Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel og greit å bestille varer samt bra kundeservice. oversiktlig bestillingsside og bra utvalg av varer :)
Hei Tom, Takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd :) Mvh Mads Phonero
Har opplevd god service hos Phonero, og er veldig fornøyd med prisene!
Hei Thomas, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Rask respons på kontakt, minimal venting på tlf, ingen irriterende tastevalg, kjempehyggelig svar, rask service og enkelt å få ordnet det jeg ønsket. Billigere tjeneste, ingen betenkeligheter med å anbefale Phonero, har vært mangeårig lojal til annet tlfselskap, så var i tvil om å bytte, men angrer ikke.
Hei Kristin, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Vår bedrift har hatt Phonero som leverandør av telefontjenester i mange år. Bindingstiden på 24 måneder hadde utløpt for flere år siden da vi bestemte oss for å bytte ettersom Phonero ikke kunne tilby de tjenestene vi ønsket. Overraskelsen var derfor stor når Phonero likevel krevde 3000,- + mva i bruddgebyr per abonnement. For vår del utgjorde det 24.000,- for en liten bedrift, tilsvarende et halvt års forbruk av telefoni. Begrunnelsen fra Phonero sin side er at oppsigelsen skulle vært varslet 3 måneder på forhånd, noe som er godt skjult i avtaleteksten. At det er godt skjult i avtaleteksten bekreftes ved at selgeren i Phonero ikke kjente til dette vilkåret. Phonero sin forretningsetikk er på et lavmål, de spekulerer i at kundene ikke skal oppdage dette før det er for sent. Anbefaler ikke Phonero.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Det stemmer at vi har 24 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid som standard i våre bedriftsavtaler. Når det gjelder våre abonnementvilkår så har vi ikke som intensjon å skjule noe for våre kunder. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør Mvh Mads Phonero
Selv om de gir deg lav pris så er det ikke verdt det. De lovte å betale meg bruddgebyr hvis jeg gikk over til dem. Det gjør de ikke, dvs de har bare betalt meg for to stykker, etter mange mailer og telefoner. Nå ser det ut til at jeg må betale for to stk selv også. Dette koster meg 6000. Angrer veldig på at jeg byttet til Phonero. HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET.
Hei Ingunn, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Fikk raskt svar uten kø, fikk svar på spørsmålet mitt med det samme og fikk tilsendt e-sim omtrent på minutter. Kjempe fornøyd!
Hei Anita, Tusen takk for fin omtale! Fint å se at du er fornøyd. Mvh Katrine Phonero
Vi byttet til Phonero i vår, og er strålende fornøyd hittil. (Anonymisert) er dyktig på innsalg, og stiller opp og fikser alt, i tillegg er chatten til Phonero suveren. Phoneros folk står på for sine kunder. Anbefales
Hei Jørn, Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Tusen takk for fin omtale! Mvh Katrine Phonero