilkåret. Phonero sin forretningsetikk er på et lavmål, de spekulerer i at kundene ikke skal oppdage dette før det er for sent. Anbefaler ikke Phonero.

Ingunn T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selv om de gir deg lav pris så er det ikke verdt det. De lovte å betale meg bruddgebyr hvis jeg gikk over til dem. Det gjør de ikke, dvs de har bare betalt meg for to stykker, etter mange mailer og telefoner. Nå ser det ut til at jeg må betale for to stk selv også. Dette koster meg 6000. Angrer veldig på at jeg byttet til Phonero. HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET.

Phonero har totalt 1290 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR