Som kunde igjennom 7 år har vi vært med Phonero på både Telenor og Telia dekning. I overgangen fra Telenor til Telia var det en periode med dårlig dekning og brudd. Men dette ble tatt på alvor fra dag en. Problemene ble tatt tak i og fikset. Fast kundebehandler, meget gode priser og en super bedriftsløsning gjør at ingen andre har vært i nærheten av å matche dem så langt.

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Stig B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Rimeleg abonnement, oversiktleg "min side", kjappe og blide svar på kundeservice.

Veldig godt kundesenter. Imøtekommende kundebehandler som gir god hjelp.

Phonero er enkle å samarbeide med. Vi som kunde blir tatt på alvor. Når vi kontakter dem og ber om en tjeneste, så blir det fikset med en gang. Veldig god service. Og de er prisbevisste. Gode tilbud, og holder det de lover.

Bare å ta av seg hatten for deres kundeservice. De ordner opp så raskt og for dine problemer eller bare spørsmål.
